Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/03/19 uwzględniając wszystkie działy
-
W tygodniu miałem chwilkę więc powoli ogarniam koła, założyłem opony na koła i zrobiłem lekkie przymiarki żeby upewnić się jakie dystanse potrzebuje Dystanse zamówione, przód 13mm tył 17mm , powinno być w sam raz Jeszcze muszę dobrać dekielki do felg z logiem audi żeby nie było i można montować Dalsze postępy jak dotrą graty1 punkt
-
Bajera ... Ten dressing długo się trzyma?1 punkt
-
No Panie pięknie ?! Jeść z tych felg można ! Pozdrawiam ☺1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja po zakupie przeszedłem z 5w30(taki lali w szwajcarii w aso) na 5w40 i nie zauważyłem żadnych negatywów1 punkt
-
W trakcie logowania wpadł bład doładowania i logi trybie awaryjnym, powtórz logi za każdym razem kasując błedy jesli sie pojawiaja.1 punkt
-
Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,1 punkt
-
A ja juz wiem że tylko uzbroić sie w cierpliwość i bedzie pełna oferta żarówek1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Oczywiście musisz ten dystans zdemontować do sprzęgła 2281 punkt
-
Raczej masz sprzęgło 228 bo ten rozrusznik jest od 240 a koło od sprzęgła 228 ma cofnięty wieniec zębaty na kole. Możesz to sprawdzić poprzez dolne otwory. Jeśli wieniec zębaty jest równo z kołem to jest 240 jeśli nie to 228 i musisz zmienić sprzęgło pod rozrusznik lub rozrusznik pod sprzęgło?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Temat i auto to kawal dobrej roboty. Powodzenia w dalszych modach.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
dookoła jest zatrzaśnięty ,z wyczuciem pociągniesz i nic nie powinno się uszkodzić ,wyjmowałem s-line kilka razy1 punkt
-
1 punkt
-
Panowie bardzo mnie cieszy ze fotki sie poodobaja, troszke nad nimi siediałem i mam gorąca prosbę, oznaczajcie mnie prosze jak fotka leci w świat, z góry dziekuję1 punkt
-
Tak jak z felgami. Mówili od razu bierz 19 ale co tam miał starczyć 17, potem 18 i w końcu skończyłem na 19. To samo z zawiechą, mówili bierz gwint. I co wpadły H&R -45 i teraz patrząc trzeba było słuchać mądrzejszych.1 punkt
-
Po tych całych relacjach aż sam nabrałem ochoty na bukowinę Trzeba było się mnie posłuchać jak pytałeś się o sprężyny1 punkt
-
Dołączam się do stwierdzenia....1 punkt
-
Patrząc na zdjęcie twojego auta i Danielmoda coraz bardziej przekonuje się do gwintu.1 punkt
-
Nie widze przeszkód. Amorek wygląda identyko jak ten w 1bv wizualnie1 punkt
-
Aktualizacja: Auto już prawie miesiąc czasu uziemione, dzisiaj, mam nadzieje, odbiorę kluczki. Samo wsadzenie turbo trwa już 6 DNI, ale o tym za chwile.. Gwarancja oczywiście nie została uznana, były batalie ale co ja moge, jestem tylko klientem. W związku z powyższym padla decyzja ze wpada nowe K04, zamiast bawić się w kupno nowej K03 i robienie jej na hybrydę. Tu znowu batalie cuda, tyle co alkoholu na uspokojenie wypiłem żeby temat zamknąć i rozliczyć to byłoby na kolejne K04.. Ale jest, dotarła : Muszla K04 przerobiona od razu przez Geremiego pod wyspawanego już rok temu DP, miałem do wyboru albo nowy DP którego mało kto w Polsce robił, a żeby zrobili na aucie, to zaś laweta i w Polskę, albo to. Nadzwoniłem się, napytałem, finalnie zmolestowałem McGivera żeby przerobił. W między czasie wrzuciłem wydech Millteka, który kupiłem jakiś czas temu i leżał. Jedno zdjęcie po pierwszym wrzuceniu tłumików, wszystko krzywo i nie na miejscu, potem odłożyłem telefon a jak chciałem zrobić następne zdjęcie to już był złożony i auto zjechało na ziemie. Potem montaż DP, turbo.. Pierwsze odpalenie - pierdzi pod kolektorem. Turbo out, obrócenie uszczelki, montaż. Działa, grzeje się. Po zagrzaniu wyjazd na szosę, jedyneczką kameralnie, 2 trochę mocniej i wydmuchało uszczelkę.. Powrot, turbo out, nowa uszczelka, odpalenie, gaz pod 2 tys, znowu wydmuchało. Minął weekend, turbo out i oto przyczyna : Cały dół nieszczelny, od razu telefon i do planowania kolektor. Dzisiaj odbiór i montaż, oby się udało.. nerwy, nerwy, jeszcze raz nerwy. A nawet miałem plan skończyć w ubiegły czwartek i się przejechać na Bukowinę, just like that, żeby was zobaczyć. Stay tuned..1 punkt
-
Pompki robił Mariusz Kilianek z Nadarzyna, na FB jest sporo projektów z jego pompkami.1 punkt
-
Zbliża się serwis po zimie. Kilka rzeczy już czeka. Oczywiście mechanika + zrobię kilka małych detali wizualnych. Jeszcze dwie paczki od @dzik i lecimy do warsztatu.1 punkt
-
No faktycznie ale jesteśmy wścibscy. To straszne zapytać na forum jaki kolega wynegocjował rabat. Straszne. Tak mi wstyd...1 punkt
-
Jak wtryski zaczynają pętlić to nie jest wszystko ok ale do 5,5 tys obr. możesz pałować.1 punkt
-
Do czarnego pasuje na moje czerwony braz ciemny moze byc tez jakis ekstrawagancki np fiolet1 punkt
-
https://www.facebook.com/Evo3000-1803682553238052 - bardzo dobry kontakt i wszystko bezproblemowo. Kierownica do dziś spisuje się wzorowo. Siatka RS już jest i teraz muszę się zabrać za mierzenie i wycinanie, tylko trochę zapału brak .1 punkt
-
zerknij sobie np tutaj na temat:) generalnie chodzi raczej o to żeby średnica byla większa niż mniejsza. Jeśli masz pojęcie o spawaniu to dasz rade sobie coś takiego zrobić sam jak najbardziej. DP ma jak najkrótszą drogą odprowadzić spaliny dlatego ważne aby nie było po drodze zwężek i miliona niepotrzebnych zawijasów. Masz tam ładne dp od Gregor10. Co do diagnostyki również polecam go jak najbardziej.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00