Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 3.0Q ASN Avant by Lang


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W czasie czekania na szlifiernię, można dokańczać mod z kamerką cofania :lol:

Dzięki @pila24 mam blendę, która pasuje pod zakupioną kamerkę ale nie do końca..

Otwory mocujące są w innych miejscach i o ile od biedy mógłbym wywiercić otwór Obok i trzymać to na jednej śrubce, podszedlem do tego trochę inaczej ?

IMG_20220615_174222.thumb.jpg.e4800e059f699c4c12a6a4f1d1eeacba.jpg

Jak widać, oryginalnie listwa ma otwory po zewnętrznej z prawej i wewnętrzej z lewej, kiedy w chińczyku jest po wewnętrznej z prawej i brak z lewej. Postanowiłem włączyć protokół "drut system" i przeszczepiłem d*py z Ori do chińczyka, nawet to jakoś wyszło, a raczej wyjdzie, jak znajdę kolejne kilka wolnych minut na dopieszczenie tego i sklejenie.. :decayed:

IMG_20220615_190931.thumb.jpg.6a10bcba07ca1ad26b53112e3c59251f.jpg

Otwór w samej blendzie praktyczny i bez niego i tak nie ma szans przeprowadzić kabli.

IMG_20220615_190940.thumb.jpg.7c06f43b5e56469eb1e4c78cde3e9525.jpg

IMG_20220615_190956.thumb.jpg.84773d0c8ca684fba20589b99c6bb0c2.jpg

Przy okazji zauważyłem, że ten uchwyt zrobiony jest z wadą, bo brak podparcia na bolcach klapki, która uruchamia mikrostyk i z czasem na bank by się to urwało, co poprawie przy sklejaniu :kox:

Opublikowano

Grubo:kox:  Na panewkach to chyba logo Glyco:wink:

Opublikowano
11 minut temu, Wandej napisał:

Grubo:kox:  Na panewkach to chyba logo Glyco:wink:

Chyba tak, podobno zamawiając nowy wał w ASO (tylko 1800-2400€), w paczce są właśnie te panewki :whistling: Mój ma podobno 3 setki bicia i na szlifierni mówili, że do serii w zupełności wystarczy, zwłaszcza że ori panewki były prawie jak nowe.

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Postanowiłem włączyć protokół "drut system" i przeszczepiłem d*py z Ori do chińczyka, nawet to jakoś wyszło, a raczej wyjdzie, jak znajdę kolejne kilka wolnych minut na dopieszczenie tego i sklejenie.. :decayed:

Frankenstein ?

  • Haha 1
Opublikowano

Ale ja jestem szczęśliwy że mam ori blendę z q7 :) zero rzeźbienia tylko cena...

Opublikowano
12 minut temu, MaTeo85 napisał:

Ale ja jestem szczęśliwy że mam ori blendę z q7 :) zero rzeźbienia tylko cena...

Wolę porzeźbić i zaoszczędzić 200 zł, które aktualnie przydadzą się po drugiej stronie samochodu :grin: Wierz lub nie ale te blendy (do przeróbki) też po 250-300 zł są, stąd okazja od Łukasza mnie zmotywowała :D

15 minut temu, pila24 napisał:

Frankenstein ?

Trzeba sobie jakoś radzić :D To będzie notabene najprzyjemniejsza robota, bo już czuję te szczęśliwe chwile w przeciąganiu przewodów przez przelotkę w klapie..

Tak w ogóle to zastanawiałem się w jaki sposób je puścić, aby nie było zakłóceń, czyli zawinąć je naprzemiennie po długości, czy może za wszystko winna jest zła masa?

Opublikowano
19 minut temu, MaTeo85 napisał:

Ale ja jestem szczęśliwy że mam ori blendę z q7 :) zero rzeźbienia tylko cena...

Będę kupował na raty graty pod RNS-E z kamerą cofania. :decayed:

Opublikowano
42 minuty temu, Langista napisał:

Trzeba sobie jakoś radzić :D To będzie notabene najprzyjemniejsza robota, bo już czuję te szczęśliwe chwile w przeciąganiu przewodów przez przelotkę w klapie..

Tak w ogóle to zastanawiałem się w jaki sposób je puścić, aby nie było zakłóceń, czyli zawinąć je naprzemiennie po długości, czy może za wszystko winna jest zła masa?

No ja zjebałem jak klapę wymieniałem to mogłem przeciągać przewód od kamerki,jak wiązki są luźne od klapy to przeciąga się przez przelotkę gładko. A na tej zgiętej nie jest fajnie,czasami przeciągałem samą tryktę i do niej zaczepiałem przewód.

Przewody puść normalnie,o zakłóceniach decydować będzie jakość kabla.

Godzinę temu, MaTeo85 napisał:

Ale ja jestem szczęśliwy że mam ori blendę z q7 :) zero rzeźbienia tylko cena...

Chinczyk też dobrze leży ,swoją drogą miał oznaczenia jak w grupie vag...

20220611_172044.thumb.jpg.9a3f42f658d9f09151853cd85847dade.jpg

 

Opublikowano

Fajna ta kamerka .... do sedana też pasuje ? 

