TomOskroba Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 jak wy możecie jeździć na tych 18stkach cały czas na Heblu czy jeżeli kupię o rozmiarze 225 wejdą bez problemu a może nawet 215 ? można sprawdzić np. na www.norauto.pl wybierasz szerokość, profil i felgę i pokazuje Ci czy są takie opony. z tego co widzę to wejdą
bocian-seo Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Panowie, jakie letnie opony polecacie na ori felge 18' do A4 B8? Wolałbym mieć tak jak na wlepce (ubezpieczenie itp) chodzi o rozmiar 245/40/18. Szukam w okresie zimowym bo może taniej idzie dostać Hej,Mam w tej chwili dokładnie taki sam dylemat? Masz jakieś swoje typy w tym rozmiarze? Ja zastanawiam się nad Michelin Pilot Super Sport... Wybraliście coś? Też rozglądam się za 245/40/18. Zależy mi na czymś co spokojnie będzie trzymać te 200KM+.
Osta Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 No właśnie jeszcze nie wybrałem. Jak ktoś ma jakieś pomysły to pisać
bocian-seo Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Poszukałem trochę i mam takie typy:Dunlop Sport Maxx RT 2 245/40 R18 97 Y XL - ponoć dobrze trzymają i na suchym i na mokrym, w miarę szybko się ścierają, nie są najcichsze i są twardeContinental ContiSportContact 5 245/40 R18 97 Y XL - pojawiają się opinie o problemach na śliskiej nawierzchni, ludzie jako powód wskazują małą początkową głębokość bieżnika, wulkanizatorzy ponoć narzekają na wyważenie tych opon.Pirelli P Zero Nero GT 245/40 R18 97 Y XL - zdarzają się opinie o średniej pewności w ostrych mokrych zakrętach, kilka osób pisało że w stosunku do Sport Contact 3 - auto pływa i wynosi w zakrętach, ogólnie ludzie spodziewali się czegoś lepszego na deszczContinental ContiSportContact 3 245/40 R18 97 Y XL FR MO - hamowanie mogło by być lepsze, spotkałem opinie że przy dużej mocy trzeba uważać na śliskim, mało odporna na dziury,Trwałość chyba jest porównywalna z tego co wyczytałem z opinii.Znalazłem też coś takiego na temat opon na innym forum: To czego wymaga sie od opony extreme perf (XP) i po czesci MP. nie sprawdzi sie w oponie cywilnej UHP czy HPod opony XPwymagamy prawie tego co od torowej. mega trzymanie na suchym . praca w wysokich temp ( zeby nie plywala) .te opony maja tylko w miare dawac rade na mokrym , szybko sie scieraja ( 10-15 no max 20k km),sa glosne , slaby komfortopony UHPto zwykle opony cywilne bdb klasy.maja trzymac na mokrym suchym. maja byc dosc ciche, wytrzymac dosc dlugo ale krocej niz klasy premium touring tires PTT czy touring tires (tt)sredni komfortopony Max perf. to taki kompromis miedzy XP a UHPmaja trzymac super na suchym dosc dobrze na mokrym. scieranie ze 30 gora 40k km . twardo, dosc glosno.I lista:XPKumho Ecsta XS KU36Hankook Ventus RS2 Z212Bridgestone RE11Yokohama Advan Neova AD08Toyo R1RMPNokian zLineGoodyear Eagle F1 Asymmetric 2Vredestein Ultrac SessantaMichelin Pilot Sport 3 PS3Dunlop SportMaxx RTBridgestone Adrenalin RE002Bridgestone Potenza S001uhpUniroyal Rainsport 3Pirelli PZero SystemContinental Sport ContactDunlop Sport BluResponse “Dunlop SP Sport Fast ResponsePremium Touring SummerContinental Eco Contact 3Continental Eco Contact 5Continental Premium Contact 2Continental Premium Contact 5Goodyear EfficientGrip PerformanceBFGoodrich gGripVredestein Sportrac 3Continental PremiumContact” Co myślicie ?
