bouzuki Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Ja u niego zamówiłem zregenerowany wałek z dłuższym imbusem do Paska BMR 170 KM.Przysłał mi wałek z ori imbusem,a swój odesłałem po zamontowaniu tego zregenerowanego.Kosztowało to też 700,00. Ciekaw jestem,ile to wytrzyma.Mam nadzieję,że trochę dłużej niż ten,który był zamontowany na taśmie No to teraz ja coś napisze w sprawie wałków i regeneracji wałka Tak jak Piero pisze ze warto moze przerobić silnik BLB na normalna pompe z 1.9 TDI ale jesli ktoś ma silnik BRE albo pochodne gdzie napęd jest kołami zebatymi to nie ma sensu rozbierać samochodu. Kolega Piero jako sam się przejechał na swoim aucie i potem załozył warsztat nie jest skory do pomocy nawet dla kolegów z forum A4. W pewnym sensie go rozumiem ale przykro to wyglada jak ktoś chce od nich porade albo czesci. mniejsza o to. W moim A6 BRE zapaliła sie kontorlka oil pressure oczywiscie wiadomo co sie stało zgasiłem auto, zadzwoniłem do lawete. Zawizłem auto do ojca do warsztatu (odazu mówie nic sie nie zatarło turbo całe wtryski całe wszytsko tak jak powinno być) Zdjąłem miskę wyjałem wałek wysłałem do pana Tomka do rumii i mi ten walek zregenerował za 700 zł, jest to tak zrobione ze nie ma opcji ze coś sie teraz z tym stanie. Nie trzeba rozbierać cąlego silnika żeby to zrobić wystarczy opuścic zawieszenie odkrecic miskę wyjąc moduł pompy wyjąc z niej wałek i odesłać i poczekać 3 dni. https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/320160_3141954807658_531634627_n.jpg tak to wygląda https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/539265_3141953407623_1198618994_n.jpg naprawde polecam bo mniej roboty mniej pieniedzy. Podziekowania dla JARO4444 i dla speca który pomógł mi to poskładać no i dla Pana Tomka za szybka regenerację
boberek Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 A dzwoniles do niego,czy wnioskujesz po milczeniu na forum? Rozmawiałem z Olem przez telefon ale on to tylko jedno powtarzał PUDROWANIE PROBLEMU i nic wiecej przyjedz zrobimy. Mając warsztat samochodowy nie chciałem jezdizc do gdańska na lawecie po to zeby mi Olo to zrobił bo po co, potrzebowałem pomocy zeby ktos mi to wytłumaczył pokdał numery cześci które trzeba kupić itp. Dostalem odpowied ze nie mamy numeru częsci ze przeabaimy i już, prosze moze byscie wysłali mi taki komlet czesci zapapłace więcej bo zalezało mi na czasie ale odpwioedz a wiesz bo my nie mamy bo tak trzeba poprzerabiać ja Ci tego nie wytłumacze i to taka gadka. Piero bardzo fajnie opisał modyfikacje itp, ale nie napisał rozwiazania wymiany wałka nie wiem czemu skoro seryjny wałek wychodził u mnie 200 kkm, i ktos kto ma silniki które pompe mają napędzaną kołami to nie opłaca sie integrować w silnik wystarczy zmienić wałek. roboty jest połowe mniej. i cenowo jest to akceprowalne. Najbardziej pomógł mi jaro444, przyanjmniej on był szczery i pomocny gdy do niego zadzwoniłem zrobił wszytsko co mógł wytłumaczył mi co i jak, dał pare kontaktów do ludzi którzy mogli pomóc w tej sprawie. dla mnie priorytetem było nie integorwać w konstrukcje silnika, bo nie miałem czasu na to. Zregenerowałem wałek kótry wytrzymał 200kkm jesli ten zredenerowaney wytrzyma tyle samo to nie bedzie to juz za mojej kadencji tego samochodu tym bardziej ze rocznie robie około 15 kkm a 10 lat tym autem jezdził nie bede Jesli ktos z was będzie chciał porade co i jak zorbić chetnie pomogę, pierszy raz jest zawsze straszny potem to juz nie jest takie trudne po rozebraniu silnika i złozeniu tego ustrojstwa wszytsko działa jak działo. jest przy tym troche pracy ale nie jest to trudne zeby wymienić ten wałek. jesli kogś uraziłem to przepraszam.
