lewiatan1989 Opublikowano 23 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia (edytowane) W dniu 5.04.2024 o 23:38, Dev napisał(a): G 060 162 A2 - 7 litrów 0BK 398 009 A - uszczelka plus filtr G 055 190 A2 - 1 litr dyfer tył @Dev a dasz radę od razu przedni dyfer? Wg moich ustaleń 1,1L ale nie wiem jaki numer. Do torsena już ogarnięty też mam. W dniu 5.04.2024 o 23:15, lewiatan1989 napisał(a): Silnik 3.0 BIT 313km vin: WAUZZZ4G1DN007358 Edytowane 23 Kwietnia przez lewiatan1989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia W dniu 23.04.2024 o 22:06, lewiatan1989 napisał(a): @Dev a dasz radę od razu przedni dyfer? Wg moich ustaleń 1,1L ale nie wiem jaki numer. G 055 145 A2 - 1 litr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus01 Opublikowano 25 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia jaki polecacie zestaw naprawczy tylnego zacisku ( tłoczek, uszczelnienia ) ? Autofren da radę czy coś lepszego jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia W dniu 13.04.2024 o 07:24, turzol napisał(a): Procedura poniżej Prerequisites (Basic Setting after Replacement): - No Charger connected - Ignition ON, Engine OFF - Vehicle leveled on the Ground - All Doors, Lids etc. closed and must NOT be opened during the Procedure - Maximum of 2 Passengers allowed in the Car during the Procedure - Make sure to not cause any Vibration etc. during the Procedure - Either use a wireless interface or run the Diagnostic Cable through the open Window Procedure (Basic Setting after Replacement): - Address BA (Motor Mounts (J931)) - Basic Settings - 08 - IDE03343-ENG121194 (Static calibration (Customer Service)) - Follow the Instructions on the Screen Dzięki 😇. Początkowo próbowałem adaptacji, później basic settings i poszło bez problemu. Ale "koziołkowanie" nadal wyczuwalne w trybie COD, chyba jedyne wyjście to wyłączenie tego w sofcie 🤭 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja Panowie pytanie mam, czy na zaciski tył do c7 pod tarcze 330 jest możliwość założenia blaszek? W b7 miałem ładne blaszki na przód i tył, w c7 są blaszki na przodzie, na tyle tylko sprężynki do klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 17 Maja Udostępnij Opublikowano 17 Maja 11 godzin temu, lewiatan1989 napisał(a): Panowie pytanie mam, czy na zaciski tył do c7 pod tarcze 330 jest możliwość założenia blaszek? W b7 miałem ładne blaszki na przód i tył, w c7 są blaszki na przodzie, na tyle tylko sprężynki do klocków. @Wandej z nim gadaj 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K Opublikowano 19 Maja Udostępnij Opublikowano 19 Maja W dniu 16.05.2024 o 23:45, lewiatan1989 napisał(a): Panowie pytanie mam, czy na zaciski tył do c7 pod tarcze 330 jest możliwość założenia blaszek? W b7 miałem ładne blaszki na przód i tył, w c7 są blaszki na przodzie, na tyle tylko sprężynki do klocków. Mam takie zaciski z blaszką, czerwone, po regeneracji na sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4xx Opublikowano 10 Czerwca Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca Witajcie. Marzy mi się A6 C7 po lifcie. Naczytałem się o zacieraniu się silników 3.0 TDI CRT CZU CZZ CVM i trochę się tych jednostek obawiam a nie ukrywam, bardzo dobrze lata mi się moją B8 z 3.0 TDI. Obawiam się, że 2.0 TDI będzie rozczarowujący. Jak to jest z tymi 3-litrówkami? Wszystkie mają problem z ciśnieniem oleju? Nie wiem za czym dobrze byłoby się rozglądać. Może ktoś coś podpowie? 