Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 3.0Q ASN Avant by Lang


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dobra, zmieniłem kodowanie na te, które podałeś i błędu z głośnikami nie ma, został od tego pinu ale zamiast zająć się tym, musiałem dwie godziny szukać, dlaczego mi lewy ksenon nie działa. Podmieniłem żarniki i nic, przetwornice i też nic. Winna była wtyczka z przejściówki 12-4 piny, jeden pin się obluzował i nie miał kontaktu. W sobotę zarobię to na pinach damsko-męskich pod stałe i będę miał spokój.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Nie ma to jak co chwila dostawać nowe zadania od samochodu ?

IMG_20211107_160525.jpg

Żałuję tutaj, że nie zainwestowałem pół roku temu w drukarkę 3d, miałbym czym to sensownie naprawić, a tak to zostało rzeźbić..

IMG_20211107_161120.jpg

Poskładam i wrzucę foty z efektów oklejania dekorów ?

IMG_20211106_163058.jpg

Opublikowano

Zapewne tłoczek od schowka duży opór stawia i trzeba ciągnąć w dół klapę? Taka jest przyczyna 99% wyłamał zawiasów.

Opublikowano

No właśnie nie, sam się zdziwiłem bo montując ten schowek zauważyłem, że ktoś ten tłoczek rozbierał i nasmarował go na tyle, że klapa za szybko opadała, praktycznie bez oporu i możliwe, że to dobiło mocowanie tego tłoczka. Wywaliłem go bo on praktycznie w ogóle nie przytrzymywał klapy i założę swój stary z poprzedniego schowka, on idealnie trzymał klapę tak, że otwierała się minimalnie wolniej od schowka na karty nad radiem.

Opublikowano (edytowane)

No to wpadły dekory oklejone folią 3M na szczotkowane aluminium i na moje teraz to jest bomba ?

IMG_20211104_133004.jpg

IMG_20211111_142448.jpg

IMG_20211104_133016.jpg

IMG_20211111_142438.jpg

IMG_20211111_142526.jpg

Nieszczęsny zawias też naprawiłem, najlepiej nie wygląda ale mocniejszy ten klej po związaniu od ABS.

IMG_20211110_185134.jpg

IMG_20211110_185117.jpg

W drodze jest nowy drążek zmiany biegów z mieszkiem i rączka ręcznego, potem tylko zregenerować wytarte przyciski od sterowania szybami i będzie lalunia.

Następne plany na wnętrze to podświetlane nawiewy i wizytownik wraz z cupholderem ?

 

 

Edytowane przez Langista
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ładnie Ci to wyszło :thumbup:

Opublikowano

No dla mnie to był szok, chyba najlepszy efekt wizualny te dekory dały do wnętrza :D Mały bubel przy popielniczce się wkradł ale sądziłem, że ten pasek głębiej wejdzie i niestety za blisko krawędzi odciąłem folię. Jak dorwę gdzieś 2 din to okleję jeszcze raz, bo ceny tych w dobrym stanie to jakieś nieporozumienie a to najłatwiejsze elementy do oklejenia są :grin: W sumie to tyle folii na zapas kupiłem, że mogę ubić na tym interes i dobre 3 komplety do auta wykleić :whistling: Aż jestem mega ciekaw jak by siadła taka folia :

992e2cab48bfa37a5beeafb4e57a

Opublikowano (edytowane)

Naprawiałem zawias schowka u tego Pana, wyszło bardzo fajnie i estetycznie, polecam

https://www.olx.pl/d/oferta/dwa-metalowe-zawiasy-schowka-audi-tt-a3-a4-b6-b7-seat-exeo-naprawa-CID619-ID991LN.html

 

Edytowane przez krzysiek91x
Opublikowano (edytowane)
W dniu 14.11.2021 o 17:01, krzysiek91x napisał:

Naprawiałem zawias schowka u tego Pana, wyszło bardzo fajnie i estetycznie, polecam

https://www.olx.pl/d/oferta/dwa-metalowe-zawiasy-schowka-audi-tt-a3-a4-b6-b7-seat-exeo-naprawa-CID619-ID991LN.html

 

Dzięki za propozycję, ale to działa i dla mnie jest wystarczające ?

