Gwerty Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 zrob test zegarów czy wszystkie wskazówki rowno bedą pokazywały pion. mozliwe ze było cos trzebane przy zegarach i niedokładnie są pozakadane wskawówki
przemciotorun Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 podrzućcie czym i jak sprawdzić ten test wskazówek (pytam z ciekawosci i wiem ze vagiem...)
janjazda Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 no napisałem przecież łączysz się z licznikiem (instrument 17), a później klikasz w "Output test"
kaju Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Wejdź po prostu w licznik i to się chyba wabi test wyjść. Będziesz widział o co kamon, sprawdza Ci pixy w FISie, podświetlenie poszczególnych kontrolek, wskazówki, rozjaśnianie, gonga - fajna zabawa
przemciotorun Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 napisales "laczysz sie z licznikiem" polskim vagiem tez zrobisz to i to doslownie dobra spoko juz wszystko wiem..... musze u siebie tez sprawdzic w wolnej chwili ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ---------- a jest jakas mozliwosc delikatnego przestawienia wskazowki od temperatury bez rozbierania licznika? u mnie wszystko jest oki temp. na vagu 90st a wskazowka tak jak by jej z 2mm brakowalo do pionu
Labiel Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Nie wiecie czy przy zwykłych licznikach z 95 roku też da się VAGiem nieco wyregulować rezerwę. Auto mam obniżone i stoi teraz inaczej niż seryjna koza (równo, a nie d*pa w górze) przez co zmieniło się położenie benzyny w zbiorniku. Zatankowałem ostatnio ponad 10l plus to co było jeszcze w zbiorniku (połowa rezerwy) a ostrzeżenie o rezerwie nadal się włącza.
kaju Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 napisales "laczysz sie z licznikiem" polskim vagiem tez zrobisz to i to doslownie dobra spoko juz wszystko wiem..... musze u siebie tez sprawdzic w wolnej chwili ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ---------- a jest jakas mozliwosc delikatnego przestawienia wskazowki od temperatury bez rozbierania licznika? u mnie wszystko jest oki temp. na vagu 90st a wskazowka tak jak by jej z 2mm brakowalo do pionu Raczej tego nie skorygujesz z pozycji samego VAGa.
przemciotorun Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 to olewam temat, juz sie przyzwyczailem...
Diablo Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Tak ale wskazówka nie idzie na full gdy przestawię VAGiem rezysatncję wskaznika paliwa na 120 czyli min. zeby opuścic wskazówkę choć i tak na tym ustawieniu nie dochodzi do czerwonego na wskaźniku. Jak ustawię na 128 to jest max. ale wtedy brakuje ok 2 mm do czerwonego gdy sie zapali rezerwa. Mnie zatanawia tylko jak to działa, czy kontrolka rezerwy zapala się prawidłowo, czy może wskaźnik pokazuje prawidłowo i czy da się przestawić kiedy ma się włączyć kontrolka rezerwy. Bo przecież licznik jest od A4 i chyba u poprzedniego właściciela licznika ustawienia były fabryczne 128 i pokazywłao dobrze a przynajmniej tak powinno być. Jeszcze jedna sprawa... czy na to wskazanie ma wpływ ustawienie spalania w kanale 003 Zaraz zobaczę czy na tescie wskazówka stanie pionowo. Diablo, u mnie jak rezerwa się zapala to też pokazuje około 70km zasięgu, Jak przy zatankowaniu na fulla wskazówka nie idzie na max. to jest duża szansa że jest przestawiona Możesz to sprawdzić vagiem, łączysz się z licznikiem i wybierasz "output test" ---------- Post dopisany at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ---------- Zrobiłem test i trzy wskazówki są przestawione temp. płynu, prędkościomierza oraz wskazówka poziomu paliwa, choć nie jest przestawiona aż tyle ile brakuje do czerwonego pola. Myślałem, że wraz z przestawianiem wartości w 030, w teście też wskazówka się przestawia, ale nie. Jednak w teście zawsze pokazuje pion. Ustawię je w pionie bo i tak będę wciskał alu ramki to się okaże na ile to pomoże. Czyli wychodzi na to, że narazie mam zaufać kontrolce rezerwy i kompowi że juz paliwko się kończy a nie wskazówce.
assist Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Czesc, Ktos sie orientuje czy tarczki z a6 podejdą do a4 (polift vdo) pzdr. assist
xxxSzYbAxxx Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Maciek, a na który pin podałeś mase? zebym ja to pamietał w natłoku tej kabelkologii...
kaju Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Czesc,Ktos sie orientuje czy tarczki z a6 podejdą do a4 (polift vdo) pzdr. assist Przecież to są te same liczniki ---------- Post dopisany at 13:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:26 ---------- Maciek, a na który pin podałeś mase? zebym ja to pamietał w natłoku tej kabelkologii... Szkoda.
r7adek Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Mam pytanie czy licznik A4 lift 2.5 tdi v6 podejdzie do 1.9 tdi bez żadnego mieszania w ustawieniach licznika czy trzeba coś tam przestawiać vagiem ?
janjazda Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 będziesz musiał tylko liczbę cylindrów zmienić za pomocą Vaga
r7adek Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 będziesz musiał tylko liczbę cylindrów zmienić za pomocą Vaga A mógłbyś mi napisać jak to zrobić ?
janjazda Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 będziesz musiał tylko liczbę cylindrów zmienić za pomocą Vaga A mógłbyś mi napisać jak to zrobić ? Kanał 17 instuments -> 07 recode. Dotyczy tam gdzie „?”. ??XXX: 00 - bez dodatkowych opcji +01 - kontrola zużycia klocków hamulcowych +02 - kontrolka nie zapiętych pasów +04 - niski pozom płynu w spryskiwaczach +16 – nawigacja XX?XX: 0 - Niemcy 1 - Europa 2 – USA 3 - Kanada (jak Europa, ale więcej komunikatów dźwiękowych) 4 – Wielka Brytania 5 – Japonia XXX?X: (jaki silnik) 4 - 4-Cylindry 6 - 6-Cylindry 8 - 8-Cylindry XXXX?: 0 - TDI , 2 - benzyn interesuje Cie pogubiona wartość
kaju Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Wielkie dzięki ? Mówiąc prościej zmieniasz kodowanie główne licznika. W 2,5 jest to XXX6X, a w 1,9 XXX4X. Różnicę widać, tam gdzie X przepisujesz stare kodowanie swojego licznika. Ot cała filozofia
Diablo Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 a jest jeszcze w kodowaniu zmiana Q na ośkę ? czy ma znaczenie to że w Q są dwa zbiorniki i pływaki ? będziesz musiał tylko liczbę cylindrów zmienić za pomocą Vaga A mógłbyś mi napisać jak to zrobić ? Kanał 17 instuments -> 07 recode. Dotyczy tam gdzie „?”. ??XXX: 00 - bez dodatkowych opcji +01 - kontrola zużycia klocków hamulcowych +02 - kontrolka nie zapiętych pasów +04 - niski pozom płynu w spryskiwaczach +16 – nawigacja XX?XX: 0 - Niemcy 1 - Europa 2 – USA 3 - Kanada (jak Europa, ale więcej komunikatów dźwiękowych) 4 – Wielka Brytania 5 – Japonia XXX?X: (jaki silnik) 4 - 4-Cylindry 6 - 6-Cylindry 8 - 8-Cylindry XXXX?: 0 - TDI , 2 - benzyn interesuje Cie pogubiona wartość
janjazda Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 kodowanie licznika nic do Q nie ma
Diablo Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 myślałem że te dwa zbiorniki mogą mieć wpływ na wskazanie paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się