Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, Tom3k007 napisał:

widze na allegro pełno zestawów z lema, czy to są jakieś inne zestawy ? Tak zrobię tylko są jakieś konkretne osoby czy w dziale sprzedaż w forum sponsorowanym mam pytać o części ?

Między innymi kolega @Wandej, @dzik

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W dniu 15.07.2020 o 13:02, przem8 napisał:

Tak, febi to gówno. Zamiast febiego kup komplet z regum.pl albo lema jak masz zamiar długo i dużo jeździć.

Robię średnio 12-15 tyś km rocznie to chyba nie jest dużo, wiem że jak wezme Lema to bedzie to jakość jak pierwszy montaż i starczy na dłuugo, pytanie czy jest coś niżej w miarę dobrego i w miarę dobrej cenie, czy może nie ma na co liczyć i jest tylko Lem jedynym normalnym wyborem?

Opublikowano
37 minut temu, Tom3k007 napisał:

Robię średnio 12-15 tyś km rocznie to chyba nie jest dużo, wiem że jak wezme Lema to bedzie to jakość jak pierwszy montaż i starczy na dłuugo, pytanie czy jest coś niżej w miarę dobrego i w miarę dobrej cenie, czy może nie ma na co liczyć i jest tylko Lem jedynym normalnym wyborem?

Przecież kolega napisał ze alternatywą dla Lema jest kupno regenerowanych wahaczy z regum. Wyjdzie po zwrocie kaucji niecałe 800zl a ludzie na tych wahaczach robią niezłe przebiegi.

Opublikowano
W dniu 18.05.2020 o 10:25, rachmistrz napisał:

Jak padlo po 5km to albo trafiłes wadliwy albo taki shit, że szkoda czasu na montaz

 

W dniu 18.05.2020 o 10:58, Langista napisał:

A nie zerwłeś czasem tulei przy montażu? Jak montaż ok to ewidentnie na wadliwą sztukę trafiłeś, bo rts to dobra firma.

Wada fabryczna w fabryce RTS.  Wymiana była dokonywana w warsztacie. Reklamacja uznana,  łącznie z kosztami robocizny. Pozdrawiam 

Opublikowano
19 godzin temu, Przemsoon napisał:

 

Wada fabryczna w fabryce RTS.  Wymiana była dokonywana w warsztacie. Reklamacja uznana,  łącznie z kosztami robocizny. Pozdrawiam 

Czapki z głów dla RTS, gdyby tylko więcej firm stosowało taką politykę..

Opublikowano
23 godziny temu, Langista napisał:

Czapki z głów dla RTS, gdyby tylko więcej firm stosowało taką politykę..

Nie wiem,  czy to dokładnie polityka RTS. Reklamowane do hurtowni motoryzacyjnej z której było to brane przez mechanika. Bierze części cały czas,  to ewentualne błędy przy montażu wykluczają. Gdybym kupiłbym je sam,  myślę że reklamacja nie zostałaby uwzględniona. Zrzucono by winę na montaz.  Teraz wymienione też na RTS i śmiga i jestem zadowolony, ale dopiero 5tkm i głównie trasy. Moim zdaniem detaliczny klient stoi na straconej pozycji,  mechanicy mogą więcej. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 10.09.2020 o 07:52, Przemsoon napisał:

Nie wiem,  czy to dokładnie polityka RTS. Reklamowane do hurtowni motoryzacyjnej z której było to brane przez mechanika. Bierze części cały czas,  to ewentualne błędy przy montażu wykluczają. Gdybym kupiłbym je sam,  myślę że reklamacja nie zostałaby uwzględniona. Zrzucono by winę na montaz.  Teraz wymienione też na RTS i śmiga i jestem zadowolony, ale dopiero 5tkm i głównie trasy. Moim zdaniem detaliczny klient stoi na straconej pozycji,  mechanicy mogą więcej. 

To zawsze akurat ale wiele firm się wypina w takiej sytuacji. Jedynie SKV akceptuje jeszcze reklamacje klienta detalicznego, jak widać, że ewidentnie tuleja się wysunęła (mieli jakiś czas problem z tym) i wysyłali nowa część zanim zdążyło się wysłać starą i to tylko na podstawie zdjęcia. Ja na swoim zestawie SKV zrobiłem ok 25 000 i zaczynają być luzy odczuwalne przy wyjazdach i zjazdach z krawężników. Same w sobie nie mają luzów bo sprawdzałem breszką i przynajmniej na klockach tuleje zerwane nie były ale sama guma już jest zmęczona. W B5 zawias od nich wytrzymał 40 000 km bez znaku zużycia, jednak b6 z silnikiem 3.0 i quattro jest ok 300 kg cięższe, do tego mam bardzo wymagającą trasę do i z pracy, a nie żałuje sobie zakrętów z większą prędkością, takżę sam zawias lekko nie ma. Najprawdopodobniej będę wymieniać ten zestaw na początku przyszłego roku bo coś mi się wydaje, że długo nie pociągnie. Będę chciał też to zrobić od razu z tylnim zawieszeniem aby mieć jakieś porównanie, jakie wrażenie w prowadzeniu daje całkowicie nowe zawieszenie.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

ja tam polecic moge SKV, zrobiłem na nich w rok 30 000km. Jak to się mówi czyje pieniądze tego religia, ja na SKV nie narzekam

Opublikowano

Jeśli chodzi o wahacze to warto dołożyć parę złotych i kupić coś z lepszej półki. Mam złe doświadczenie z wahaczami wrc parts, kupiłem cały zestaw i posypały się po przejechaniu kilku tys km. Zdecydowanie nie polecam tanich chinoli.