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Panowie, czy ktoś od nas na forum ma dojście do maxton'a czy tylko przez ich stronę? Kiedyś, gdzieś, ktoś mi się chyba rzucił w oczy 🤔 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin0209 Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca W dniu 6.07.2024 o 13:46, lewiatan1989 napisał(a): Panowie, czy ktoś od nas na forum ma dojście do maxton'a czy tylko przez ich stronę? Kiedyś, gdzieś, ktoś mi się chyba rzucił w oczy 🤔 Dołącz do grupy C7 jakiejkolwiek na fb i tam zawsze się ktoś trafi - przedstawiciel. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4xx Opublikowano 30 Lipca Udostępnij Opublikowano 30 Lipca Cześć Panowie, Jaką oponę założyć do 19x8.5? A6 C7 2017r 2.0 TDI Quattro. Jak dobrze patrzę 235/45 +7.5mm 255/40 0mm 245/40 -8mm Tylko czy 255 nie będzie balonowa na tej feldze 🤔 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 1 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia W dniu 30.07.2024 o 18:15, R4xx napisał(a): Cześć Panowie, Jaką oponę założyć do 19x8.5? A6 C7 2017r 2.0 TDI Quattro. Jak dobrze patrzę 235/45 +7.5mm 255/40 0mm 245/40 -8mm Tylko czy 255 nie będzie balonowa na tej feldze 🤔 Do C7 to min. 20" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 3 Września Udostępnij Opublikowano 3 Września Siemanko. Mam pytanie. Na wolnych obrotach, bez różnicy ciepły/zimny występują cykliczne jakby drgania, gdy wrzucę na D ustają. Momentami słychać jakby delikatne stuki, które z kolei ustają po dodaniu gazu, bądź wrzuceniu D,R. Przy delikatnych przygazówkach na postoju potrafi zatelepać silnikiem i delikatnie zaterkotać przy zejściu z obrotów. Obstawiam dwumasę (0B5105317Q - z etki). Jaki jest koszt takiej zabawy przy s-troniku 2.0 tfsi 252km CYPa? Podczas jazdy żadnych objawów nie ma, podczas gaszenia samochodu czasami jakiś tam dźwięk się wyłoni, ale nie zawsze 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 3 Września Udostępnij Opublikowano 3 Września Jedziesz 70kmh, wrzucasz manualnie najwyższy bieg i gaz do podłogi. Jak poczujesz wibracje to dwumasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 5 Września Udostępnij Opublikowano 5 Września W dniu 3.09.2024 o 23:16, H4mm3R napisał(a): Jedziesz 70kmh, wrzucasz manualnie najwyższy bieg i gaz do podłogi. Jak poczujesz wibracje to dwumasa. Ok, dzięki takiego sposobu nie znałem 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 6 Września Udostępnij Opublikowano 6 Września W dniu 3.09.2024 o 23:16, H4mm3R napisał(a): Jedziesz 70kmh, wrzucasz manualnie najwyższy bieg i gaz do podłogi. Jak poczujesz wibracje to dwumasa. Test zrobiony. 70km/h, 7 bieg, gaz w podłogę. Zrzucił do 3 biegu. Żadnych stuków itp nie było. Czyli szukać gdzie indziej.... Łożysko w skrzyni by raczej szorowało - chyba. A panewka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Września Udostępnij Opublikowano 6 Września 22 minuty temu, grzes283 napisał(a): Zrzucił do 3 biegu. Miałeś w trybie manualnym testować, po to właśnie aby nie redukował biegu, tylko z 7 biegu przyspieszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 6 Września Udostępnij Opublikowano 6 Września 7 minut temu, Muskel1 napisał(a): Miałeś w trybie manualnym testować, po to właśnie aby nie redukował biegu, tylko z 7 biegu przyspieszał. Tak zrobiłem. Sam zrzucił na 3. Dzwignia przestawiona na manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Września Udostępnij Opublikowano 6 Września Bo wepchałeś pedał w pozycję kick down. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się