kropekpl Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 panowie mam do sprzedania Q z 1.9TDI AVF i mam pytanie czy siadze to w b7 brd? A ile $$$ za przekładke wołasz?
Rafal1988Lodz Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 2tys podpowie ktos czy podejdzie to do b7 2.0TDI brd? bo kolega chetny jest. 2tys za Q i to jest wsio z 1 auta a nie tak jak koledzy pisali ze jawor sprzedal jak polecialo i czesc rzeczy nie pasowala. Jak cos to pw walic
azure Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) I taki zakup jest najlepszy - wszystko z jednego auta... a nie później szukanie detali, a detale wychodzą najdrożej Edytowane 22 Września 2015 przez azure
Rafal1988Lodz Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 to jak wypowie sie jakas madra glowa czy Q z 1.9 AVF podejdzie do b7 2.0TDI? 140KM
kropekpl Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 to jak wypowie sie jakas madra glowa czy Q z 1.9 AVF podejdzie do b7 2.0TDI? 140KM skoro piszą na forum że zakładają z b7 do b6 więć podejdzie
bongod Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Panowie wiadomo co z tymi pompami ABS? Wystarczy sterownik sam podmienić? Jakie nr ma pompa i sterownik do quattro? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Beny Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 w dziale sprzedam masz pompe ja ostatnio wymienialem pompe ale w b8, sterownik i pompa jest jako calosc. w b6 moze inaczej no ale lepiej chyba kupic kpmplet
slo Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Panowie wiadomo co z tymi pompami ABS? Wystarczy sterownik sam podmienić? Jakie nr ma pompa i sterownik do quattro? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Po co Ty ciągle walczysz z tą pompa? Źle działa abs lub esp?
bongod Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Padł mi sterownik więc przy okazji chcę pokombinować żeby działał ten EDS czy jak to się tam nazywa. Kupiłem już komplecik. Narazie wymienię sam sterownik i sprawdzę bo z wymianą pompy to chyba nie tak łatwo . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
hugo911 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Padł mi sterownik więc przy okazji chcę pokombinować żeby działał ten EDS czy jak to się tam nazywa. Kupiłem już komplecik. Narazie wymienię sam sterownik i sprawdzę bo z wymianą pompy to chyba nie tak łatwo . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Kolego jak już będziesz wiedział co z EDS po przekładce sterownika to podziel się tą wiedzą z nami
bongod Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Napewno to zrobię . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Marcin850527 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Ktos poratuje zdjęciem jak i w którym miejscu dospawać podporę wału??
bobikos Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Zamontuj tylne sanki i skrzynię, potem zamontuj wał. Wtedy dokładnie wyjdzie Ci gdzie i na jakim poziomie powinny być uchwyty do montażu podpory. Wysłane z mojego myPhone NEXTS przy użyciu Tapatalka
bongod Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Wymieniłem sterownik na quattro ale....... Teraz zamiast błędu prawego przedniego sensora ABS (g47) (którego wymiana nic nie dała) mam to samo ale z lewym . Wymienię go w poniedziałek ale podejrzewam że mi sprzedano trafiony sterownik. Dla zainteresowanych w środku wyglądają tak: stary Nowy : Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka 1
Marcin850527 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Siema chlopacy:) wczoraj straciłem wraz z mechanikiem 3 godziny na 1 srube mocujaca skrzynie. Wszystkie pasują oprócz jednej. Do skrzyni z oski wkręca się normalnie a do Q nawet się milimetr nie chce skubana wkrecic:(
bobikos Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 bongodZałączyłeś zdjęcia, ale powiedz proszę czy wizualnie sterowniki i cewki różnią się czymkolwiek?
bongod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Jedyna różnica jaka widzę to oznaczenia na tych elementach w kształcie trapezu. Mi się wydaje że kwestia EDS to tylko oprogramowanie, może właśnie zawarte w tych trapezach . Zobaczymy jak naprawie sterownik . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
lostlast Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) pytanie będzie ona pasowała do mojego audi a4 avant kombi b6 2003 rok 2,5tdi 163ps tez bym chciał chętnie q... ale żeby był manualny nadal jakie części potrzebuje ma ktoś jakiś spis Edytowane 5 Października 2015 przez lostlast
Marcin850527 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Tak. Sprawa jest banalna. Trzeba pociągnąć 1 przewód do licznika i zmienić kodowanie. Przewód idzie od pinu 2 czujnika (kolor przewodu fioletowo-czarny) do pinu 11 kostki T32 (kostka niebieska). Masę bierzemy z drugiego czujnika (tam gdzie pompa) lub też ciągniemy do licznika i bierzemy z pinu 32 kostki T32 kolor przewodu brązowo-żółty. Kodowanie licznika (dodajemy + 01 jak niżej): Coding 00??xx1: Options +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World) +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive) +02 = Seatbelt Warning (NAR old - up to 45/2004) +04 = 3. K-Number (Rental Cars) +08 = 2. K-Number (Australia) 00xx?x1: Country 0 = Germany (D) 1 = Rest of World (RoW) 2 = USA (US) 3 = Canada (CAN) 4 = Great Britain (GB) 5 = Japan (JP) 6 = Saudi Arabia 7 = Australia (AUS) 00xxx?1: Seatbelt Warning 0 = No Seatbelt Warning (or NAR old) 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new) I to wszystko. Efekt jest taki że w zakresie od 3/4 do 1/4 wskazówka nie lata jak głupia po skali. Ja nie musiałem kalibrować czujników bo wskazują ok - tj wyjeździłem paliwo do zasięgu 0 i nadal auto jeździło, nie sprawdzałem ile na tzw. 0 km zasięgu można przejechać ale samochód powinien przejechać jeszcze ok 30 - 50 km (głęboka rezerwa ratująca na autostradzie). Poniżej link to adaptacji - kanał adaptacji 29 i 30 (kodowanie na początku tylko dla B7) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Instrument_Cluster_%288EC/8ED/8HE%29 Chłopaki sprawdzilibyście jakie macie kodowanie u siebie? Bo ja w miejscu coding nie mogę wpisać więcej niż 5 cyfr a wg tej rozpiski ma być ich 7.
Mariooo Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Udało się :-) juz jeździ. Mając poprzednio 3.0 w quattro nie mogłem się obyć. Został do zrobienia kabelek i kodowanie zegarów. Podpowie ktoś co robić z pompą abs bo ktoś kiedyś wspominał że coś trzeba kodować czy zmieniać. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się