endriuu Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) .. czekałem na to wysłane z prodiża Edytowane 2 Maja 2016 przez endriuu
Hezen Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Dev, wygrałeś Ehh... grubo, nie wąsko Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 2 Maja 2016 przez Hezen
Fido Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Selectol Specjal 20W40 O to to. to właśnie leje do Zaporożca.
enczu Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Witam Panowie, wiem, że podobnych pytań jest multum podobnie jak odpowiedzi i dlatego też idzie oszaleć. Ostatecznie podjąłem decyzję. Mam 1.9 115km AJM na pompkach, gość jak kupiłem powiedział mi, że lał mineralny bo przebieg powyżej 200 tyś. Zbliża mi się wymiana oleju, więc chce przejść na pełen syntetyk tak jak piszą w masie poradników itp. Oczywiście nie mam zamiaru zlać starego oleju i wlewać od razu syntetyk. Czytałem, że warto zastosować środek czyszczący, moglibyście mi przybliżyć jak to mniej więcej wygląda i jaki środek najlepiej kupić? W planach olej Motul Specific 5W40 505.01. Nie ma parcia na szybką wymiane oleju, samochód może postać dzień w garażu Proszę tylko o porade co do środka, olej wybrany i wiem, że może być milion argumentów na nie, ale odczuwam, że praca silnika na tym oleju szału nie robi..
endriuu Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 kolego przewin kilka stron wstecz i bedziesz mial odpowiedz co do plukanki. wysłane z prodiża
davids80 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Witam. W najbliższym czasie czeka mnie również wymiana oleju. Moje autko to Audi A4 B6 (AVF) z 2004r. Rok temu, tuż po zakupie samochodu przy wymianie rozrządu, filtrów i oleju zalany został: Castrol EDGE FST 5W-30. Taki mi polecano... Chciałem wymienić na ten sam, a w zasadzie odmieniony Castrol EDGE Titanium FST LL 5W-30 do silników AVF, AWX (PD) ale po poczytaniu różnych opinii skłaniałbym się do innego producenta, a mianowicie: MOTUL Specific 504 00 507 00 5W30. Myślałem o zakupie przez allegro - dokładnie od TEGO użytkownika. Czy to dobry/optymalny wybór? Pytam bo w tym temacie jestem zielony a chciałbym dokonać słusznego wyboru. Przy okazji przeglądania oferty Motul, natknąłem się jeszcze na wersje: 8100 X-clean+ 5W30. Proszę o poradę...
Dev Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Bierz Specyfica 505.01 nic innego nie potrzebujesz
cabanmat Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Nie szukaj miodu...5W40 wystarczy, zapraszamy do naszych forumowych sklepów http://a4-klub.pl/index.php?/forum/155-fora-sponsorowane-sprzedaz/ Edytowane 3 Maja 2016 przez cabanmat
Dev Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Nie szukaj miodu... Ciekawe kto ostatnio go szukał...
endriuu Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 millers super oleje. sa drogie po prostu i nie kazdy moze sobie pozwolic. wysłane z prodiża
Kodzak33 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Ok rozumiem, jeszcze do wymiany mam 5 tys i jakiś czas temu Endriu poleciłeś mi między innymi motula xmax 0w40, a co byś polecił zamiast tego motula z Millersa? Czy w jakości jest aż tak duża różnica?
endriuu Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 xf longlife 0w40 od millersa. fajny jest tez synpower 0w40 od valvoline. wysłane z prodiża
davids80 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Nie szukaj miodu...5W40 wystarczy, zapraszamy do naszych forumowych sklepów http://a4-klub.pl/index.php?/forum/155-fora-sponsorowane-sprzedaz/ Podsumowując - mając poprzednio Castrol EDGE FST 5W-30 mogę teraz bez przeszkód wlać dokładnie ten: Motul Specific 505 01 502 00 5W40 i będzie OK. Dopytuje to teraz miałem 5W30 a polecacie 5W40. Pozostaje mi tylko "zapukać" do odpowiedniego sklepu Edytowane 4 Maja 2016 przez davids80
cabanmat Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) 5W30 bardziej dba o środowisko niż o Twój silnik Szukaj czegoś polecanego w 5W40, bierz od razu komplet filtrów. 5W30 ma normy 504/507, jest pod nowsze motory z DPF'em np. Ty masz pompowtryski to po co Ci te normy... do Ciebie oliwa 5W40 z normą dla pompek 505.01 Do wyboru, do koloru... https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/specific-505-01-502-00-5w40?f[range]=25&f[viscosity]=34 https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/8100-x-clean-5w40?f[range]=25&f[viscosity]=34 Edytowane 4 Maja 2016 przez cabanmat
l2k2 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Też mam pytanie: mam od niedawna A4 B8 z silnikiem CJCA i przebiegiem 81 tys. km. Auto serwisowane było w ASO, olej wymieniany na przeglądach przy 30 i 60 tys. na Castrol Edge Professional Longlife (5W30 zapewne). Planuję delikatny chip na ok. 170-180 KM i zmniejszyć interwały wymiany oleju co 10 tys. Myślę o Motul 8100 X-MAX 0W40, czy będzie dobrym wyborem w tym wypadku? Czy może wybrać Motul 8100 X-CLEAN 5W40 albo zalecany 5W30 (ten według opisu spełnia normę vw 507.00)? Mam już mętlik.. Edytowane 5 Maja 2016 przez l2k2
endriuu Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 powinienes stosowac olej C3 mid/lowSAPS. czyli o obnizonel zawartosci siarki i fosforu aby nie zapchac dpf. teoretycznie z norma 507.00 czyli jakis 5w30. ale z drugiej strony masz CR wiec gdyby nie dpf , moglbys z powodzeniem wlac jakis olej 0w40 a3/b4. ale ten zapcha tobie dpfa. jest na rynku millers xf longlife 0w40 i ma klase c3. znam auta ktore na nim jezdza i dpf pracuje ladnie. mozesz sprobowac. zawsze 0w40 bedzie nieporownanie lepszym olejem niz 5w30 wysłane z prodiża
l2k2 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Dzięki za objaśnienie Wezmę w takim razie Motul X-CLEAN+ 5W30, myślę że będzie lepszy niż ten zalewany w ASO. Dpf niech jak najdłużej działa tak jak niemieccy inżynierowie zaprojektowali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się