arre Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Kolego Dariodario nie czytales i nie szukales nic? Automat w niczym nie przeszkadza ewentualnie wsad bedziesz musial podmienic A co do tego ze z a6 to plywaczek ewentualnie plytke sterujaca :gwizdanie:
dariodario Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 czytałem czytałem. Po 40 stej stronie się poddałem. Wsad czym się zmienia?
arre Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Kabelkiem bodajze vag-tacho zmieniaja wsad Co do tego czy bedziesz musial wsad zmienic czy nie to nie pomoge niestety Ale napewno przy liczniku z a6 trzeba zmienic plywak ewentualnie sama plytke od plywaka bo bedzie wskazywal odwrotnie wskaznik paliwa
slaviozo Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 mam pytanko bo robie zegary ... ogolnie nie moge kiery odkreecic bo nie mam takiego torxa 1 sprawa teraz tak adoptowalem klucze do nowego licznika bo mam do niego pin .... i imo sie wylacza i normalnie zaplam potem przelozylem stare zegary i wola IMO nie powino byc tak ze stare zegary powinny mi zapalic bez niczego??? robilem wszystko z instrukcja i sie zesraelm lekko teraz czy do starego licznika bede mogl wrocic 2 sprawa W liczniku bez FIS-a miałem wskaźnik temperatury zewnętrznej do którego była wtyczka 10 pinowa, do której dochodziły 4 przewody. Obecnie jeden z nich czyli żółto-brązowy mam podpięty pod pin 5 w kostce czerwonej, a za co są odpowiedzialne pozostałe 3 przewody w starej kostce?? Pewnie masa, zasilanie i podświetlanie wyświetlacza. co zrobic z tymi kablami ? jesli tam jest masa to moge zmostkowac te wszystkie kable z kostki fisa (masa) do tej masy ? czy jak ?
vauxhall95 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 prawidlowo ,kluczyki sa zakodowane teraz do innego licznika.Starym nie odpalisz,ale nie prowalbym znow adoptowac do starego licznika znow
slaviozo Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 co mam zrobic z ta wtyczka co zasilala termomert w98 r. itp tzn z pozostalymi kablami? od czego one ? i jakis patent na kiere zeby odkrecic bo w 98 nie jest jak w poradniku itrzeba miec TORXA o wielkosci imbusa 8-9 heh 1 UP dzis kiera odkrecona przekonalem sie co to sa meskie klucze a nie jakies gowna za 200 zl z OBi tymi z obi ciezko bylo nawet jak sruba puscila lol 2 UP kolejne pytanie o podlaczenie inf o spalaniu wiem ze kabel zóly 2 kostka ... ale wpiac sie w ten kabel ? wyjac go z tej kostki ? czy jak ? to samo tyczy sie temp oleju bo bym go pociagnal od razu mimo ze nie mam czujnika żeby dwa razy nie krecic
Tposejdon Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 do temp oleju masz taką małą kosteczke po lewej stronie licznika za zegarem od temp oleju.. tam jest 3 pinie bodajze sygnał do temp oleju pozatym wszystkie wolne.
Gniady Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 co mam zrobic z ta wtyczka co zasilala termomert w98 r. itp tzn z pozostalymi kablami? od czego one ? i jakis patent na kiere zeby odkrecic bo w 98 nie jest jak w poradniku itrzeba miec TORXA o wielkosci imbusa 8-9 heh 1 UP dzis kiera odkrecona przekonalem sie co to sa meskie klucze a nie jakies gowna za 200 zl z OBi tymi z obi ciezko bylo nawet jak sruba puscila lol 2 UP kolejne pytanie o podlaczenie inf o spalaniu wiem ze kabel zóly 2 kostka ... ale wpiac sie w ten kabel ? wyjac go z tej kostki ? czy jak ? to samo tyczy sie temp oleju bo bym go pociagnal od razu mimo ze nie mam czujnika żeby dwa razy nie krecic Do termometra bierzesz tylko jeden kabel reszte zaizoluj a ten żółty od spalania to oskóruj izolacje w jednym miejscu i się wlutuj nic nie wyciągaj.
tymonA4 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 jak by kto potrzebował http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=204759.msg2413846#msg2413846
Tomek Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Szybkie pytanie Co potrzeba żeby zmienić co podłączyć z pół fisa na pełen fis Liczniki z elektronicznym zegarkiem
vauxhall95 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Szybka odpowiedź: Przeczytać ten wątek do d*py odpowiedz!! Nie doradzaj koledze tak bo to blad!! te licznik nie pasuja za duzo klopotow,same problemy nic nie dziala.Kup z tego samego roku
daw2 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Wymieniłem już licznik na licznik z fis...lecz są problemy z poduszką tzn świeci sie.Miałem wcześniej vdo 8d0919033a i zamontowalem 8DO919034E. Czy na tą kontrolką juz nic nie poradze? Kostki pasowały idealnie..
