Marecki1 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Da rade bez zdejmowania zderzaka.........
volvo132 Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Probowałem dopasować IC z 2.5tdi do a6 c5 1.8t i niestety poleglem, nawet przy wyrzuceniu SAI nie ma miejsca - osuszacz za mocno wystaje. Takze mam na zbyciu komplet gratów do przerobki w B6/B7. Wiecej info na PW.
damian111 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 tez zaczynam składać powoli taki zestaw super opis
Dominik93 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) Witam, gdyby ktoś chciał skompletować za mała kwotę zestaw dsmic z 2.5 tdika to mam gotowy cały zestaw na sprzedaż . Zapraszam na PW Edytowane 31 Marca 2018 przez Dominik93
Klawisz-84 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Ja użyłem 2.5tdi, zrobiłem kilka poprawek ale mocowania itd wyszły mi prawie w ori styluWysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Misieqq7 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Witam. Jestem przed montażem ic z bexa w b7. Myślę nad wywaleniem sai. I tu pytanie czy ten korek do zaślepienia wejścia w obudowę filtra to się tylko wciska czy na klej ? I ten przekaźnik ma jakie oznaczenia czy może być byle jaki ?
cysiek18 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, Misieqq7 napisał: Witam. Jestem przed montażem ic z bexa w b7. Myślę nad wywaleniem sai. I tu pytanie czy ten korek do zaślepienia wejścia w obudowę filtra to się tylko wciska czy na klej ? I ten przekaźnik ma jakie oznaczenia czy może być byle jaki ? Wciska się , idealnie pasuje. Przekaźnik sobie odpuść, prędzej czy później wywali check ale i tak raczej będziesz jechał na program to ci go tuner wyłączy. Kata masz ?
Misieqq7 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 1 minutę temu, cysiek18 napisał: Wciska się , idealnie pasuje. Przekaźnik sobie odpuść, prędzej czy później wywali check ale i tak raczej będziesz jechał na program to ci go tuner wyłączy. Kata masz ? Jeszcze mam ale chyba OdrazU wyleci przy montażu ic. Tylko się zastanawiam czy na pewno wywalić tą pompę sai czy jednak zostawić . . ? Niby to nie potrzebne ustrojstwo.
cysiek18 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Teraz, Misieqq7 napisał: Jeszcze mam ale chyba OdrazU wyleci przy montażu ic. Tylko się zastanawiam czy na pewno wywalić tą pompę sai czy jednak zostawić . . ? Niby to nie potrzebne ustrojstwo. Ja od dwóch tygodni jeżdżę z sai w bagażniku bo zamontowałem drugi IC. Docelowo chcę ją przymocować tak jak jest w BEX do bloku silnika. Ale zanim to zrobię chcę zajrzeć do kata od strony wydechu żeby zobaczyć w jakim jest stanie. Jak ok, to zakładam pompę, jak słabo z nim to sobie odpuszczam i szukam dp.
Grzyb01 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 2 godziny temu, cysiek18 napisał: Wciska się , idealnie pasuje. Przekaźnik sobie odpuść, prędzej czy później wywali check ale i tak raczej będziesz jechał na program to ci go tuner wyłączy. Kata masz ? Co do korka ja miałem wciśnięty i mi gdzieś wypadł po drodze przy pierwszej jeździe po modzie. Teraz mam wklejony i spokój. Checka nie wywaliło mi ani razu od czasu jak jeżdżę z przekaźnikiem zamiast sai. Jest tylko błąd w kompie o niewystarczającym przepływie powietrza wtórnego. Ten błąd wywala tylko na zimnym silniku jak mu przycisnę.
Misieqq7 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Panowie a dając zaślepka blaszaną pod kombi zawór trzeba go całkiem wyrzucać? czy można dać zaślepkę i i skręcić to ponownie bez wyrzucania kombi zaworu i tych rurek? i jak to jest z tym zaworem DV, jedni montując zestaw z bex nie zmieniali jego położenia? mam kompletny zestaw z bex i tam idzie ten zawór zaraz przy IC?
