Maciek02 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 koledzy robil ktos moze samopoziom w aucie, w którym go nie bylo? jaki jest koszt tego zabiegu?
mlodziak22 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Poszukaj w dziale warsztat jest wszystko opisane
michalchelm Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Jak wygląda sytuacja ze zmianą soczewki w lampach bi-xenon z B6 na B8 ? P&P czy rezanko?
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Zwroccie uwage na to ze ori bi xenon z czarnym srodkiem montowany w s4 b6 rozni sie wielkoscia soczewki(jest mniejsza)od ori bi xenonu z czarnym srodkiem montowanym w A4 B6 Tak naprawde do a4 b6 jest 5 rodzajow lamp - zwykly odblysnik - soczewka mala - soczewka mala xenon - soczewka duza bi xenon czarne wnetrze lampy - soczewka mala bi xenon czarne wnetrze lampy,montowana do S4 Pominalem model cabrio i auta na rynek amerykanski Jak rozróżnić lampy po numerach, chodzi o odróżnienie dużej soczewki Xenon Plus od małej soczewki Xenon Plus z S4 (oba wnętrza czarne) ? I jeszcze jedno - czy warto szukać lamp Xenon Plus, czy lepiej dać komuś do modyfikacji zwykłe Xenony (zmiana soczewki/regeneracja odbłyśnika)? Różnią się właśnie wielkością soczewki a co za tym idzie szerokością obwódki wokół soczewkiwysłane z Commodore 64
A4_Raf Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Muszę kupić D1S na allegro jest takie coś http://allegro.pl/xenon-ksenon-zarnik-d1s-philips-4300k-2-sztuki-fv-i4800482937.html można czy olać ?
r1grzegorz Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 A ja mam pytanie. Prawa lampa mi się nie samo poziomuje. lewa się ustawia zaraz po włączeniu świateł, natomiast prawa świeci bardzo w górę. Padł prawdopodobnie silniczek regulacji w lampie. Gdzie go dostanę kupić? Wygląda on tak:
mikrus36 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Panowie, kupiłem od krisa bixenony jednak nie mogę ich wpakować w miejsce moich ksenonów. Bixenony wyglądają na za długie (tyłek z przetwornicą ) z lewej strony przeszkadza filtr powietrza a z drugiej mniejszy problem prowadnica na kable. Miał ktoś taki problem? https://www.dropbox.com/s/uigisy3nnkk2406/20141126_100535.jpg?dl=0 Edytowane 27 Listopada 2014 przez mikrus36
turzol Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 chyba chodzi o puszkę filtra powietrza a nie paliwa. Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny - po jego wymianie na prawidłowy lampa wchodzi idealnie. Koszt kilka zł w aso
A4_Raf Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) A ja mam pytanie. Prawa lampa mi się nie samo poziomuje. lewa się ustawia zaraz po włączeniu świateł, natomiast prawa świeci bardzo w górę. Padł prawdopodobnie silniczek regulacji w lampie. Gdzie go dostanę kupić? Wygląda on tak: To w końcu oba się regulują czy tylko jedno? Nie masz błędów na komputerze? Sprawdź czy obie po włączeniu auta jadą w górę i w dół. Może masz tylko problem w postaci regulacji ręcznej tzn. że musisz sobie ręcznie wyregulować, a potem autopoziom będzie już ok. Edytowane 27 Listopada 2014 przez A4_Raf
mikrus36 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 chyba chodzi o puszkę filtra powietrza a nie paliwa. Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny - po jego wymianie na prawidłowy lampa wchodzi idealnie. Koszt kilka zł w aso tak chodzi o powietrza, jakiś pomysł na tą lampę z lewej strony?
