Muskel1 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 To już wiem . Dzięki za podpowiedź. Ale wkurzające jest to że trzeba tyle zachodu żeby zwykłą żarówkę wymienić. Nie mówię już o wyjęciu lampy Hmmmm...... Odkręciłem zbiorniczek od wspomagania ale blokuje go zbiornik od spryskiwaczy. A jak wyjąć dolot bo też ciężko. Boję się że coś urwę Z przodu na poczatku dolotu jest on za pomoca 2 srubek do grilla mocowany. Jak je wykrecisz mozesz smialo wyciagac. W miejscu "harmonijki" jest tylko wszadzone do drugiej czesci.
grubcio1980 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 A ze zbiorniczkiem? Nie mogę go odciągnąć
Muskel1 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Przy zbiorniczku wykręcasz śruby mocujące i go po prostu odciągasz/odchylasz by mieć dostęp do dekielka lampy.
grubcio1980 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Tylko zbiorniczek u mnie nie bardzo chce sie odciągnąć bo za nim jest zaraz zbiornik spryskiwaczy, obok jest blacha z koskami w stronę silnika. Do dołu i w górę ani rusz. Jedyne co mi przychodzi do głowy to wykręcić zbiornik spryskiwaczy
Muskel1 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) Da rade, odkrecasz te zaznaczone srubki, ta blache mozna wtedy tez delikatnie poruszyc, zbiorniczek odchylasz jak na zdjeciu. Ja u siebie mialem V6 i miejsca mniej niz u Ciebie i tez tak wymienialem. Nastepnie odkrecasz dwie srubki od dekielka (wyzej napisalem 3 ale sa zylko 2 torx), odchaczysz sprezyne trzymajaca zarnik w gniezdzie i wyciagasz go. Edytowane 16 Września 2015 przez Muskel1
czester11 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Zbiorniczek jest dzielony jeżeli jest taki jak b 6 górna część na dwie śrubki jeżeli ciężko idzie to na uszczelce siedzi Może się okazać jak u mnie ze do wymiany będzie niestety tylko aso kosz 1,5 zł Kupiłem 4 na zapas Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
armorsnake Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Panowie przymierzam się do pierwszego moda w B7 czyli wrzucenia ori xenonu. Aktualnie mam zwykłe lampy halogenowe H7 ale ze spryskiwaczami lamp. Mam spore doświadczenie z a3 8l bo też dokładałem ale tam temat był troszkę prostszy, więc mam kilka pytań: 1) Jak szybko ze zdjęcia odróżnić lampę bixenonową od xenonowej? Żebym nie musiał non stop pytać ludzi o nr i sprawdzać w etce. 2) Wiem, że są potrzebne adaptery elektryczne lub trzeba przerabiać wiązkę. Czy ma ktoś ich schemat? Ewentualnie gdzie je można kupić, chodzi o takie jak w tym temacie: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/409047-Halogen-to-Bi-Xenon-Kufatec-Interface 3) Najbardziej zależy mi na bixach nieskrętnych, bo z tego co wyczytałem to skrętne nie podejdą?
Robero321 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 lampy xenoowe w B7 raczej mają również funkcję Bi a skrętne również można uruchomić w B7 takie przejściówki mało Ci dadzą bo i tak nie masz dociągniętych przewodów od poziomowania do silniczków V48 i V49 lepiej jest dociągnąć wiązkę i wpiąć wszystkie przewody we wtyczkę tak jak jest w ori a nie w przejściówki które i tak nie rozwiążą Ci problemu poziomowania
armorsnake Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Te silniczki o których mówisz są chyba podłączone tymi dwoma żółtymi przewodami, tzn sterowanie do nich. Według ETKI faktycznie był tylko bix.
Robero321 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 NIE silniczki V48 i V49 w lampie bixenon czy też xenon to 4 przewody do każdej lamy i są od sterownika który jest nad nogami pasażera i służą do przesyłania sygnału poziomowania
Muskel1 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 W B7 były wszystkie Bi-Xenony. Jedyna różnica to skrętne i nie skrętne. Poszukaj kolego dobrze na forum bo jest już temat z dokładniem Bi-Xenonów w miejsce H7.
