Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

podziękował, podpowiedzcie jeszcze gdzie jest 2 element wtyczki? tzn gdzie on idzie?

ps. juz wiem, zdjalem katlizator;p ta kostka idzie z sondy;p

17091141_1169695933129495_866318079_o.jpg

Edytowane przez PASSATB5
  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ftm potrzebuje właśnie dodatkowej chlodnicy oleju. Ma bardzo krótką 1 ale dlugi 6 bieg.
Wyglada na to że potrzebujesz komplet: dyfer, wał, skrzynię.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Postanowiłem kupić oryginalną skrzynie taka jak była w serii Quattro czyli GBC jak się nie mylę(proszę poprawić) oczywiście do tego kupię dyfer taki jak ma być. Ale pytanie jalk się to będzie miało teraz do mocy czyli około 300 HP? Czy biegi nie będą za krótkie?

Opublikowano (edytowane)

lepiej kup skrzynię i dyfer od 2,5tdi

ja mam u siebie zeswapowany komplet od AVF ze skrzynia GBC i powiem Ci ze z chęcia zmieniłbym ta skrzynię na taka od 2,5tdi bo jak dla mnie GBC ma do kitu przełożenia porobione

biegi 1,3,4,5 są dla mnie zbyt krótkie

dla porównania w ośce (5 bieg) na 4 biegu miałem 80km/h przy 2000obr teraz tyle mam ale na 5 biegu

w ośce na 3 biegu spokojnie sobie jechałem przy 1600obr 50km/h teraz to już na 4 biegu tyle mam bo na 3 przy 1600 jest 40km/h

P.S gdyby ta skrzynia miała połówki jak w ciężarówce to by było ok:decayed:

 

 

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

To jaką ja mam skrzynie w końcu kupić :( powiedźcie mi konkretnie żeby była dobra do tej mocy. Dyfer mam jak pisałem EUB.

Opublikowano

Zajrzyj na etke https://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php

Do takiej mocy to raczej coś od 2.5 tdi 180KM ale to musisz zobaczyć w necie jaki to kod skrzyni.

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Zawartość dodana 11 minutes laterChyba ze chcesz to do tego dyfra co masz zapodaj skrzynie od 2.0 tdi o kodzie JEE ona ma 37:10 ale musisz kupic razem z walem bo wal od skrzyni z serii 01E nie podpasi do skrzyni z serii 02X oraz z drazkami wybieraka bo sa inne

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Dla chetnych moge podac namiar na pw do goscia od ktorego bralem.przekladne quattro caly komplet z mocowaniami walu i pompa wszystko jednego auta i zero problemu po zalozeniu

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Znalazłem skrzynię biegów JEE więc ma przełożenie 37:10 i będzie zsynchronizowana z dyfrem EUB. Jaka ta skrzynia JEE jest dużo szybsza od GBC?

Opublikowano

Jak powiedziano tak zrobiłem, jest skrzynia JEE :) idziemy dalej czy półosie na przód pasują od skrzyni z ośki? Skrzynia podejdzie bez problemu pod silnik? 

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, pb34499 napisał:

Jak powiedziano tak zrobiłem, jest skrzynia JEE :) idziemy dalej czy półosie na przód pasują od skrzyni z ośki? Skrzynia podejdzie bez problemu pod silnik? 

półosie zostana bo wał kołnieżowy ma 88mm czyli tyle ile ma teraz Twoja skrzynia

skrzynia bez problemu podejdzie, musisz raczej zmienić drążki wybieraka bo to jest typoszereg skrzyni 02X i ma inaczej wygiete drażki

musisz jeszcze dobrać wał napędowy najlepiej tez od tej skrzyni bo podobno te skrzynie są dłuższe od tych z typoszeregu 01E

a i jeszcze podpore skrzyni musisz sprawdzić jaka jest pod tą skrzynię z poduszką ale chyba jest ta podpora taka sama jak przy skrzyni GBA

i chyba by było wsio....

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Witam mam takie pytanie.. posiadam audi a4 b6 1.8t bfb z 5 biegowa skrzynia ale w CABRIO.. czy kazdy zestaw quattro podejdzie (oczywiscie z 1.8t i skrzynia tez 5) czy trzeba brac specjalnie z kabrioleta? czy podwozie cabrio rozni sie miedzy wersja quattro a fwd? 

