lizuk1990 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Czy w silniku BPW o przebiegu też trzeba wymieniać ten "ołówek"??? Mam do kupienia a4b7 z tym silnikiem z przebiegiem 210tys km- ori przebieg. Auto jest po chipsie na 170km i ma wywalony dpf. Nie wiem też jak rozpoznać, czy "ołówek" jest już wyrobiony?? Proszę o info. Może jest gdzieś tutorial jak zmienić ten napęd, czy tam sam "ołówek" razem ze zdjęciami??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 naprawde tak cięźko poszukań i poczytać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizuk1990 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Uwierz, że szukałem, ale odnośnie bpw nie znalazlem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarowka79 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Szukaj pod BLB Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizuk1990 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Ok dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 BPW napęd koła zębate. Imbus do sprawdzenia czyli do wyjęcia i ogarnięcia oczo-dołami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) Tak, ale po dacie prod 11.2005 Wczesniej naped na felernym napinaczu... Edytowane 7 Lipca 2015 przez niestandardowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 dokładnie. w silnikach wzdłużnie montowanych w audi, wszystkie 2.0 tdi mają wałki wyrównoważające, napędzane do 10.2005 łańcuchem, od 11.2005 zębatkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 A co ciekawe w Seacie poprzecznie i wałków nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 przeciez, w poprzecznych, za wyjatkiem passata, walkow nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutus Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 witam Czy da się wyciągnąć pompę oleju napędzaną łańcuchem - silnik BWP bez rozbierania przodu? Wyjąłem miskę olejową ,odkręciłem napinacz - ale chyba nie ma możliwości jego wyjęcia bez rozebrania całego przodu , a może odkręcić samo małe koło zębate, żeby wyjąć napinacz i tym samym dostać się do śrub pompy ? Chciałem sprawdzić stan wałka napędzającego pompę oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusztbg Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Panowie, mam ważne pytanie do osób znających temat.Czy jeśli ktoś zrobił swapa na napęd z 1.9TDI a po jakimś okresie wrócił do standardowego, zregenerowanego napędu pompy po regeneracji z 2.0tdi to czy mogło to mieć jakiś zły wpływ na silnik? Czy nie ma to żadnego znaczenia?Pytam, ponieważ jestem zainteresowany zakupem auta w któym właściciel taki manerw właście zrobił, informacje na stronie 61-62 tego tematu, tam o tym pisał nick deex, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Nie nie ma żadnego negatywnego skutku dla silnika praca na swapie od 1.9. Nie ma to żadnego znaczenia dla silnika i jego kondycji, no chyba że np. pompa od 1.9 była w kiepskim stanie i dawała za niskie ciśnienie i było kiepskie smarowanie. Wtedy tak ma to wpływ na silnik i osprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusztbg Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 A czy jego posty, te z 61-62 strony tego tematu (nick deex) o tym świadczą? Przepraszam za głupie pytania, ale naprawdę jestem zainteresowany zakupem tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Nie świadczą o takim problemie. One tylko potwierdzają fakt że ktoś kto przerobił napęd pompy oleju na ten 1.9 zauważył mniejszą kulturę pracy silnika i wrócił do tradycyjnego rozwiązania. Nie ma to wpływu na stan ogólny silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusztbg Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Dzięki bardzo za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penzo_ Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 jestem po swapie w a4 b7 quattro 2.0 tdi bpw wszystko tak samo jak było a nawet ciszej jest teraz czas na moce pod 300 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oomichalekoo Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku Posiadasz motor z 2007r więc to nie wina modułu olejowego-imbusika nie słychać podczas wycierania.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Penzo_: Niech moc będzie z Tobą i twoim silnikiem. Na ciemną stronę nie przechodź. JODA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się