Thom4s Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 ( tylko niestety mam automat ;( ) A w czym to przeszkadza?
kuredu Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 mnie jeszcze trochę jedna rzecz nurtuje tj suma najlepszych czasów 50-100 + 100-200 wychodzi Qri - 15,7, yamaha 15.8 i ja 16.6 a znowu czas 70-200 yamaha podaje 14,2 co by znaczyło że jego auto robi 50-70 w 1,6sek a to niemożliwe
Wandej Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 no to dawac tu jeszcze jakies 3.0 TDI b8 Turdzi u mnie na razie nie ma szans na filmik , bo mocno leje od dwóch dni , ale jak tylko będzie sucho będą filmiki. Ciekawi mnie jeszcze przekłamanie liczników B8 w porównaniu z modelem B6 . Z mojego doświadczenia wiem , że licznik w B6 przekłamywał dużo więcej niż w B8 , ale to już szczegół. U mnie według nawigacji jest jakieś 5km/h różnicy :gwizdanie: Mówiłem że B6 ma spore szanse
Carlos* Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 no to dawac tu jeszcze jakies 3.0 TDI b8 Turdzi u mnie na razie nie ma szans na filmik , bo mocno leje od dwóch dni , ale jak tylko będzie sucho będą filmiki. Ciekawi mnie jeszcze przekłamanie liczników B8 w porównaniu z modelem B6 . Z mojego doświadczenia wiem , że licznik w B6 przekłamywał dużo więcej niż w B8 , ale to już szczegół. U mnie według nawigacji jest jakieś 5km/h różnicy :gwizdanie: Mówiłem że B6 ma spore szanse przy jakiej prędkości masz 5 km/h różnicy ?
QRi Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Kwestia średnicy koła Ja mam 17" @225/45. Przyznam, że byłem przekonany, że dostanę lomot, a tu niespodzianka. Chciałbym jeszcze spróbować wybebeszyc auto z foteli i caraudio i wtedy porobic próby, myślę, że pare dziesiatych mógłbym urwać. Nie mówię już o podbijaniu doladowania, bo te 1.25 bara to jest do bezpiecznej codziennej jazdy bez stresu, że coś jebnie
Madas Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Zrobilem update pierwszego posta: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=156050.msg1781381#msg1781381 Bo te czasy zaraz zgina w tym temacie. może Fly zrób jakieś fajowe podwieszenie i będziesz tylko aktualizował wyniki i dodawał nowych śmiałków [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 16:36_________________________________________________aaaa QRi jestem pod wrażeniem ... zapierdalla jak diabli :good:
turdzi Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 umocuje kom i mam nadzieje będzie w miare stabilnie :> tak przy okazji wizyty w pl mógłbyś jeszcze jako ciekawostke sprawidzić sti zdecydowanie tak zrobie
Wandej Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 no to dawac tu jeszcze jakies 3.0 TDI b8 Turdzi u mnie na razie nie ma szans na filmik , bo mocno leje od dwóch dni , ale jak tylko będzie sucho będą filmiki. Ciekawi mnie jeszcze przekłamanie liczników B8 w porównaniu z modelem B6 . Z mojego doświadczenia wiem , że licznik w B6 przekłamywał dużo więcej niż w B8 , ale to już szczegół. U mnie według nawigacji jest jakieś 5km/h różnicy :gwizdanie: Mówiłem że B6 ma spore szanse przy jakiej prędkości masz 5 km/h różnicy ? no tak przy 90-100 jest podobnie... Ale faktycznie felga też trochę to wypacza bo mam 19` :gwizdanie:
450yamaha Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Panowie, ciężko to megadokładnie policzyć.. kuredu, deptając od 0, to 50 do 70 sie robi w niecale dwie sekundy. Na komputerze pokładowym pojawia się np 43, 57, 70 km/h.. Więc starałem się uśrednić to wszystko, i starałem sie to jak najdokładniej zrobić, patrząc przy okazji na normalny prędkościomierz (o ile było widać). Dlatego porównania czasów na tak małych różnicach predkości ma niewielki sens, bo prędkości kosmicznie szybko na wyświetlaczu przeskakują.
