assist Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Pany moze ktoś nagrac w akcji te słynne ringi? w sensie o poswiatę pytam pzdr. assist
misiek547 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 kaju sprawdzałem te kodowanie podświetlenia i w liczniku z a4 kanał 19 nie jest dostępny
kaju Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 kaju sprawdzałem te kodowanie podświetlenia i w liczniku z a4 kanał 19 nie jest dostępny Rozumiem, że masz zegary full lift? No to piz*a, to tylko dla posiadaczy a6 po lifcie może dzisiaj jeszcze przed wyjazdem nagram po ciemku te obroty, nawet od zera do końca podkręce, a potem zrobię redukcję z 6 na 3 :decayed: co do wrzucania wsadu - u mnie to poszło na chińskim zwykłym kablu i na ori comanderze od Arka - nie jest to jednak reguła, można up***dolić licznik, a potem już tak kolorowo nie jest. W przedlifcie pół biedy, bo immo masz poza licznikiem i możesz autem ganiać, ale jak ujebiesz w lifcie, to jesteś bez auta, no chyba, że stary licznik wrzucisz 1/2FIS do momentu reanimacji eepromu, a to też trochę umiejętności i sprzętu potrzeba, laikom nie polecam się za to zabierać.
bediks Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Kaju ty wcześniej miałeś siebie 1/2 fis Jeśli tak to reza się coś juz w tych niebieskiej i zielonej co są czy zostają bez zmian? I dokłada się tylko szara?
Polko_V Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Kaju ty wcześniej miałeś siebie 1/2 fisJeśli tak to reza się coś juz w tych niebieskiej i zielonej co są czy zostają bez zmian? I dokłada się tylko szara? ta niebieska i zielona zostaje bez zmian tylko dokładasz i ingerujesz w szarej kostce:wink:
kaju Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Kaju ty wcześniej miałeś siebie 1/2 fisJeśli tak to reza się coś juz w tych niebieskiej i zielonej co są czy zostają bez zmian? I dokłada się tylko szara? ta niebieska i zielona zostaje bez zmian tylko dokładasz i ingerujesz w szarej kostce:wink: Dokładnie tak, niebieską i zieloną po prostu wpinasz do full fisa, a ingerujesz tylko w szarą wtyczkę.
Polko_V Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Kaju 5000 post rabnales ale racje Ci przyznam jak ktos chce sie bawic z wsadami to dwa liczniki obowiazkowo - jeden by jak cos nie poszlo to moc jezdzic drugi do zabawy dlatego ja mam wrazie czego stary licznik już bez wskazówek z wyłączonym immo...jakbym coś zpichcił w tymm "nowym" liczniku:decayed:
pawelwor Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Przekładka z licznika z analogowym zegarkiem bez cyferek (96) na cyfrowy zegarek, białe podświetlenie (00)4. Pin 19 niebieska (terminal 58d) podłączyć go pod pin15 niebieska w końcu czy nie? (gdzieś było napisane coś o A6 i zew. potencjometrze) pinu 19 rozumiem, że nie ruszam, skoro wszystkie 58 biorę z pinu 1 i 2 z żółtej? 6. Pin 18 i 19 (Terminal 31) - gdzie to podłączyć? Szyba napisał tylko na swoim schemacie "7/9/24". Mam rozumieć, że złączyć oba (lub wywalić jeden całkiem) i rozdzielić go na te 3 piny? 6. złącz wszystko razem robiąć tzw"punkt masowy", albo napisz do Kaju i on Ci powie jak to rozgryzł bo cos tez zmieniał. Kaju, masz coś do dodania? 7. W wire - za co on odpowiada? Ma ktoś jakieś informacje co to jest? Ta linia pojawiła się już po I lifcie (97-99). Na necie pogrzebałem trochę i jedynie wzmianki w tematach VW się pojawiły, że to coś związane z alternatorem, chociaż nie wiem czy tu to samo... how to wire this alternator? ---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 11:04 ---------- Jeszcze co do informacji o otwartych drzwiach na FIS... Czy dobrze rozumiem: W przedlifcie krańcówka ma jeden przewód, przed krańcówką dolutowujemy diodę prostowniczą (na ile amperów najlepiej?), szukamy przewodu w czarno-fioletowej kostce po stronie pasażera i z tamtąd dajemy na odpowiedni pin w liczniku Po I i II lifcie krańcówka ma dwa przewody, diody nie są potrzebne i z tej samej kostki po stronie pasażera dajemy odpowiedni przewód na licznik. Dobrze kombinuje, czy jestem w błędzie gdzieś?