Opublikowano

koledzy może komuś została po swapie na Q skrzynia od fwd do 1.8t avj

Opublikowano

Panowie czy ten biały plastik da się wykrecic czy nie bardzo? Bo kupilem zestaw quattro i jakiś mlon urwał kawałek.. A jeżeli się da wykrecic to podmienie od swojego zbiornika.

17820044_1201838949915193_549639251_o.jpg

Zawartość dodana 0 minutes later

A 2 opcja to moze jakos to skleic? czy na powrocie tez jest spore cisnienie?

Opublikowano

Panowie, czy ktos ma namiar albo zajmuje się dokładaniem Q w Wielkopolsce?

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, cocoo24 napisał:

Panowie, czy ktos ma namiar albo zajmuje się dokładaniem Q w Wielkopolsce?

Uderz do czorny_07 z forum.

Bardzo rzeczowy, ma dobrą opinię i nie jest drogi.

Ja cały czas się biję z myślami czy warto zakładać quattro, czy nie :)

 

Edytowane przez Kubal2216
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Kubal2216 napisał:

Uderz do czorny_07 z forum.

Bardzo rzeczowy, ma dobrą opinię i nie jest drogi.

Ja cały czas się biję z myślami czy warto zakładać quattro, czy nie :)

 

dzięki za cynk, ja tez się zastanawiam :)

Edytowane przez cocoo24
Opublikowano

Przy cenach po jakich można dzisiaj kupić paździerza B7 w Q :P, ( nie mówiąc już oo B6 ), to ja nie widzę ekonomicznego uzasadnienia robienia takich modów, zdecydowanie prościej i taniej będzie ośkę sprzedać , kupić Quattro i jeszcze na dobre wakacje zostanie  :hi::decayed:

Opublikowano
Przy cenach po jakich można dzisiaj kupić paździerza B7 w Q [emoji14], ( nie mówiąc już oo B6 ), to ja nie widzę ekonomicznego uzasadnienia robienia takich modów, zdecydowanie prościej i taniej będzie ośkę sprzedać , kupić Quattro i jeszcze na dobre wakacje zostanie  :hi::decayed:

Nie mam pytań skąd takie stwierdzenie chyba ze masz golasa to się zgodzę. A poza tym żadne mody nie maja sensu bo wlozysz więcej niż później odzyskasz. Ale tu u nas pasjonatów to się nie liczy bo to hobby i lubimy to robić i wolimy zostać przy swoim aucie a coś dołożyć.

naciepane z kalkulatora S7

Opublikowano

siemka! Myślę w najbliższej przyszłości nad przejściem z fwd na Q (pacjent 1.9 tdi,avf,6 biegów), i teraz mam kilka pytań do ludzi którzy mają pojęcie o tym temacie:

1. jakiego dawcę najlepiej wybrać? a)2.0tdi 170km, 2,5tdi, 1,9tdi, a może coś innego?i dlaczego?chodzi głównie o niezawodność i trwałość SKRZYNI (to szczególnie bo w fwd miałem przejścia ze skrzynią GBA:facepalm:) i całego napędu no i żeby skrzynia nie była przesadnie za długa

2.czy wszystkie napędy Q pasujące do mojego 1.9 działają na tej samej zasadzie?tzn czy wszystkie załączają się automatycznie, czy może występują napędy stałe?

Myślę, że jak dostanę odpowiedź na te pytania to posypią się następne:) z góry dzięki i pozdrawiam:wink:

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, secio84 napisał:


Nie mam pytań skąd takie stwierdzenie chyba ze masz golasa to się zgodzę. A poza tym żadne mody nie maja sensu bo wlozysz więcej niż później odzyskasz. Ale tu u nas pasjonatów to się nie liczy bo to hobby i lubimy to robić i wolimy zostać przy swoim aucie a coś dołożyć.

naciepane z kalkulatora S7
 

Jak to mówią " bogatemu wszystko wolno " :decayed:, dla tego też dyskutował w tym temacie nie będę :hi:

Ale w większości przypadków jak ktoś zamawiał z fabryki wersję z Q, to stać go było też na te parę dodatków , żeby potem nie mówili że golasem jeździ :P

Zresztą jeszcze parę latek temu np. fabryczna nawigacja miała jakiś sens, a dzisiaj to lepsze są w każdym smartfonie :D

A duża ilość elektryki w ponad dziesięcioletnim aucie to tylko powód do zmartwień i potencjalnych nieprzewidzianych wydatków :grin:

 

Edytowane przez piotrsob1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...