kuredu Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 dlatego next nagranie zrobie tak by było widać i wskazówkę na liczniki nie sam elektroniczny. a z tym 50 -70 w 2sek to przesadziłes bo 50-100 robisz w 3 i może ktoś będzie miał sprzęt co podzieli film np z youtube na dziesiętne części sekundy bo tak jak pisałem wyżej wydaję mi się z mojego nagrania że 100-200 jest poniżej 13. w życiu codziennym mnie to lata ale jak już porównujemy konkretne osiągi to fajnie by było wiedzieć dokładnie bo np jakby ktoś miał urządzenie w którym widać np że w 8,2sek wskakuje 99 i że w 20,9 wskakuje 199 to można dokładnie stwierdzić czas a tak to sobie możemy gdybać, z tego co wiem to ktoś miał na forum taki sprzęt do auta co liczył dokładnie co i jak ale nie wiem u kogo to było
turdzi Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 450yamaha jest OK , robisz swietna robote ale faktycznie jako odniesienie wybral bym 70-150 i 100-200 , tyle ze kuredu na 70-150 zaczyna z 3ciego biegu i widac ze auto przymulone jest , a przy tak dlugiej skrzyni powinien deptac na dwojce.[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 20:30_________________________________________________ dlatego next nagranie zrobie tak by było widać i wskazówkę na liczniki nie sam elektroniczny. a z tym 50 -70 w 2sek to przesadziłes bo 50-100 robisz w 3 i może ktoś będzie miał sprzęt co podzieli film np z youtube na dziesiętne części sekundy bo tak jak pisałem wyżej wydaję mi się z mojego nagrania że 100-200 jest poniżej 13. w życiu codziennym mnie to lata ale jak już porównujemy konkretne osiągi to fajnie by było wiedzieć dokładnie bo np jakby ktoś miał urządzenie w którym widać np że w 8,2sek wskakuje 99 i że w 20,9 wskakuje 199 to można dokładnie stwierdzić czas a tak to sobie możemy gdybać, z tego co wiem to ktoś miał na forum taki sprzęt do auta co liczył dokładnie co i jak ale nie wiem u kogo to było jak juz sie tak bawicie to sprawcie GPSem poczatek i koniec prostej na ktorej robicie pomiary, wystarczy metr dwa roznicy a wynik moze byc konkretnie przeklamany
kuredu Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 spróbuje dlatego też next time od 70 zacząć na 2 zobaczymy czy efekt będzie lepszy, ja oczywiście nie neguję yamahy pracy bo robi fajną robotę tylko chciałbym mieć wynik możliwie jak najbardziej rzeczywisty stąd moje marudzenie. jak ktoś może niech też sprawdzi czy u niego w 8 sek jest 99 i 199 w 20 czy tylko moje ego to tak widzi. bo jeśli jest to czas by wychodził mniej niż 13. mówimy że 0,2 nic nie znaczy. ale przy 200km/h w 20sek robi się ponad 1KM więc 0,2sek to teoretycznie to ponad 10m :gwizdanie: [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 20:39_________________________________________________a jak mam być mega dokładny to wydaję mi się że te 99 jest tak w drugiej części 8 sek co by dawało czas dobrze poniżej 13sek. bo w 8sek klikam myszką kilka razy i jest prędkość 88 i później wskakuje 99 pod koniec 8 sek i na sam koniec 20sek jest 199 i jest to 199 również w 21 sek co myślę daje pełną 20sek. czyli mamy 12 pełnych sek od 9 do 20 włącznie i niepełną 8 sek tylko pytanie na ile niepełną
dhamlet Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Panowie wydaje mi się że w końcu chyba i tak będziecie musieli się gdzieś ustawić bo z tych pomiarów to ciężko będzie dojść do porozumienia jako ogólny obraz to jest dobre ale i tak w bezpośredniej konfrontacji wyszło by jak jest w praktyce
kuredu Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 nie do końca bo jeśli na drodze publicznej typu A2 jeden wskoczy za drugiego bo będzie ruch na drodze to ten z tyłu jedzie dużo lepiej, najlepiej jakby można było porównać to jak rok temu w pile czyli na lotnisku. jak mieszkałem w poznaniu to yamahy nie było jak się wyprowadziłem 500km dalej to sobie kupił s4 a tak serio to ciężko będzie wszystkich zestawić bo ja np w poznaniu nie byłem 6m-cy ale za to w w-wie jestem prawie co 2tyg więc z Carlosem się postaram ustawić
Carlos* Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Kuredu dobrze Ci się wydaje. Z moich obliczeń tez mi wychodzi poniżej 13 sec u Ciebie ,ale lepiej jakbyś nagrał widok również na zegary wtedy daje lepszy widok i odzwierciedlenie tego co się dzieje bo jak sam widzisz na wskazaniach cyfrowych jest strasznie ciężko coś wychwycić , strasznie szybko się zmieniają. Nagraj jeszcze jeśli możesz przy najbliższej okazji przyśpieszenie na 4 biegu od 60-70 do 150 bo jestem bardzo ciekawy jaka jest elastyczność. No No jak będziesz w Wawie to daj znać pamiętaj tylko
QRi Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 jedno jest pewne elastycznosc b8 maja duzo lepsza niz moja czarna - za duza swinke mam wsadzoną, żeby sie wczesniej zbierała fajne pierdolniecie to mam tak dopiero od 3,700. dlatego jadac 50km/h na 2biegu mam jeszcze takiego minimalnego laga - widac to na filmiku - da sie uslyszec ze silnik zaczyna sie rozkrecac, a obrotomierz stoi - dopiero potem jest czerwona smuga musze skolowac G-techa i pomierzyc 0-100, 0-200 i 1/4 mili a najgorsze jest to, że dzisiaj jadac na srednicowce stwierdziłem.... zaczyna brakowac mocy :x :gwizdanie: ciekawe czy wytrzymam z ta a4ka do wiosny
turdzi Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 a najgorsze jest to, że dzisiaj jadac na srednicowce stwierdziłem.... zaczyna brakowac mocy :x normalka , jeszcze nie zrobili takiego auta w ktorym by nie braklo po jakims czasie
KENOiX Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 A w czym Wam deszcz przeszkadza? latać 200 gdy leje?...hmmm ( tylko niestety mam automat ;( ) bo wszystkie auto to manuale A w czym to przeszkadza?
450yamaha Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Najmniej ile da się racjonalnie wytłumaczyć filmikiem to jest 12,9 sek. Zaraz wszystko dokłądnie screenami opiszę, żeby uciąć tu wszelkie spekulacje ażebym miał coś zmieniać [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 22:01_________________________________________________Tak to wygląda. http://http://img704.imageshack.us/img704/5449/kuredu100200.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się