wojtek1704 Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 Ja opisz mój przypadek, pacjent Golf V silnik BRD 16V ( nowy napęd łańcuszkowy) przebieg 140 tyś i po ok 500 km od zakupu ( auto sprowadzone) pojawił sie czasami brak smarowania. Auto rozbebeszone wymiana pompy olejowej i ...... brak poprawy. Przy rozbieraniu okazało sie ze oryginalnie powinien byc silnik BMM 8V czyli ktos tam grzebał i zrobił z 2 silników jeden. poniewaz panewki i wał miały ryskii decyzja nowy silnik, padło na BKD 16V. Po przerzuceniu głowicy i poskładaniu wszystkiego okazało sie że wał sie blokuje, przyczyną były swiece żarowe. Po zrzuceniu głowicy okazało sie ze tłoki mają przesuniete komory spalania i musiłem wymienić tłoki ze starego silnika. Pisze to że jezeli ktoś bedzie sie podejmował wymiany silnika żeby wiedział co trzeba odrazu zmieniać aby nie robic 2 razy tego samego. Jak coś mam komplet do zmiany typu smarownia ( wał, pompa, łańcuszek, uspokajacz oleju jak cos to dzwonic 888659640)
sm402 Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 Ciekaw jestem,ile to wytrzyma.Mam nadzieję,że trochę dłużej niż ten,który był zamontowany na taśmie nic nie jest wieczne, ale przerabiacz daje gwarancję na określony okres tak jak w linku: POMPA OLEJU 2.0 TDI GWARANCJA 3 LATA AUDI VW SKODA (2588158157) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. albo POMPA OLEJU REGENERACJA AUDI VW SKODA 2.0 TDI (2589402726) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
GILI Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Miał ktoś doświadczenie z 2,0 skody silnik BSS? Jakie mogą wystąpić w nim problemy. Wydaje mi się,że ma dpf.
przemek4net Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Miał ktoś doświadczenie z 2,0 skody silnik BSS? Jakie mogą wystąpić w nim problemy. Wydaje mi się,że ma dpf. jezeli to silnik superba to 99.99% jest to silnik z walkami wyrownujacymi wiec odpowiedz masz oczywista
GILI Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Dokładnie..,to poliftowy Superb. Dzięki.
SotoM Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 pochwale sie ze jestem po wymianie imbusika w BRD. ogólnie naczytałem sie tych wszystkich rzeczy/opowiesci a jak wyjąłem tego jebusa to zrobiłem to nie potrzebnie 250kkm a ten imbus ledwo-cały nie zrezany jedynie co to slady od klinowania sie- ale co, zmieniłem dobry na nowy.... dla porównania włozyłem stary czy nowy -kompletnie zadnego niepokojącego luzu nie wyczułem i nie zauwazyłem. zabawa jest, idzie to zrobic w 8h z przerwą na obiad i wymiana napinacza paska kl i rolki pośredniej...minusem tego jest -aby było solidnie zrobione to auto musi stac z pusta miska bo musi pasta zaschnąć. jutro zaleje oliwoą motor ,zrobie jazde próbna w celu spr.czy oby na pewno szczelne...
deex Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 ja zrobiłem swap pompy z 1.9 tdi 105 ps , wałki wywaliłem i jest spoko juz z 8 miesiecy cały koszt wyniusł 500 zł
MAJKI Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Ja sie wczoraj wieczorem za to zabrałem i dzis juz pomykam całkiem innym autem, wszystko wg przepisu jaro4444, części wszystkie bez pompy oleju w ASO w ciągu 12 godzin miałem + nowy rozrzad, filtry i płyny. Stary naped co odziwo wyglada ok nawet zabierak i gniazdo tez. Silnik pracuje inczej tzn jak dla mnie każde BLB przed zmianą chodzi z takim szumem a po zmianie słychać bardziej klekocik dieselka powiedziałbym że cyka jak zwykle 1.9 tdi
Szynkiel18 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Witam. Mam A4 2.0 Tdi o kodzie silnika BNA. Czy w moim silniku też jest ten problem z pompą?
antonio Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Witam. Mam A4 2.0 Tdi o kodzie silnika BNA. Czy w moim silniku też jest ten problem z pompą? identyko jak w BLB
wyspa7 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 a zobacz ile osób udzielających się w tym wątku ma pozytywne wrażenia - WSZYSCY gość tak napisał bo zwyczajnie chce sprzedać graty aby się sumka za nowe rzeczy zwróciła Nie wszyscy - pisałem już, że u mnie również po wywaleniu wałków zmieniła się praca silnika. Oczywiście wkręca się lepiej i chodzi jakby trochę ciszej ale pojawił się jak dla mnie bardzo denerwujący rezonans "drgania" w pewnym zakresie obrotów silnika. Jego praca stała się twardsza niż w przed wymianą. Zauważyłem to już w dniu odbioru auta po kastracji. Wymieniłem poduszki silnika, skrzyni, dwumas i plecionkę i nadal drgania są. Przebieg to 260 tyś i jakieś 20 tyś od wywalenia wałków. Szczerze mówiąc teraz dwa razy bym się zastanowił przed tą kastracją. Cały zabieg robiłem w Gdańsku w AZ, więc chyba nic nie spartolili. Silnik BPW. Jeśli to nie tajemnica, to ile kosztowała cała akcja w gdańsku. Ile cała operacja trwała??