Tomek Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Szybka odpowiedź: Przeczytać ten wątek Ty ale mądry jesteś Pewnie pojęcia nawet o monażu Fisa nie masz a się udzielasz Szybka odpowiedź: Przeczytać ten wątek do d*py odpowiedz!! Nie doradzaj koledze tak bo to blad!! te licznik nie pasuja za duzo klopotow,same problemy nic nie dziala.Kup z tego samego roku Kolego nie do siebie zakładam tego fisa tylko kolesiowi z forum Oba liczniki są z 2000r z białym podświetleniem,obecny pół fis a ma być pełen a poliftowej jeszcze nie robiłem Czytałem ten wątek już ale to było z 6 miechów temu a tu tyle przybyło Na co zwrócić uwage przy takiej operacji?Co pakazuje pół fis? Wymieniłem już licznik na licznik z fis...lecz są problemy z poduszką tzn świeci sie.Miałem wcześniej vdo 8d0919033a i zamontowalem 8DO919034E. Czy na tą kontrolką juz nic nie poradze? Kostki pasowały idealnie.. Zajrzyj na str.54 tam coś jest opisane na temat Air BAg
slaviozo Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 do temp oleju masz taką małą kosteczke po lewej stronie licznika za zegarem od temp oleju.. tam jest 3 pinie bodajze sygnał do temp oleju pozatym wszystkie wolne. czytam piaty raz i nie czaje ? za licznikiem kosteczke masz ? ;> tutaj raczej pisza ze pod ecu jest w pierszej kostce niebiesko bialy .... i tez przeczytalem ze zołty nigdzie nie idzie wiec go ucialem z kostki i do licznika przedluzylem i spalanie gra jak ta lala jeszcze ten czujnik temp oleju kupie i bedzie gitara do 98 r ile taki czujnik ? do polifta 65 zł do 98 tez w tych cenach ? no i tarcza z allegro zeby przy sprzedazy kiedys jakis debil nie wmawial mi ze mam anglika bo z kupcami to 4 swiaty hehe
grippen Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Wymieniłem już licznik na licznik z fis...lecz są problemy z poduszką tzn świeci sie.Miałem wcześniej vdo 8d0919033a i zamontowalem 8DO919034E. Czy na tą kontrolką juz nic nie poradze? Kostki pasowały idealnie.. ten licznik jest z benzyny ? europejczyk czy anglik
pablo_9 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Wymieniłem już licznik na licznik z fis...lecz są problemy z poduszką tzn świeci sie.Miałem wcześniej vdo 8d0919033a i zamontowalem 8DO919034E. Czy na tą kontrolką juz nic nie poradze? Kostki pasowały idealnie.. ten licznik jest z benzyny ? europejczyk czy anglik może ta informacja coś pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.msg1430999#msg1430999
wrzosu Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 rezalem fis z 98r w swoim autku 98r. poszlo szybko i sprawnie. jednak po paru miesiacach czegos brakuje... wiec w przyszlym tygodniu zabieram sie za rezanie poliftowego
pawelwarsze Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 mam takie pytanko dorwalem liczniki z s4 polifta elektryczny zegarek i nimoge znalezc pinu odpowiadajacego za temp wody lub cos z tym zwiazane wkolko miga i niewiem jak to wylaczyc reszta dziala jak nalezy
Szymoonk Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Musisz zmienić zbiorniczek wyrównawczy na taki z polifta ponieważ zmienił się czujnik, to jedna sprawa. Po drugie jesli nie działa ci temp płynu to znaczy że nie podłączyłeś masy czujnika do nowego licznika. yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender Któryś z tych pinów/kabli to masa dla czujnika ( nie podaje on masy do licznika lecz licznik wysyła nim sygnał w postaci masy do czujnika temp), brązowy kabel na którym nie ma masy tak go idzie odnaleźć. Podpinamy go do nowego licznika pod pin 7 - Terminal 31 (sensor earth)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się