silenthunter Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 znalazlem takie nr z TT rok 2012 8J0 955 987 F lewa, 8J0 955 988 F prawa te same numery tylko z literka G podgrzewane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Według ETKI takie dysze występowały już w A4 [b6] , ale w pojazdach "zmodyfikowanych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Norris Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 znalazlem takie nr z TT rok 2012 8J0 955 987 F lewa, 8J0 955 988 F prawa te same numery tylko z literka G podgrzewane Ktoś może powiedzieć ile one kosztują? I czy te spryski z linku podejdą P&P http://allegro.pl/n-org-dysza-spryskiwacza-vw-golf-v-vi-touran-eos-i1404500801.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 znalazlem takie nr z TT rok 2012 8J0 955 987 F lewa, 8J0 955 988 F prawa te same numery tylko z literka G podgrzewane Kolego to sa dysze trojstrumieniowe a ni mglowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ktoś może powiedzieć ile one kosztują? I czy te spryski z linku podejdą P&P http://allegro.pl/n-org-dysza-spryskiwacza-vw-golf-v-vi-touran-eos-i1404500801.html PANOWIE CZYTAJCIE wątek OD PIERWSZEGO postu.... napisałem przecież jaki mam numer w moich.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper007 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 A może ktoś wie od czego będzie pasowac wtyczka do tych sprysków podgrzewanych? A dokładnie do 5M0 955 986 C.[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 18:22_________________________________________________Zamontowałem spryski mgłowe podgrzewane. Przerobiłem troszkę inaczej, czyli rozebrałem spryskiwacz i pilniczkiem powiększyłem otwór o ok 1,5mm co widać na zdjęciu Narazie nie podłączałem podgrzewania, bo muszę skombinować wtyczki do nich. Może wiecie co to za wtyczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 jestem zainteresowany takim zestawem podgrzewanym. spryski ze wszystkim co jest potrzebne do założenia bez klejenia. czy te adaptery maja swoje numery? ma ktoś z Was to jeszcze do sprzedania?? byłbym wdzieczny za nr spryskow podgrzewanych i nr tych adapterow jezeli maja swoje nr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 jestem po wymianie sprysków...pewnie nie odkryje Ameryki ale mgiełkowe w połaczeniu z wycieraczkami aero z B7 naprawde myja szybke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Ameryka :polew: Ale masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Jakby ktoś potrzebował to tutaj gość ma te dysze dość tanio: http://allegro.pl/vw-skoda-dysza-spryskiwacz-podgrzewany-nowy-orygin-i1543399271.html Jakby za jakiś czas link zniknął z allegro to nick gościa: pablotaxi Właśnie się zastanawiam czy je montować - jeżdżę sporo innym autkiem, który ma coś podobnego i przy wyższych prędkościach jednak płyn leci w dół szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tworek07 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Dziś i u mnie zawitały mgłowe spryskiwacze. tak jak koledzy wspominali wcześniej, żeby płyn był rozprowadzony po całej szybie niezbędne jest wycięcie, podpiłowanie kawałka plastyka. Chyba jeszcze nikt nie nagrywał jak wygląda porównanie w Audi, więc proszę: Co do wyższych prędkości, to nie zauważyłem żeby jakoś płyn za nisko leciał, dla mnie jest idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santa Cruz Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Moze ktos przeniesie przynajmniej czesc tematu do "Warsztat - Zrób to sam" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 bardzo duża różnica .... też by mi się przydały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Mam te spryskiwacze od roku i przy dużych prędkościach,a jeżdżę codziennie około 180 km po A4,powiew powietrza powoduje,że nie działają one zbyt rewelacyjnie.Próbowałem podregulować,ale rezultat daleki od oczekiwanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 A ja dzisiaj wyjąłem swoje stare i okazało się że nie mam ich podgrzewanych, nie ma kostek a jedynie są wężyki. Trochę szkoda bo tego na pewno nie będę dorabiał u siebie w aucie a problem z wyborem grzane czy nie rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Dziś i u mnie zawitały mgłowe spryskiwacze. tak jak koledzy wspominali wcześniej, żeby płyn był rozprowadzony po całej szybie niezbędne jest wycięcie, podpiłowanie kawałka plastyka. Chyba jeszcze nikt nie nagrywał jak wygląda porównanie w Audi, więc proszę: Co do wyższych prędkości, to nie zauważyłem żeby jakoś płyn za nisko leciał, dla mnie jest idealnie. Według mnie za nisko Ci to troszkę pryska , szczególnie ten "stary/zwykły" na pierwszym filmiku , "tradycyjne" jak są dobrze ustawione to też jest całkiem dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tworek07 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Według mnie za nisko Ci to troszkę pryska , szczególnie ten "stary/zwykły" na pierwszym filmiku , "tradycyjne" jak są dobrze ustawione to też jest całkiem dobrze Z tego co się orientuję to nie można regulować starych strumieniowych dysz. Przynajmniej u mnie nie było możliwości regulacji. Co do ustawienia dysz mgiełkowych, to są ustawione tak żeby przy mniejszych prędkościach nie waliły po dachu, przy wyższych prędkościach spisują się również bardzo dobrze. Nie narzekam a wręcz jestem z tego moda bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Z tego co się orientuję to nie można regulować starych strumieniowych dysz. Przynajmniej u mnie nie było możliwości regulacji. Można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszw Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witajcie, gdzie sie wkłąda te adaptery? Na allegro sprzedają nowe-grzane, za 40pln/sztuka. Adaptery dokupiłem w ASO 5PLN za 2 szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witajcie, gdzie sie wkłąda te adaptery? Na allegro sprzedają nowe-grzane, za 40pln/sztuka. Adaptery dokupiłem w ASO 5PLN za 2 szt. Adapterki wkladasz miedzy spryskiem a blacha maski - nie da sie tego zle zalozyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się