TheBlade Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Dwa dni na forum a widzę ze to forum dziala jak caly internet , gównoburza w 2 minuty . Wracajac do tematu , odpowiedz od tomasz102 jest wystarczająca , po wymianie oleju i turbawki postaram sie cos napisać jakie zmiany zaszły
KINIAM Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Kolega wyżej jeszcze zapomniał o ceramizerze, moto doktorze, garści piachu i szczypty soli z wieliczki. No i na koniec podjedź do proboszcza na poświęcenie, wtedy to maske można zaspawać A nie prościej było napisać jaki ma przebieg Twój silnik, jaki olej stosujesz i ile ewentualnie łyka. Nie chcę tutaj być żadnym autorytetem ale praktycznymi rozwiązaniami trybologii zajmuję się ponad 40 lat i myślę, że z dobrym skutkiem. Choć ciągle jest coś nowego.
Sebulo Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) 2.0 TDI 140 KM BRE bez DPF. Przebieg 225 000 km. W pierwszym poście normy dla tego silnika to 505.01 506.01 oraz 507.00. Chciałem natomiast zalać LM Diesel Synthoil 5w-40 ale on ma normę 502.00 i 505.00. VW 505.00 Do silników diesel'a przed rokiem 2000 (sierpień 1999) - bez pompo wtrysków. Wlewać czy szukać Motula? Poza tym panowie korzystaliście kiedyś ze strony www.kolegaberlin.pl? Oleje w bardzo dobrej cenie ale wiadomo..... Ktoś kupował? Edytowane 2 Grudnia 2016 przez Sebulo
cabanmat Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) Jeżeli Twój motor to CR (a nie PD) to możesz zalewać ten olej. O koledzeberlin kiedyś coś było na forum... oleje kupuj na forum. http://a4-klub.pl/index.php?/forum/155-fora-sponsorowane-sprzedaz/ Edytowane 2 Grudnia 2016 przez cabanmat
Vins Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Cześć. Niebawem jadę na pierwszy serwis (30.000km) i potrzebuję waszej rady jaki kupić olej do silnika CNHA. Dotychczas wymieniałem olej raz zaraz po sprowadzeniu audi przy ok 20.000km i lany był castrol 5w30. W książce serwisowej jest tylko info o normie vw 507 00. Czy żeby wlali w ASO musi być longlife? Polećcie porządny olej.
endriuu Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Vins zalej Motul Specific 507.00 i przejdz na staly interwal wymien QG0. to najlepsza opcja do Twojego silnika wysłane z prodiża
Vins Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 To wiąże się z dwukrotnie częstszą wizytą w ASO? A opcja jak zrobiłem wcześnie tzn. zabrać do serwisu longlife np. http://pro-choice.pl/xf-longlife-5w30-5l-p-304.html, a we własnym zakresie wymieniać pomiędzy "książkowymi" wizytami?
endriuu Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 mozesz i tak. jak millers to lepiej z nanodrivem 5w30. seria EE wysłane z prodiża
rikardo Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Wlewać czy szukać Motula? Poza tym panowie korzystaliście kiedyś ze strony www.kolegaberlin.pl? Oleje w bardzo dobrej cenie ale wiadomo..... Ktoś kupował? Kupowałem już jakiś czas temu za pośrednictwem allegro u tego sprzedawcy znajomemu olej castrola i nigdy nie było żadnych problemów. Odkąd sprzedawca ma swoją stronę osoba ta już sama robi u niego zakupy i nie słyszałem jakiś negatywnych opinii o nim. Przypominam sobie, że na początku były jakieś sprzeczne informacje o nim ale okazało się to chyba pomówieniami. Co do jakości kupionych olejów nie miałem żadnych zastrzeżeń.
blazernh Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Witam Panowie. Jestem świeżakiem w dziedzinie silników diesla ( po 7 latach z japońskimi szlifierkami ) poszedłem w stronę komfortu I już na mojej drodze napotkałem problem , mianowicie : Posiadam silnik 1.9 TDi 74 KW *AVB (czyli z pompowtryskami) i było wszystko OK do czasu wymiany oleju ,kiedy to wlałem MOBIL SUPER 3000X1 który posiada normę 505.00 a nie jak zalecany do pompowtryskiwaczy 505.01. Zalałem taki bo myślałem że jak diesel to 5w40 lub 5w30 wystarczy ;/s Problem czyli (szarpanie , przerywanie ) pojawia się kiedy przekraczam 2000 obr , wtedy zapala się check i już nie da się jeździć bo szarpie. Szarpanie ustępuje kiedy zgaszę silnik i odpalę go na nowo. Wtedy również wszystko jest OK do tej granicy 2000 obr. Czy to wina oleju ?
