endriuu Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 niedlugo serii xtreme nie bedzie w ogole. podobnie durablend. allclimate i synpower je zastapią. wysłane z prodiża
Hezen Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) To Valvoline mst synpower będzie tylko jeden z 502.00,505.00 i 505.01? Specyfikacja oleju się zmieni oczywiście na gorsze :/ No chyba że ja czegoś nie trybie Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Marca 2016 przez Hezen
endriuu Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 pro choice kiedys pisal na swoim FB o tym https://www.facebook.com/ProChoiceMoto/photos/pb.182297198546056.-2207520000.1459018883./855133297929106
Robinio2014 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Panowie zalałem dzisiaj silnik motulem i weszło tylko niecałe 4 l.Kontrolka poziomu się nie świeci.Wydaje mi się,że to trochę mało.Płukanka zrobiona po castrolu silnik 2,0 tdi 170 km
endriuu Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) jak nie odessane bylo z filtra to ok. wysłane z prodiża Edytowane 30 Marca 2016 przez endriuu
cabanmat Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 To kto wygra w pojedynku Motul X-Cess 5W40 vs. Valvoline MaxLife 5W40 ?
rafałwol Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Nie zaszkodzi zrobić. Ja robię co każdą wymianę. Z tym ze.musisz pamietac o wyssaniu starego oleju z podstawy filtra oleju Z tym odessaniem starego oleju z podstawy filtra oleju to chodzi o to żeby nie było po prostu starego oleju ??? Czy żeby nie zostało nic płukanki w silniku ?? Pytam bo jak zmieniałem ostatnim razem dałem płukankę , mechanik spuścił olej przez korek ale nic nie odsysał....
endriuu Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 powinno sie odassac bo tam sporo oleju zostaje. po co ci stary olej dodatkowo z plukanka w obiegu. nie kazdy mechanior ma odsysarkę. a powinien[emoji14] wysłane z prodiża
inhosik Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 szybkie pytanie, mam silnik 3.0 TDI BKN oryginalnie bez DPF. Została mi w garażu od poprzedniego auta nowa bańka 5l oleju Millers Oils EE Longlife 5w40, tutaj link ze specyfikacja ze sklepu: http://sklep.millersoils.pl/seria-energy-efficient/458-millers-oils-ee-longlife-5w40-5l.html Czy mogę taki olej zalać do mojego silnika? dokupiłbym drugą bańkę i miałbym na wymianę. Poprzedni właściciel lał castrola 5w30, auto kupiłem miesiąc temu
endriuu Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 plukanka i zalewsz Millersa. wysłane z prodiża
inhosik Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 plukanka i zalewsz Millersa. wysłane z prodiża specyfikacja tego milersa 505.01 bedzie ok do 3.0tdi bez dpf? bo w katalogach pokazuje że muszę mieć 507.00 no ale to zaznaczone jest że z dpf, w katalogu online milersa dla a4 b7 pokazuje że w bkn jest dpf i milers zaleca 507.00, a ja kurdę nie mam dpf, mają błąd jakiś
Dev Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Do Twojego auta wystarczy 505.00 ale porzadny full. Zadnego syfu. .
endriuu Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 producenci aby zmiejszyc koszta ladują wszedzie 507.00 504.00 5w30. mozesz lac tego millersa jak nie masz co z nim zrobic. jesli masz to pewnie ze lepiej kupic porzadny 5w40 505.00 lub wrecz 0w40. wysłane z prodiża
bestfisher Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam ! Drodzy forumowicze. Zwracam się z prośbą w rozwiązaniu problemu jaki ostatnio wyskoczył. AUDI A4 B6 2001 1.9 TDI 130KM AWX Przebieg- 260 tyś ( nie wypowiadam się na temat autentyczności bo nie wiem tyle jest na blacie ) Obecnie zalany mam olej Castrola 10W40 Diesel , spostrzegłem się ze może to nie być prawidłowy olej po pół roku kiedy to w identycznym motorze widnieje 5W30. Pewny jestem tylko tego jaki olej jest w tym momencie nie mam informacji jaki był wlany poprzednio i przez poprzedniego właściciela, zaufałem mechanikowi który zawsze pracuje mi nad samochodem i nie interesowałem sie olejem wymieniony to wymieniony, jedzie - jedzie. Pytanie - zostawić olej i w dalszym ciągu lać 10W40 czy może jak najszybciej się go pozbyć i wlać zalecany ale znów wiąże się to z wypłukaniem uszczelek i rozszczelnieniami. Jakie jest wasze zdanie każda opinia i podpowiedz pomoże . Z góry dziekuję i Pozdrawiam. Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez bestfisher
zelek2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 ja kolego miałem u siebie tylko nie w takiej audi, ale 10w40, mechanicy wymienili na 5w30 ale zaczął się pocić przy uszczelkach własnie. Jak bedzie u Ciebie to nie wiem. Niech sie też inni wypowiedzą
Lukasz_200616 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Śmiało zostaw 10W40 Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez Lukasz_200616
zelek2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 ale kolego 10w40 to półsyntetyk jest gęstszy , a 5w30 to full syntetyk i jest rzadszy. Ponoc sie nie zaleca z półsyntetyka na syntetyk przechodzić.
bestfisher Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Czekając na kolejne opinie chciałbym zapytać czy może ten olej 10W40 negatywnie wpłynąc na silnik podzespoły ewentualnie na smarowanie turbiny ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się