kamil-vag Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2019 To idzie pod licznik ? ? ?
luki19862121 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 7 minut temu, kamil-vag napisał: Mati, ale to chyba niestety nie współpracuje z RNS-E... Dla ozdoby założyć ? Takie coś to mogłem próbować jak miałem wszystko rozebrane hehe... Chociaż ten panel NAVI mógłby być fajną alternatywą bo bliżej ręką do tego panelu by było niż do radia... Jak masz pełne SDS wolasz navigation i radio samo przełącza panel menu ma sens do obsługi ogrzewania postojowego w moim przypadku lub obsługi vfiz lecz z kierownicy wygodniej.
kamil-vag Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Mam pełne SDS Wszystko działa jak trzeba Pewnie można i swoje nazwy miejsc docelowych nagrać tak samo jak wybieranie głosowe numeru tel, więc piękna sprawa, tym bardziej, że wpisywanie nazw w RNS-E do wygodnych nie należy
luki19862121 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Tak Kolego pod licznik sterowanie menu FIS
kamil-vag Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Byłem w aucie, tworzymy sobie spis kontaktów pod przyciskiem NAME. W danym kontakcie wklepujemy telefon i adres dla nawigacji. Nagrywamy "Imię" dla danej osoby. Dzięki temu możemy głosowo wybierać nr telefonu tej osoby, lub w menu NAVI powiedzieć Navigate "Imię" i pyta czy chcemy nawigować... za***iste ^^ Dla przykładu ja dzwoniąc do żony wchodzę głosowo w Telephone, potem Call Olga i dzwoni... Jadąc do domu mówię w menu nawigacji Navigate Olga i prowadzi mnie do żonki haha... Mam do Was pytanie, da się jakoś ominąć pokazywanie wyboru bisnes/provate w menu NAME przy wejściu w daną osobę ? wkurzające jest to przełączanie, to samo w wyborze tel, pyta czy private czy bisnes number...
kamil-vag Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Jakby ktoś szukał do odblokowania pełnego SDS'a w RNSE LCD (nie LED): wersja 660 to ori menu (EN,DE...) + odblokowany SDS wersja 750 to PL menu + odblokowany SDS 0660 SDS.rar 0750 PL SDS.rar 3
e9matic Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Kamilu, bardzo podoba mi się Twoja furka. Masa godzin, serca włożone w auto Odnośnie tulei w bananach, radze się zakręcić koło tematu Poliureutanów z Olkusza :https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-tylnego-AUDI-SKODA-SEAT-VW-1szt./23110345 Mam u siebie w C5 juz dwa lata - zero oznak zużycia, pewniejsze prowadzenie przy wyższych prędkościach. Będę wymieniał u ojca w B6, ale dopiero po Swapie 320/288 u niego - będę mógł zdać relację
kamil-vag Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 2 godziny temu, e9matic napisał: Kamilu, bardzo podoba mi się Twoja furka. Masa godzin, serca włożone w auto Dzięki za dobre słowo. Co do tych tulei, wiesz, że nawet sprawdzałem. Przemyślę sprawę. Od SKV dostałem odpowiedź, że mam wysłać wahacz do analizy ^^ Od dłuższego czasu, męczy mnie jeden błąd z zamka tylnych lewych drzwi (jedyny jaki jest w całym aucie) niby wszystko działa, a błąd jest, i objaw taki, że przy otwieraniu z pilota 2 razy próbuje otworzyć... Więc pewnie funkcja Safe szwankuje. Zakupiłem już piny do kostki, jak coś odbuduje wiązkę. Kiedyś już zaglądałem do przelotki, bo nie było podświetlania po otwarciu drzwi, wtedy robiłem przewód na krótko, bo pin wręcz zjadło w kostce. Teraz chce to zrobić jak należy ? W razie czego mam też drugi zamek, już rozebrałem. Poprawię luty, bo to też częsta przyczyna złego działania zamka... Swoją drogą bardzo często pada u ludzi ten lewy, tylny zamek, ciekawe dlaczego...
