yesfan Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Pirelli P7 Cinturato świetnie wypadają w testach. Opinii użytkowników mało, bo to jest tegoroczna nowość. A przy okazji: W motorze nr 11/2010 był test opon letnich. Czy ktoś mógłby podać wyniki?
Bartasm Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 witam, czy ktoś ma jakąkolwiek praktyczną opinię na temat opony Gislaved FR SPEED 606? jestem ciekaw jak się sprawdzają na drodze... czekam na info
filip1001 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 a może miał z was ktoś doświadczenia z oponami Bridgestone Turanza ER300?? w sumie jest w podobnej cenie co conti premium contact, ciekaw jak ze zużyciem tej oponki?? Ja u siebie mam Continental-e i sobie chwalę ( jak na razie- po 2 sezonach i przejechaniu jakiś 20 000) , a znajomy na Bridgestone Turanza- ostatnio go przypadkiem pytałem jak sobie chwali opony. Nie mial zastrzeżeń, tyle , że nie wiem ile na nich przejechał, ale też na pewno ponad 10 000
yahoo Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam, czytam i czytam i co nie znajde jakąś fajną oponkę to zawsze są różne opinie. Na forum też jedni chwalą inni nie hmm Chcę dobre bezpieczne ciche oponki. Nie szaleje więc nie potrzebne mi jakieś super sportowe. Potrzebuje 205/55/16 Chciałbym wybrać coś z tego ale nie wiem co -Goodyear OptiGrip -Michelin Primacy HP -Continental PremiumContact 2 -Bridgestone Turanza ER300 -PIRELLI P7 -GOODYEAR EXCELLENCE
NYNA Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Continental PremiumContact 2 Mam i polecam, naprawdę dobre oponki
Tamley Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 yahoo tydzień temu miałem identyczny dylemat. Szukałem opon dokładnie w takim rozmiarze jak Ty. Dość długo szukałem info i opinii aż w końcu zdecydowałem się na Bridgestone Turanza ER300 i jestem bardzo zadowolony Te Continentale które poleca NYNA są również bardzo dobre. Jak widać w testach -> http://www.oponeo.pl/artykuly/v/311/923/test_opon_letnich_205_55_r16w.htmlx obie opony świetnie wypadają i są opisane jako "szczególnie polecane", więc myślę, że i na Continentalach i Bridgestone byś nie narzekał. Pozdrawiam
zlota1977 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zakupilam wlasnie Pirelli 7 Czas pokaze co sa warte... :gwizdanie:
yesfan Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 zlota1977 - Pirelli P7 czy P7 Cinturato? Bo P7 Cinturato są naprawdę świetne. Wiem bo mam!
GILI Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Miałem P7 i zjechałem je do całkowitej łysiny opona naprawdę świetna pod każdym względem, były łatwe do wyważenia i ciche,nawet gdy mało już było na nich gumy. Zupełnym przeciwieństwem był Dunlop Sport coś tam,bardzo szybko zacierały pierwsze dobre wrażenie. Cinturato,to już jakaś nowsza generacja P7
yahoo Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 ehh sprawdza się, że każdy chwali swoje albo faktycznie wiele z tych opon jest naprawde tak samo dobrych. Niedlugo coś będę musiał kupić i jeszcze zobacze. Zbiore jeszcze troche informacji.
hansman Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ja od 2 tygodni jestem posiadaczem Goodyear Eagle F1 w rozmiarze 205/55/R16. Przed zakupem starannie poczytalem opinie uzytkownikow, w tym na forach zagranicznych, gdzie oponki byly tylko mniej lub bardziej chwalone. Niestety nie doczytalem, ze opony dedykowane sa do rakiet z moca 200 HP i w gore Opony maja ok 20% wiekszy styk z podlozem niz opony z bieznikiem klasycznym, co w praktyce przeklada sie na lepsza przyczepnosc (i wieksze spalanie) i teoretycznie lepsza sterownosc. Z przyczepnoscia jest ok, tylko od dzisiaj bede wiedzial, ze w slabszych silnikach skutkuje to gorszymi osiagami, przynajmniej jezeli chodzi o przyspieszenie. Z ta sterownoscia to jest tak, ze mowiac potocznie - kierownica wraca do swojego pierwotnego polozenia z duza wieksza sila, przy gwaltownych manewrach i duzych predkosciach ma sie wrazenie ze chce rece wyrwac, wiec mam watpliwosci jezeli chodzi o bezpieczenstwo prowadzenia, chyba ze - i o to az sie prosi - opony sa dedykowane do samochodow z niskim zawieszeniem. Inna sprawa,ze jak ktos byl nauczony zbierac ostre zakrety jedna reka, to sie szybko oduczy Mozna pomyslec, ze sprowadzanie samochodu przez opony na "pierwotny" tor jazdy to pozytw, ale nie w polskich realiach, nawet po wjechaniu w niewielkie koleiny samochod "tanczy", jakby mial rozny rozstaw osi. Z wiekszych minusow, ktore zauwazylem to glosnosc. Co prawda po tym ledwie przejechanym 1000 km troche sie przetarly, ale jeszcze w zyciu nie mialem tak glosnych opon :/ Co do jazdy na mokrych nawierzchniach, to jak na razie 5+, zobaczymy co bedzie dalej w miare zuzywania sie opony. Reasumujac - mozesz puscic kierownice z wcisnietym gazem i chocby nie wiem co sie stalo to samochod i tak pojedzie "prosto" Opona dedykowana do sportowych fur, mysle ze z duza moca i momentem obrotowym. Montowanie ich w "cywilnym samochodzie" ala 140 HP to pomylka. Co prawda pewnie zaraz ktos napisze, ze "przeciez wygladaja zaje..." i swietnie sie trzymaja drogi. Ja niestety kupilem opony do bezpiecznej jazdy a nie szpanowania i raczej zmienie opony niz samochod...
