Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamelus_

    kamelus_

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      116


  2. Hezen

    Hezen

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2526


  3. DaveLove

    DaveLove

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      184


  4. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10236


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/04/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wzór może i oklepany przez Italiańskie podróbki których lełno ale ori felga z niskim ET jak w tym przypadku to całkiem inna bajka i moim zdaniem dalej robi świetną robotę. To jedno z najładniejszych OEM kół Audi.
    2 punkty
  2. Tak, skasuj korekty i zobacz co będzie pokazywać po 50km jazdy na benie. Jak będzie się mieścić w przedziale +/-10% to można przyjąć że jest ok i wszystko psuje źle wyregulowane lpg.
    1 punkt
  3. Dodam coś od siebie do tego tematu. Co prawda teraz jeżdżę A6 C7, ale tam też mam MMI 3G+ z systemem bose, ale conieco dłubałem przy Audio. Myślę że MMI w A4 i MMI w A6 są bliźniacze. Zmiana w kodowaniu którą wykonujecie, to prawdopodobnie przełączenie trybu pracy MMI pomiędzy wzmacniaczem ASS, Bose i B&O. Zmienia się wtedy poziom wzmocnienia wychodzącego z jednostki do wzmacniacza, audio zaczyna grać wyraziściej ponieważ ASS ma inną impedancję niż Bose czy BO i audio dostaje więcej mocy od wzmacniacza. Ja mając Bose, podszedłem do tematu od drugiej strony - nie bawiłem się w kodowania VCDS bo na grupie A6 piszą że przy BOSE dźwięk jest gorszy. Teraz uwaga do tych którym VOLUME przeskakuje znacząco przy kręceniu o poziom czy o dwa. Jeżeli macie MMI to macie też pewne ukryte zielone menu diagnostyczne (trzeba je uruchomić kodowaniem w VCDS - poniżej dorzucam link gdzie gosć w A6 aktywuje to przez VCDS - zaczyna się od 30sek.) https://www.youtube.com/watch?v=v1JgwyyyoRs W przypadku A4 musicie pogooglać sobie, którym skrótem klawiszowym się to uruchamia. W a6 jest to Menu+Car - jak na filmiku. Gdy już uda wam się odpalić zielone menu, przejdźcie kolejno do: audimanagement -> inputgainoffset W tym menu (w zależności od źródła dźwięku z którzego korzystacie - Radio FM, USB, BT), zmniejszcie suwakiem wartość i sprawdźcie jak to wpłynie na jakość waszego dźwięku. Dźwięk może być trochę mniej wyrazisty, ale zmiana głośności nie będzie już tak agresywna. Zalecam zrobić sobie fotkę ustawień domyślnych przed wprowadzaniem zmian. https://www.mm-coding.de/inputgainoffset/?fbclid=IwAR1LfVuLbQKszrVDme9J39BxcWLDMQIXB05ILRvbRVuoRRF5CyQ9dZEfA2Y Powyższe opisuje na bazie mojego Audi A6, być może w A4 jest tak samo - to moja sugestia dla was
    1 punkt
  4. Sprawdz jak wychodzą korekty w 032 po jezdzie na samym pb, logi wyglądają tak w miare, przepływka w dolnych partiach pokazuje troche za mało, górą jakby deko za dużo, sprawdz nr na przepływce i na wkładzie przepływki, do tego szczelność dolotu kompresorem przy nieszczelności też może sie tak zachowywać, turbo pracuje ok.
    1 punkt
  5. żeby telefon grał na wszystkich głośnikach jak należy musisz mieć 3 przewody w czerwonej kostce w radiu. poniżej kawałek schematu jakie są opcje: Na moje na chwile obecną masz coś pomieszane w instalacji bo jak sam pisałeś BOSE jest dokładane i chyba nie zostało przepięte wszystko jak trzeba. Musiał byś się dokopać do kabli i zobaczyć co i jak faktycznie masz podłączone. Co do informacji kolegi wyżej, to nic do wzmacniacza BOSE nie trzeba ciągnąć (ciągnąć kable do tyłu trzeba tylko jak mamy moduł małej navi w bagażniku). rozchodzi się tylko o podłączenie między radiem a modułem BT. Żeby działało jak trzeba musisz mieć podłączone 3 piny z BT do RADIA jak na schemacie wyżej.
    1 punkt
  6. u mnie przy stałej prędkości 120km/h w trybie S i delikatnym odjęciu gazu wbija 7 - potem przy delikatnym dociśnięciu gazu już do 140km/h ciągnął na 7 biegu, więcej gazu zbija do 6
    1 punkt
  7. Hebel konkret ogólnie auto za nie wygląda ten kolor miazga Jak chcesz mam tył w dobrej kasie.
    1 punkt
  8. Nigdy nie myślę o tym czy pyli i w jakim stopniu, mam na to wy...e, dla mnie zawsze najważniejsza jest skuteczność.
    1 punkt
  9. W trybie S rzadko wbija 7 ale jak pojedziesz dłuższy czas ze stałą prędkością to włączy.
    1 punkt
  10. Lepiej wstaw przecinki, bo nie wiadomo o co chodziło w tym zdaniu.
    1 punkt
  11. Na pewno Dev miał taki przypadek. Nie ryzykuj. Jak chesz to daj nowe gumowe. Z tyłu możesz założyć oplot
    1 punkt
  12. Jak chcesz z niego Full opcje robić, to na najprostszym rozwiązaniem sprzedać i kupić lepsza bazę.
    1 punkt
  13. Musisz zajrzeć do pokręteł albo linki Ci zleciały. Jeśli linki pospadały to musisz odpowiednio ustawić pokrętła i klapy nawiewów.
    1 punkt
  14. Wyciągnięta po kilku tygodniach z garażu, przepalona do czerwoności, zatankowana po taniości, wraca na garażu włości. elo.
    1 punkt
  15. Kwestia rozłożenia momentu... ja zrobiłem sporo z dołu... moment maxymalny przy 3170obr, trochę jak dieslu ale opada mocniej dopiero przy 5900 wiec tragedii nie ma... znawca nie jestem sprzęgieł, ale stroilem trochę i przy hybrydach sprzęgło zazwyczaj leci.. właściwie tez dlatego ze moment szybciej dostępny.
    1 punkt
  16. Dobry temat, chłopaki zrobili super program ale na serii bez wymiany turba, bo jak sami napisali nikt się tego jeszcze nie podioł. Mi raczej chodzi o wymianie turba
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...