dekiel 13 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 59 minut temu, kamil-vag napisał: Swoją drogą bardzo często pada u ludzi ten lewy, tylny zamek, ciekawe dlaczego... Fakt. Wg mnie chyba dlatego ,że jest najrzadziej otwierany
greg2505 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 He he u mnie też tył lewy błąd pokazuje, ale działa bez zarzutu tak ze 2-3 lata to nie chce się tego rozbierać , coś tam nie styka dobrze , jak przekręcam na zapłon to raz na jakiś czas kilka razy w nim pyknie
misiekA80 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Z tym błędem drzwi to jest ciekawa sprawa. U mnie w c5 też wywala mi błąd prawych drzwi i właśnie Coś z funkcją safe. Że zamyka, ale nie zabezpiecza. Ale przy zamukaniu/ otwieraniu nie słychać jakby 2 razy otwierał.. Podejrzewam jednak mikrostyk, bo gdy było chłodno w marcu, to nie było wtedy tam podświetlenia drzwi , a teraz już jest.
kamil-vag Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) Dziś od rana powalczyłem z tym lewym tylnym zamkiem. Musiałem zdemontować zarówno tapicerkę drzwi jak i tapicerkę słupka, by dostać się nie tylko do wtyczki ale i do gniazda. Więc po kolei: Od strony wtyczki 2 przewody załamane, wytargałem wiązkę z drzwi i naprawiłem wiązkę: Nowo zakuty przewód: I wiązka naprawiona Od strony gniazda, w słupku, zjadło jeden pin tego samego przewodu, który był załamany - czerwono - zielony. Czyli od krańcówki, odpowiedzialnej za zapalanie oświetlenia i sygnalizacji na fis. Porównanie jak powinien wyglądać, a jaki wyciągnąłem. Zjadło cały pin... Zakułem przewód od nowa i uzupełniłem braki (3 od prawej) ^^ Po przywróceniu połączeń podłączyłem zamek i d*pa. Dalej próbuje dwa razy otworzyć. Wsłuchajcie się w filmiku: Podłączyłem drugi zamek, w którym wcześniej sobie poprawiłem luty i wszystko OK. Także się trochę załamałem, bo myślałem, że obędzie się bez walki z wyciąganiem zamka. Ale powiem Wam, że mimo wszystko udało się go wytargać moimi dużymi łapskami. Taka porada, trzeba dodatkowo odkręcić jedną śrubę od prowadnicy, poniżej zamka na torx i wtedy dużo łatwiej wyciągnąć zamek, bo osłona przeciw wodzie wysunie się bez problemu, a to właśnie przez nią jest tak ciężko wyjąć zamek. Elektronika poszła na warsztacik. Do prze-lutowania. Zamek wsadziłem. Zrobiłem kilka prób i działa. Wniosek - za błąd Won't De-Safe odpowiadały zimne luty... Komfort nie dostawał potwierdzenia z krańcówki safe. Co do zamków, kiedyś na A6 forum zrobiłem poemat na ten temat: https://www.a6klub.pl/modul-zamka-drzwi-vt60780.htm Także nie jest to mój dziewiczy raz, jeśli chodzi o moduł zamka drzwi Przy okazji dłubania, znalazłem głośniczek z Ali do PDC No i w końcu się zmotywowałem na podmianę: Teraz dźwięk ori i głośny jak należy Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez kamil-vag
kamil-vag Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Opublikowano 20 Maja 2019 Pamiętacie sprawę prawego banana SKV ? Filmik dla przypomnienia: https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2019_04/VID_20190411_134640.mp4.ac22a86ece3cf8050d1dabd828ec3d2a.mp4 Zdemontowany, odesłany na reklamację razem z łącznikami stabilizatora. Łączniki wymienione na nowe (chociaż i tak ich nie założę) Wahacz odesłany bez stwierdzenia uszkodzenia Czyli takie wylatujące wkładki tłumiące i guma miękka niczym w majtach to dla ekipy SKV jest OK ^^ ? Na nic moje tłumaczenia przez tel, że lewy stoi sztywno i nie idzie go ruszyć ręką... To wygląda tak, jakby te tuleje miały inne twardości gumy ? Zaczynam żałować zakupu kpl SKV, serio...