 

Z aktualności, nieszczelność simmeringu zabiła silniczek tylnej klapy, wymiana w ciepły dzień to by była przyjemna robota, maks 15 minut z wypiciem piwka ?

IMG_20211127_140630.thumb.jpg.d4edfc51e1c15e1df2a6971db37f6466.jpg

Przy sekcji zwłok wylałem z silniczka ok 50ml płynu do spryskiwaczy a w środku taki widok :

IMG_20211127_171813.thumb.jpg.ce263e0ebc1c3154c7c1ed56c6f9e33b.jpg

Co ciekawe, w nowym tej papierowej uszczelki już nie ma, jaką dawali naście lat temu fabrycznie, a ilość czegoś podobnego do smaru była widokiem budzącym litość.

IMG_20211127_171839.thumb.jpg.e998a6df3cbb2c7c79a7fbcc6a617d2d.jpg

Jak widać, mechanicznie moja robota wytrzymała dwa lata i nadal śladu rdzy na całym mechanizmie nie ma, poza częścią gdzie puszczał simmering, a sam mechanizm pracuje bez żadnego oporu. Winowajcą okazały się przejścia do układu scalonego, który wszystkim steruje, bo sam silniczek mimo sporej ilości płynu w środku nadal działa.

IMG_20211127_172759.thumb.jpg.4dcb6564c205904e6fab104558cbbf0a.jpg

Przez te trzy punkty i prawdopodobnie masę u góry, przedostawał się płyn, a takiego bajzlu narobił..

IMG_20211127_172020.thumb.jpg.183d41c3635f7407668cc8f0b51daaee.jpg

Do odratowania choć nie w warunkach, którymi dysponuję aktualnie. Jak o tym nie zapomnę, to go wskrzeszę i zabezpieczę sylikonem te przejścia, żeby mieć na zastępstwo działający oryginał ? Na razie w częściach leży nad grzejnikiem, owinięty ręcznikiem papierowym żeby całą wilgoć wchłonąć.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Jak na razie nie dzieje się nic, jedynie sprawdziłem żarówki do wstecznego i taka różnica między halogenami a ledami:

IMG_20220212_170027.thumb.jpg.d9688463c1ac1e40f917df8f0a7e211a.jpg

IMG_20220212_170009.thumb.jpg.48cfc605f1bca22d239eda7874e7191c.jpg

IMG_20220205_203329.thumb.jpg.64003d34c27760cdbcb882dfe842e6dc.jpg

IMG_20220205_203300.thumb.jpg.c3e2bc9c40aa036518bdd46d5a3d94a3.jpg

IMG_20220205_203246.thumb.jpg.76097b1169851937ab0d809712b1183e.jpg

I to wstawiłem :

IMG_20220212_170038.thumb.jpg.8d71271a1b86d853aed35d09242f73e9.jpg

IMG_20220212_173601.thumb.jpg.825bb69ab251bbfc79be6da905f70f74.jpg

IMG_20220212_174045.thumb.jpg.df22b0693754f0a0597902c5f4aeb278.jpg

IMG_20220212_174004.thumb.jpg.4fa3795593bb3777a1d6a4ef9d8ebfac.jpg

IMG_20220212_173610.thumb.jpg.eba63f3e2db635aeb5947c6f3e38ba99.jpg

Dla mnie to przepaść, żarówki są trochę luźne w gnieździe więc zobaczę jak długo wytrzymają.

W tygodniu jak pozwoli pogoda to wezmę się w końcu za wymianę wahaczy bo tłucze już niemożliwie ?

Opublikowano

czasami to jednak plus mieć MCE bez kontroli żarówek ?

Opublikowano
9 minut temu, kamil-vag napisał:

czasami to jednak plus mieć MCE bez kontroli żarówek ?

Oj tak ? ekstra za moduły LED do środka pod CAN-BUS płaciłem krocie a chyba w tamtym roku mnie @pila24 uświadomił, że mam MCE bez kontroli żarówek ?