BeyerBrown Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Conti Sport Contact 5 to opona nowsza i wg. producenta pod każdym wzgl. lepsza od CSC 3, dziwię Ci się, że bierzesz ją pod rozwagę... PZERO Nero GT to opona klasyfikowana niżej niż "czyste" PZERO, przynajmniej wg. Pirelli. Ja mam obecnie PZERO Rosso i zdarza im się nieco uślizgiwać w łuku na mokrym. Z poprzednimi - czystymi PZERO - nie przypominam sobie takich przygód. A może po prostu zacząłem szybciej jeździć Moim zdaniem powinieneś szukać opon z klasy UHP lub PTT. XP ze względu na pewne ich wady dobre są do okazjonalnych pojeżdżawek po torze a nie do codziennego jeżdżenia. Edytowane 13 Grudnia 2016 przez BeyerBrown
bocian-seo Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Moim zdaniem powinieneś szukać opon z klasy UHP lub PTT. XP ze względu na pewne ich wady dobre są do okazjonalnych pojeżdżawek po torze a nie do codziennego jeżdżenia. Dunlop SportMaxx RT 2 to MP - co sądzisz ? XP w ogóle nie biorę pod uwagę bo wiem, że się nie nadają użytkowania w zmiennych warunkach
BeyerBrown Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Nie wypowiem się, bo nie miałem jeszcze z Dunlopami styczności...
Unf Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Wlepka w A4 B5 mowi ze producent zaleca 195/65 albo 205/60 w 15 calowych felgach. Czy zakladajac pozostanie na 15'' warto wziac te 205 liczac na poprawe przyczepnosci czy te dodatkowe 10mm szerokosci na oponie nic nie zmienia i szkoda doplacac?
tomasz102 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Wlepka w A4 B5 mowi ze producent zaleca 195/65 albo 205/60 w 15 calowych felgach. Czy zakladajac pozostanie na 15'' warto wziac te 205 liczac na poprawe przyczepnosci czy te dodatkowe 10mm szerokosci na oponie nic nie zmienia i szkoda doplacac? Jest różnica w przyczepności, jednak licznik będzie minimalnie dodatkowo zaniżał. Mi samochód mniej precyzyjnie prowadził się na 205/60/15. Felgę miałem 6J i pewnie to też się przyczyniło.
Unf Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ja mam na szczescie 7J. No jak poczytalem jeszcze w googlach to opinie sa takie jak mowisz, niby 1cm na szerokosci na oponie, a przyczepnosc jednak rosnie. No to chyba jednak warto =)
tomasz102 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Jeżeli masz 7J to też wydaje mi się, że warto.
bjks88 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Mam Fulda EcoControl HP, ciche, dobrze trzymają na mokrym. Innych nie kupię
Grohu Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 W ubiegłe lato śmigałem na Dunlopie Sport Max RT 245/40/18 93Y i na nadchodzący sezon muszę zakupić nowe i tutaj pojawia się problem. Poszukałem i chyba zdecyduje się na PZero ale nie mogę odszukać opon o tej samej nośności jest co prawda 93Y ale z Runflatem, a bez runflata jest tylko 97Y, a np. ContiSportContact 5 są już w 93Y tak samo jak GD, Michelin itp. Czy ktoś spotkał się z oponą P Zero 93Y bez runflata ?
Bruuuum Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Jeździł ktoś na Continental SC6? Wrażenia?
erchi Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 A kapcie do jazdy autostradowej, 17", 235 lub 225? Co polecicie?
Grohu Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Ja bym brał Dunlopy Sport Maxx RT, a teraz RT2 chyba nie ma opony o takich właściwościach przy tak niskim współczynniku hałasu. Posiadam obecnie i w porównaniu do innych z segmentu Premium są baaaardzo ciche i przyczepne, a przy jeździe autostradowej to chyba najważniejsze Edytowane 14 Stycznia 2017 przez Grohu
petrosdbz20 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Podpowiecie, które modele są z porządnym rantem ochronnym? Moje zimowe Nokiany okazały się średnie pod tym względem, więc teraz chcę trafić lepiej w tym aspekcie
FroS-t Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Porzadny rant ochronny mają Vredestein Ultrac Vorti R, mam je u siebie na lato w rozm 235/35/19 i naprawde rant jest spory.....możesz zoabczyc sobie na str nr 5 Mojego tematu Edytowane 14 Stycznia 2017 przez FroS-t
petrosdbz20 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 6 minut temu, FroS-t napisał: Porzadny rant ochronny mają Vredestein Ultrac Vorti R No widać, że spory Tylko z tego, co widzę, to nie ma poszukiwanych przeze mnie 235/45 r17 :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się