Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

3.2V6 + bi/turbo? IMO to juz za duza rzezba jak dla mnie :)

2.7 wejdzie praktycznie P&P, w dodatku to praktycznie bezawaryjna opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3 latach uzytkowania bryka stanela mi pierwszy raz na drodze... pompa wody padla, plyn chlodniczy poszedl caly ze zbiornika.

Pompa SKF [z IC] wytrzymala tylko 45000km :thumbdown:

Mialem identyko sytuacje w AVF tez na autobahnie tylko bez notlaufa. Dojechalem ~150km do granicy polskiej jadac 70km/h, no przy takiej predkosci temperatura stanela na 90*C, dales w palnik to od razu skakala na 100*C ;) Okazalo sie, ze wirnik pompy sie urwal i zablokowal ale ja mialem taka akcje, bo na poprzednim przegladzie (wymiana rozrzadu) u helmutow w Audi nie zmieniono pompy wody, u nas w PL podobno standard, ze zmieniaja pompe przy rozrzadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem identyko sytuacje w AVF tez na autobahnie tylko bez notlaufa. Dojechalem ~150km do granicy polskiej jadac 70km/h, no przy takiej predkosci temperatura stanela na 90*C, dales w palnik to od razu skakala na 100*C ;) Okazalo sie, ze wirnik pompy sie urwal i zablokowal ale ja mialem taka akcje, bo na poprzednim przegladzie (wymiana rozrzadu) u helmutow w Audi nie zmieniono pompy wody, u nas w PL podobno standard, ze zmieniaja pompe przy rozrzadzie.

Mam chyba to samo, bo plyn zmienil kolor na szary... z poczatku myslalem, ze to olej, ale mechanik uspokoil mnie, ze prawdopodobnie to zmielony wirnik pompy wody tak zmienil kolor G12.

btw, mi plyn uciekl caly na dystansie kilku km (!), wiec miales duzo mniejszy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer może 2.0 TFSi ??

Lubie V6-tki :) poza tym 2.7 daje duzo wiecej mozliwosci :tongue4:

albo 3.0 tdi? :kox:

Nieoplacalne... za ta sama kase + sprzedaz B6 kupilbym B7 3.0TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie auta jezdza juz na swiecie

zapodaj jakies linki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze projekt 2.7BiT wyjdzie i ze nie bedzie to seria 265KM ( s4 ) czy tam 250KM ( a6 allroad )

Licze ze bedzie te 3xx lub 4xx KM :cool1: ?

trzymam kciuki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam chyba to samo, bo plyn zmienil kolor na szary...

U mnie też jest płyn taki szarawy, ale zrobiłem już prawie 9k km i wszystko OK. Nie powinien być szary?? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer może 2.0 TFSi ??

Lubie V6-tki :) poza tym 2.7 daje duzo wiecej mozliwosci :tongue4:

albo 3.0 tdi? :kox:

Nieoplacalne... za ta sama kase + sprzedaz B6 kupilbym B7 3.0TDI.

Nie no rezacz jesteś mega :decayed: :decayed: Jak wsadzisz tam 2.7BiT jestem pierwszy na przejazd :kox: :kox: A ze skrzynią i napędami też będzie jakieś rezanie czy P&P?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fly - a dotarłeś w końcu do sportmile?? Jakieś wieści masz, czy nadal tylko "wszystko można zrobić" i żadnych konkretniejszych info?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie dotarlem do Adama, bo nie bylo czasu.

Dzis w nocy wylatuje na urlop i po powrocie powoli bede zabieral sie za szukanie dawcy. To chyba najbardziej oplacalna opcja patrzac na to ile swap kosztowal Nosba :)

A co do jezdzacych B6 2.7BiT, to "indywidualnych" projektow nie udalo mi sie znalezc, ale takie auta produkowalo ABT.

http://www.europeancarweb.com/tuned/0601_ec_abt_audi_as400_avant/index.html

A tu na sprzedaz ladna sztuka: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lcsz2goevzyd

mam nadzieje ze projekt 2.7BiT wyjdzie i ze nie bedzie to seria 265KM ( s4 ) czy tam 250KM ( a6 allroad )

Licze ze bedzie te 3xx lub 4xx KM :cool1: ?

trzymam kciuki :good:

Na start na pewno bedzie dobry wydech i cooler [lub boczne z RS'a], bo to i tak bede musial to zrobic, ale na pewno nie bede od razu rzezbil 4xx PS.

Ma to zaczac jezdzic bezobslugowo i bezproblemowo, a moc przyjdzie z czasem :)

+ oczywiscie zmiana hamulcow, bo 312mm nawet przy 200PS czasami nie daja rady.

U mnie też jest płyn taki szarawy, ale zrobiłem już prawie 9k km i wszystko OK. Nie powinien być szary?? :wallbash:

Powinien byc czerwony/bordowy. Z ciekawosci otworzylem zbiorniczek starego zjezdzonego G12 u mojego ojca w Passacie B5 - i tam mimo wieku plyn nadal ma swoja barwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.2V6 + bi/turbo? IMO to juz za duza rzezba jak dla mnie :)

Ale Adamooo nie chodziło o V6 tylko VR6, a to rzędówka tylko z lekkim rozwarciem cylindrów - jeden kolektor i głowica. Jest za***iście dużo gotowych kit'ów turbo i biturbo do tego silnika, potencjał też dużo większy niż 2.7Bit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo... widzę, że ciekawy plan wchodzi w życie!! Powodzenia!

I bardzo kosztowny :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze smakiem zrobiona ta Twoja B6 :good:

Michał powiedz, bo wymieniałeś dwumasa, jakie są objawy jego końca ? Chciałbym sprawdzić ojca czy jest oki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...