SowaBezOka Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Dzieki za pomoc, zrobilem wstepna rozpiske ale pozostalo kilka pytan. Kostka niebieska z nowego licznika: pin 22 - Niedobór płynu chłodniczego podłączam pod 20 pin w niebieskiej kostce (poziom plynu chlodniczego)? pin 23 - Zacisk 30 podłączam pod pin 9 z zóltej kostki (Zacisk 30), ale pozostaje mi jeszcze pin 10 (rowniez Zacisk 30) pin 24 - Zacisk 31 (masa obciazajaca) pod ktory pin to wpiąć?? pin 25 - Przewód "K" (pod co to wpiac?) piny 31 oraz 32 - nie podlaczam? Kostka zielona z nowego licznika pin 2 - Transpoder 1, pin 5 - Przewód "W", pin 6 - Klapa tylna, pin 11 - Komunikat o czasie postoju, pin 12 - Wyłączenie klimy, pin 15 - Światłą obrysowe, pin 17 - Transponder 2, powyzszych pinów nigdzie nie podpinać? Prosze o pomoc
Góral.tz Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 panowie na pinie 13 w kostce niebieskiej, (kontrolka świec żarowych) pojawia się masa czy 12+ ??? potrzebuję sygnał masowy po przekręceniu kluczyka na chwile.
OnasiS Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 W liczniku 2000r żeby sprawdzić na stole podpinam : 1,23 pod + 7 i 9 pod - aby vag-com podpiąc na stole to do kabla pod OBD 2 wpinam sie w zielona wtyczke w linie K Dobrze kminie?? :gwizdanie:
SowaBezOka Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam ponownie Licznik podlaczony, w sumie dziala Brakuje mi tylko podlaczenia jednej wtyczki: "Przewód K" - W starej kostce nie miałem takiego kabelka, może ktoś poradzić jak poprawidzić na nowo taki kabel i gdzie go wpiąć?
oktawiusz5 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 W liczniku 2000r żeby sprawdzić na stole podpinam : 1,23 pod + 7 i 9 pod - aby vag-com podpiąc na stole to do kabla pod OBD 2 wpinam sie w zielona wtyczke w linie K Dobrze kminie?? :gwizdanie: z jakiego koloru wtyczki
OnasiS Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 W liczniku 2000r żeby sprawdzić na stole podpinam : 1,23 pod + 7 i 9 pod - aby vag-com podpiąc na stole to do kabla pod OBD 2 wpinam sie w zielona wtyczke w linie K Dobrze kminie?? :gwizdanie: z jakiego koloru wtyczki niebieska linia K z zielonej pin 28 jak dobrze pamietam
elmo814 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 panowie trzeba wymieniac transpondery w kluczykach po zmianie licznika na fis? czy wystarczy przekodowac?
MaxsteRR Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 panowie trzeba wymieniac transpondery w kluczykach po zmianie licznika na fis? czy wystarczy przekodowac? Przekodować
Lo-buz Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Witam Zmienilem niedawno licznik z bez fisa do fisa. I mam problem bo nie moge sie polaczyc z licznikiem, raz sie udalo ale zerwalo polaczenie i juz nie moge sie polaczyc . I jezdze z milami ( ANGLIK ) i nie moge przekodowac . Jest jakis sposob aby zmienic bez vag-a ? albo jak sie podlaczyc do niego ? Druga sprawa ze swieci caly czas airbag - blad 1025, kontrolka airbag-u. Skasowanie nic nie daje. Spotkal sie ktos z takim problemem ? Z gory dzieki za odpowiedzi albo rozne odniesienia
Tommy Gun Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Śledzę ten wątek od pewnego czasu ale stron jest tyle że nie sztuka ogarnąć . Zauważyłem jednak że nagminnie pojawia się problem z wskaźnikiem temperatury oleju i jego podłączeniem. W sklepie www.fmic.pl znalazłem coś takiego --> http://fmic.pl/product.php?id_product=132. Skoro tu jest cały zestaw montażowy i wszystko elegancko się podłącza to czemu jest problem w oryginalnym liczniku ??