kaju Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Terminale 31 łączysz ze sobą, a potem rozdzielasz na 3 w/w piny, czyli 7/9/24. Wire nie wiem czy czasami nie odpowiada właśnie za wskaźnik ładowania, tylko tak obstawiam. Z krańcówkami to są tylko na tylnych drzwiach w przedlifcie, a w polifcie masz już switche, a sygnał faktycznie jest w prawym słupku A bodajże, ale kolory kabli zabij mnie - nie pamiętam, masz tam sygnał z wszystkich trzech drzwi. Z pinem 19 nie pamiętam, muszę spojrzeć na rozpiski jak to zrobiłem, daj coś zjeść, ogarnąć kilka spraw i napiszę za parę minut co i jak.
pawelwor Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Spoko, nie spieszy się aż tak Przedlift również ma wszystkie sygnały w tej kostce? Kolory spisałem sobie jakie mogą być (brązowo-biały, brązowo-żółty, czerwono-niebieski, a który z tych ustalę już miernikiem)
kaju Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Spoko, nie spieszy się aż tak Przedlift również ma wszystkie sygnały w tej kostce? Kolory spisałem sobie jakie mogą być (brązowo-biały, brązowo-żółty, czerwono-niebieski, a który z tych ustalę już miernikiem) Nie wiem, polift ma je na pewno, ale co do przedlifta, to nie wiem.
machina Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 W prawym słupku kable brązowo-białe (jest cztery, a potrzebne są trzy, jednego nie ruszamy) idą od krańcówek drzwi. Trzeba przecinać i podłączać do zegarów tylko te od strony kostki. Odcięte izolujemy i zostawiamy. Ogólnie to z dorezaniem wiązki i podłączeniem w słupku zeszło się 1,5 godziny ale oko cieszy:wink:
pawelwor Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 W prawym słupku kable brązowo-białe (jest cztery, a potrzebne są trzy, jednego nie ruszamy) idą od krańcówek drzwi. Trzeba przecinać i podłączać do zegarów tylko te od strony kostki. Odcięte izolujemy i zostawiamy. Ogólnie to z dorezaniem wiązki i podłączeniem w słupku zeszło się 1,5 godziny ale oko cieszy:wink: Niestety ten opis jest do liftów, ja potrzebuję wiedzieć do przedliftów Jak z tym pinem 19?
kaju Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 W prawym słupku kable brązowo-białe (jest cztery, a potrzebne są trzy, jednego nie ruszamy) idą od krańcówek drzwi. Trzeba przecinać i podłączać do zegarów tylko te od strony kostki. Odcięte izolujemy i zostawiamy. Ogólnie to z dorezaniem wiązki i podłączeniem w słupku zeszło się 1,5 godziny ale oko cieszy:wink: Niestety ten opis jest do liftów, ja potrzebuję wiedzieć do przedliftów Jak z tym pinem 19? Pin 19 niebieskiej wtyczki to terminal 58D - nie jest to regułą, ale terminale 58D i 58S skręciłem razem i dałem pod pin od lewej postojówki, żeby mieć podświetlenie - ale spróbuj najpierw według rozpiski to podłączyć, a z kolei 19 pin wtyczki żółtej, no to łączysz go z pinem 18 tej samej wtyczki a potem rozdzielasz na piny 7, 9 i 24 wtyczki niebieskiej 32 pinowej.
