lizuk1990 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Czy w silniku BPW o przebiegu też trzeba wymieniać ten "ołówek"??? Mam do kupienia a4b7 z tym silnikiem z przebiegiem 210tys km- ori przebieg. Auto jest po chipsie na 170km i ma wywalony dpf. Nie wiem też jak rozpoznać, czy "ołówek" jest już wyrobiony?? Proszę o info. Może jest gdzieś tutorial jak zmienić ten napęd, czy tam sam "ołówek" razem ze zdjęciami???
lizuk1990 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Uwierz, że szukałem, ale odnośnie bpw nie znalazlem.
zarowka79 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Szukaj pod BLB Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pawelkiwi Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 BPW napęd koła zębate. Imbus do sprawdzenia czyli do wyjęcia i ogarnięcia oczo-dołami.
niestandardowy Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) Tak, ale po dacie prod 11.2005 Wczesniej naped na felernym napinaczu... Edytowane 7 Lipca 2015 przez niestandardowy
Musashi Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 dokładnie. w silnikach wzdłużnie montowanych w audi, wszystkie 2.0 tdi mają wałki wyrównoważające, napędzane do 10.2005 łańcuchem, od 11.2005 zębatkami.
Pawelkiwi Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 A co ciekawe w Seacie poprzecznie i wałków nie ma.
Musashi Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 przeciez, w poprzecznych, za wyjatkiem passata, walkow nie ma.
ziutus Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 witam Czy da się wyciągnąć pompę oleju napędzaną łańcuchem - silnik BWP bez rozbierania przodu? Wyjąłem miskę olejową ,odkręciłem napinacz - ale chyba nie ma możliwości jego wyjęcia bez rozebrania całego przodu , a może odkręcić samo małe koło zębate, żeby wyjąć napinacz i tym samym dostać się do śrub pompy ? Chciałem sprawdzić stan wałka napędzającego pompę oleju.
mateusztbg Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Panowie, mam ważne pytanie do osób znających temat.Czy jeśli ktoś zrobił swapa na napęd z 1.9TDI a po jakimś okresie wrócił do standardowego, zregenerowanego napędu pompy po regeneracji z 2.0tdi to czy mogło to mieć jakiś zły wpływ na silnik? Czy nie ma to żadnego znaczenia?Pytam, ponieważ jestem zainteresowany zakupem auta w któym właściciel taki manerw właście zrobił, informacje na stronie 61-62 tego tematu, tam o tym pisał nick deex,
Pawelkiwi Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Nie nie ma żadnego negatywnego skutku dla silnika praca na swapie od 1.9. Nie ma to żadnego znaczenia dla silnika i jego kondycji, no chyba że np. pompa od 1.9 była w kiepskim stanie i dawała za niskie ciśnienie i było kiepskie smarowanie. Wtedy tak ma to wpływ na silnik i osprzęt.
mateusztbg Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 A czy jego posty, te z 61-62 strony tego tematu (nick deex) o tym świadczą? Przepraszam za głupie pytania, ale naprawdę jestem zainteresowany zakupem tego auta.
Pawelkiwi Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Nie świadczą o takim problemie. One tylko potwierdzają fakt że ktoś kto przerobił napęd pompy oleju na ten 1.9 zauważył mniejszą kulturę pracy silnika i wrócił do tradycyjnego rozwiązania. Nie ma to wpływu na stan ogólny silnika.
mateusztbg Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Dzięki bardzo za odpowiedź.
Penzo_ Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 jestem po swapie w a4 b7 quattro 2.0 tdi bpw wszystko tak samo jak było a nawet ciszej jest teraz czas na moce pod 300 km
oomichalekoo Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku
FUTURUM Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku Posiadasz motor z 2007r więc to nie wina modułu olejowego-imbusika nie słychać podczas wycierania..
Pawelkiwi Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Penzo_: Niech moc będzie z Tobą i twoim silnikiem. Na ciemną stronę nie przechodź. JODA.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się