lukasz51237 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 505.01 jest zalecany do PD, ale myślisz, że wszyscy na nim jeżdżą. Wiele osób nawet nie wie, że takie coś mają mieć nalane, bo jakiś kowal im powiedział, że klekot ma 300kkm to lejemy 10W, albo nawet mineral. Ale wracając do tematu, zrób diagnostykę silnika. Logi pompek i wklej na forum.
piotrsob1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Witam Panowie. Jestem świeżakiem w dziedzinie silników diesla ( po 7 latach z japońskimi szlifierkami ) poszedłem w stronę komfortu I już na mojej drodze napotkałem problem , mianowicie : Posiadam silnik 1.9 TDi 74 KW *AVB (czyli z pompowtryskami) i było wszystko OK do czasu wymiany oleju ,kiedy to wlałem MOBIL SUPER 3000X1 który posiada normę 505.00 a nie jak zalecany do pompowtryskiwaczy 505.01. Zalałem taki bo myślałem że jak diesel to 5w40 lub 5w30 wystarczy ;/s Problem czyli (szarpanie , przerywanie ) pojawia się kiedy przekraczam 2000 obr , wtedy zapala się check i już nie da się jeździć bo szarpie. Szarpanie ustępuje kiedy zgaszę silnik i odpalę go na nowo. Wtedy również wszystko jest OK do tej granicy 2000 obr. Czy to wina oleju ? To na pewno nie jest wina oleju, nie mniej jednak wymienił bym go jak najszybciej, bo do następnej wymiany może się powycierać wałek rozrządu i szklanki A z szarpaniem to bardziej problem z elektryką pompowtryskiwaczy , więcej w temacie u kolegi : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/379767-awx-przerywanie-silnika-podczas-przyspieszania/#entry4993490 U ciebie tylko objawy są bardziej nasilone , jak sprawdzisz VAG-iem błędy i znajdziesz takie mówiące o przerwie/zwarciu w obwodzie cewki któregoś z pompowtrysków (zazwyczaj na pierwszym cylindrze ) , to na bank będzie ta przyczyna Edytowane 5 Grudnia 2016 przez piotrsob1
Vins Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 (edytowane) mozesz i tak. jak millers to lepiej z nanodrivem 5w30. seria EE Nie musi być koniecznie millers - polecasz inny? Tylko jak zawioze do serwisu i zostane u nich z dłuższym interwałem serwisowym to muszę zabrać longlife. Zostać wtedy przy jednym oleju przy wymianach w aso i indywidualnych pomiędzy serwisami? Np lać co 15tys km tego samego longlife? Średnio mam ochotę tracić pół dnia na dojazd do aso specjalnie i przepłacać za wymianę oleju. Edytowane 6 Grudnia 2016 przez Vins
PawelVK Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Panowie ogromna prośba o pomoc. Na dniach wymieniam olej w swojej B7 2007r 2.0tdi BRD przebieg 181000 DPF usuniety. Na miejscu w sklepie mają ten olej i go polecają: http://pro-choice.pl/xf-longlife-5w30-5l-p-304.html Mam go na miejscu za 195zł 5L Warto go brać czy jest coś lepszego w tej cenie?
mravel Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 oczywiście, u dzika dobra oliwa z filtrem jest w cenie tego oleju lub taniej. Ja bym na LL nie jezdzil
PawelVK Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Co masz na myśli, pisząc, że nie jeździłbyś na LL? Sam olej który podałem jest zły? Jeśli chodzi Ci o przebiegi na oleju to nie wymieniam co 30tys (LL) tylko wymieniam olej co 10-12tys.
cabanmat Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 To pod wymiany 10-12tyś km spokojnie wystarczy Ci zwykły olej... (czytaj : nie LL)
PawelVK Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 W pierwszym poście ten milers który podałem jest polecany, cos się zmieniło?
Hezen Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Brat ma do wymiany oliwe w skodzie fabii 2004r 101KM PD Nie znam oznaczenia silnika, oraz tego czy ma dpf? Naklejki w bagażniku brak :/ Jakim olejem zalać ten motor? Edytowane 8 Grudnia 2016 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się