turzol Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 chyba chodzi o puszkę filtra powietrza a nie paliwa. Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny - po jego wymianie na prawidłowy lampa wchodzi idealnie. Koszt kilka zł w aso tak chodzi o powietrza, jakiś pomysł na tą lampę z lewej strony? musi wejść, zapewne wiązke idącą do lampy masz napiętą do granic możliwości i stawia opór. Trzeba wiązkę zluzować, odpinając jeden klips pod nadkolem i wtedy lampa wejdzie - zostanie jeszcze 2cm luzu między przetwornicą a obudową puszki powietrza. Przechodziłem z ksenon na biksenon i wiem co piszę
mikrus36 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) chyba chodzi o puszkę filtra powietrza a nie paliwa. Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny - po jego wymianie na prawidłowy lampa wchodzi idealnie. Koszt kilka zł w aso tak chodzi o powietrza, jakiś pomysł na tą lampę z lewej strony? musi wejść, zapewne wiązke idącą do lampy masz napiętą do granic możliwości i stawia opór. Trzeba wiązkę zluzować, odpinając jeden klips pod nadkolem i wtedy lampa wejdzie - zostanie jeszcze 2cm luzu między przetwornicą a obudową puszki powietrza. Przechodziłem z ksenon na biksenon i wiem co piszę Tylko ja nawet nie podpinałem tutaj wiązki jeszcze w tym przyłożeniu;) wiązki te same będą pasować? Edytowane 27 Listopada 2014 przez mikrus36
turzol Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 wiązki pasują tylko tak jak pisałem w lewej lampie trzeba ją przedłużyć. Tą puszkę filtra masz jakąś dzwiną - ja w AVF nie mam tego krućca co na foto
mikrus36 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Ja mam 1.8T BFB, są jakieś przedłużki do tych wiązek?
turzol Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 nie czytasz tego co piszę, odpinasz ją z jednego mocowania pod nadkolem i zyskujesz kilka cm wiązki w profilu masz AWX 1.9tdi
mikrus36 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Rozumiem, kupiłem siostrę bliźniaczkę mam dwa diesla - praca , benzyna - przyjemności Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny Znasz może oznaczenie tego uchwytu?
r1grzegorz Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) A ja mam pytanie. Prawa lampa mi się nie samo poziomuje. lewa się ustawia zaraz po włączeniu świateł, natomiast prawa świeci bardzo w górę. Padł prawdopodobnie silniczek regulacji w lampie. Gdzie go dostanę kupić? Wygląda on tak: To w końcu oba się regulują czy tylko jedno? Nie masz błędów na komputerze? Sprawdź czy obie po włączeniu auta jadą w górę i w dół. Może masz tylko problem w postaci regulacji ręcznej tzn. że musisz sobie ręcznie wyregulować, a potem autopoziom będzie już ok. Po włączeniu świateł ustawia się tylko lewa lampa. Natomiast prawa cały czas świeci w góre, nawet po włączeniu świateł prawa się nie ustawia. Na komputerze nie mam żadnych błędów Edytowane 28 Listopada 2014 przez r1grzegorz
mikrus36 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Panowie, czy ktoś z was ma seryjnie zamontowane bixenony lub zmieniał z xenona na bi dla silnika 1.8T? Jeśli tak prośba o zdjęcie jak macie zamontowaną prawą lampę (strona pasażera). W moim przypadku przeszkadza obudowa filtra powietrza. Obudowa filtra jest inna dla TDI i dla benzyny. Panowie, czy ktoś z was ma seryjnie zamontowane bixenony lub zmieniał z xenona na bi dla silnika 1.8T? Jeśli tak prośba o zdjęcie jak macie zamontowaną prawą lampę (strona pasażera). W moim przypadku przeszkadza obudowa filtra powietrza. Obudowa filtra jest inna dla TDI i dla benzyny. No i się wyjaśniło. Filtr powietrza może być różny w zależności na jaki kraj był robione. Ja auto mam ze Szwajcarii i jest założona obudowa filtra na kraje z zimny klimatem. Pytanie, czy ktoś może się bawił w przerabianie obudowy filtra i czy może mieć to wpływ jak go zmienię?
A4_Raf Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Bixenon kupić philips czy bosch, a może podróbki? D1s Edytowane 29 Listopada 2014 przez A4_Raf
turzol Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Bixenon kupić philips czy bosch, a może podróbki? D1sPhilips lub osram byle oryginalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się