Tamek141 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 (edytowane) Zamontowany smic z 2.5tdi przed, na zewnątrz 13* https://log.malonetuning.com/chart/232086#H8KLCADDgcOHw6VaAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FwoXDs25SwrR%2BDcOhwrDDisKGwpJUaMKWw4VUwr%2FDnkITw6Nxw6bCvRnDp8OMwqM8w68pM0YpbcKrBiYPwr1cwovCpA8fEUzDpMOMQsOKw6Ykw7nDhcKiwqgFd8KkPcO1w4XCuVlSYAzCpFRZe3kFwpXDhsKdUAjDuMO%2Bw4lGUlx0wpwdw6YfcBPDnMOAw4IFZg%2FDhg7CgcKawpbCusKtaRzDmsOZw7svwqLDphzCnsKxAAAA po, na zewnątrz 27,5* https://log.malonetuning.com/chart/232084#H8KLCADDo8OHw6VaAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA I pytanko, ile otwórów powinienem zaślepić bo wywaleniu pompy SAI ? Edytowane 29 Kwietnia 2018 przez Tamek141
frezergt Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Jakby ktoś miał cały komplet z BEXa na handel to chętnie przygarnę
Misieqq7 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 dziś montowałem prawy IC z bex. U mnie w B7 nie było tego trójnika do dodatkowego pojemnika ciśnienia jak w b6. pompa sai wyrzuciłem. nie miałem korka z coli ale idealnie pasuje z soku cappy jest duży i jest jak zaślpeka od zewnątrz. wiadomo robiąc oryginalnie na bexa zawór dv zmienił swoje miejsce i wężyk podciśnienia trzeba było dłuższy i tu był problem, bo nie mogłem go wyciągnąć z pod kolektora ssącego. Dlatego złączyłem w połowie dwa wężyki. IC wkładałem bez odkręcania pasa , odkręciłem tylko to kolanko jak wcześniej ktoś pisał na forum. troszkę mi zeszło ale wszystko się udało:)
cysiek18 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 W dniu 2.05.2018 o 21:21, Misieqq7 napisał: pompa sai wyrzuciłem. nie miałem korka z coli ale idealnie pasuje z soku cappy jest duży i jest jak zaślpeka od zewnątrz. Nawet lepiej, ja dwa razy wciskałem w środek od pepsi i po jakimś czasie go tam nie było. Teraz dałem z pepsi w środek, cappy na zewnątrz i dodatkowo ścisnąłem go metalową obejmą, teraz nie ucieknie
cysiek18 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Opiszę swoje poczynania z montażem prawe IC. Wybrałem opcje z zakupem IC od 2.0 tfsi lub tdi z uwagi na to że mocowanie IC oraz łapacz powietrza pasuje bez przeróbek. Praktycznie obyło się bez rzeźby Co kupiłem:Prawy IC: 8E0145806M lub 8E0145806QUchwyt IC: 059145814BŁapacz powietrza: 8E0117336J lub 8E0117336NRura IC z 2.0 tfsi: 8E0145708KKolanko silikonowe: 54mmŁącznik: 54mmOpaski zaciskowe: SGB 64-67mm Wiadomo, do wrzucenia IC trzeba zdjąć zderzak i lampę. Demontaż lampy dużo ułatwia. Chwilowo wyrzuciłem SAI, będę montował ten układ tak jak w BEX, bo póki co mój katalizator jeszcze jest w całkiem dobrym stanie., ale to jeszcze do przemyślenia Po demontażu SAI uchwyt mocujemy w dziury po uchwycie SAI z tą różnicą że jeden otwór niżej. Po dokręceniu montujemy IC, jest ciasno i trzeba uważać, żeby nie przygiąć cienkich blaszek na IC, ale ogólnie się da to zrobić bezboleśnie: Montujemy łapacz powietrza i w sumie możemy składać lampę i zderzak, jednak łatwiej to zostawić na sam koniec Starą rurę idącą od turbo do rury w pasie przednim trochę wyginamy i podłączamy do dolnej rury IC. Proponuję skręcić ją porządną opaską SGB 64-67mm. DV zostawiamy tak jak jest, tylko rurę od niej do tipa popuszczamy na opaskach i obracamy tak, żeby się nie zaginała Bierzemy się za górną rurę. Oryginalną rurę z 2.0 tfsi trochę obcinamy i łączymy z kolankiem silikonowym, zakładamy opaski SGB: Opasek na razie nie skręcam, bo będziemy jeszcze układać rurę i może być potrzeba trochę ją obrócić. Najpierw mocujemy do IC a potem do rury w pasie przednim. Do montażu z IC użyłem oryginalnej opaski bo dostałem ją w zestawie z rurą. Następnie zakładamy silikonowe kolanko na rurę w pasie przednim i układamy rurę. Skręcamy wszystkie opaski i mamy zamontowane i podłączone IC Montujemy lampę a w zderzaku wyciągamy zaślepkę obok halogenu: Składamy wszystko do kupy i cieszymy się lepszym chłodzeniem. Całość robiłem pod blokiem, więc bez kanału się da 2
Misieqq7 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 41 minut temu, cysiek18 napisał: Montujemy lampę a w zderzaku wyciągamy zaślepkę obok halogenu: wytnij sobie w zderzaku te dwa dolne mocowania zaślepki bo tak chamsko je widać, Chyba że już to zrobiłeś. Ja to zrobiłem po zamontowaniu zderzaka. Patrze a z lewej stronie nie ma a z prawej widać dwa mocowania więc nożyk i tak jest estetyczniej moim zdaniem oczywiście:)
rafiki5 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Teraz, rafiki5 napisał: 5 godzin temu, cysiek18 napisał: Świetna robota i super fotorelacja ? Od czego są odpiete te dwie rury na zdjęciu? Po pompie SAI? Jaki cię wyniósł ogólny koszt części i za ile można dostać ten IC z 2.0tfsi?
cysiek18 Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Teraz, rafiki5 napisał: Świetna robota i super fotorelacja ? Od czego są odpiete te dwie rury na zdjęciu? Po pompie SAI? Jaki cię wyniósł ogólny koszt części i za ile można dostać ten IC z 2.0tfsi? Grubsza to od dv a cienka od turbo co idzie do N75. Koszty wyszły naprawdę śmieszne, choć trochę tego szukałem, żeby było po taniości. Na allegro intercoolery chodzą od około 60 zł w górę, uchwyt jakieś 40 zł, łapacz 50zł i rura kolejne 20 zł. Najlepiej szukać od jednego sprzedającego wtedy nie ma kosmicznych cen za przesyłki. W sumie byłem przygotowany na jakieś 250 zł za całość ale trochę poszukałem i IC w komplecie z uchwytem kupiłem za 60 zł z przesyłką . Rurę i łapacz kupiłem na forum również 60 zł z wysyłką. Łapacz miał małą dziurę ale zakleiłem ją bez problemu. Do tego kolanko silikonowe i obejmy też 60 zł z wysyłką. Łącznik do rur dotoczył mi znajomy tokarz za dwa piwa ale na allegro koszt takiego to 10-15 zł. W sumie nie przekroczyłem 200 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się