st4yKool Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Ja wrzucam ten olej w weekend.. to opowiem o wrazeniach przynajmniej sluchowych... z Motulem mam tak, ze dopoki nie ma boost'a i wcisne gaz, jest jakby takie chrapanie... moze to cos innego leci, ale na Millersie tego nie bylo
marek750 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Szczerze mówiąc to sam nie wiem czy widzę jakaś różnicę napewno psychiczną, że Castrol został wyrzucony a zastąpiony czymś lepszym z czasem zweryfikuje jeszcze, ilosc spalanego oleju.
wyzyk83 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) z olejami to temat rzeka ja leje castrol lub ori z ASO jak motor zdrowy to olej go nie zabije ważniejsza jest terminowa wymiana Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez wyzyk83
st4yKool Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2017 wiec tak na syzbko.. po zmianie na tego Liquy Molly.. jest znacznie ciszej... roznica w sotusunku do Motula jest zauwazalna... Motul wylecial po 8kkm.. na tym LM pojezdze 10kkm i zobaczymy co sie bedzie dzialo.. na ten moment zmiana trafiona 1
marcin4x4 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 na LM kompensatory siedzą cicho ?
st4yKool Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2017 11 godzin temu, marcin4x4 napisał: na LM kompensatory siedzą cicho ? tak, sa znacznie ciszej.. prawie nieslyszalne zobaczymy po jakims przelocie dluzszym, bo narazie czolgalem sie po miescie.. jade teraz trase 3kkm.. jak wroce dam znac
marcin4x4 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 kusk ścieki ten Motul, 8 tyś km i już nie trzyma ciśnienia, dobrze że koledzy od 1,9 tutaj nie zaglądają bo by nas zjedli.
Pucek Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 21 godzin temu, marcin4x4 napisał: kusk ścieki ten Motul, 8 tyś km i już nie trzyma ciśnienia, dobrze że koledzy od 1,9 tutaj nie zaglądają bo by nas zjedli. Dokładnie, tym bardziej że 6 lat temu gdy jeszcze Motul nie był aż tak podrabiany jak dzisiaj, miałem okazję testować castrola, motula i valvoline w b5 1.8T podczas jazdy z czujnikiem ciśnienia i od tamtego czasu wiem że ani to castrol ani to motul nie trzymał ciśnienia już przy 10tyś km od wymiany, za to gdy nalałem valvoline problem ten występował dopiero przy 13 tyś km czyli na plus, od tamtej pory moje stare, poczciwe 1.8T z aktualnym przebiegiem 360tyś km dalej jeździ jak należy bez remontu silnika
marcin4x4 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 sprzedawcy dalej swoje, z bilstein jest tak samo. Czemu tarcze z "forum" korodują po 2 dniach na deszczu a se sklepu nie ? (ten sam model, różnica 2 tygodni). 1
Gibons Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Leje ktoś z was w ogóle olej 5w40 ?
Solitpapa Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) W dniu 9.08.2017 o 16:16, marek750 napisał: Szczerze mówiąc to sam nie wiem czy widzę jakaś różnicę napewno psychiczną, że Castrol został wyrzucony a zastąpiony czymś lepszym z czasem zweryfikuje jeszcze, ilosc spalanego oleju. I jak kolego na LM Top Tecu? rozważam go przy kolejnej wymianie w swoim CCWA. Najpierw miałem x-clean+ 5W30. potem specific, na którym niby nie zauważyłem większej różnicy, poza tym, że przy odpalaniu wyraźniej słychać łańcuch. Edytowane 12 Października 2017 przez Solitpapa
Arek_20vT Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Panowie odgrzewamy kotlecika ? Mam dylemat pomiędzy 5w30 (obecnie latam na LM TOP TEC 5W30 4200) CCWA z przelotem 330tyś, będę zmieniał rozrząd (ori aso) i zastanawiam się nad przejściem na 5w40.. w 1.8t 330ps latam na LM 5W40 HIGH TECH i od wymiany do wymiany nie wziął ani kropelki oleju, a przeważnie wykorzystuję całe pole obrotomierza. Dlatego mam dylemat czy zostać przy 5w30 czy przejść na 5w40. Dużo osób poleca Valvoline i Millersa, a że mam usunięty dpf więc jest okazja by zmienić olej bo na pewno wpadnie jakiś ic, dp i program.. Pozdrawiam ?
puczyl1990 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 To i ja zapytam, czy ktoś przechodził na millers? U mnie po zmianie na ten właśnie olej zacząłem słyszeć delikatnie rozrząd, dosłownie może 1 sek. Wcześniej lałem ravenol, OEM i była cisza. Jeździć do następnej wymiany czy od razu przejść na inny?
Arek_20vT Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Poprzedni właściciel lał Castrola i było słychać rozrzad, po przejściu na LM jest cisza, ale rozrzad i tak muszę zmienić bo auto bedzie robic trasy PL - DE więc dlatego nie chcę mieć żadnych niespodzianek na trasie. Czytałem o olejach i najsensowniejszy jest LM ( Jaki olej do silnika z pompowtryskiwaczami? - Forum.VWGolf.pl FORUM.VWGOLF.PL ) lekturka odnośnie oliwki.. tylko czy lać LM 5W40 high tech czy szukać jakiejś alternatywy. W planach mody na 300+ więc chcę to dograć żeby był cymes ?
bosniak_sg Opublikowano 17 Stycznia 2021 Opublikowano 17 Stycznia 2021 Czy olej Motul 8100 X-Clean EFE C2/C3 5W30 ze specyfikacja 505.01 będzie ok do 3.0 tdi ASB? Jak wywale całą ekologię wraz z DPF to mogę wlać 5W40?
pelonek1 Opublikowano 17 Stycznia 2021 Opublikowano 17 Stycznia 2021 41 minut temu, bosniak_sg napisał: Czy olej Motul 8100 X-Clean EFE C2/C3 5W30 ze specyfikacja 505.01 będzie ok do 3.0 tdi ASB? Jak wywale całą ekologię wraz z DPF to mogę wlać 5W40? 505.01 jest do pompowtrysków.
bosniak_sg Opublikowano 17 Stycznia 2021 Opublikowano 17 Stycznia 2021 nie mogę znaleźć nigdzie fabrycznej specyfikacji jaka ma mieć olej dla tego silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się