Skocz do zawartości
IGNOROWANY

C7 Resident


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

może ktoś miał taki problem, prawa stona nawiew deski i pod nogami leci zimne powietrze, lewa strona ciepłe jak trzeba, na vcp był błąd w klimatyzacji, który udało się skasowac, jakiś sporadyczny ale problem jest nadal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawy klap nie pomogly, pytanko wiec czy orientuje sie ktos ktory silniczek w nagrzewnicy jest odpowiedzialny za temperature? Zdjcie wrzucam z nagrzewnicy z a8 ale jest bardzo podobna do a6 a moja jest w aucie

IMG_0451.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, marcin_o23 napisał(a):

Który to element?? bo tam klap to jest kilka

 

Masz już zdemontowaną nagrzewnicę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, będę wymieniał olej w skrzyni i kołach. Olej najlepiej oryginał, ale jak wygląda sprawa filtrów i uszczelki miski, to też najlepiej ori? Skrzynia 0B5 w A6C7 2.0 tfsi 252km Q. Widziałem na necie zestawy Meyle, oczywiśnie nie biorę pod uwagę oleju, co o tym sądzicie? Będę wdzięczny za podpowiedź w temacie. Może jeszcze ktoś by mógł mi podać numery potrzebnych gratów, było by elegansio 😉 VIN: WAUZZZ4GXJN043982

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć i czołem podpowie ktoś numer zestawu ZF do skrzyni 8HP tiptronic? Silnik 3.0 BIT 313km vin: WAUZZZ4G1DN007358 

Samochód niedawno kupiony, serwis olejowy silnika za mną ale dla spokoju ducha zrobiłbym jeszcze skrzynie :) ewentualnie co i ile potrzebne do serwisu dyfra to przy okazji może też bym zrobił ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, lewiatan1989 napisał(a):

Cześć i czołem podpowie ktoś numer zestawu ZF do skrzyni 8HP tiptronic? Silnik 3.0 BIT 313km vin: WAUZZZ4G1DN007358 

Samochód niedawno kupiony, serwis olejowy silnika za mną ale dla spokoju ducha zrobiłbym jeszcze skrzynie :) ewentualnie co i ile potrzebne do serwisu dyfra to przy okazji może też bym zrobił ?

 

 

G 060 162 A2 - 7 litrów

0BK 398 009 A - uszczelka plus filtr

G 055 190 A2 - 1 litr dyfer tył

Edytowane przez Dev
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 😀

 

Panowie ma ktoś info, jaka jest różnica w wysokości między trybami comfort, a dynamic w zawieszeniu pneumatycznym? Czy to się tylko tyczy twardości zawieszenia i ewentualnej wysokości zawieszenia podczas jazdy?

Mam zamontowane łączniki od pneumatyki do regulacji jej wysokości. W lutym byłem po wymianie kompresora na nowy i nagle teraz z przodu mam jape, a na starym tak nie było. Może już słabo pompował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2024 o 10:19, lewiatan1989 napisał(a):

@Dev dziękować :hi:

@Dev witam Dev mozna jakiś kontakt do ciebie chodzi mi o wymiane oleji w Q7 masz firmę- warsztat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, kenzo30 napisał(a):

@Dev witam Dev mozna jakiś kontakt do ciebie chodzi mi o wymiane oleji w Q7 masz firmę- warsztat?

 

693 45 66 99 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2024 o 14:12, Gremlin0209 napisał(a):

Witam 😀

 

Panowie ma ktoś info, jaka jest różnica w wysokości między trybami comfort, a dynamic w zawieszeniu pneumatycznym? Czy to się tylko tyczy twardości zawieszenia i ewentualnej wysokości zawieszenia podczas jazdy?

Mam zamontowane łączniki od pneumatyki do regulacji jej wysokości. W lutym byłem po wymianie kompresora na nowy i nagle teraz z przodu mam jape, a na starym tak nie było. Może już słabo pompował...

Może kalibrację trzeba by zrobić pomierzyć odległości od środka koła do błotnika i wykalibrować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ma ktoś opis adaptacji poduszek silnika w S6 c7.5?

Założyłem nowe OEM poduchy i efekt nie jest do końca zadowalający.

Zrobiłem nastawy podstawowe VCDS, błąd skasowany i nie wraca ale dalej czuć wibracje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tam się robi adaptację w ogóle? Wiem o teście, którym odpalasz lewą/prawą żeby zobaczyć czy coś się w ogóle dzieje. Ja wymieniłem swoje na aftermarketowe 034 i tylko wyskubałem solenoidy żeby nie sypało błedami... wibracji jak nie miałem, tak nie mam. Adaptacji żadnej nie robiłem (bo w sumie i po co jak już poduszki sztywne są).

 

Kultura pracy biegu jałowego BARDZO się poprawia po wymianie świec za to... 70k i trzeci komplet...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2024 o 07:00, C4NC3R napisał(a):

Panowie ma ktoś opis adaptacji poduszek silnika w S6 c7.5?

Założyłem nowe OEM poduchy i efekt nie jest do końca zadowalający.

Zrobiłem nastawy podstawowe VCDS, błąd skasowany i nie wraca ale dalej czuć wibracje.

 

 

Procedura poniżej

Prerequisites (Basic Setting after Replacement):
- No Charger connected
- Ignition ON, Engine OFF
- Vehicle leveled on the Ground
- All Doors, Lids etc. closed and must NOT be opened during the Procedure
- Maximum of 2 Passengers allowed in the Car during the Procedure
- Make sure to not cause any Vibration etc. during the Procedure
- Either use a wireless interface or run the Diagnostic Cable through the open Window

Procedure (Basic Setting after Replacement):
- Address BA (Motor Mounts (J931))
- Basic Settings - 08
- IDE03343-ENG121194 (Static calibration (Customer Service))
- Follow the Instructions on the Screen
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...