Michal94 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 No to muszę również zaślepić te dwie dziurki pod grzybkiem bo wali olejem.
marec-ki Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Koledzy, ta rura za EGR - ta taka dość gruba od strony szyby. Zauważyłem, że luźno przylega do EGRa. Okazało się, że mam pękniętą tą metalową część która spina (ściska)/dociska rurę do EGRa (nie wiem jak to fachowo nazwać). Czy to występuje jako osobna część do kupna czy co gorsza w zestawie z EGRem bądź tą rurą ? Jeżeli osobna część to może znacie oznaczenie aby w ASO łatwo znaleźli. Z góry dzięki.
piko20 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Witam Podepnę się pod temat. Silnik 1,6 ANA, EGR jest połączony metalową rurką(która biegnie nad kolektorem wydechowym) jest połączona z czymś co wygląda jak silnik (turbinka), z tego czegoś wychodzi rurka plastikowa i łączy się z obudową filtra powietrza. Może mi ktoś zdradzić co to jest?
darkle Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 jeśli chodzi ci o zawleczkę to 1J0145769
Enduro Grybów Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) No to muszę również zaślepić te dwie dziurki pod grzybkiem bo wali olejem.na dlugo nie pomoże. ja dostalen nowy egr od mojego mechanika na urodziny☺ ale teraz mniej nią jeżdżę wiec za wiele powiem, na razie kilka tysiecy i suchutenki. Edytowane 1 Stycznia 2016 przez lysy-wr400
dawid93 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 mnie rowniez czeka wymiana egr, wymienie a nie zaslepie, jak ktos to dal to po cos to jest
elmer80 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 mnie rowniez czeka wymiana egr, wymienie a nie zaslepie, jak ktos to dal to po cos to jest [emoji14]... również "nowe" wycieki Cię czekają... Zrozumcie w końcu, że w kolektorze panuje wyższe ciśnienie od atmosferycznego a konkretnie x 1,5 i zawsze będzie wypychać syf. Jak nie przez otworki pod grzybem to przez ośkę klapy gaszącej. Wszystko kwestia czasu. Wszystkim tym co bardzo bardzo chcą nowy egr zakładać polecam demontaż całego układu razem z IC. Może jak zobaczycie ile tam syfu, oleju itd to Wam przejdzie z tym nowym egierem ;-) wysłane z Commodore 64
Michal94 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Po przejechaniu około 2tyś km po zaślepieniu zaworu egr rzeczywiście jest suchy. Przed modyfikacją był cały zalany olejem , a teraz ani kropli, nawet się nie poci.
BoskiMario Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Po przejechaniu około 2tyś km po zaślepieniu zaworu egr rzeczywiście jest suchy. Przed modyfikacją był cały zalany olejem , a teraz ani kropli, nawet się nie poci. Jeżeli puszcza turbo, to nowy EGR nic nie pomoże.
Michal94 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Jeżeli puszcza turbo, to nowy EGR nic nie pomoże. Nie tylko przez turbo ale i przez cholerna odmę olejowa. Ja narazie wycieków i zapoceń na egr nie mam. Zobaczę jak to bd wyglądało przy zmianie oleju czyli po 11 tyś km.
BoskiMario Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Dokładnie, ale przez odme w pokrywie zaworów zawsze będzie się lało. Jest w niej separator oleju, który ma wylapywać mgiełkę olejową ale nie bardzo spełnia on swoje zadanie. Dlatego też dobrze jest założyć swojego catch oil'a turbo puszcza ale naprawdę niedużo. U mnie z dolotu raz na pół roku spuszczalem niecałą piećdziesiątkę. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Michal94 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 w zimę w duże mrozy nie masz problemów z zamarzaniem zainstalowanego oil catch tank - prawidłowa drożność w wężu ? Na wiosne tez będę montował coś takiego byle by nie tego z lublina bo jak widziałem w sklepie średnica otworu wewnętrznego jest dość sporo mniejsza od oryginalnej(nie pamiętam już o ile mm) rurki odmy ale ludzie jakoś jeżdżą na tym i jest ok, jednak u mnie średnica wew. musi być jak w oryginale.
BoskiMario Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Powiem Ci szczerze że mam właśnie z Lublina raz na pół roku spuszczam wężem olej który się nazbiera. Wszystko śmiga jak należy. Z czystym sumieniem mogę polecić właśnie Lublina Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
COXymoX Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Panowie - jaką średnice ma krociec odmy na pokrywie zaworów ? Też chyba sklece sobie jakiś oct
mks1948 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Czy uszczelki wymienione wyżej pasują do wszystkich silników (AHU)? Gdzie w internecie kupić te uszczelki w jednym sklepie ? Czym wyczyścić kolektor i egr jakieś domowe sposoby ? Blaszka 4 mm i 1,5 mm załatwi sprawę z zaślepieniem czy za mało mm ?
lukaszooo Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Prace egr sprawdza sie przez logowanie grupy 11bs. Czy uszczelki pasuja tego nie wiem. Egr oskrob srubokretem i wyczysc ropa i pedzelkiem. Kolektor oskrob srubokretem polej benzyna i wypal, reszte pedzelkiem i ropa, ja na sam koniec traktuje karcherem. Blaszki polecam kupic juz dociete. Po zaslepieniu egr w rocznikach powyzej 2002 wywala blad na zegarach w twoim wystarczy ze n18 nedzie podpiety pod kostke. Edytowane 16 Lutego 2016 przez lukaszooo
martinni282 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Ja u siebie w AWX-ie kupilem specjalny zestaw i wywalilem egr... Teraz silniczek oddycha czystym powietrzem [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się