Opublikowano
5 minut temu, DarekS4 napisał:

Fajna ta kamerka .... do sedana też pasuje ? 

Sedan czy avant mają dokładnie te samą blende więc i kamerka podejdzie.

Opublikowano

Wczoraj przyszło kilka fantów :decayed:

Podświetlane klamki, które od razu mam zamiar przerobić na mocniejsze, bo aktualnie mam oryginalne i przy zakładaniu ich nawet nie wiedziałem, że to tak słabo świeci :facepalm:IMG_20220712_121000.thumb.jpg.508538ab529cea5a7f00a3fa962fc3db.jpg

Czarne z podświetleniem są o zawrotnych kwotach do 100 zł za sztukę, tu mam za 150 komplet, jedynie trzeba przemalować, to i przy okazji kupiłem więcej farby na przedni grill :grin: a i przyciski się zregeneruje i włącznik świateł :wink:

IMG_20220712_121035.thumb.jpg.551ae948b511c9d116b5b17b846c2a8d.jpg

Do tego coś, co pomoże uratować powoli rdzewiejący wydech..

No i czyszczenie tej kopalni nagaru, kryjącej się w silniku od @Lu-Gi dopiero po wyczyszczeniu będzie można dokładnie pomierzyć.. swoją drogą ta chemia mnie zaskoczyła całkiem sprawnie sobie poradziła z nagarem w silniku, a używałem jedynie delikatnego pędzelka :whistling:IMG_20220712_092836.thumb.jpg.45fd982349cb3d67f41736cc1df3510d.jpg

IMG_20220712_100821.thumb.jpg.0588e73b01e7177a0b067e18d89b5f70.jpg

Jutro skończę go czyścić i w ruch pójdzie jakaś szczotka plastikowa, to efekt będzie dużo lepszy i się pochwalę czyściochem ?

Jak na razie plany wstępne oddać tylko na honowanie, sprawdzenie szczelności na mikropęknięcia i planowanie powierzchni.. wiem że kurier nie wchodzi w grę i szukam jedynie w okolicy żeby samemu zawieźć i odebrać..

Opublikowano

No i fajno.. Jako ciekawostkę przyrodniczą napiszę, że tych bloków się nie honuje bo są pokryte nikasilem :facepalm: żeby taki silnik naprawić są tylko dwie możliwości :

1. Dobranie tulei w nietypowy sposób - wybranie tak mało materiału ile się tylko da z cylindra, wprasowanie tulei o mniejszej średnicy wewnętrznej i jej szlif pod nominał.

2. Kupno bloku, w którym jedynie możemy go wyczyścić i poskładać na tych samych pierścieniach.

 

jutro zawożę stary blok do jednego zakładu w Opolu i tam gostek stwierdzi, czy jest w stanie się tego podjąć.. w między czasie tyle udało się ogarnąć samym pędzelkiem:

IMG_20220713_092921.thumb.jpg.6bc0b934fe971330a5eb43f84c7dd386.jpg

Na zdjęciach wyżej widać czego się już pozbyłem, z drugiej zostało:

IMG_20220713_094217.thumb.jpg.4cd97674aa8977b2b9628e531eb30bed.jpg

 

Podsumowując, jak to nie wypali to sprzedaję/zwracam co się da z tego co już mam i wkładam 2.7 bit..

Opublikowano

Mały update

 

Na razie roboty tyle, że nie ma w co rąk włożyć. Auto przez miesiąc było przepychane po podwórku w oczekiwaniu na dobry słupek aż w końcu stwierdziłem, że nie ma co czasu marnować, wezmę się za denerwujący wyciek benzyny z baku. Niestety aby bak zdemontować trzeba zrzucić sanki, geniusz projektantów Audi mnie ciągle nie przestaje zaskakiwać :doh: Miałem w sumie komplet nowych tulei do sanek i wahaczy z lema to stwierdziłem - kiedyś trzeba się w końcu za to zabrać, a lepiej teraz jak auto jest uziemione i jest ciepło na zewnątrz :grin:

 

1659988176471.thumb.jpg.1faf11de15310c5f799f0927a960e404.jpg

 

1659988176467.thumb.jpg.91e28edda1792f3749d75086249359c4.jpg

 

Powiem Wam, jak na tyle lat to tuleje dolnych wahaczy są jeszcze dobre, spękane ale dobre. Wywalone totalnie są tuleje górnego wahacza, łączniki stabilizatora stan prawie że idealny, tuleje przednie w saniach dobre, tylnie już trochę łatwo sie wyginają ale żadne nie są zerwane, chyba pożałuję, że je wymienię ale jak tego nie zrobić, kiedy sanki odda się do piaskowania i proszkowego malowania? :decayed:

 

A tak wygląda blacha po zdjęciu baku

 

1659988176444.thumb.jpg.cfa168fa2e247fac2d392022f0dcc330.jpg

 

Jedynie na nadkolach trochę rdzy ale tym też się zajmę. Mam w planach potraktować to neutralizatorem rdzy i nakleić na to maty wygłuszeniowe.

