duffy Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 tylko ile wytrzymaja wahacze lemfordera ? jesli 3 razy dluzej to sie oplaca wziąć droższe bo jesli nie to wole sobie dwa razy wymienic na tańsze zrobię sobie to sam więc tylko koszty zakupu wchodzą w gre. zreszta jak widac zalezy kto, jak i po czym jezdzi bo niektórzy spore przebiegi robia na MSach
pastaldo Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 tylko ile wytrzymaja wahacze lemfordera ? jesli 3 razy dluzej to sie oplaca wziąć droższe bo jesli nie to wole sobie dwa razy wymienic na tańsze zrobię sobie to sam więc tylko koszty zakupu wchodzą w gre. zreszta jak widac zalezy kto, jak i po czym jezdzi bo niektórzy spore przebiegi robia na MSach nie chce mówić o wyjatkach i wpadkach ale na tych lemach zrobisz przynajmniej 50tys co dla mnie 2 lata jazdy a jak niektórzy pisza że MSy leca im po 10tys no to mówi samo za siebie. Ja nie wychwalam Lemów ani MSow bo ja głównie zmieniam na używane oryginały i tez jeżdze dobrze W sumie z wahaczy kupiłem raz duży wahacz Lema i ponad rok żadnego luzu jazdy po wybojach w mieście i na wsi a dziś kupiłem łaczniki stabilizatorów lema. Zobaczymy ile wytrzymają ale były tańsze nawet od TRW
kalik Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Nie założyłbym używanego wahacza, wolę nowego MS....
pastaldo Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Nie założyłbym używanego wahacza, wolę nowego MS.... zdziwiłbyś sie jak długo można jeździc na używce nie skalanej polskimi drogami
Polko_V Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Nie założyłbym używanego wahacza, wolę nowego MS.... ojj...kolego zdziwilbys sie jak te ori uzywki (znam jednego kolesia, co wymienia te niby juz wymieniane febi, trw na te uzywki ) moga dac w pupe nowce MS chociaz mam nowke LMO, ze zeszlifowanymi znaczkami audi i 10tkm za mna na gewindzie i 215/40 a drogi mam kapa totalna
Buldog071 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Ogolnie wymienilem 3 miechy temu na MS i poki co jestem zadowolony stosunkiem jakosci do ceny i gwarancja na 80tys
nowal Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Ogolnie wymienilem 3 miechy temu na MS i poki co jestem zadowolony stosunkiem jakosci do ceny i gwarancja na 80tys gwarancja której nikt Ci nie uzna ale ok Ja zrobilem 3 tys i cisza ale mysle ze problemy moga sie zaczac po 30 000km
endrike Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Ja na MSach zrobiłem już 10 tyś przy gwincie KW i feldze 18" i oponie 215/18/35 i na razie cisza . Pewnie jeszcze troche pohulają
Wandej Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 u mnie trw ze spilowanymi znaczkami padlo po 20k
Polko_V Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 no niestety trw juz dawno spadlo na psy a byla jedna z lepszych firm co produkowala czesci
IDUAL Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Górne wahacze MS bo dolne mam jeszcze ori do teraz wytrzymały 17 tyś ale na oponach 205/65 R15 lato i 195/65 R15 zima
Polko_V Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 strasznie malo na takich balonach Ci to pojezdzilo
IDUAL Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Napisałem że do teraz wytrzymały 17 tyś i dalej jeżdzą, A balony no tak duże ale po takich drogach jeżdzimy że szkoda mi coś wiekszego zakładać.
Rafal1988Lodz Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ja rowniez nie powiem nic zlego na temat MS myslalem ze cos bedzie do wymiany. Dzisiaj mi sprawdzali i wszystko jest wporzadku. Przejechalem 10tysi na 18calowych felgach i gwincie.
dzik Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 panowie wiecie czemu są takie jaja z MS że jednym jeździ 20 tyś innym nawet 30 a niektórym pada po 5 tyś ? ja już wiem
mily Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 panowie wiecie czemu są takie jaja z MS że jednym jeździ 20 tyś innym nawet 30 a niektórym pada po 5 tyś ? ja już wiem No to fajnie że wiesz, a ta wiedza coś kosztuje że się nią nie podzieliłeś??
Polko_V Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 panowie wiecie czemu są takie jaja z MS że jednym jeździ 20 tyś innym nawet 30 a niektórym pada po 5 tyś ? ja już wiem :?: ten watek sluzy do dzielenia sie a nie "zatajania"
Kali S4 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 panowie wiecie czemu są takie jaja z MS że jednym jeździ 20 tyś innym nawet 30 a niektórym pada po 5 tyś ? ja już wiem ja znam kilka przyczyn,a Ty?
Bonzaty Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 witam ja właśnie zmieniłem same górne MS po dwóch latach (45 tys km). a tak naprawdę pukały tylko wewnętrzne. reszta po wyjęciu ok ale i tak zmieniłem całość. myślę że to dobry wynik chociaż końcówki drążka MS to muszę zmieniać raz w roku, nie dają rady dłużej. teraz sobie ori zregenerowałem i zobaczę. za rok dam znać.
dzik Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Panowie zluzujcie trochę przecież chciałem Was tylko nakręcić nieco i widzę że się mocno udało :polew: MS w Niemczech ma jedynie biuro handlowe, cały towares chłopaki z MS zamawiają w chinach, korei, a działa to w banalny sposób. zlecają tam zrobienie zestawu wahaczy, robią próbny komplet i odsyłają do Master Sporta w DE, ten go testuje. Jeśli pohula i daje radę - zamawiają. Aktualnie MS ma 3 fabryki współpracujące na takiej zasadzie i stąd bywają najpewniej takie szokujące różnice w jakości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się