pawelwor Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Dzięki Co do krańcówek to wygrzebałem schematy elektryczne A4 i już wiem jak podłączyć przedlifta...chyba BTW. z ciekawostek sprawdzałem sobie piny licznika gdzie idą, porównywałem schematy z lifta i przedlifta (i robię to nadal) i tak np.: - pisaliście, że z pinem 4 żółtej kostki (A/C compressor) nic nie robić, wg. schematów podłączamy pod pin 12 (Air conditioner shutoff) niebieskiej, nowej kostki (przewód niebiesko - fioletowy); - pin 19 z żółtej idzie do "engine coolant temperature sensor (ECT)" pin 4, czyli to ten jeden z terminali 31 (jak sądzę sensor earth - masa czujnika). Porównując ze schematem z polifta wyszło mi, że powinno się podłączyć pod pin7 i 9 niebieskiej, a ten drugi terminal 31 z pin 18 (load earth - masa obciążająca (budy))idzie na pin 24 niebieskiej;
kaju Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Dzięki Co do krańcówek to wygrzebałem schematy elektryczne A4 i już wiem jak podłączyć przedlifta...chyba BTW. z ciekawostek sprawdzałem sobie piny licznika gdzie idą, porównywałem schematy z lifta i przedlifta (i robię to nadal) i tak np.: - pisaliście, że z pinem 4 żółtej kostki (A/C compressor) nic nie robić, wg. schematów podłączamy pod pin 12 (Air conditioner shutoff) niebieskiej, nowej kostki (przewód niebiesko - fioletowy); - pin 19 z żółtej idzie do "engine coolant temperature sensor (ECT)" pin 4, czyli to ten jeden z terminali 31 (jak sądzę sensor earth - masa czujnika). Porównując ze schematem z polifta wyszło mi, że powinno się podłączyć pod pin7 i 9 niebieskiej, a ten drugi terminal 31 z pin 18 (load earth - masa obciążająca (budy))idzie na pin 24 niebieskiej; A kto napisał, że 4 pin żółtej kości nigdzie nie podłączać? Bo na pewno nie ja, a jeśli ktoś pisał, że tak się robi i mi to umknęło, no to nic na to nie poradzę ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:15 ---------- BTW, dziewuchy, nagrałem filmik z naszym kochanym obrotomierzem dzisiaj może mi sięuda jeszcze go podrzucić, a jeśli nie, to jutro jak zajadę do GB.
STASIU227 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam pany założyłem czujnik oleju i wpiołem do licznika i nic cisza wskazówka aniu ruszy i co panowie jakaś propozycja?? czujnik wkręciłem w podstawe filtra kabelek miałem w komorze silnika i wpiołem może mam co wpiąć w pusce ecu?
kaju Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam pany założyłem czujnik oleju i wpiołem do licznika i nic cisza wskazówka aniu ruszy i co panowie jakaś propozycja?? czujnik wkręciłem w podstawe filtra kabelek miałem w komorze silnika i wpiołem może mam co wpiąć w pusce ecu? Rozgrzej silnik tak, by temperatura oleju wzrosła tak assist, wracam do GB, ciężko w h*j znowu rodzine zostawić, ale prawdopodobnie ostatni raz sam wyjeżdżam, jak przyjadę na wielkanoc, to już będziemy wszyscy tam jechać. Poza tym ile można na d*pie siedzieć, trzeba coś zarobić, żeby było teraz co w dzieciaki pompować, a na starość w wnuki...
The a4 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 KAJU wiem jak to jest tam 3m sie tam I wish you good luck ziomus ......
STASIU227 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 pany pytanie jak przekrecam kluczyk to w liczniku skazówki tak się czepią i tak samo jak wyciągam kluczyki ze stacyjki co to? jeszcze pytanie jak docisne wyświetlacz to wyświetal wyrażnie a jak nie przyciskam to prawde mówiąc gówna widać (kur.. co tanie to drogie:facepalm:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się