tomato Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 No nie tak do końca mogę się zgodzić . Ja mam 205/55R15 i jeśli patrzyłbym na osiągi i paliwochłonność to bym założył kółka od taczek .
wrzecion Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Mam Dunlop SP Sport Fastresponse 205/55/16 i polecam
lkowol Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Ja w maju 2008 kupiłem PIRELLI P7 u kolegi wojtusania. Też miałem dylemat, głównie pomiędzy P7 a GOODYEAR EXCELLENCE. Przy wyborze kierowałem się głównie testami ADAC w których Pirelli P7 w rozmiarze 205/55/R16 akurat w tym okresie okupowało 1 miejsce. Po 2 sezonach i około 30000km zrobionych na tych oponkach jestem baardzo zadowolony zakupy. Opony świetnie trzymają nawierzchni, są ciche na autostradzie a zachowanie na mokrej nawierzchni to po prostu klasa sama w sobie. Za wadę można uznac nieco szybsze niż u konkurencji zużycie, ale myślę że na 4 sezony i około 50-60kkm starczą spokojnie, a jazda na tych samych oponach ponad 4 sezony to chyba średnio dobry pomysł. Kupując opony dzisiaj zdecydowałbym się właśnie na P7 lub następcę tego modelu, albo po raz kolejny zaufałbym wynikom testów ADAC
KmK Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 ja mogę się jedynie powtórzyć i z ręką na sercu polecić Potenze 050A, choć jest to zwykła drogowa opona, to jest twardsza od typowych opon konkurencji przez co precyzja i szybkość reakcji jest znacznie szybsza. Nie mam pojęcia czy jest głośniejsza, bardziej paliwożerna od innych, ścieralność na b.dobrym poziomie mimo szkoleń na torze.
dawkol-d1 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 W sobotę byliśmy zmienić koła na letnie Co się okazało, po przejeżdżonych dwóch sezonach, opony Dunlop SP Sport 9090 225/45/17 nadają się powoli do kosza. Ostatni sezon pojeżdżą i trzeba nowych szukać, a przejechały jakieś 30kkm. Chyba, że ktoś lubi slicki, to by na nich ze 2 lata jeszcze pojeździł
Roofie Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Panowie a powiedzcie jakie lepiej kupic opony 205/60 r15 czy 195/65 r15 ? bo na wiosne trzeba zrobic nowy zakup i sie tak zastanawiam obecnie mam 205/60 ale w wulkanizacji mowili ze lepiej 195/65 bo jadac w koleinach tak sie boków opony nie sciera prosze o pomoc )
Glovash Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Panowie, a jakie byście polecili opony, ale najważniejsze dla mnie jest 1. Hałas - mają byc jak najcichsze 2. Dobre zachowanie na mokrym ( hamowanie, trakcja ) mam teraz 205/55/16 i myślę czy może na przód dać 195/60/16 a z tyłu zostawić 205/55
gcienki Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jeśli mogę ci polecić kup opony Nankang NS-2 205/55/16. Bardzo dobre opony dobrze sprawują się na mokrym i suchym, nie wiem czego oni dodali do tej gumy bo jeździsz jeździsz i zero zużycia. Na suchym auto jak przyspawane do drogi, hamowanie to musisz wykonać ekstremalne żeby ci pedał zadrżał. Na mokrym gwarantuje ci że sprawuje się nie gorzej. Naprawdę polecam ci te opony są wyśmienite i od teraz zawsze ta opona. Opona wykonana jest przez inżynierów toyo tylko nie płacisz jak za toyo. I najważniejsze na tej oponie prędzej felgi pokrzywisz jak ją uszkodzisz. Dodać należy że panowie każda opona nawet Pirelii produkowana jest przez Chiców. Cena za 205/55/16 - 181 zł. Zimowe maja ponoć jeszcze leprze zamierzam sprawdzić w tym roku. Nankang przeciwko pireli P7 w testach = 2:0 oszczędność 150 zł na sztuce.
M_ILES Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam! A propos zmian letnich - obecnie mam oponki 205/55 Z R16 / 91W zastanawiam sie czy sa jakies przeciwwskazania aby zalozyc 215/55W16, takie zdaje sie montowano fabrycznie? Dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się