soulmaster3m Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Fazi, wejdź na facebookowy profil Audi A4 B5 Polska. Jak zacząłem czytać i odpowiadać to cała wiedza z lat poszła w .... Głupiejesz od samego czytania. Mam MY2000 i doskonale wiem jakie liczniki kiedy szły, ale wychodzi, że mając nawet 2001 możesz mieć dowolny analogowy zegarek i wpierają, że polift. A nikt nie pokwapi się aby sprawdzić datownik na obudowie licznika i potwierdzić jego zgodność z resztą. Edytowane 7 Lutego 2017 przez soulmaster3m
Fazii Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Na szczęście nie mam fejsa i nie muszę czytać tych glupot Szkoda nerwów...
booolek Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Widziałem ten temat na Facebooku o liczniku.
sebidi Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 ten z WiFi był najlepszy [emoji23] [emoji23] Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
soulmaster3m Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Dzięki, ale spokojnie. Coś jeszcze wymyślę. "Panyyyy". Chociaż z drugiej strony tak dawno nic nie robiłem w tym zakresie, że zapomniałem, że liczniki Skowe mają cyfrowy zegar i czerwone podświetlenie. No wyleciało z głowy. Na coś się ten fb jednak przydaje.
Diego Risek Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Jeszcze jedno pytanko . Jak wygląda wtyczka do manetki by sterować fisem? I ile kabli z niej wychodzi? Trzy? I czy da radę ją podłączyć ściągając górną pokrywę kierownicy? Czy trzeba całość rozbierać razem z kierownicą?
soulmaster3m Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Godzinę temu, Diego Risek napisał: Jeszcze jedno pytanko . Jak wygląda wtyczka do manetki by sterować fisem? I ile kabli z niej wychodzi? Trzy? I czy da radę ją podłączyć ściągając górną pokrywę kierownicy? Czy trzeba całość rozbierać razem z kierownicą? Na 99,99% taka sama jak w module czujników alarmu. Edytowane 9 Lutego 2017 przez soulmaster3m
Fazii Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 5 godzin temu, Diego Risek napisał: Jeszcze jedno pytanko . Jak wygląda wtyczka do manetki by sterować fisem? I ile kabli z niej wychodzi? Trzy? I czy da radę ją podłączyć ściągając górną pokrywę kierownicy? Czy trzeba całość rozbierać razem z kierownicą? Jakbyś przeczytał poradnik od soulmaster3m ( strona 52), który Ci podrzuciłem to byś nie zadawał tego pytania.
Diego Risek Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Jeszcze nie robiłem tego nie patrzyłem. Ale teraz już widzę. Dwa pytania, w tej kostce jest 6 kabli. Czyli dwa zostawiam bo nie potrzebne tak? I czy w tej kostce czerwonej są ponumerowane piny? Pozdrawiam
Fazii Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 2 godziny temu, Diego Risek napisał: Jeszcze nie robiłem tego nie patrzyłem. Ale teraz już widzę. Dwa pytania, w tej kostce jest 6 kabli. Czyli dwa zostawiam bo nie potrzebne tak? I czy w tej kostce czerwonej są ponumerowane piny? Pozdrawiam Odp. Na pierwsze jest w poradniku. Odp. Na drugie, tak piny są ponumerowane
Diego Risek Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 W jakim razie jeszcze jedno pytanko. Wyczytałem że wtyczce od manetki sterowania fisem dwa pozostałe to są od prędkości wycieraczek, czyli tego co mamy na manetce od góry tak? U mnie to działa normalnie czyli nie muszę dokupować brązowej wtyczki do manetki bo tam jest? Czy coś pomieszałem?
Fazii Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Po raz kolejny odpowiedź w poradniku Gdzie wyraźnie napisano, że potrzebne są dodatkowe 4 piny ponieważ w twojej kostce są jedynie dwa. Chyba, że kupisz manetkę fis od razu z tą brązową kostką i kawałkiem wiązki
Diego Risek Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 No tak czytałem poradnik. Myślałem, że kostka jest tam ponieważ sterowanie prędkością wycieraczek działa.
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Witam. Posiadam Audi A4B5 1.8T z lipca 1999r benzyna i licznik taki jak na fotce . Wyświetlacz mi pada kreski i znika wszystko po pewnym czasie nie będę się bawił w naprawy i chcę wymienić na ten ze wskaźnikami ładowania aku. i temp. oleju najlepiej tak to chyba sie nazywa po 2 lifcie z pełnym fisem ? :-) jakie zegary muszę szukać od jakiego auta bedzie do mnie pasować i jakie przeróbki mnie czekaja - immo itd ... ? jeżeli możliwe podajcie link do stronki bo tematów mnustwo i już sie pogubiłem .Pozdrawiam
Fazii Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Wszystkie potrzebne info i linki są w pierwszym poście
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) 20 godzin temu, Fazii napisał: Wszystkie potrzebne info i linki są w pierwszym poście to chociaż jakie zegary muszę szukać od jakiego auta bedzie do mnie pasować , resztę będe ogarniał :-) mam w swoim białe podświetlenie zegarów Edytowane 12 Lutego 2017 przez Krzysiek Krzysztof
marcin_franz Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Musisz szukać od a4 b5 pełny fis vdo. Jakbyś chciał to posiadam taki licznik. Pisz PW
Diego Risek Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Jeszcze jedno pytanko. Czy w każdym silniku sygnał do spalania idzie z puszki ecu z żółtego kabla? Czy np. w moim 2.4 z innego? I czy kostki licznika mają również ponumerowane piny? Pozdrawiam
Diego Risek Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Jeszcze jedno pytanie. Byłem na zlomie po kostki, ale były zegary z analogowym ale bez cyferek czyli te przedlift. I przy manetce była kostka ale taka szeroka. Czyli to nie jest to co u mnie? Bo z cyferkami jest taka wąska dłuższa?
by_Dobry Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 witam mam takie małe pytanko zmieniałem ostatnio licznik z fisem zgodnie z instrukcjami posiadałem licznik na dwóch kostkach 26pin czyli przedlift 96r i zmieniłem licznik na ful fis z 98r juz na kostkach 32pin i zegarku analogowym z liczbami i teraz najgorszy problem bo świeci sie kontrolka abs i airbag z czego przez kontrolkę abs na środku fisa pali się wykrzyknik w kółku i przez to nie idzie nic zrobić.Do tego dodam ze błędów abs jak i airbag nie ma.Do tego jest problem z połączeniem sie z licznikiem w czasie łaczenia słychac takie takie pikanie jak by sie miał połączyć i nic. Przejrzałem schematy z 100 razy i wszystko podłączone jak mam byc .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się