Opublikowano

No i jeszcze bardzo grube plany się szykują, mam zamiar samemu podjąć się remontu pieca, narzędzia już zakupione, jedynie mam zamiar wypożyczyć żuraw do wytargania silnika z budy, bo płacić 1300 zł za coś, czego użyje tylko raz to trochę przesada, a tak to mam namiary na gostka, co za 50 zł od doby wynajmuje ?

Opublikowano

kmpl remont ?? Aż tak źle ? Ja założyłem klapy u siebie i powiem ci że chyba jest gorzej niż było. muszę to schować. Z czym masz największy problem na ten moment ?? 

Widziałem foty schowka.... czyli rozumiem że jak u mnie juz trzeba mocno ciągnąć to lepiej szukac już nowego amortyzatorka ? 

Opublikowano
1 minutę temu, DarekS4 napisał:

Widziałem foty schowka.... czyli rozumiem że jak u mnie juz trzeba mocno ciągnąć to lepiej szukac już nowego amortyzatorka ? 

Lepiej mocno nie ciągnij bo zawias pęknie.

Albo szukać amortyzatora albo stary przesmarować albo go trochę rozszczelnić.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok muszę się tym zainteresować bo przez zimę teraz mi się tak stało. 

Opublikowano
8 minut temu, DarekS4 napisał:

Ok muszę się tym zainteresować bo przez zimę teraz mi się tak stało. 

Tak się dzieje jak jest zimno. Siłownik wyjmiesz bez wyciągania schowka. Wystarczy boczna prawą klapkę wyjąć i powinieneś mieć dostęp. Na siłę nie ciągnij, on sam powoli opadnie bo albo mocowanie siłownika pęknie albo prawy zawias, tak jak u mnie :kwasny:

Opublikowano

ja juz go tam smarowałem ale nic to nie dało. Jutro go wyjmę nim go żona urwie xd 

Opublikowano
59 minut temu, DarekS4 napisał:

ja juz go tam smarowałem ale nic to nie dało. Jutro go wyjmę nim go żona urwie xd 

Nie smaruj tylko pryśnij do środka jakimś w40 i rozruszaj,powinien niemal w ogóle stracić opór 

Opublikowano
2 godziny temu, DarekS4 napisał:

kmpl remont ?? Aż tak źle ? Ja założyłem klapy u siebie i powiem ci że chyba jest gorzej niż było. muszę to schować. Z czym masz największy problem na ten moment ?? 

Widziałem foty schowka.... czyli rozumiem że jak u mnie juz trzeba mocno ciągnąć to lepiej szukac już nowego amortyzatorka ? 

Ja mam to co Ci w wiadomościach pisałem, czyli uszczelniacze zaworowe do wymiany. Wiadomo nadzieja jest, że jak zdejmę czapki to cylindry będą okrągłe ale i na to się nastawiam, że blok będzie trzeba wysłać do włożenia nowych tulei ? każdy odradza zabawę z tym silnikiem bo koszta spore ale jak już się odliczy robociznę, tylko swój czas na to, to nie takie duże te koszta. W 2.7 bt jednak wolę nie iść bo tam koszta są już naprawdę ogromne a chciałbym zostawić to auto do tras i ten 3.0 jest idealny na nie. Kumpel ma namiary na mechanika, co przerabia skrzynie biegów, aby były wydłużone biegi, w Caddy przerobił mu tak skrzynię, że jak wcześniej przy 3k RPM miał 130, tak teraz ma 155 ?

33 minuty temu, pila24 napisał:

Nie smaruj tylko pryśnij do środka jakimś w40 i rozruszaj,powinien niemal w ogóle stracić opór 

Jak kupiłem czarny schowek to właśnie był w środku taki luźny, w ogóle nie działał, bardziej jako stoper, no i tak długo zatrzymywał, aż pewnego dnia przy otwieraniu zapomniałem przytrzymać klapki, ta opadła z impetem i urwało mocowanie siłownika. Teraz przy mrozach też coś mi strzeliło po tym moim klejeniu, tym razem w siłowniku bo po otwarciu światło nie działa ale nie mam już siły tam zaglądać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...