Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co rozumiesz pod pojeciem kodowanie.Trzeba zmienic wsad,ktorego nie zmienisz kablem vag tacho czy innym tego typu

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a jeżeli ci nie przeszkadza to że ma trochę więcej obrotów na blacie i więcej na liczniku to wystarczy tylko kodowanie zwykłym kabelkiem. Będzie dobrze pokazywał na tych tarczach

Opublikowano

a jeżeli ci nie przeszkadza to że ma trochę więcej obrotów na blacie i więcej na liczniku to wystarczy tylko kodowanie zwykłym kabelkiem. Będzie dobrze pokazywał na tych tarczach

of course

Opublikowano

Troche mnie to zraziło.... nie pasuje mieć tak duzy zakres w tdi:) Sprzęt to zaprogramowania pamieci posiadam lecz nie wiem skad wziac wsad zeby go nie uwalic...

Opublikowano

A na moje pytanie widze nikt nie jest w stanie pomoc? Wiem ze nie tylko ja mam problem z airbagiem po przesiadce na fis... wiec? kazdy zaroweczke wyciaga i po problemie? :mysli: :gwizdanie:

Opublikowano

Kolego mnie się air bag zapalił po przekładce ale podłączyłem vaga skasowałem błąd i jest wszystko ok

Opublikowano

A na moje pytanie widze nikt nie jest w stanie pomoc? Wiem ze nie tylko ja mam problem z airbagiem po przesiadce na fis... wiec? kazdy zaroweczke wyciaga i po problemie? :mysli: :gwizdanie:

Sposób na palącą się kontrolkę airbag jest opisany w tym wątku - nie potrafię jednak wskazać strony więc niestety musisz poszukać

Opublikowano

Dziekuje koledzy chociaz za taka pomoc... bedzie czas to przewertuje te 100 cos stron moze znajde... ale to po dluuugim weekendzie bo zaraz startuje na ryby :naughty::hi:

Opublikowano

Ciężko znalesc od tdi na starych kostkach i w dobrej kasie... a z A6 to też trzeba się kabelkami bawić? Są dużo tańsze niż z aA4...

Opublikowano

Dziekuje koledzy chociaz za taka pomoc... bedzie czas to przewertuje te 100 cos stron moze znajde... ale to po dluuugim weekendzie bo zaraz startuje na ryby :naughty::hi:

Jakiś problem z Air bag jest opisany na stronie 54

Opublikowano

Ciężko znalesc od tdi na starych kostkach i w dobrej kasie... a z A6 to też trzeba się kabelkami bawić? Są dużo tańsze niż z aA4...

W A6 jest odwrotnie sterowany wskaźnik paliwa, tzn po przekładce do A4 im mniej paliwa w baku to wskaźnik pokazuje więcej. Musisz zmienić pływak w baku albo chociaż samą płytkę sterująca. Zabawa z kablami nie jest jakoś bardzo skomplikowana jeśli będziesz miał rozpiskę do swojego starego i nowego licznika. Przy pomocy igły kabelki bardzo łatwo się wypina z kostek.

Opublikowano

Panowie czy ktos posiada kompletny schemat podlaczenia zegarow z a6 c5 lift 3x32pin do a4 2x26pin? :wallbash: dodam ze rozpiske pinow z a6 i a4 mam ale cos nie kąsa...a moze ktos pomoze przepiac te kable :gwizdanie:

mysle ze nie tylko jednej osobie by sie przydala taka kompletna rozpiska ktory kabelek gdzie bo z tego co widze jest nas wiecej :kox:

Rozpiska z a6 po 2000r

connector for basic functions, 32-pin, blue

1 -Terminal 15

2 -Wear of brake pads

3 -Speedometer output 1

4 -not used

5 -Fuel gauge sender

6 -Fuel gauge warning OBD 2

7 -Terminal 31 (sensor earth)

8 -Coolant temperature

9 -Terminal 31 (load earth)

10 -Oil pressure 2 (high)