bin85 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Śledzę ten wątek od pewnego czasu ale stron jest tyle że nie sztuka ogarnąć . Zauważyłem jednak że nagminnie pojawia się problem z wskaźnikiem temperatury oleju i jego podłączeniem. W sklepie www.fmic.pl znalazłem coś takiego --> http://fmic.pl/product.php?id_product=132. Skoro tu jest cały zestaw montażowy i wszystko elegancko się podłącza to czemu jest problem w oryginalnym liczniku ?? Problemu w działaniu to tu chyba niema żadnego tylko "ludzie go stwarzają". Jeżeli mamy licznik przed liftowy to dajemy czujnik rezystancyjny (termistor) w podstawie filtra oleju i podłączamy jeden przewód, jeżeli poliftowy (białe podświetlanie) to trzeba mieć czujnik temperatury i poziomu oleju w misce i mamy tu do podłączenia trzy przewody. W żadnej innej konfiguracji to nie będzie działać. Ponadto wskaźnik oleju w liczniku przedliftowym nie jest diagnozowalny Vagiem, czyli nie sprawdzimy go testem wskazówek i w przypadku uszkodzenia bądź przerwy w obwodzie nie będzie żadnego błędu.
Tommy Gun Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Nie wiem czy dobrze rozumiem tą kwestię: czujnik rezystancyjny w podstawie filtra oleju. Może to zabrzmi banalnie ale czy będzie on wymagał przy każdej zmianie filtra przekładania czy coś w tym stylu ?? A druga rzecz gdzie można nabyć takowy ? Licznik przedliftowy dodam.
bin85 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Nie wiem czy dobrze rozumiem tą kwestię: czujnik rezystancyjny w podstawie filtra oleju. Może to zabrzmi banalnie ale czy będzie on wymagał przy każdej zmianie filtra przekładania czy coś w tym stylu ?? A druga rzecz gdzie można nabyć takowy ? Nie przy wymianie filtra nie trzeba nic ruszać, dokładniej to jest on obok czujnika ciśnienia oleju i myślę ze w większości motoryzacyjnych da rade kupić ewentualnie ASO lub intercars. Możliwe też że nawet gdy masz zegary bez wskaźnika to czujnik już jest zamontowany ja tak miałem u siebie a tak wygląda
danielom Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 taki czujnik mozna tez wkrecic w glowice , od strony grodzi jest zaslepka w afn, w niektorych 1z tam byl wlasnie ten czujnik.
Tommy Gun Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Ma ktoś może zdjęcie podglądowe z Etki z tym miejscem ??
landryn86 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 chyba o to chodzi. Ten czujnik to numer 16, a 9 to śruba zaślepiająca jak nie ma czujnika
OnasiS Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 W liczniku 2000r żeby sprawdzić na stole podpinam : 1,23 pod + 7 i 9 pod - aby vag-com podpiąc na stole to do kabla pod OBD 2 wpinam sie w zielona wtyczke w linie K Dobrze kminie?? :gwizdanie: z jakiego koloru wtyczki niebieska linia K z zielonej pin 28 jak dobrze pamietam czyli dobrze myśle ja wyzej napisałem??
MaxsteRR Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 jeżeli poliftowy (białe podświetlanie) to trzeba mieć czujnik temperatury i poziomu oleju w misce i mamy tu do podłączenia trzy przewody. W żadnej innej konfiguracji to nie będzie działać. Da radę to przeskoczyć w łatwy sposób Myślałem o tym od dawna, ale nigdy nei było czasu, abym to sprawdził, ale inny użytkownik mnie w tym utwierdził i jestem w trakcie takiego zabiegu, a dokładnie wlutowania "silniczka" wskaźnika temp. oleju ze starszych zegarów i działa jak należy [br]Dopisany: 08 Luty 2012, 22:15_________________________________________________Tylko trzeba dokładać dwa zewnętrzne przewody, ale jakoś nie widzę w tym problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się