Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy w silniku BPW o przebiegu też trzeba wymieniać ten "ołówek"??? Mam do kupienia a4b7 z tym silnikiem z przebiegiem 210tys km- ori przebieg. Auto jest po chipsie na 170km i ma wywalony dpf. Nie wiem też jak rozpoznać, czy "ołówek" jest już wyrobiony?? Proszę o info. Może jest gdzieś tutorial jak zmienić ten napęd, czy tam sam "ołówek" razem ze zdjęciami???

Opublikowano

naprawde tak cięźko poszukań i poczytać? :cool1:

Opublikowano

Uwierz, że szukałem, ale odnośnie bpw nie znalazlem.

Opublikowano

Szukaj pod BLB

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ok dzieki

Opublikowano

BPW napęd koła zębate.

Imbus do sprawdzenia czyli do wyjęcia i ogarnięcia oczo-dołami.

Opublikowano (edytowane)

Tak, ale po dacie prod 11.2005

Wczesniej naped na felernym napinaczu...

Edytowane przez niestandardowy
Opublikowano

dokładnie.

w silnikach wzdłużnie montowanych w audi, wszystkie 2.0 tdi mają wałki wyrównoważające, napędzane do 10.2005 łańcuchem, od 11.2005 zębatkami.

Opublikowano

A co ciekawe w Seacie poprzecznie i wałków nie ma.

Opublikowano

przeciez, w poprzecznych, za wyjatkiem passata, walkow nie ma.

Opublikowano

witam

Czy da się wyciągnąć pompę oleju napędzaną łańcuchem - silnik BWP bez rozbierania przodu? Wyjąłem miskę olejową ,odkręciłem napinacz - ale chyba nie ma możliwości jego wyjęcia bez rozebrania całego przodu , a może odkręcić samo małe koło zębate, żeby wyjąć napinacz i tym samym dostać się do śrub pompy ? Chciałem sprawdzić stan wałka napędzającego pompę oleju.

Opublikowano

Panowie, mam ważne pytanie do osób znających temat.

Czy jeśli ktoś zrobił swapa na napęd z 1.9TDI a po jakimś okresie wrócił do standardowego, zregenerowanego napędu pompy po regeneracji z 2.0tdi to czy mogło to mieć jakiś zły wpływ na silnik? Czy nie ma to żadnego znaczenia?

Pytam, ponieważ jestem zainteresowany zakupem auta w któym właściciel taki manerw właście zrobił, informacje na stronie 61-62 tego tematu, tam o tym pisał nick deex,

Opublikowano

Nie nie ma żadnego negatywnego skutku dla silnika praca na swapie od 1.9.

Nie ma to żadnego znaczenia dla silnika i jego kondycji, no chyba że np. pompa od 1.9 była w kiepskim stanie i dawała za niskie ciśnienie i było kiepskie smarowanie. Wtedy tak ma to wpływ na silnik i osprzęt.

Opublikowano

A czy jego posty, te z 61-62 strony tego tematu (nick deex) o tym świadczą? Przepraszam za głupie pytania, ale naprawdę jestem zainteresowany zakupem tego auta.

Opublikowano

Nie świadczą o takim problemie.

One tylko potwierdzają fakt że ktoś kto przerobił napęd pompy oleju na ten 1.9 zauważył mniejszą kulturę pracy silnika i wrócił do tradycyjnego rozwiązania.

Nie ma to wpływu na stan ogólny silnika.

Opublikowano

Dzięki bardzo za odpowiedź.

Opublikowano

jestem po swapie w a4 b7 quattro 2.0 tdi bpw wszystko tak samo jak było a nawet ciszej jest teraz czas na moce pod 300 km :)

Opublikowano

Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę

Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku

Opublikowano

Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę

Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku

Posiadasz motor z 2007r więc to nie wina modułu olejowego-imbusika nie słychać podczas wycierania..

Opublikowano

Penzo_:

Niech moc będzie z Tobą i twoim silnikiem. Na ciemną stronę nie przechodź.

JODA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...