mariuszsal Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Nie powiem ci dokładnie ile policzyli za wałki ale ok 2 tyś z częściami. Ją u nich robiłem sporo rzeczy łącznie z dpfem rozrządem ... Wszystko zrobili w jeden dzień a w sumie z programem w dwa. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
erosito Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Przeczytałem wszystko i przechodzi mnie przerażenie, bo już nie wiem co robić. Samochód kupiłem jakies 3 tyg. temu z przebiegiem ....uwaga ....340tys km, oczywiście sprawdzałem w audi po vinie co i jak. Do 2011 byl serwisowany w audi i tam miedzy innymi przy 200tys wymiana silnika. Mam lekkie drgania gdy stoje na światłach, ale myslalem ze to dwumas.... ale teraz zacząłem sie bac ze jednak ten problem mnie dotknął. Miska olejowa jest nowa, wiec nie zdejmowałem, ale czy cholera tam zrobili wszystko jak należy ?!
przemek4net Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Nie wszyscy - pisałem już, że u mnie również po wywaleniu wałków zmieniła się praca silnika. ...ale pojawił się jak dla mnie bardzo denerwujący rezonans "drgania" w pewnym zakresie obrotów silnika. Jego praca stała się twardsza niż w przed wymianą. Zauważyłem to już w dniu odbioru auta po kastracji....Cały zabieg robiłem w Gdańsku w AZ, więc chyba nic nie spartolili. Silnik BPW. silniki 2.0TDI PD (podobnie jak CR) seryjnie bez walkow wyrown maja inne (w sensie numeru katalogowego) waly niz silniki seryjnie wystepujace z walkami. Skoda octavia nie telepie sie jakos mimo ze walkow nie ma ... wiec moze do 100% szczesliwej kastracji nalezaloby wymienic takze wal? Czy wykonawca kastarcji ma jakas teorie na te drgania? Moze to takze kwestia tego walu albo troche innych map w sterowniku (np z innym poczatkiem wtrysku albo cos w tym stylu) Pozdrawiam, Przemek
mariuszsal Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Przemek albo mam skleroze albo już mi na to odpisywales. Teraz ktoś mnie wycytował ty uciąłeś i odpowiedziałeś Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
SotoM Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Przeczytałem wszystko i przechodzi mnie przerażenie, bo już nie wiem co robić.Samochód kupiłem jakies 3 tyg. temu z przebiegiem ....uwaga ....340tys km, oczywiście sprawdzałem w audi po vinie co i jak. Do 2011 byl serwisowany w audi i tam miedzy innymi przy 200tys wymiana silnika. Mam lekkie drgania gdy stoje na światłach, ale myslalem ze to dwumas.... ale teraz zacząłem sie bac ze jednak ten problem mnie dotknął. Miska olejowa jest nowa, wiec nie zdejmowałem, ale czy cholera tam zrobili wszystko jak należy ?! a te 200Tysi kiedy było. bo jesli był cały motor zmieniany to masz 2 lata gwarancji na niego. o ile był cały kompletny...chyba ze słupek montowali i przekładane były zabawki.
erosito Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Przeczytałem wszystko i przechodzi mnie przerażenie, bo już nie wiem co robić.Samochód kupiłem jakies 3 tyg. temu z przebiegiem ....uwaga ....340tys km, oczywiście sprawdzałem w audi po vinie co i jak. Do 2011 byl serwisowany w audi i tam miedzy innymi przy 200tys wymiana silnika. Mam lekkie drgania gdy stoje na światłach, ale myslalem ze to dwumas.... ale teraz zacząłem sie bac ze jednak ten problem mnie dotknął. Miska olejowa jest nowa, wiec nie zdejmowałem, ale czy cholera tam zrobili wszystko jak należy ?! a te 200Tysi kiedy było. bo jesli był cały motor zmieniany to masz 2 lata gwarancji na niego. o ile był cały kompletny...chyba ze słupek montowali i przekładane były zabawki. ...jeśli dobrze pamiętam w 2010, ale co dokładnie to nie pytałem. Muszę chyba jeszcze raz sie tam wybrac
RS Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Tez mam taki motor w środku-z 11/2010 r. - podobno wszystkie "choroby" są w nim usunięte- czas pokaże....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się