POWER-KRIS Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Te oleje 507 ogólnie są gorsze od 505.01 i 506.01 wiec je sobie daruj.One mają dbać o stan filtra DPF którego nie masz kosztem jakosci smarowania i chłodzenia. To po co ci ten ulep jak nie musisz. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
franciszek Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Na olejach są z tyłu normy jak ma np. VW 507 to do każdego tdi możesz lać ale to będzie 5W30. Nie syfi silnika bo jest do aut z filtrami DPF. Używam takiego Shell i gicior. Sony Xperia E dual Tapatalk 4 Troszke poczytałem dobrze zrozumialem używasz takiego Shella z norma 507. Czyli rozumiem ze posiadasz Dpf w swoim aucie.Chyba jednak zostaje mi Motul jak Mobil 1 ESP Formula 5W-30 z norma 507.00 to taka kupa. Dziekuje za pomoc Pozdrawiam.
POWER-KRIS Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Tak miałem przez rok shell 507.00 ale mam już LM 5w40. Nie posiadam DPF po prostu tak wyszło że Aso Skody to wiało. Skodę też mam bez DPF ale u nas walą wszystkim 507. Sony Xperia Tapatalk 4.
franciszek Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Czyli musze zmienić mechanika Dzieki pozdrawiam.
POWER-KRIS Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Stop ja nie mówię że mobil to kupa tylko ciężko o oryginał. Szukaj czegoś 5w40. Sony Xperia Tapatalk 4.
darkle Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 OK. Z tego co doczytałem Motul 5W40 X-Clean to olej 100% syntetyczny spełniający m.in 505.01) i chociaż nie ma 506.01 to jest do DPF, ma mniejszą zawartość siarki i popiołów. Specyfic to grupa olejów OE specjalnych pod konkretne marki np Specyfic DEXOS2 do opla czy jakiś specyfic do renault, albo właśnie 505.01 do pompowtrysków.
franciszek Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Stop ja nie mówię że mobil to kupa tylko ciężko o oryginał. Szukaj czegoś 5w40. Sony Xperia Tapatalk 4. A czy jak zmienie z 5w30 taki wlasnie był zalany jak kupiłem auto na 5w40 nie będzie problemów??? Cena oleju nie gra roli nie wymieniam oleju co tydzień także nie w tym problem. Czy jest jakis Motul 5w30 506.01 bądź 507 do aut bez Dpf. Mam możliwość kupna oleju w Austrii może tam jest cos ciekawego? Dziekuje i pozdrawiam
Tommy Gun Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Silnik będzie nieco lepiej chroniony. Możesz spokojnie zainwestować w Liqui Moly Top Tec 4100 gdyż posiada normę 505.01 do pompo-wtryskiwaczy.
witjacrf Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Witam. Panowie mam pytanko jakim olejem zalać mój silnik 130 km AVF przelot na liczniku 275000km. Ostatnio miałem nalanego: MOTUL SPECIFIC VW 505.01 czy wypadałoby zalać teraz: MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 lepsze parametry w niskich temperaturach niz SPECIFIC 505.01 ? Ze względu na nadchodzącą zimę? Czy też jakimś innym? Proszę o poradę.
franciszek Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Silnik będzie nieco lepiej chroniony.Możesz spokojnie zainwestować w Liqui Moly Top Tec 4100 gdyż posiada normę 505.01 do pompo-wtryskiwaczy. Witam Zakupie jeden z tych...5 litrow wystarczy?? 1. Liqui Moly Top Tec 4100 2. (MOTUL 8100 X-CESS 5W-40) Ten odpada 3. MOTUL SPECIFIC 505.01 5W-40 4. MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 Piszecie ze 5w40 jest lepszy niż 5w30 który mam teraz zalany do 1.9 TDI PD te wszystkie trzy rodzaje będą rownie dobre i niczym szczególnym się nie roznia wszystkie sa syntetykami. Wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam.
POWER-KRIS Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Oprócz pierwszego. Ale i tak jest dobry. Sony Xperia Tapatalk 4.
franciszek Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Oprócz pierwszego. Ale i tak jest dobry. Sony Xperia Tapatalk 4. :grin::grin: A te motule jeden grzyb ten czy ten? Dzieki
e2rd-85 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Patrzyłem na stronie motula i według dobierania polecają do mojego AFNa 10W40 - 6100 Synergie+ 10W-40 http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?sector=9&category=6&subset=125&modelyear=&vehicle=1940&site=41®ion=59&language=13&brand=45
makovic Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 No czasem właśnie te wyszukiwarki tak działają :-( Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
cabanmat Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Patrzyłem na stronie motula i według dobierania polecają do mojego AFNa 10W40 - 6100 Synergie+ 10W-40 http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?sector=9&category=6&subset=125&modelyear=&vehicle=1940&site=41®ion=59&language=13&brand=45 Jak masz silnik na pompowtryskiwaczach to Motul Specific 5W40 lub Motul X-Clean 5W40 Z tego co pamiętam to AFN jest na zwykłej pompie. Jeżeli na zwykłej pompie to X-Cess 5W40. Pozdro...
Gsobczak Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 witam, pozwolę sobie odświeżyć pytanie kolegi...czy olej 5w30 będzie miał lepsze właściwości smarne zimą niż 5w40? czy szybciej zacznie smarować górę silnika? zauważyłem, że jak temp spada do 0 i wogóle zimą po odpaleniu słychać z silnika lekki metaliczy stukot w góry silnika, auto troszke sie rozgrzeje i jest cisza, latem wiosna jest ok nawet jak zimny odpalam. Obecnie jeżdżę na motulu 5w40 8100 x-clean czy jest wogóle sens kombinowania z olejem czy raczej trzeba szukać przyczyny w czymś innym? pozdrawiam
Tommy Gun Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 witam, pozwolę sobie odświeżyć pytanie kolegi...czy olej 5w30 będzie miał lepsze właściwości smarne zimą niż 5w40? czy szybciej zacznie smarować górę silnika? zauważyłem, że jak temp spada do 0 i wogóle zimą po odpaleniu słychać z silnika lekki metaliczy stukot w góry silnika, auto troszke sie rozgrzeje i jest cisza, latem wiosna jest ok nawet jak zimny odpalam. Obecnie jeżdżę na motulu 5w40 8100 x-clean czy jest wogóle sens kombinowania z olejem czy raczej trzeba szukać przyczyny w czymś innym? pozdrawiam Postaw w takim razie na 0w30 albo 0w40. Sam teraz pomykam na Mobilu 0w40
Gsobczak Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 tez myślałem żeby zalać rzadszy, może szybciej zacznie smarować górę silnika, ale 0w30 lub 0w40 nie bedzie miał złego ogólnie na silnik? do tego silnika zalecany jest 5w30 lub 5w40
Tommy Gun Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Nie rzadszy tylko bardziej płynny w fazie rozruchu. To nie Związek Radziecki żeby ktoś bronił spróbować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się