grzanek85 Opublikowano 1 Września 2008 Opublikowano 1 Września 2008 w twoim roczniku nie masz immo w liczniku, a zmiana mil na kilometry to za pomocą vaga proste kodowanie
milanex Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 grzanek85 to jak mi wytłumaczysz jak zdejmę licznik to samochód odpała na 2 s i gaśnie wtyczki mam niebieską i zieloną 32 piny Pozdro[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2008, 14:39_________________________________________________Zamieszczone tu opisy dotyczą kostki FIS -20 pinowej , a czy ktoś zna podłączeni kostki FIS szarej 32 pinowej byłbym wdzięczny bo taki licznik mam
lukaszdl Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 witam jestem w etapie podłanczania fisa i mam problem nie mogę znaleść przewodu który jest odpowiedzialny za spalanie. Posiadam silnik 1.6 ADP [br]Dopisany: 02 Wrzesień 2008, 16:05_________________________________________________witam mam takie pytanie czy jak podłanczając kable do fisu trzeba kodować coś w liczniku czy powinno działać bez kodowania chodzi mi o kostkie dwudziesto pinowo
milanex Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Witam i o pomoc proszę moja sytuacja przedstawia się tak stary licznik UK NSI rocznik koniec 1997r immo w liczniku na 100 % nr 8D0 919 860 E nowy z fis vdo rok 2000 nr 8D0 920 980 do obu liczników mam PIN obydwa mają kostki 32 pin zielona i niebieska + nowy szarą 32 piny podłączając vaga na starym normalnie łączy mnie z licznikiem ,silnikiem itp (polski vag 4,9) Jak założę nowy licznik nie łączy mnie nie mogę zakodować kluczyków Nowy licznik 6 zegarowy po podpięci wszystkie zegary działają olej .ładowanie, paliwo temp wody w czym może być przyczyna szkoda już zainwestowanych środków muszę jakoś doprowadzić to do końca Pozdrawiam Jarek [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2008, 17:00_________________________________________________problem komunikacji rozwiązałem linia k w liczniku 2000r jest w innym miejscu przełożyłem kabelek do drugiej wtyczki i śmiga ,ale dalej nie mogę zakodować kluczyków może w moim z 199z r jest inny transponder w kluczyku chociaż immo mam w liczniku
pox Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Witam. Chciałem się zapytać, jak wygląda sprawa wymiany licznika z 96 na 2000 (z CAN i elektronicznym zegarkiem) Czy jest dużo problemów podczas tej operacji? Z tego co wyczytałem w tym poście to jest to możliwe. Czy ktoś, kto to już robił, mógłby przedstawić, co z czym połaczyć?
milanex Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 pox u ciebie jest to możliwe bo masz autko 96 i immo masz poza licznikiem czeka cię przeróbka kostek bo masz 26 pinowe , alicznik 2000-2001 ma 32 pinowe kostki wtym poście już ktośto robił opisy kostek masz podane do licznika 2000 podesłał mi pablo reszta kabli do manetki jest opisana u mnie jest problem bo immo mam w liczniku i nie mam can ,a licznik 2000 komunikuje się z ecu po can. Jeżeli będziesz szukał licznika to kupuj tylko taki ,który ma na 100% sprawny wyświetlacz FIS na allegro bywają okazje tanie ,ale piszą licznik nie sprawdzony naprawa wyświetlacz to ponad 300 zł . Mam taki licznik idealny ,ale jeszcze walcze z podłączeniem jeżeli okaże się ,że nie da rady przejść opcji z can to mogę go odsprzedać[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2008, 10:12_________________________________________________daleko nie masz ja jestem z Milanówka . napisz do pablo on jest z Piaseczna i robił już takie przekładki
grzanek85 Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Kolego nie zakodujesz klucyzka bo masz immo 2 a zegary po canie to immo 3. Zgrałeś już pin do nowego licznika jak nie to odezwij się na prv podam Ci procedrę
milanex Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Jako następny cieszę się z pełnego FIS oraz tempomatu założony licznik z białym podświetleniemi elektronicznym zegarkiem po 2000 r vdo 920 980 poprzedni UK NSI 919 860 E WIELKIE DZIĘKI DLA PAWLO niezmiernie sympatyczny facet służący pomocą w każdej chwili ( CHWAŁA CI PAWEŁ) moje problemy 1 imobilajzer - PIN zczytany przez gościa w Ząbkach 100 zł (o dziwo z tego licznika PAWLO zczytał najprostszym vagiem KL i nawet zkorygował mi licznik) 2 nie musiałem adoptować licznika tylko wymieniłem transpondery w kluczykach i zakodowałem 3 niektóre piny w kostkach musiałem przełożyć z kostki niebieskiej do zielonej i na odwrót 4 dorobiłem kostkę do FIS z taśmy od dysku komputera 5 sygnał spalania pociągnołem z kostki beżowej obok komputera żółty kabelek 6. do temperatury zewnętrznej musiałem pociągnąć dodatkowy czujnik ponieważ po podpięci sie pod klimatronik (kostka A pin 8 kabel zółto brązowy) na fisie miałem ujemną temperaturę a na klimatroniku kanał 59 lub 46 liczby ciągle się przestawiały) tempomat robiony według opisu AKP śmiga ,aż miło wszystko dotyczy a4 AHU 1997 r ,ale modelowo już 1998 ponieważ immo miałem już w liczniku kostki 32 pinowe w razie pytań służę pomocą póki temat jeszcze mam świeżo w pamięci 510 080 376[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2008, 08:31_________________________________________________Podziękowania dla GRZANEK85 za sugestie i chęć pomocy na wizji oraz wszyskim którzy pisali posty na ten temat bo przy uważnym czytaniu wszystko jest do zrobienia
ogion Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Witam.Czy znajdzie się ktoś w okolicach kielc kto jest w stanie podpiąć Fis.Dla ułatwienia dodam że licznik jest już podpięty, immo działa.Trzeba tylko(albo aż) doprowadzić sygnał spalania, rds-u z radia,czujnika temperatury zewnętrznej itp. bajerów z FISu.Mam również całą instalacje z angola jeśli to może pomóc.
