Langista Opublikowano 27 Października 2021 Autor Opublikowano 27 Października 2021 (edytowane) Dobra, zmieniłem kodowanie na te, które podałeś i błędu z głośnikami nie ma, został od tego pinu ale zamiast zająć się tym, musiałem dwie godziny szukać, dlaczego mi lewy ksenon nie działa. Podmieniłem żarniki i nic, przetwornice i też nic. Winna była wtyczka z przejściówki 12-4 piny, jeden pin się obluzował i nie miał kontaktu. W sobotę zarobię to na pinach damsko-męskich pod stałe i będę miał spokój. Edytowane 27 Października 2021 przez Langista
Langista Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Opublikowano 7 Listopada 2021 Nie ma to jak co chwila dostawać nowe zadania od samochodu ? Żałuję tutaj, że nie zainwestowałem pół roku temu w drukarkę 3d, miałbym czym to sensownie naprawić, a tak to zostało rzeźbić.. Poskładam i wrzucę foty z efektów oklejania dekorów ?
pila24 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Zapewne tłoczek od schowka duży opór stawia i trzeba ciągnąć w dół klapę? Taka jest przyczyna 99% wyłamał zawiasów.
Langista Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Opublikowano 7 Listopada 2021 No właśnie nie, sam się zdziwiłem bo montując ten schowek zauważyłem, że ktoś ten tłoczek rozbierał i nasmarował go na tyle, że klapa za szybko opadała, praktycznie bez oporu i możliwe, że to dobiło mocowanie tego tłoczka. Wywaliłem go bo on praktycznie w ogóle nie przytrzymywał klapy i założę swój stary z poprzedniego schowka, on idealnie trzymał klapę tak, że otwierała się minimalnie wolniej od schowka na karty nad radiem.
Langista Opublikowano 11 Listopada 2021 Autor Opublikowano 11 Listopada 2021 (edytowane) No to wpadły dekory oklejone folią 3M na szczotkowane aluminium i na moje teraz to jest bomba ? Nieszczęsny zawias też naprawiłem, najlepiej nie wygląda ale mocniejszy ten klej po związaniu od ABS. W drodze jest nowy drążek zmiany biegów z mieszkiem i rączka ręcznego, potem tylko zregenerować wytarte przyciski od sterowania szybami i będzie lalunia. Następne plany na wnętrze to podświetlane nawiewy i wizytownik wraz z cupholderem ? Edytowane 11 Listopada 2021 przez Langista 1
Langista Opublikowano 11 Listopada 2021 Autor Opublikowano 11 Listopada 2021 No dla mnie to był szok, chyba najlepszy efekt wizualny te dekory dały do wnętrza Mały bubel przy popielniczce się wkradł ale sądziłem, że ten pasek głębiej wejdzie i niestety za blisko krawędzi odciąłem folię. Jak dorwę gdzieś 2 din to okleję jeszcze raz, bo ceny tych w dobrym stanie to jakieś nieporozumienie a to najłatwiejsze elementy do oklejenia są W sumie to tyle folii na zapas kupiłem, że mogę ubić na tym interes i dobre 3 komplety do auta wykleić Aż jestem mega ciekaw jak by siadła taka folia :
krzysiek91x Opublikowano 14 Listopada 2021 Opublikowano 14 Listopada 2021 (edytowane) Naprawiałem zawias schowka u tego Pana, wyszło bardzo fajnie i estetycznie, polecam https://www.olx.pl/d/oferta/dwa-metalowe-zawiasy-schowka-audi-tt-a3-a4-b6-b7-seat-exeo-naprawa-CID619-ID991LN.html Edytowane 14 Listopada 2021 przez krzysiek91x
Langista Opublikowano 27 Listopada 2021 Autor Opublikowano 27 Listopada 2021 (edytowane) W dniu 14.11.2021 o 17:01, krzysiek91x napisał: Naprawiałem zawias schowka u tego Pana, wyszło bardzo fajnie i estetycznie, polecam https://www.olx.pl/d/oferta/dwa-metalowe-zawiasy-schowka-audi-tt-a3-a4-b6-b7-seat-exeo-naprawa-CID619-ID991LN.html Dzięki za propozycję, ale to działa i dla mnie jest wystarczające ? Z aktualności, nieszczelność simmeringu zabiła silniczek tylnej klapy, wymiana w ciepły dzień to by była przyjemna robota, maks 15 minut z wypiciem piwka ? Przy sekcji zwłok wylałem z silniczka ok 50ml płynu do spryskiwaczy a w środku taki widok : Co ciekawe, w nowym tej papierowej uszczelki już nie ma, jaką dawali naście lat temu fabrycznie, a ilość czegoś podobnego do smaru była widokiem budzącym litość. Jak widać, mechanicznie moja robota wytrzymała dwa lata i nadal śladu rdzy na całym mechanizmie nie ma, poza częścią gdzie puszczał simmering, a sam mechanizm pracuje bez żadnego oporu. Winowajcą okazały się przejścia do układu scalonego, który wszystkim steruje, bo sam silniczek mimo sporej ilości płynu w środku nadal działa. Przez te trzy punkty i prawdopodobnie masę u góry, przedostawał się płyn, a takiego bajzlu narobił.. Do odratowania choć nie w warunkach, którymi dysponuję aktualnie. Jak o tym nie zapomnę, to go wskrzeszę i zabezpieczę sylikonem te przejścia, żeby mieć na zastępstwo działający oryginał ? Na razie w częściach leży nad grzejnikiem, owinięty ręcznikiem papierowym żeby całą wilgoć wchłonąć. Edytowane 27 Listopada 2021 przez Langista
Langista Opublikowano 12 Lutego 2022 Autor Opublikowano 12 Lutego 2022 Jak na razie nie dzieje się nic, jedynie sprawdziłem żarówki do wstecznego i taka różnica między halogenami a ledami: I to wstawiłem : Dla mnie to przepaść, żarówki są trochę luźne w gnieździe więc zobaczę jak długo wytrzymają. W tygodniu jak pozwoli pogoda to wezmę się w końcu za wymianę wahaczy bo tłucze już niemożliwie ?
kamil-vag Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 czasami to jednak plus mieć MCE bez kontroli żarówek ?
