OLO_GDA Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 No ja obecnie nie mam żadnych wałków i auto pracuje "prawie" jak 3.0 TDI " troszke " roznicy te "prawie " jednak robi :polew: przeciez jak wsiadlem do twojego auta to zapytalem czy on musi tak sie trząść :gwizdanie: myslalem ze sie cos zepsulo heheh
rakud29 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Wzdłużny AJM i AWX mają takie same smoki. Dajesz taki smok i obcinasz go jak pokazał Piero. Turdzi wczoraj był dzień gagów. Ostatecznie do ASO przyszła część 038103623 Oczywiście pasuje P&P do bloku BLB panowie a co to jest za czesc
turdzi Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Pytasz o ograniczniki fali czy o smok pompy oleju ?
jaro4444 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Silnik po wywaleniu wałków i założeniu wału + pompy oleju z BKD odpalił. Za 2-3 godziny będzie jeździł, ale już teraz w pracy motoru jest przepaść na plus!!! Zgodnie z obietnicą jak będę miał zgrane foty to zrobię manual.
turdzi Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Silnik po wywaleniu wałków i założeniu wału + pompy oleju z BKD odpalił. Za 2-3 godziny będzie jeździł, ale już teraz w pracy motoru jest przepaść na plus!!! Zgodnie z obietnicą jak będę miał zgrane foty to zrobię manual. ustaly drgawki i rozne dziwne drgania podczas jazdy ? Pewnie zaczal tez ladniej wkrecac sie na obroty ?
mirefire Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 mój BLB po skręceniu > wal BKD +pompa BKD+ smok od AJM+ogranicznik fali AJM> miska BKE> nowe sprzęgło i dwumas> został dzisiaj osadzony między podłużnicami, jutro zalanie płynów i próba odpalenia.......
jaro4444 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Mirefire opisuj tą operację tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_likwidacja_walkow_wyrownowazajacych_z_silnika_20_tdi_czyli_swap_walu_i_pompy_oleju-t128515.0.html
Piero Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 " troszke " roznicy te "prawie " jednak robi :polew: przeciez jak wsiadlem do twojego auta to zapytalem czy on musi tak sie trząść :gwizdanie: myslalem ze sie cos zepsulo heheh Dlatego napisałem "prawie" :wink4: Musisz kiedyś usiąść w fabrycznym BLB to zobaczysz co tam się dzieje :gwizdanie: Ja właśnie nie mogę namierzyć tylko powodu tego drgania o którym pisze OLO, bo skoro to nie dwumas (bo nie są to rytmiczne drgania), ale nie jest to również klasyczne bujanie BLB bo to już mam na szczęście za sobą (wtedy to się wszystko trzęsło łącznie z wątrobą ) ... to nie wiem co.
Hiv Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Tak patrzę na rozbrojony silnik i sie zastanawiam. Gdzie to dolne koło ma ząbki? Widziałem już spiłowane górne koło a większość pisze, że pada dolne... A ten tajemniczy 6cio kąt? Które koło na nim pracuje?
turdzi Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Widziałem już spiłowane górne koło a większość pisze, że pada dolne... A ten tajemniczy 6cio kąt? Które koło na nim pracuje? zawsze wyrabia sie gorne kolo , a imbusik o ktory pytasz napedzany jest od jednego z walkow wyrownowazajacych a nie z kola.Imbus laczy pompe oleju wlasnie z jednym z wlakow ( na drugim zdjeciu srebryny element na dole po prawej stronie )
yesfan Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Na zdjęciu pierwszym jest koło z zębami, a na drugim jest już odkręcone. Jak już kolega turdzi wspomniał imbus znajduje się w pompie oleju, to coś z numerem 03G115105G, zabierak jest w tym otworze nad cyfrą "5".
Dawid83 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Witam wszystkich jestem jak na razie zadowolonym posiadaczem a4 2.0 tdi BLB z przebiegiem 15000km. Po przeczytaniu waszych doświadczeń z tym silnikiem jestem z lekka przerażony. Faj test taki ze troszkę trzęsie na wolnych obrotach chodź nie zawsze w podobny sposób.Czy mam się zacząć martwić??
leone1988 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 u mnie też trzęsie, mam auto 2 lata i cały czas trzęsie lekko, nie nasila sie to. Ale u mnie ogólnie to trzesie od czasu do czasu. Wiec nie jest to jakoś bardzo uciążliwe. Chociaż gdybym wiedział co jest tego przyczyną to bym chciał to naprawic.
Dawid83 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 a ile masz tam przejechane kilometrów leone1988 jesli można wiedzieć ??
tmarek7 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Silniki 2.0 TDI BLB były montowane w latach 11/2004 do 06/2008
yesfan Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 tmarek7 - po co wprowadzasz ludzi w błąd? BLB był do 11/2005
audiomaniak Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Mam pytanie czy silniki z Mitsubishi o symbolu np BSY,BWC też można podmienić z naszym BLB, może jeszcze ktoś wie czym one się różnią od BKD
jaro4444 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Lulek BSY można podmienić, BWC musiałbym sprawdzić położenie punktów bazowych pod łapy i osprzęt. Naprawdę ładnego BSY widziałem w piątek w Suchedniowie pod Kilecami i jakiś miesiąc temu w Jegłowie.
audiomaniak Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Lulek BSY można podmienić, BWC musiałbym sprawdzić położenie punktów bazowych pod łapy i osprzęt. Naprawdę ładnego BSY widziałem w piątek w Suchedniowie pod Kilecami i jakiś miesiąc temu w Jegłowie. Właśnie szukam czegoś na podmiankę, tylko problem w tym, że ja po wyglądzie nie potrafię ocenić silnika tak jak Ty. Także pozostaje mi szukać czegoś w całości (anglika) a coś takiego trafić jest ciężko Szkoda że mieszkam w drugiej części Polski ps. czyli BSY niczym się nie różni od BKD czy jakimiś drobiazgami? znalazłem coś takiego tylko to jest właśnie BWC http://allegro.pl/item1075530969_silnik_mitsubishi_lancer_x_2_0_did_2009r.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się