Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
49 minut temu, r7adek napisał:

Mam bexa i swap też, dlatego cięgien nie zmieniałem ale jeszcze spróbuję podmienić je. Przy próbie wybicia wstecznego jest taki opór, że jak piszesz nie może się za zębić. 

Hmmm, pisałeś że masz problem z pedałem sprzęgła 

Jeśli masz możliwość sprawdź jeszcze pompke pedału sprzęgła 

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
W dniu 18.06.2019 o 17:29, Kocurei napisał:

Hmmm, pisałeś że masz problem z pedałem sprzęgła 

Jeśli masz możliwość sprawdź jeszcze pompke pedału sprzęgła 

Mam te dwa problemy. Przed swapem było wszystko ok. Widocznie musi to być wina ustawienia tych cięgien i może samej skrzyni. Tylko nikt nie pisał o potrzebie ustawienia cięgien i sposobie jak to zrobić. 

Edytowane przez r7adek
Opublikowano

Ja miałem podobnie ze sprzęgłem że chciałem wymienić płyn hamulcowy i jak zacząłem odpowietrzać to po wciśnięciu sprzęgła pedał wpadł i już nie wrócił. Okazała się pompka przy pedale tylko nie mam pojęcia dlaczego odpowietrzanie ją zabiło gdzie wcześniej chodziła normalnie.

Tu masz zdjęcie z książki sam naprawiam o ustawieniu cięgien

zof045.jpg

Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.06.2019 o 10:37, Miras95 napisał:

Ja miałem podobnie ze sprzęgłem że chciałem wymienić płyn hamulcowy i jak zacząłem odpowietrzać to po wciśnięciu sprzęgła pedał wpadł i już nie wrócił. Okazała się pompka przy pedale tylko nie mam pojęcia dlaczego odpowietrzanie ją zabiło gdzie wcześniej chodziła normalnie.

Tu masz zdjęcie z książki sam naprawiam o ustawieniu cięgien

zof045.jpg

Dzięki, jutro coś będę działał z tym.

I zrobione, winny był wysprzęglik a raczej jego nie odpowiednie założenie. Przy okazji biegi też wchodzą te z którymi miałem problem. Wyjąłem ponownie skrzynię, założyłem wysprzęglik i wszystko działa. Dzięki za pomoc.

Edytowane przez r7adek
Opublikowano

Co może być, że przy gwałtowniejszym ruszaniu na wstecznym słychać stuknięcie ? Jeżeli ruszam delikatnie do tyłu nie słychać tego.

Opublikowano
22 godziny temu, r7adek napisał:

Co może być, że przy gwałtowniejszym ruszaniu na wstecznym słychać stuknięcie ? Jeżeli ruszam delikatnie do tyłu nie słychać tego.

prawdopodobnie luzy na dyferencjale.

Opublikowano
50 minut temu, DivaynEays napisał:

prawdopodobnie luzy na dyferencjale.

Jak to sprawdzić czy na pewno to, to i ewentualnie jak wyeliminować ?

Opublikowano
1 minutę temu, r7adek napisał:

Jak to sprawdzić czy na pewno to, to i ewentualnie jak wyeliminować ?

wejdz pod auto i sprobuj krecic walem.

Opublikowano

nie mam jak wejść pod auto i sprawdzić jaką mam skrzynie jej oznaczenie, może ktoś będzie wiedzieć, 5b quattro dość krótkie przełożenia, dużo było ich rodzajów?  muszę pomyśleć o dyferencjale i jakie oznaczenia by pasowały, teraz siedzi stary dyfer z 5b automatu gdzie przełożenia były długie, mam duże luzy ale żeby bawić się w ich kasowanie chciałbym mieć auto na chodzie, dlatego szukam drugiego na podmianke. :)

Opublikowano

Znacie kogoś kto by załatwił części i zrobił przekładkę?

Opublikowano

Chciałbym wymienić u siebie skrzynie bo mam luzy w trosenie i najprawdopodobniej w tylnym dyfrze

Aktualnie mam skrzynie GDZ i dyfer FUB, chciałbym zmienić skrzynie i dyfer (o ile jest to wymagane) na coś z większym przełożeniem bo 2,5k obr/min na 6 biegu to żadna przyjemność ...

Jakie skrzynie i dyfry będą pasować plug&play? Wał też trzeba zmieniać? 

Opublikowano
W dniu 25.09.2019 o 20:49, graal15 napisał:

Znacie kogoś kto by załatwił części i zrobił przekładkę?

Zapraszam do Puław.  Zrobimy przekladke kompleksowo.  Części możemy załatwić.

Opublikowano

 

W dniu 29.04.2019 o 16:20, syn_szefa napisał:

Witam,

Czy jest jakaś firma najlepiej południe polski która zajmuję się przekładką ośki na quattro ??

Chodzi mi o to oddaje samochód oni zamawiają cały osprzęt itp płacę i odbieram audi quattro ??

1.8T BEXa A4 B6

Zapraszam do Puław. Zrobimy kompleksowo

Opublikowano
W dniu 27.09.2019 o 13:53, sebool12 napisał:

Chciałbym wymienić u siebie skrzynie bo mam luzy w trosenie i najprawdopodobniej w tylnym dyfrze

Aktualnie mam skrzynie GDZ i dyfer FUB, chciałbym zmienić skrzynie i dyfer (o ile jest to wymagane) na coś z większym przełożeniem bo 2,5k obr/min na 6 biegu to żadna przyjemność ...

Jakie skrzynie i dyfry będą pasować plug&play? Wał też trzeba zmieniać? 

Mógłbyś zmienić na cały zestaw z 2.0 tfsi czyli skrzynia wał dyfer wybierak biegów i może półosie i założyć skrzynię gmv jak ja albo jeszcze dłuższą gve 

Opublikowano (edytowane)

x

Edytowane przez kupczak90
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Po co trzeba zmieniać pompe abs. Jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie? Nie wiem w czym tkwi problem. 

Opublikowano
9 godzin temu, Grzyb01 napisał:

Po co trzeba zmieniać pompe abs. Jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie? Nie wiem w czym tkwi problem. 

Było to już wyjaśnione w tym wątku :) Inaczej działa kontrola trakcji w ośce a inaczej w Quattro :) (

Opublikowano
11 godzin temu, Grzyb01 napisał:

Po co trzeba zmieniać pompe abs. Jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie? Nie wiem w czym tkwi problem. 

Na pompie z ośki nie dasz rady zrobić tak, żeby działał EDS na tylnej osi.

Opublikowano

Po 1. EDS - w ośce tylko przód, w Quattro tylko tył

Po 2. Inaczej działa ABS i ASR i zauważyłem, że nawet ESP działa inaczej.

Po 3. Inny rozkład siły hamowania, w Quattro więcej % idzie na tył.

Opublikowano

EDS w Q jest na wszystkie koła a nie tylko na tył i w Q działa do 80kmh a nie jak w fwd do 40kmh 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...