greg2505 Opublikowano 20 Maja 2019 Opublikowano 20 Maja 2019 Miałem tak z reklamacją opon dunlop , guma popękała w rowkach , opony z 15 roku reklamacja 18 , odpowiedź zbyt duże zużycie bieżnika , miały ok 5.5mm, reklamacja oczywiście odrzucona, u nas to aby sprzedać później niech się klient martwi
trepek Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 Raz miałem przejścia z butami reeboka - po miesiącu zaczęła mi odpadać ścierna warstwa podeszwy. Buty na reklamację, oczywiście nie uznana. Uzasadnienie? Uszkodzenie mechaniczne wynikłe z niewłaściwego użytkowania obuwia. A ja tylko w nich chodziłem, i to też nie specjalnie dużo.
Adam87 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 6 minut temu, trepek napisał: Raz miałem przejścia z butami reeboka - po miesiącu zaczęła mi odpadać ścierna warstwa podeszwy. Buty na reklamację, oczywiście nie uznana. Uzasadnienie? Uszkodzenie mechaniczne wynikłe z niewłaściwego użytkowania obuwia. A ja tylko w nich chodziłem, i to też nie specjalnie dużo. Mogłeś nie chodzić w nich to by były całe
cysiek18 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 16 godzin temu, kamil-vag napisał: Pamiętacie sprawę prawego banana SKV ? Filmik dla przypomnienia: https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2019_04/VID_20190411_134640.mp4.ac22a86ece3cf8050d1dabd828ec3d2a.mp4 Zdemontowany, odesłany na reklamację razem z łącznikami stabilizatora. Łączniki wymienione na nowe (chociaż i tak ich nie założę) Wahacz odesłany bez stwierdzenia uszkodzenia Czyli takie wylatujące wkładki tłumiące i guma miękka niczym w majtach to dla ekipy SKV jest OK ^^ ? Na nic moje tłumaczenia przez tel, że lewy stoi sztywno i nie idzie go ruszyć ręką... To wygląda tak, jakby te tuleje miały inne twardości gumy ? Zaczynam żałować zakupu kpl SKV, serio... Skrobnij coś w temacie
dekiel 13 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 4 godziny temu, trepek napisał: Raz miałem przejścia z butami reeboka - po miesiącu zaczęła mi odpadać ścierna warstwa podeszwy. Buty na reklamację, oczywiście nie uznana. Uzasadnienie? Uszkodzenie mechaniczne wynikłe z niewłaściwego użytkowania obuwia. A ja tylko w nich chodziłem, i to też nie specjalnie dużo. Gówniane podejście do tematu , tak mogą odpowiadać każdemu. To znaczy co jechałeś na motocyklu ponad czysta i podeszwę zwiało czy biegłeś szybciej niż 10ciu Forrest Gumpów? Banda idiotów odpowiedziała idiotycznym tekstem , równie dobrze można by było wysłać buty na reklamację do Maciarewicza mistrza logiczne myślenia i tłumaczenia wszystkiego dookoła--- efekt ten sam. Sorry Kamilu za OT ale jak słyszę debilizmy bez poparcia nie wytrzymuję i tak też Trepku baranom reeeeeeebokowym bym odpowiedział. Over.
3r4 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 Bo w tych sieciówach często odpisuje zwyczajny pracownik, najzwyklejszą ściemę. Trzeba było napisać odwołanie, napisać, że jeśli będzie negatywnie rozpatrzone to wynajmiesz niezależnego rzeczoznawcę i sprawa pójdzie do np. polubownego sądu konsumenckiego. Można było sobie też zgooglować lub na fb sprawdzić tego ich na kwitku wybitnego rzeczoznawcę bo jak pisałem na 95% to zwykła pracownica (kierownik/z-ca) wszystko zależy od sklepu, w jednym z góry wszystko odrzucają w innych muszą przyjmować totalne fanaberie klientów jak np. sprany napis po 2 latach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się