Flyer Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 3.2V6 + bi/turbo? IMO to juz za duza rzezba jak dla mnie 2.7 wejdzie praktycznie P&P, w dodatku to praktycznie bezawaryjna opcja.
maciejski Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Po 3 latach uzytkowania bryka stanela mi pierwszy raz na drodze... pompa wody padla, plyn chlodniczy poszedl caly ze zbiornika. Pompa SKF [z IC] wytrzymala tylko 45000km Mialem identyko sytuacje w AVF tez na autobahnie tylko bez notlaufa. Dojechalem ~150km do granicy polskiej jadac 70km/h, no przy takiej predkosci temperatura stanela na 90*C, dales w palnik to od razu skakala na 100*C Okazalo sie, ze wirnik pompy sie urwal i zablokowal ale ja mialem taka akcje, bo na poprzednim przegladzie (wymiana rozrzadu) u helmutow w Audi nie zmieniono pompy wody, u nas w PL podobno standard, ze zmieniaja pompe przy rozrzadzie.
Flyer Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 Mialem identyko sytuacje w AVF tez na autobahnie tylko bez notlaufa. Dojechalem ~150km do granicy polskiej jadac 70km/h, no przy takiej predkosci temperatura stanela na 90*C, dales w palnik to od razu skakala na 100*C Okazalo sie, ze wirnik pompy sie urwal i zablokowal ale ja mialem taka akcje, bo na poprzednim przegladzie (wymiana rozrzadu) u helmutow w Audi nie zmieniono pompy wody, u nas w PL podobno standard, ze zmieniaja pompe przy rozrzadzie. Mam chyba to samo, bo plyn zmienil kolor na szary... z poczatku myslalem, ze to olej, ale mechanik uspokoil mnie, ze prawdopodobnie to zmielony wirnik pompy wody tak zmienil kolor G12. btw, mi plyn uciekl caly na dystansie kilku km (!), wiec miales duzo mniejszy problem.
Flyer Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 Flyer może 2.0 TFSi ?? Lubie V6-tki poza tym 2.7 daje duzo wiecej mozliwosci albo 3.0 tdi? Nieoplacalne... za ta sama kase + sprzedaz B6 kupilbym B7 3.0TDI.
turdzi Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Takie auta jezdza juz na swiecie zapodaj jakies linki
Nowak_zg Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 mam nadzieje ze projekt 2.7BiT wyjdzie i ze nie bedzie to seria 265KM ( s4 ) czy tam 250KM ( a6 allroad ) Licze ze bedzie te 3xx lub 4xx KM ? trzymam kciuki
Młody_drog Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Mam chyba to samo, bo plyn zmienil kolor na szary... U mnie też jest płyn taki szarawy, ale zrobiłem już prawie 9k km i wszystko OK. Nie powinien być szary??
Wandej Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Flyer może 2.0 TFSi ?? Lubie V6-tki poza tym 2.7 daje duzo wiecej mozliwosci albo 3.0 tdi? Nieoplacalne... za ta sama kase + sprzedaz B6 kupilbym B7 3.0TDI. Nie no rezacz jesteś mega :decayed: Jak wsadzisz tam 2.7BiT jestem pierwszy na przejazd :kox: A ze skrzynią i napędami też będzie jakieś rezanie czy P&P?
KOval81 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Fly - a dotarłeś w końcu do sportmile?? Jakieś wieści masz, czy nadal tylko "wszystko można zrobić" i żadnych konkretniejszych info?
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Jeszcze nie dotarlem do Adama, bo nie bylo czasu. Dzis w nocy wylatuje na urlop i po powrocie powoli bede zabieral sie za szukanie dawcy. To chyba najbardziej oplacalna opcja patrzac na to ile swap kosztowal Nosba A co do jezdzacych B6 2.7BiT, to "indywidualnych" projektow nie udalo mi sie znalezc, ale takie auta produkowalo ABT. http://www.europeancarweb.com/tuned/0601_ec_abt_audi_as400_avant/index.html A tu na sprzedaz ladna sztuka: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lcsz2goevzyd mam nadzieje ze projekt 2.7BiT wyjdzie i ze nie bedzie to seria 265KM ( s4 ) czy tam 250KM ( a6 allroad ) Licze ze bedzie te 3xx lub 4xx KM ? trzymam kciuki Na start na pewno bedzie dobry wydech i cooler [lub boczne z RS'a], bo to i tak bede musial to zrobic, ale na pewno nie bede od razu rzezbil 4xx PS. Ma to zaczac jezdzic bezobslugowo i bezproblemowo, a moc przyjdzie z czasem + oczywiscie zmiana hamulcow, bo 312mm nawet przy 200PS czasami nie daja rady. U mnie też jest płyn taki szarawy, ale zrobiłem już prawie 9k km i wszystko OK. Nie powinien być szary?? Powinien byc czerwony/bordowy. Z ciekawosci otworzylem zbiorniczek starego zjezdzonego G12 u mojego ojca w Passacie B5 - i tam mimo wieku plyn nadal ma swoja barwe.
Thom4s Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 3.2V6 + bi/turbo? IMO to juz za duza rzezba jak dla mnie Ale Adamooo nie chodziło o V6 tylko VR6, a to rzędówka tylko z lekkim rozwarciem cylindrów - jeden kolektor i głowica. Jest za***iście dużo gotowych kit'ów turbo i biturbo do tego silnika, potencjał też dużo większy niż 2.7Bit.
DaReK-vw Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 oj tak VR6 to dobry wybór USP Motorsports 750whp Audi S4 VR6 on the dyno tutaj akurat 2.8 VR6 do około 420KM można uturbiać bez kucia dołu, wystarczy grubsza uszczelka do odprężenia
Gik Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 ooo... widzę, że ciekawy plan wchodzi w życie!! Powodzenia!
Thom4s Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 ooo... widzę, że ciekawy plan wchodzi w życie!! Powodzenia! I bardzo kosztowny :gwizdanie:
mystic.pl Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Ze smakiem zrobiona ta Twoja B6 Michał powiedz, bo wymieniałeś dwumasa, jakie są objawy jego końca ? Chciałbym sprawdzić ojca czy jest oki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się