 

1659988176450.thumb.jpg.1cf8d4046a3cdafa0d0a3aa391d99a4b.jpg

 

1659988176455.thumb.jpg.acf6d287bf83d2d4f1d99b5e4220b6f2.jpg

 

1659988176434.thumb.jpg.e2a5e2322d1680e2c03e9b0c153a830e.jpg

 

1659988176426.thumb.jpg.cacdaadd0544c07e567797eea977f25f.jpg

 

To teraz bak.. Byłem wręcz pewien że spadł lub urwał się jakiś wężyk ale nic bardziej mylnego, cholerny zamiennik dał d*py i puszcza, a mowa tu o uszczelce z Febi, którą wymieniłem przy wymianie pompy paliwa :facepalm:

 

1659988176462.thumb.jpg.7db44fe888e9e2b392127b38ef21159c.jpg

 

1659988176458.thumb.jpg.58abff1f848f135282fde253b61f7e38.jpg

 

Coś mi się nie podoba ten bak..

 

1659988176440.thumb.jpg.d40eeac72a095d1cbd29549c6354e0a1.jpg

 

Lepiej :D Uszczelki zamówione i będę wymieniać w obydwu dla świętego spokoju. 

 

To by było na tyle. Jeszcze wydech poszedł do piaskowania i w czwartek będę go lakierować to wrzucę parę zdjęć z efektów :D W między czasie czekam na drugi słupek, który może uda się w tym tygodniu kupić :whistling:

  • Lubię to 1
Opublikowano
24 minuty temu, Langista napisał:

W między czasie czekam na drugi słupek, który może uda się w tym tygodniu kupić

A plany z 2,7 BiT?

Opublikowano

Widzę, że masz fajną bazę żeby dbać :) u mnie z tyłu rdzy jest niestety duużo więcej :(

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, pelonek1 napisał:

A plany z 2,7 BiT?

Już zbyt dużo miałem pod 3.0 przygotowane, prawie 7000 w częściach zamrożone, których w ogóle nie mógłbym użyć przy 2.7.  Co innego gdybym od samego początku w 2.7 szedł ale też koniec końców koszta wybiły by ponad 20k, gdybym chciał jeszcze w 2.7 turbiny i głowice regenerować, zmiana pasa z osprzętem, zmiana całego napędu, tak się łatwo myśli ale koszta przy głębszym poznaniu tematu rosną lawinowo ?

A takie kwiatki powychodziły po wypiaskowanie wydechu, nic dziwnego że pierdziało :decayed:

IMG_20220809_051726.jpg.fc008240a1e1bdf17df4fdf7c3b04adc.jpg

 

IMG_20220809_051722.jpg.b851a2b7a64c04d7ae468e8d93a14ce2.jpg

 

IMG_20220809_051708.jpg.7510c134c02c258c20dd525da6638a65.jpg

 

Bazowo chcę go całego w czarny mat zrobić, wraz z końcówkami, mega jestem ciekaw jak to wyjdzie :naughty:

Edytowane przez Langista
Opublikowano
5 godzin temu, staniek napisał:

Widzę, że masz fajną bazę żeby dbać :) u mnie z tyłu rdzy jest niestety duużo więcej :(

Stąd jak mi każdy mówił "weź to sprzedaj do żyda" to mu mówię, że szkoda takiej sztuki oddawać, która nigdy bita nie była i tak naprawdę rdzy nawet nie ma, do tego to ile pracy już w to auto włożyłem.. żeby mieć teraz coś, co da mi taki sam komfort z jazdy to musiałbym na mega wypasie kupić A6 C6 a to już koszta ok 30-35k.

Opublikowano

Trochę ogarnąłem wydech :decayed:

IMG_20220811_183318.thumb.jpg.9d5057c84721c14a4ea184ca6b3f845e.jpg

 

IMG_20220811_183336.thumb.jpg.2d02cf06a62c1512899e49fe852c7616.jpg

 

Jedno nadkole jak na razie, standardowo lekko dłubniesz i wychodzi dużo więcej rudej ale udało się, że wszystko było tylko powierzchniową rdzą, to poszedł neutralizator na to z bazą wosku.

IMG_20220809_182916.thumb.jpg.ac4678732e21aba9c81609cb547106d1.jpg

 

IMG_20220809_185428.thumb.jpg.40973bc3944c9597df9701f8ff339ad9.jpg

 

IMG_20220810_191721.thumb.jpg.07c177dd0a26110e0c5ce44bec17e07c.jpg

 

Jestem naprawdę ciekaw ile to da. Na moje powinno poprawić bas w aucie ale najbardziej zależy mi na odcięciu kilku db z opon ?

 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

żałuje że nie wygłuszyłem tak u siebie.... teraz już na konserwację to pewnie d*pa 

Opublikowano

Czy ja wiem :eusathink: odtłuścisz i powinno się to przykleić ? fakt faktem że najlepiej wyzbyć się rdzy, przemalować, nałożyć maty i dopiero potem konserwacja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...