Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wytrze mu się wałek rozrządu to się przekona

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie ma co się kopać z koniem panowie

wysłane z prodiża

Opublikowano

wytrze mu się wałek rozrządu to się przekona

Już dawno ma wytarty

Opublikowano

na półsyntetyku pewnie nie słyszy że mu klepie

Opublikowano (edytowane)

Hej

Jaki olej polecacie do B8 3.0 TDI 245km?.

Z góry dzięki za info.

Edytowane przez barti_123
Opublikowano

z dpfem czy bez?

wysłane z prodiża

Opublikowano

Ej co wy to wkoncu szkoda walka czy pompek bo sie zamotalem,czyli w kazdym aucie na pol syntetyku wyciera sie walek? Moj jest w idealnym stanie ma nawet fazki,kilka dni temu patrzylem bo zapobiegawczo wyjmowalem ddzwigienki pompek do zaspawania otworow z brokami wlasnie w celu ochrony walka przed wytarciem.

Opublikowano (edytowane)

Gdybyś zmienił olej nie musiałbyś tego robić :decayed:

Edytowane przez johnnythebest
Opublikowano

Co ty mowisz kolego jak brok z dzwigienki wypadnie lub sie lekko na bok przekreci to walek sie wytrze i na oleju za tysiac zl.

Opublikowano

z dpfem czy bez?

wysłane z prodiża

Tak jest DPF. Wszystko seria.

Opublikowano

5w30 motul specific

wysłane z prodiża

Opublikowano

Dzięki.

Opublikowano

Może głupie pytanie i już było ale proszę po prostu o odpowiedz. Czy olej:

OLEJ SILNIKOWY SYNTETYCZNY MOTUL 8100 X-CLEAN FE 5W30 5 L
  • typ oleju: syntetyczny
  • zastosowanie: silniki benzynowe, wysokoprężne
  • lepkość: 5W30
  • specyfikacja jakościowa: ACEA C2/C3, API SERVICES SN/CF
  • dopuszczenia producentów: MB-Approval 229.51, VW 502 00 – 505 01, FIAT 9.55535-S1, VAG, GM-OPEL dexos2®(zastępuje GM-LL-A-025 & B-025), PSA B712290

Podejdzie do Audi A4 TDi 1.9 TDI 130KM, przy czym wcześniej lany był ten Motul ale 5w40 :/

Proszę nie polemizujcie która marka lepsza, tylko o odpowiedz czy ten będzie dobrym wyborem jeśli chodzi o aprobaty techniczne, silnik na pompowtryskach i ponad 300 tysiecy przebiegu?

Opublikowano

normę do PD ma? ma. wiec bedzie ok. choc nie jest to najlepszy wybor. wystarczy 5w40 specific.

wysłane z prodiża

Opublikowano

Orientujecie się jaka jest średnica podkładki miedzianej w korku spustowym w misce olejowej w 1.9 AVF?

Opublikowano

Witam

Poprzedni właściciel od którego kupiłem swoje A4 B7 1.9 BRB lał AMSOil 5W/30 European Car Formula taki jak na zdjęciu. Co to za olej, ktoś wie coś o tym więcej ?? Co prawda olej był wymieniany niecałe 5 tyś temu i na prawie 10 tyś powinno wystarczyć ale wole to zrobić samemu - czy można ew. zalać teraz auto Motulem albo innym dobrym olejem z 0507 ?? Dlaczego się pytam ?? Bo w moim ulubionym motoryzacyjnym nie mają tego oleju dostępnego.

oaih8thp.jpg
Opublikowano

niezle oleje z usa. mozesz spokojnie dojezdzic do wymiany. potem wg uznania zalej.

wysłane z prodiża

Opublikowano

Amsoil to dobry olej jesli chodzi o jakość ;) Możesz go bez strachu zostawić na te 10 tys. tym bardziej, że to jest zamiennik Longlife i spełnia normę dla DPF.

Opublikowano

Może głupie pytanie i już było ale proszę po prostu o odpowiedz. Czy olej:

OLEJ SILNIKOWY SYNTETYCZNY MOTUL 8100 X-CLEAN FE 5W30 5 L
  • typ oleju: syntetyczny
  • zastosowanie: silniki benzynowe, wysokoprężne
  • lepkość: 5W30
  • specyfikacja jakościowa: ACEA C2/C3, API SERVICES SN/CF
  • dopuszczenia producentów: MB-Approval 229.51, VW 502 00 – 505 01, FIAT 9.55535-S1, VAG, GM-OPEL dexos2®(zastępuje GM-LL-A-025 & B-025), PSA B712290

Podejdzie do Audi A4 TDi 1.9 TDI 130KM, przy czym wcześniej lany był ten Motul ale 5w40 :/

Proszę nie polemizujcie która marka lepsza, tylko o odpowiedz czy ten będzie dobrym wyborem jeśli chodzi o aprobaty techniczne, silnik na pompowtryskach i ponad 300 tysiecy przebiegu?

https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/specific-505-01-502-00-5w40?f%5Brange%5D=25&f%5Bviscosity%5D=34

https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/8100-x-clean-5w40?f%5Brange%5D=25&f%5Bviscosity%5D=34

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Mialem do tej pory w Audi A4 b8 - silnik CAHA zalany olej Shell Helix Ultra ECT 5W-30 - bylo zalane w ASO jako Long-Life...

Chcialem tem sam olej - mechanik mi teraz zalal Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30 - i dopiero pozniej zauwazylem, ze nie ma na nim oznaczenia normy VW 507.00.

Na stronie polskiej Shella nie ma w ogole tego "... ECT C3 5W-30": http://www.shell.pl/products-services/on-the-road/consumer-lubricants-tpkg/cars/shell-helix-range/shell-helix-ect-range.html- a strony sklepow internetowych czasem podaja ze norme spelnia a czasem, ze nie, czasem zdjecie pudelka z napisem "C3" - a czasem bez...

W koncu udalo mi sie znalezc:

http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-5w-30.html

http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30.html

No i faktycznie ten z "C3" nie ma normy VW.

Czy ktos obeznany w temacie moglby mi powiedziec, czy moge tak jezdzic? To faktycznie moze byc taka duza roznica? Czy zlewac swiezy olej - albo olac temat i jezdzic?

Pozdrawiam

Edytowane przez wojwal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...