11 -Engine-speed signal

12 -Air conditioner shutoff

13 -Electronic throttle/ pre-glow control

14 -Self-levelling suspension

15 -Terminal 58d

16 -Trailer turn signal

17 -Main beam

18 -Left turn signal

19 -not used

20 -Terminal 58s

21 -Door contact, driver's side

22 -Low coolant level

23 -Terminal 30

24 -Terminal 31 (load earth)

25 -Consumption signal

26 -Right parking light

27 -Left parking light

28 -Speedometer input

29 -Brake

30 -S-contact

31 -Speedometer output 2

32 -ESP/TCS

connector for additional functions, 32-pin, green

1 -Door contact (all doors)

2 -Transponder 1

3 -not used

4 -not used

5 -W wire

6 -Tailgate

7 -Right turn signal

8 -External buzzer

9 -External gong

10 -Airbag

11 -Service life output

12 -Terminal 61

13 -Parking brake

14 -CHECK

15 -Oil level / temperature

16 -not used

17 -Transponder 2

18 -CAN high speed (drive) (high +)

19 -CAN high speed (drive) (low -)

20 -CAN high speed (drive) (screen)

21 -ABS

22 -CAN low speed (Convenience) (high +)

23 -CAN low speed (Convenience) (low -)

24 -CAN low speed (Convenience) (screen)

25 -Bonnet

26 -not used

27 -Belt buckle

28 -K wire

29 -Ambient temperature input

30 -not used

31 -Selection range

32 -not used

connector for multifunction display, 32-pin, grey

1 -Switch menu guide (menu)

2 -Switch menu guide (out A)

3 -Switch menu guide (out B)

4 -Switch menu guide (Enter)

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen)

8 -Door contact, passenger side

9 -Door contact, rear right

10 -Door contact, rear left

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

14 -Brake light

15 -Washer fluid level

16 -Tail lights/dipped beams

17 -On-board computer, left

18 -On-board computer, right

19 -On-board computer reset

20 -not used

21 -not used

22 -not used

23 -Key branch 1 Navigation system

24 -Key branch 2 Navigation system

25 -Key branch Telematics

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -not used

30 -not used

31 -not used

32 -not used

Opublikowano

Podziele sie do czego doszedłem a czego nie mogę rozgryźć :mysli:

Jesli ktos ma jakies pomysły :good: :good: :good:

Kolory oznaczaja faktyczne ubarwienie kostek, kolor czerwony oznacza wielka niewiadoma :kox:

Z lewej strony A4 96r. 2x26pin Z Prawej A6 3x32pin

1 -not used

2 -Buzzer actuation ??

3 -Terminal 15 1 -Terminal 15 ??

4 -Terminal 15 1 -Terminal 15 ??

5 -not used

6 -Terminal 61 12 -Terminal 61

7 -Handbrake/brake malfunction ??

8 -ABS direct 21 -ABS

9 -Airbag direct 10 -Airbag

10 -CAT ??

11 -ABS inverted ??

12 -Airbag inverted ??

13 -Right parking light 26 -Right parking light

14 -Ignition lock, S-Contact 30 -S-contact

15 -Buzzer actuation 8 -External buzzer ??

16 -not used

17 -not used

18 -Oil pressure 1.8 bar 10 -Oil pressure 2 (high)

19 -Terminal 58d ??

20 -Coolant level ??

21 -Right turn signal 7 -Right turn signal

22 -Main beam 17 -Main beam

23 -Speedometer input 28 -Speedometer input

24 -Brake fluid ??

25 -Brake pad ??

26 -Left parking light 27 -Left parking light

1 -Terminal 58 ??

2 -Terminal 58 ??

3 -Engine-speed signal 11 -Engine-speed signal

4 -A/C compressor ??

5 -Time - output ??

6 -Vehicle speed signal 1 3 -Speedometer output 1

7 -Vehicle speed signal 2 31 -Speedometer output 2

8 -Door contact, driver's side 1 -Door contact (all doors)

9 -Terminal 30 23 -Terminal 30

10 -Terminal 30 23 -Terminal 30

11 -not used

12 -Tank warning ??

