Pucek Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 a może mi ktoś podpowie na jaki klucz jest ta śrubka od spustu oleju,bo ojciec kupił olej i filtr i mu chce wymienić tylko niechce mi się patrzeć pod autko teraz, dopiero tam zajrze jak przygotuje sobie narzędzia :> może być na priv... olej to tylko mobil 1 - ja jeźdze i jest extra, natomiast ojciec jeżdzi na polskim castrolu i tak słychać popychacze że szok!!! i to non stop jak jest ciepło
SKIBA29 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 a może mi ktoś podpowie na jaki klucz jest ta śrubka od spustu oleju,bo ojciec kupił olej i filtr i mu chce wymienić tylko niechce mi się patrzeć pod autko teraz, dopiero tam zajrze jak przygotuje sobie narzędzia :> może być na priv... olej to tylko mobil 1 - ja jeźdze i jest extra, natomiast ojciec jeżdzi na polskim castrolu i tak słychać popychacze że szok!!! i to non stop jak jest ciepło Witam. Ja także mam zalany olej Castrol Magnatec 10W40, u mnie silnik słychac głośniej. Teraz chce zalac olejem firmy LIQUI MOLY 10W40 z dodatkiem MOS2. Kolega używa go do golfa i pasata b5, chwali go sobie.
golab24 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Ja przesiadlem sie z Shell Heilix 15W50 na Elf 5W30. Róznica w mocy calkiem odczuwalna az chce sie wciskac gaz. Wycieków brak.
schweps Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Moj obecny olej castrol magnatec 10w40 zmieniam na mobil polsyntetyk 10w40. Po castrolu do momentu przegazowania slychac stuki, juz ktos wczesniej to opisywal jakby diselek z rana. Nie potrafie odpowiedziec sobie sam dlaczego teraz na taki zmieniam, nie wiem juz czemu zalalem castrolem, nie wiem jaki wybrac opierajac sie na tym co piszecie w tym watku. Z tego naprawde nic nie wynika na dziesiecu stronach nie mozna nic znalezc poza "moze mobil...moze polsyntetyk..ja mam syntetyk...zalej 10w40....nie nie co ty gadasz zalej 5w40...........wez tani...wez drogi...wez polski...tylko zagraniczny...z allegro dobry...z allegro nie dobry?? P.S Watki typu 'Sam naprawiam', 'co stuka co puka' sa naprawde kapitalne i duzo juz mi pomogly, ale co jak dobrac mozna by wyswietlic w formie statystki - wybieram model ciach bach i ladne slupki, a czytac po 10 stron to troszku trzeba czasu, a kobieta obok stygnie. Pozdrawiam.
henias1987 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 hmmm a ja mam wlasnie castrola 10w40 magnatec i nie narzekam
eMPe76 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Byłem na wymianie oleju.Wymienili mi filtr i olej.Zalali mi Mobilem 10W40 to półsyntetyk?Nie pytałem gościa bo jakis durniowaty był ...
schweps Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 ...RE: "eMPe76" - twoj olej to półsyntetyk. Mialem zalac mobilem, ale nie bylo, wiec teraz polsyntetyk castrol magnatec. Nie bylo goscia co zawsze mi olej wymienia i podjechalem do innego. Gosciu na dzien dobry powiedzial "ma pan uszkodzony gwint korka oleju w misce" i cisza. Wlozyl rurke od gory i plompie i cisza.... Pytam: No uszkodzony korek i co ?? cos sie z tym robi? czy sobie poprostu jest uszkodzony i se tak ma byc? On: No moze pan jechac do mechanika on zrzuci belke z zawieszenia i chyba prawdopodobnie trzeba podniesc silnik...najlepiej jakby pan na przyszlosc stary olej wyciagal przez rurke pomiaru poziomu...i w tym roczniku dal se spokoj z wykrecaniem tego korka. Dodam ze po odkreceniu cos tam wkladal i sprawdzal i stwierdzil uszkodzenie gwintu.. P.S. Warsztat u "Grzesia" Tarnowskie Góry, chyba nie robia od 10 lat nic innego jak wymiana oleju...wiec dla nich plus bo jak by mial mi jakis ciaprok po piatej wymianie stwierdzic ze nie da sie dokrecic sruby to mnie krew zaleje. P.S.2 Zboczenie mechanika albo fakt? Bo nigdy oczyms takim nie slyszalem
maro71m-1 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Dlaczego Mobil1 jest w cenie naszych olei skoro jest taki dobry? Bo go podrabiają jak gorzałę .więc nie mam do niego zaufania i zalałem lotosa półsyntetyk zrobiłem ponad 10tyś i robię wymianę na szela lub elfa .Co do twojej sprawy zawsze zmieniaj olej od syntetyku do półsyntetyku w ostateczności gdy zaczyna brac olej lub masz wycieki minerał po mineralnym nie należy zmieniac na syntetyk wlej półsyntetyk jeśli niemasz wycieków i będzie git.