grzanek85 Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Ogion zos9tawiłem CI wiadomość na PW poprzednia twoja do mnie nie doszła
ogion Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 Wielkie dzięki dla grzanek85 za podpięcie FISu. Pozdrawiam
boniu Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Koledzy powiedzcie mi jak cenowo wychodzi taka wymiana licznika ?? zeby chodzilo przynajmniej czesc opcji chodzi mi o cene razem z robocizna
jarucki Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Panowie czytając cały wątek nasuwa mi się pytanie! Od czego odpowiedzialne są PINy w licznikach z CAN'em??? i co z tymi pinami zrobić przekładając licznik z 2000r do auta z 1997!!?? Pytam się ponieważ widzę jak łatwo można w A4 przełożyć liczniki z modelu po 2000 r., do auta z 1997 r., a z tego co widzę to wystarczy poprzekładać PINy!
YATES Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 A immo ???? W 2000 roku immobilaizer jest w licznika , a w 1997 poza licznikiem.
pox Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Panowie czytając cały wątek nasuwa mi się pytanie! Od czego odpowiedzialne są PINy w licznikach z CAN'em??? i co z tymi pinami zrobić przekładając licznik z 2000r do auta z 1997!!?? Pytam się ponieważ widzę jak łatwo można w A4 przełożyć liczniki z modelu po 2000 r., do auta z 1997 r., a z tego co widzę to wystarczy poprzekładać PINy! Piny z CANem są aby połączyć licznik z radiem. A immo ???? W 2000 roku immobilaizer jest w licznika , a w 1997 poza licznikiem. Immo będzie działało normalnie, ale na liczniku będzie świecić się kontrolka od immo z licznika-wystarczy wyjąć żarówkę.
MarkusTDI Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Witam jest jakas osoba z podkarpacia ktora poradzi sobie z podpieciem Fisa
grzanek85 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zapraszam do Kielc ogólnie w b5 można zaadaptować każdy licznik jedyny problem jest z konwersją sygnałów jakie trzeba wykonać. Jeśli chodzi o magistrale Can w nowszych licznikach służy ona do obsługi poszczególnych modułów z licznikiem. Audi zastosowały spory + w licznikach B5-tek ponieważ są osobno piny do komunikacji CAN i bez CAN można tą opcję wyłączyć lub włączyć co pozwala nam na wrzucenie licznika do aut bez CAN-u. "Immo będzie działało normalnie, ale na liczniku będzie świecić się kontrolka od immo z licznika-wystarczy wyjąć żarówkę." Spróbuj wydłubać diodę od Immo z płytki zobaczysz ładny napis na wyświetlaczu przebiegu
Voucher Opublikowano 25 Grudnia 2008 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Ja chętnie zmieniłbym licznik w moim aucie na taki z FIS-em tylko co jest do tego portrzebne i jakie sa tego koszty? Posiadam licznik taki jak na obrazku: Czy np. taki licznik podejdzie http://allegro.pl/item514824813_audi_a4_licznik_fis_z_roku_2000_lift.html i wystarczy tylko zmienić tarczki? No i kto by sie podjał zrobienia tego :>
f16mysliwiec Opublikowano 25 Grudnia 2008 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Ja chętnie zmieniłbym licznik w moim aucie na taki z FIS-em tylko co jest do tego portrzebne i jakie sa tego koszty? Posiadam licznik taki jak na obrazku: Czy np. taki licznik podejdzie http://allegro.pl/item514824813_audi_a4_licznik_fis_z_roku_2000_lift.html i wystarczy tylko zmienić tarczki? No i kto by sie podjał zrobienia tego :> Za duzo kombinacji lepiej poszukaj licznika z rocznika 94-97 który ma kostki zolta i zielona i niema cyferek na zegarku analogowym, pozatym jesli masz blisko do wawy to ja chetnie pomoge
Voucher Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Za duzo kombinacji lepiej poszukaj licznika z rocznika 94-97 który ma kostki zolta i zielona i niema cyferek na zegarku analogowym, pozatym jesli masz blisko do wawy to ja chetnie pomoge wink Cosik takiego? http://allegro.pl/item514096852_liczniki_zegary_licznik_audi_pelny_fis_88311225_23.html Nie wiem czy nie lepszym pomyslem byloby podjechanie na jakis szrot w celu znalezienia takiego licznika z fisem. Moze bylby tanszy niz te z allegro...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się