Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Czy w silniku BPW o przebiegu też trzeba wymieniać ten "ołówek"??? Mam do kupienia a4b7 z tym silnikiem z przebiegiem 210tys km- ori przebieg. Auto jest po chipsie na 170km i ma wywalony dpf. Nie wiem też jak rozpoznać, czy "ołówek" jest już wyrobiony?? Proszę o info. Może jest gdzieś tutorial jak zmienić ten napęd, czy tam sam "ołówek" razem ze zdjęciami???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie.

w silnikach wzdłużnie montowanych w audi, wszystkie 2.0 tdi mają wałki wyrównoważające, napędzane do 10.2005 łańcuchem, od 11.2005 zębatkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Czy da się wyciągnąć pompę oleju napędzaną łańcuchem - silnik BWP bez rozbierania przodu? Wyjąłem miskę olejową ,odkręciłem napinacz - ale chyba nie ma możliwości jego wyjęcia bez rozebrania całego przodu , a może odkręcić samo małe koło zębate, żeby wyjąć napinacz i tym samym dostać się do śrub pompy ? Chciałem sprawdzić stan wałka napędzającego pompę oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam ważne pytanie do osób znających temat.

Czy jeśli ktoś zrobił swapa na napęd z 1.9TDI a po jakimś okresie wrócił do standardowego, zregenerowanego napędu pompy po regeneracji z 2.0tdi to czy mogło to mieć jakiś zły wpływ na silnik? Czy nie ma to żadnego znaczenia?

Pytam, ponieważ jestem zainteresowany zakupem auta w któym właściciel taki manerw właście zrobił, informacje na stronie 61-62 tego tematu, tam o tym pisał nick deex,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie ma żadnego negatywnego skutku dla silnika praca na swapie od 1.9.

Nie ma to żadnego znaczenia dla silnika i jego kondycji, no chyba że np. pompa od 1.9 była w kiepskim stanie i dawała za niskie ciśnienie i było kiepskie smarowanie. Wtedy tak ma to wpływ na silnik i osprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jego posty, te z 61-62 strony tego tematu (nick deex) o tym świadczą? Przepraszam za głupie pytania, ale naprawdę jestem zainteresowany zakupem tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie świadczą o takim problemie.

One tylko potwierdzają fakt że ktoś kto przerobił napęd pompy oleju na ten 1.9 zauważył mniejszą kulturę pracy silnika i wrócił do tradycyjnego rozwiązania.

Nie ma to wpływu na stan ogólny silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem po swapie w a4 b7 quattro 2.0 tdi bpw wszystko tak samo jak było a nawet ciszej jest teraz czas na moce pod 300 km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę

Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę

Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku

Posiadasz motor z 2007r więc to nie wina modułu olejowego-imbusika nie słychać podczas wycierania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...