majuDJ Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 to bio100 Ci więcej spali i na oszczędzasz że ohoho , nie dość ze mocy mniej to jeszcze dla ślinika nie za dobrze Może jak by zbadał to jeszcze na bio100 drożej Ci wychodzi
janusz_stg Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Bio 100 silnikowi szkodzi - proszę o pomoc i wyjaśnienie w jaki sposób. Bo ni kak ni siak nie potrafię sobie tego wytłumaczyć ! Rozumiem złe smarowanie common raile lub pompowtryskiwaczy, rozumiem mniejszą moc i dynamikę. Ale ni kak ni siak nie rozumiem szkodzenia silnikowi. Rozumiem ,że paliwo wpada do cylindrów (komora spalania ) tam zostaje spalone i w formie spalin o wątpliwym zapachu wydmuchane. Silnik sam w sobie to bardzo hermetyczne urządzenie które nie ma kontaktu z paliwem poza cylindrami !!!. Wszystkie opinie typu " kolega zalał coś i 100km pózniej padło mu to czy tamto" nie przemawiają do mnie .Miał padake to mu padło i tyle. więc powtarzam pytanie " W jaki sposób paliwo szkodzi silnikowi? " w wyjaśnieniu nie piszcie o pompach wtryskowych , gumowych połączeniach przewodow paliwowych i całym tym bałabanem związanym z układem zasilania !!! :hi:
Młody Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Bio 100 to jest ten sam zamiennik co biodiesel nazwa została zmieniona i tyle ale nadal to olej po frytkach i jego składniki są te se same
barniix Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Powiem wam że pracuje na Bliskiej i nigdy bym nie zalał BIO 100 bo to syf... widzę przy dostawach w porównaniu z ON Poza tym żadne oszczędności w tym momencie u mnie na stacji różnica 40 groszy pfff Jak Tir tankuje 700lirów to może coś tam zaoszczędzi ale w osobówkach to żadna oszczędność. PS. Czasem jak widzę jak jakieś panienki zalewają Bio100 do np nowiutkiego peugeota HDI-ka to śmiać mi się chce bo długo nie pojeździ Ale nie mój interes może je stać na naprawy
Mario82A4 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Rozmawiałem kiedyś z profesorem z politechniki Radomskiej z wydziału mechaniki pojazdów i koleś mówił że do starszych dizli można spokojnie lać , bio paliwa mają lepsze parametry smarne niż zwykła ropa ale jak długo stoi takie paliwo to w nim wytwarza sie coś jagby kwas który już nie jest za dobry dla silnika bo powoduje korozje , testowali bio na rużnych silnikach nawet w silnikach Comonreil i też chodziły
Golem1 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 ja tam leje do siebie tylko ON na dobrych stacjach i jestem spokojny o swój silnik,wiadomo trzeba więcej zapłacić ale normalnie pali i ma moc.
DeeJayMF Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 bio 100 rozpuszcza cały syf z baku i wwala do filtra i przepływki, oszczędności raczej z tego nie ma. poza tym przynajmniej mi na bio pali litr więcej.
karbonek Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Do jakiej przepływki? Ale tu są fajne bajki na dobranoc
DeeJayMF Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 No przynajmniej po wlaniu tego specyfiku miałem przepływke do wymiany.
burus2 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 a co ma piernik do wiatraka, ja zalałem verve i padł mi alternator to co mam już nielać zalałem zwykłe on złapałem kapcia to co mam pchać czy tylko z górki jeżdzić
Duch^ Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 bio 100 rozpuszcza cały syf z baku i wwala do filtra i przepływki, oszczędności raczej z tego nie ma. poza tym przynajmniej mi na bio pali litr więcej. Kolego przypływka nie ma nic do tego możesz nawet denaturat wlać z wodą i coca-colą i nic jej nie będzie. Bio paliwo rozpuszcza syf z baku to są Bajki. Chociaż sam na tym nie smigam.
grabson765 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 bio 100 rozpuszcza cały syf z baku i wwala do filtra i przepływki, oszczędności raczej z tego nie ma. poza tym przynajmniej mi na bio pali litr więcej. wiekszej glupoty nie slyszalem w tym watku
hornet Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Rano jeszcze czytałem te bajki ale teraz jak zobaczyłem ile natłukliście to czytać się nie chce..... widzę co mechanik to inna ideologia.
davidoati Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Panowie pisać konkretne i potwierdzone info, a nie ogólnie bądź że kolega kolegi powiedział że jest be
janusz_stg Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Koledzy ! ponawiam pytanie : W jaki sposób szkodzi silnikowi ?
DeeJayMF Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Jest gęstszy, przez co może wypłukiwać osad ropopochodny z baku (to jest napisane na stronie stacji bliska)
Armi Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Koledzy ! ponawiam pytanie : W jaki sposób szkodzi silnikowi ? Ma silne właściwości higroskopijne (łączy się z wodą z baku, cysterny, dystrybutora), chyba więcej dodawać nie trzeba
majkel_majki Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Jest gęstszy, przez co może wypłukiwać osad ropopochodny z baku (to jest napisane na stronie stacji bliska) Po drodze masz filtr paliwa żeby ewentualne zanieczyszczenia zatrzymać. Filtr to jest część eksploatacyjna, w dieslu wymieniana co przegląd olejowy, więc gdzie ta szkoda?
janusz_stg Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Widzę kompletny brak argumentów jeżeli chodzi o szkodliwość bio-100 na pracę jednostki napędowej. Skutki uboczne dotyczące podzespołów zasilania " uzasadnione". pozdrawiam kolegę majkel_majki za rozsądne postrzeganie problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się