dzik Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Dlaczego Mobil1 jest w cenie naszych olei skoro jest taki dobry? Bo go podrabiają jak gorzałę .więc nie mam do niego zaufania i zalałem lotosa półsyntetyk zrobiłem ponad 10tyś i robię wymianę na szela lub elfa .Co do twojej sprawy zawsze zmieniaj olej od syntetyku do półsyntetyku w ostateczności gdy zaczyna brac olej lub masz wycieki minerał po mineralnym nie należy zmieniac na syntetyk wlej półsyntetyk jeśli niemasz wycieków i będzie git. Pozwolę sobie polecić Motula
kepasa Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 pamiętaj że masz turbinę!!! powinieneś wlać pełny syntetyk. 15/40 to nie jest dobry wybór. zadzwoń do serwisu audi i powedzą Ci dokładnie jaki olej leją. gdyby był wolnossący mogłbyś przy większym przebiegu przejść na półsyntetyk, ale przy turbo - nie polecam półsyntetyków.
banshee Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 I ja polecam MOTUL'a. Ostanio wlałem 8100 X-cess pełnysyntetyk. Niunia ma nabujane 310 000 km udokumentowane. Przy zmianie zalałem pod maksa, jeżdzę już na nim od około 6 tys. i ciągle stoi poziom na maks. NIc nie ubyło. Wcześniej cały czas na pełnym syntetyku jeździł, więc myślę, że nie należy go zmieniać - klawiaturka czyściutka Niestey szklany do wymiany się szykują - myślę, że to ze względu na przebieg, a nie olej... Pozdrowionka dla
mechu28 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Wlej sobie Castrol Magnatec Diesel 10W-40 ja mam ten sam i jest dobry olejem
maciejek Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Spokojnie możesz wlać półsyntetyk, groźne mogłoby być zalanie syntetykiem po przebiegu 150-200.000 na mineralnym. Rozszczelnienie silnika oznacza wycieki oleju spowodowane wymyciem nagarów z pomiędzy wszystkich uszczelnień.
mechu28 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Ja bym zalecał tobie nie zmieniać oleju na 10W-40 jeżeli jeżdżone było na 15W-40 powinno sie lać ten sam olej ale firmy Castrol zalecał bym sam go mam choć nie marz dużo kilometrów więc jeżeli wlejesz 10W-40 nic nie powinno sie stać Dopytaj sie jeszcze i porać fachowców choć trudno teraz o nich
botan Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ja smigam na Mobilu 1 10W40 - autko chodzi super.
lukaszek13ns Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 pamiętaj że masz turbinę!!! powinieneś wlać pełny syntetyk. 15/40 to nie jest dobry wybór. zadzwoń do serwisu audi i powedzą Ci dokładnie jaki olej leją. gdyby był wolnossący mogłbyś przy większym przebiegu przejść na półsyntetyk, ale przy turbo - nie polecam półsyntetyków. Do silnikow z turbo tak jak piszesz pelensyntetyk, ewentualnie polsyntetyk w najgorszej opcji gdy jest juz duzy przebieg, polsyntetyk nie zaszkodzi turbinie, ale w rzadnym wypadku mineralny bo to zabojstwo dla turbiny.
czaja77 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 witam i ja mam pytanko .jutrochce wymienic olej i niewiem co jest tam wlane.przebieg 232tys z tego 2tys na gazie.co polecacie???
kepasa Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 witam i ja mam pytanko .jutrochce wymienic olej i niewiem co jest tam wlane.przebieg 232tys z tego 2tys na gazie.co polecacie??? poczytaj wyżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się