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Miras_avanti napisał:

Jeśli chodzi o wahacze to warto dołożyć parę złotych i kupić coś z lepszej półki. Mam złe doświadczenie z wahaczami wrc parts, kupiłem cały zestaw i posypały się po przejechaniu kilku tys km. Zdecydowanie nie polecam tanich chinoli.

Nie polecasz całej grupy, bo na jednej firmie się przejechałeś, co ewidentnie dźwiga sobie sprzedaż swoją nazwą, która pewnie w WRC nigdy udziału nie miała.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
W dniu 17.11.2020 o 18:04, Langista napisał:

Nie polecasz całej grupy, bo na jednej firmie się przejechałeś, co ewidentnie dźwiga sobie sprzedaż swoją nazwą, która pewnie w WRC nigdy udziału nie miała.

Może faktycznie za bardzo generalizuje, ale przejechałem się już na nie jednym chinolu. No ale wiadomo, chińczyk chińczykowi nierówny.

Opublikowano

U mnie w czerwcu będzie 3 lata i jest zrobione teraz jakieś 50 tyś km na SKV już widać że trochę mają dość ale jakiś wielkich luzów nie ma więc na wiosnę kupuję następny zestaw i montuję. Jak za te pieniądze ja jestem zadowolony.

Opublikowano

Ja na bank nie założę więcej Febi o Master Sport nie wspomnę . Szybciej trafię w Lotto niż w dobry produkt zawieszenia od nich . 

Opublikowano

przez 4 lata na skv zrobilem ponad 110 000 km, za niecale 500 zl czego chciec wiecej>?

Opublikowano

Muszę powiedzieć, że byłem bardzo sceptycznie nastawiony , ale wahacze SKV okazały się dobrym produktem. Kupiłem do auta firmowego, które oszczędzane nie jest, zależało mi też na tym, żeby nie wydać za dużo. Póki co jestem zadowolony ;)

Opublikowano

Muszę powiedzieć, że byłem bardzo sceptycznie nastawiony , ale wahacze SKV okazały się dobrym produktem. Kupiłem do auta firmowego, które oszczędzane nie jest, zależało mi też na tym, żeby nie wydać za dużo. Póki co jestem zadowolony ;)

Opublikowano

Witam, takie pytanie.

Czym się roz ia te dwa zestawy oprócz ceny oczywiście. Patrząc bp częściach w pudełku niektóre mają inne numery.

WWW.IPARTS.PL

Wahacze - kompletny zestaw naprawczy SKV GERMANY 04SKV240
WWW.IPARTS.PL

Wahacze - kompletny zestaw naprawczy SKV GERMANY 04SKV230

Jest jeszcze za 560 komplet od SKV z innymi numerami. 

 

Różnią się twardości czy jak ? 

Po weekendzie zadzownie do nich i może doradza. 

Opublikowano
Godzinę temu, Kammiill napisał:

Witam, takie pytanie.

Czym się roz ia te dwa zestawy oprócz ceny oczywiście. Patrząc bp częściach w pudełku niektóre mają inne numery.

WWW.IPARTS.PL

Wahacze - kompletny zestaw naprawczy SKV GERMANY 04SKV240
WWW.IPARTS.PL

Wahacze - kompletny zestaw naprawczy SKV GERMANY 04SKV230

Jest jeszcze za 560 komplet od SKV z innymi numerami. 

 

Różnią się twardości czy jak ? 

Po weekendzie zadzownie do nich i może doradza. 

Po zdjęciach jedne są z końcówka drążka z "tłumikiem" drgań, drugie bez, mogą się też różnić tuleją na "bananie" o ile SKV produkuje ich 2 rodzaje, oraz tym że ten drugi zestaw jest dedykowany do a6.

Płacąc tyle za SKV to wolałbym z regum kupić zregenerowane, te z skv mają bardzo luźno spasowane łączniki stabilizatora i "pie...oli" się tuleja na bananie. Założyłem SKV cały zestaw, po kilku kkm zmieniłem łączniki stabilizatora, nie wspominając o wymianie banana na gwarancji po kilkuset km, banany zdechły po po około 20kkm, po około 50k, trzeba zacząć myśleć o prostych na dole. Żeby nie słabe banany i łączniki to zakładałbym ponownie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, tass napisał:

Po zdjęciach jedne są z końcówka drążka z "tłumikiem" drgań, drugie bez, mogą się też różnić tuleją na "bananie" o ile SKV produkuje ich 2 rodzaje, oraz tym że ten drugi zestaw jest dedykowany do a6.

Płacąc tyle za SKV to wolałbym z regum kupić zregenerowane, te z skv mają bardzo luźno spasowane łączniki stabilizatora i "pie...oli" się tuleja na bananie. Założyłem SKV cały zestaw, po kilku kkm zmieniłem łączniki stabilizatora, nie wspominając o wymianie banana na gwarancji po kilkuset km, banany zdechły po po około 20kkm, po około 50k, trzeba zacząć myśleć o prostych na dole. Żeby nie słabe banany i łączniki to zakładałbym ponownie.

A w regum regenerują również sworznie czy tylko wymieniają tuleje ? Wie ktoś?

To może w Febi lepiej uderzyć..  

Edytowane przez Kammiill
Opublikowano

Według tego co podają na stronie to regenerują. Mam w swojej a4 banany z regum takie jak były w b7, poprzednio były SKV i po zmianie auto jakby precyzyjniejsze na kierownicy, ale to tylko moje odczucie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...