13 -Left turn signal 18 -Left turn signal

14 -not used

15 -not used

16 -Belt buckle switch 27 -Belt buckle

17 -not used

18 -Terminal 31 ??

19 -Terminal 31 ??

20 -Diagnosis wiring ??

21 -not used

22 -not used

23 -Glow plug indicator lamp ??

24 -Immobiliser ??

25 -Fuel gauge sender 5 -Fuel gauge sender

26 -Coolant temperature sender 8 -Coolant temperature

Bardzo prosze o podpowiedzi osoby wiedzace jeszcze co gdzie i jak,które kable podać do masy itd,żeby licznik był w pełni sprawny. Może uda się chociaż część tego obszernego tematu strescic w jednym miejscu. :wink4:

Opublikowano

Witam

panowie z licznikami przedliftowymi TDI gdzie podłączyliście w 20 pinowej kostce pin 17- przekaźnik świec, pin 10- ciśnienie systemu hydraulicznego i pin 9 -Poziom płynu chłodniczego mi ciągle po nocy przy odpalaniu pokazuje się napis ok po czym jak odpalę auto pokazuje się wykrzyknik i 3 razy pika buzer i nie wiem ciągle dlaczego

Opublikowano

kolego co ty za rozpiske nieznanego pochodzenia masz.Wogole jakies nie stworzone rzeczy jakie cisnienie hydrauliczne,jaki przekaznik swiec.Nic takiego nie ma w 20pinowej kostce,a spryskiwacz widocznie masz wylaczony skoro nie ma fontanny

Opublikowano

no rozpiska jest z tego wątku:

czarny/szary?, 20-pin

1 -Sygnał spalania

2 -nie używany

3 -Nie używany

4 -nie używany

5 -Temperatura otoczenia

6 -Wskaźnik biegu

7 -nie używany

8 -nie używany

9 -Poziom płynu chłodniczego

10 -Ciśnienie systemu hydraulicznego

11 -Komputer pokładowy - reset

12 -Radio/telefon - zegar

13 -Radio/telefon - dane

14 -komputer pokładowy - w lewo

15 -Radio/telefon - aktywny

16 -światła: pozycyjne/mijania

17 -przekaźnik świec ?

18 -Komputer pokładowy - w prawo

19 -światło stopu

20 -nie używany

Opublikowano

bardzo zla rozpiska niewiem skad nawet taka:

-pin nr 1 Sygnal spalania- zolty kabel w podszybiu druga kostka od blotnika

-pin nr 5 sygnał temperatury zewnetrznej

-pin nr 9 niedobór płynu do spryskiwaczy

-pin nr 11 przycisk reset na manetce

-pin nr 14 przycisk góra na manetce

-pin nr 18 przycisk dół na manetce

-pin nr 16 Kontrola stopu

-pin nr 19 kontrola spalonych żarówek

jezeli masz oryg radio to :

pin 8 clock->pin 12 kostka fis

pin 9 data->pin 13 kostka fis

pin 10 enable-> pin 15 kostka fis

Opublikowano

Witam mam taki problem

zmieniałem u siebie licznik z UKNSI diesel 2x26 pin zółta i niebieska kostka, na VDO 2x26 i 1x20 i teraz tak, spalanie i temperaturę zewnętrzną podłączyłem oraz sterowanie manetką - wszystko działa tylko że jak przekręcę raz kluczyk to na fisie od razu pokazuje się OK (nie ma kontrolki oleju - ma w ogóle taka być?) więc podczas gdy auto pracowało ściągnąłem wtyczkę z czujnika w zbiorniczku płynu chłodniczego i niestety nic nie krzyczał, tak samo było jak odpiąłem wtyczkę czujnika ciśnienia oleju. Nie wiem jak jeszcze z płynem hamulcowym bo zapomniałem.

Co jest grane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...