MichałA4 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Panowie sory za być może głupie pytanie ale jestem totalnie zielony w temacie xenonów i bixów, piszę nie w swojej sprawie bo na szczęście nie posiadam w swojej niuni tego ustrojstwa a chodzi o koleżkę który zapragną mieć w swojej b7 taki gadżet do rzeczy....Kolega ma B7 z fabryczną instalacją bez xenonu, postanowił przerobić to na xenon właśnie, zakupił lampy przerobił wiązki i wszystko podłączył i teoretycznie jest ok ale.... pech chciał że jedna z lamp które kupił jest od wersji skrętnej a druga nie problem polega na tym że właśnie ta lampa mruga i nie mamy juz pojęcia co może być tego przyczyną, lampy były zamienione stronami i sytuacja również wystąpiła na tej konkretnej lampie więc wiązki raczej ok, potem wymieniliśmy żarniki również to nic nie dało wczoraj wrzuciliśmy nową przetwornicę i też lampa mruga,...... żeby było ciekawiej przy przekręconym kluczyku na zapłon lampa po 3-krotnej próbie zapalenia świateł zapala się prawidłowo, przy zapalonym silniku lampa tylko mruga...... Pomóżcie ...... a dodam że w lampach jest jeden żarnik, jest przesłonka która się jakby otwierała, jest żaróweczka od kierunku i taka mała nie postojowa nie wiem od czego Edytowane 18 Września 2015 przez MichałA4
Robero321 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Michał mruga żarnik czy przesłona ? Edytowane 18 Września 2015 przez Robero321
MichałA4 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Michał mruga żarnik czy przesłona ? Zarnik właśnie, przesłane odlaczalismy i bez niej też puszcza oko
Robero321 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 To jeśli żarnik czy tez palnik zamieniałeś raz w lewą a raz w prawą i mruga ten sam to znaczy że żarnik jest na wykończeniu i trzeba wymienić na nowe Chyba że zamieniliście żarniki a mruga ta sama lampa a nie żarnik bo z opisu to średnio jasne jest czy mruga lampa czy żarnik. Jeśli lampa to znaczy ze jest albo przetwornica uwalona albo nie łączą piny w kabelkolowni
MichałA4 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) To jeśli żarnik czy tez palnik zamieniałeś raz w lewą a raz w prawą i mruga ten sam to znaczy że żarnik jest na wykończeniu i trzeba wymienić na nowe Chyba że zamieniliście żarniki a mruga ta sama lampa a nie żarnik bo z opisu to średnio jasne jest czy mruga lampa czy żarnik. Jeśli lampa to znaczy ze jest albo przetwornica uwalona albo nie łączą piny w kabelkolowni Roberto ogólnie zamienialiśmy całe lampy stronami i zawsze ta sama mrugała , zmieniliśmy też żarniki na nowe w obu lampach i to samo też mruga ta sama lampa, zmieniliśmy również przetwornicę w tej mrugającej i też nic to nie dało dlatego skończyły mi się już pomysły co może być tego przyczyną .... inna lampa założona zarówno po prawej i lewej stronie świeci prawidłowo.... Edytowane 19 Września 2015 przez MichałA4
azure Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Pytanie odnośnie działania samopoziomowania w B6 - naturalnie po odpaleniu swiatla poziomuja sie dol-gora. W trakcie jazdy tez powinny korygowac poziom. Jeżdżąc ostatnio Focusem II z xenonami te korekty zauważam, światła jakby pływają. U siebie w B6 mimo tego, że po odpaleniu auta lampy poziomują się to w trakcie jazdy nie widzę tego charakterystycznego w FF2 bujania... Jak to u Was jest?
Muskel1 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Jeżeli cujniki na wachaczach pracują to i poziomowanie działa. Gwałtownie przyspieszajac lub hamując zauważysz tez jak lampy sie poziomuja. Może był ten Fokus dobrze doładowany (4-5 osób ) ? Wtedy czujniki będą też bardziej koregowały.
azure Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Nie, FF ze mną na pokładzie. Za to dość krótko ustawione światła mijania i przez to lepiej może to zauważyć.
A4_Raf Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Jakiś czas temu moje bixy zostały przerobione na te z soczewkami od b8. Było w miarę ok, ale świeciły trochę za wysoko. Teraz gdy wymieniłem zarniki na nowe, to świecą za wysoko no i mam mrugnięcia kierowców. Regulacja ręczna całkiem na dół. Wiecie co to może być? Jak to naprawić?lub kto w Warszawie mógłby? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się