pawelwor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Ma ktoś licznik z benzyny z wsadem 8D0 919 880 N ? Przy kodowaniu dla benzyny 02142 (rozumiem, że poprawne?) i włączeniu testu wskaźników, wskazówka obrotomierza powinna się zatrzymać na 4000obr. U mnie zatrzymuje się ciągle na 3000obr, tak jakby to diesel był i nie wiem za bardzo o co chodzi, czy wsad mam walnięty (zegary są z 99 rok, ale jeszcze z analogiem i czerwonym podświetleniem) czy co jeszcze? Ewentualnie podeśle ktoś jakiś inny wsad do benzyny? Licznik pełny FIS europejski z zegarkiem analogowym z cyferkami, prędkość do 260km/h. Najlepiej o numerach: 8D0 919 881 J 260 KM/H do 99 2x32pinowa i 1x20pinowa 8D0 919 881 K 260 KM/H do 99 2x32pinowa i 1x20pinowa
aju Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 wygląda jak by wsad albo zegar był trzepnięty Zobacz na kodowanie 02042 Nie napisałeś też do jakiego silnika kodujesz też te zegary
pawelwor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Tak zmieniając kodowanie, to zmieni mi się tylko język na niemiecki zdaje się Silnik mało ważny, bo podłączyłem go pod zasilacz 12V. Wcześniej był z diesla, ale sobie wziąłem tarczki, założyłem z benzyny, wgrałem wsad z benzyny i chcę go sprzedać, ale nie zrobię tego, póki w pełni nie będzie sprawny [br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 11:48_________________________________________________Aju, jakbyś miał jakeiś wsady z benzyny to wyślij proszę na [email protected]
bin85 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 8D0 919 880 N Wsad do 8D0 919 880 N http://www.sendspace.pl/file/95d75e7f02387e08015a78d
pawelwor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wsad ...880N nic nie daje. Próbowałem różne kombinacje kodowania i nadal nic się nie zmienia. O dziwo, ten licznik, po włączeniu go pod zasilacz 12V, jako jedyny ze wszystkich co miałem u siebie daje komunikat o uszkodzonym ABS (dźwięk ostrzegawczy i napis na FIS'ie) On ma jakąś pamięć, która nie kasuje się nawet po wgraniu nowego wsadu?
aju Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 nie ma takiej pamięci, wszytko jest w wsadzi, być może po prostu licznik ma defekt // dziś zamontowałem tą diodę, sprawdziłem i.... działa więc podziękował bardzo
bin85 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wsad ...880N nic nie daje. Próbowałem różne kombinacje kodowania i nadal nic się nie zmienia. O dziwo, ten licznik, po włączeniu go pod zasilacz 12V, jako jedyny ze wszystkich co miałem u siebie daje komunikat o uszkodzonym ABS (dźwięk ostrzegawczy i napis na FIS'ie) On ma jakąś pamięć, która nie kasuje się nawet po wgraniu nowego wsadu? A jak wgrałeś wsad od 880N to jak łączyłeś się vagiem to również taki numer licznika się pokazywał?
pawelwor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wsad ...880N nic nie daje. Próbowałem różne kombinacje kodowania i nadal nic się nie zmienia. O dziwo, ten licznik, po włączeniu go pod zasilacz 12V, jako jedyny ze wszystkich co miałem u siebie daje komunikat o uszkodzonym ABS (dźwięk ostrzegawczy i napis na FIS'ie) On ma jakąś pamięć, która nie kasuje się nawet po wgraniu nowego wsadu? A jak wgrałeś wsad od 880N to jak łączyłeś się vagiem to również taki numer licznika się pokazywał? Tak wszystko dobrze pokazuje, jedynie ta wskazówka przy teście nie chce się zatrzymać na 4000obr tylko na 3000orb, czyli tak jakby to był diesel...
bin85 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 zaraz zejdę do samochodu to sprawdzić bo coś mi się wydaje że tak ma być[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 17:24_________________________________________________ zaraz zejdę do samochodu to sprawdzić bo coś mi się wydaje że tak ma być Dobra, wszytko masz dobrze wskazówka ma się zatrzymywać na 3000 obr/m a prędkościomierz na 100km/h a to że w dieslu te wartości są w połowie to tylko zbieg okoliczności, pozostałe wskaźniki zatrzymują się w połowie
bin85 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 A z czego tak wnioskujesz ?, sprawdziłem to u siebie i nie mają stać w połowie tylko na 3000, tym bardziej ze nawet tak jest napisane w serwisowym manualu
kaju Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Mają iść wszystkie do końca, wrócić do pionu i czekać aż naciśniesz następny test (bynajmniej w dieslu, a tu chodzi o bene aju).
aju Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 może to jest zbieg okoliczności że w dieslu stają idealnie pionowo... tylko dlaczego wszytkie stają pionowo? a obrotka miała by stac inaczej
vauxhall95 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 aju ani w benzynie ani w dieslu obrotek nie stal nigdy w pionie jest ok.
bin85 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 macie diesle więc te wartości są w połowie jak puścisz test w angliku to zobaczysz ze prędkościomierz nie zatrzyma się w połowie screen z serwisowego manuala
moscic Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Mam ON i wlozone zegary z Pb. Po tescie obroty stoja na 3 tys a predkosc na 100 km/h. Szkoda ze teraz nie pamietam jak sie ustawialy wskazowki gdy mialem pol fisa z diesela.
kaju Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 u mnie stoi delikatnie za 3 bodajże, ale idealnie nie jest (choć można to już uznać a pion )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się