Langista Opublikowano 12 Lutego 2022 Autor Opublikowano 12 Lutego 2022 9 minut temu, kamil-vag napisał: czasami to jednak plus mieć MCE bez kontroli żarówek ? Oj tak ? ekstra za moduły LED do środka pod CAN-BUS płaciłem krocie a chyba w tamtym roku mnie @pila24 uświadomił, że mam MCE bez kontroli żarówek ?
Langista Opublikowano 12 Lutego 2022 Autor Opublikowano 12 Lutego 2022 No i jeszcze bardzo grube plany się szykują, mam zamiar samemu podjąć się remontu pieca, narzędzia już zakupione, jedynie mam zamiar wypożyczyć żuraw do wytargania silnika z budy, bo płacić 1300 zł za coś, czego użyje tylko raz to trochę przesada, a tak to mam namiary na gostka, co za 50 zł od doby wynajmuje ?
DarekS4 Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 kmpl remont ?? Aż tak źle ? Ja założyłem klapy u siebie i powiem ci że chyba jest gorzej niż było. muszę to schować. Z czym masz największy problem na ten moment ?? Widziałem foty schowka.... czyli rozumiem że jak u mnie juz trzeba mocno ciągnąć to lepiej szukac już nowego amortyzatorka ?
pelonek1 Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 1 minutę temu, DarekS4 napisał: Widziałem foty schowka.... czyli rozumiem że jak u mnie juz trzeba mocno ciągnąć to lepiej szukac już nowego amortyzatorka ? Lepiej mocno nie ciągnij bo zawias pęknie. Albo szukać amortyzatora albo stary przesmarować albo go trochę rozszczelnić. 1
DarekS4 Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 Ok muszę się tym zainteresować bo przez zimę teraz mi się tak stało.
pelonek1 Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 8 minut temu, DarekS4 napisał: Ok muszę się tym zainteresować bo przez zimę teraz mi się tak stało. Tak się dzieje jak jest zimno. Siłownik wyjmiesz bez wyciągania schowka. Wystarczy boczna prawą klapkę wyjąć i powinieneś mieć dostęp. Na siłę nie ciągnij, on sam powoli opadnie bo albo mocowanie siłownika pęknie albo prawy zawias, tak jak u mnie
DarekS4 Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 ja juz go tam smarowałem ale nic to nie dało. Jutro go wyjmę nim go żona urwie xd
pila24 Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 59 minut temu, DarekS4 napisał: ja juz go tam smarowałem ale nic to nie dało. Jutro go wyjmę nim go żona urwie xd Nie smaruj tylko pryśnij do środka jakimś w40 i rozruszaj,powinien niemal w ogóle stracić opór
Langista Opublikowano 13 Lutego 2022 Autor Opublikowano 13 Lutego 2022 2 godziny temu, DarekS4 napisał: kmpl remont ?? Aż tak źle ? Ja założyłem klapy u siebie i powiem ci że chyba jest gorzej niż było. muszę to schować. Z czym masz największy problem na ten moment ?? Widziałem foty schowka.... czyli rozumiem że jak u mnie juz trzeba mocno ciągnąć to lepiej szukac już nowego amortyzatorka ? Ja mam to co Ci w wiadomościach pisałem, czyli uszczelniacze zaworowe do wymiany. Wiadomo nadzieja jest, że jak zdejmę czapki to cylindry będą okrągłe ale i na to się nastawiam, że blok będzie trzeba wysłać do włożenia nowych tulei ? każdy odradza zabawę z tym silnikiem bo koszta spore ale jak już się odliczy robociznę, tylko swój czas na to, to nie takie duże te koszta. W 2.7 bt jednak wolę nie iść bo tam koszta są już naprawdę ogromne a chciałbym zostawić to auto do tras i ten 3.0 jest idealny na nie. Kumpel ma namiary na mechanika, co przerabia skrzynie biegów, aby były wydłużone biegi, w Caddy przerobił mu tak skrzynię, że jak wcześniej przy 3k RPM miał 130, tak teraz ma 155 ? 33 minuty temu, pila24 napisał: Nie smaruj tylko pryśnij do środka jakimś w40 i rozruszaj,powinien niemal w ogóle stracić opór Jak kupiłem czarny schowek to właśnie był w środku taki luźny, w ogóle nie działał, bardziej jako stoper, no i tak długo zatrzymywał, aż pewnego dnia przy otwieraniu zapomniałem przytrzymać klapki, ta opadła z impetem i urwało mocowanie siłownika. Teraz przy mrozach też coś mi strzeliło po tym moim klejeniu, tym razem w siłowniku bo po otwarciu światło nie działa ale nie mam już siły tam zaglądać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się