Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/06/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Nie chcę być niegrzeczny i komentować poziomu niektórych tematów w dziale technicznym, pisząc krytykujące je odpowiedzi bezpośrednio w nich. Dokładajcie wszelkich starań by to co piszecie na forum było napisane po polsku i czytający nie miał problemu ze zrozumieniem o co chodziło piszącemu. Część tematów to bezładne słowotoki, bez znaków przestankowych, z bezładnie poszatkowanym opisem problemów i tego co zostało zrobione by problemów tych się pozbyć. Uogólniając, poziom szkoły podstawowej i to często tych niższych klas ..... Jak próbuje czytać takie gnioty to coś mi się gotuje w środku i nawet nie próbuję wchodzić w dyskusje z autorem... Jeżeli ktoś nie chce lub nie jest w stanie wznieść się chociaż na poziom szkoły ponadpodstawowej podczas pisania na forum, to raczej będzie miał ciężko przekonać kogoś z forum do udzielenia pomocy . Większość z nas ceni swój czas i nie ma go na edukację dyskutanta z podstaw jeżyka polskiego i mechaniki samochodowej Mam nadzieję że nikt z czytających moje wypociny nie poczuł się jakoś szczególnie nimi urażony . Na pocieszenie mogę tylko napisać że podobny poziom prezentują niektórzy redaktorzy z popularnych, ogólnopolskich portali informacyjnych. Zastanawiam się w jaki sposób oni szkoły pokończyli i kto weryfikował ich wiedzę i umiejętności podczas rekrutacji do pracy ... Pozdrawiam wszystkich3 punkty
-
Mam inne zdanie, które mi wpoiła moja mama, kiedy jeszcze chodziłem do podstawówki. Jeden przecinek, jakże zmieniający sens i decydujący o życiu innego człowieka. Myślę, że to najbardziej obrazuje, jak ważna jest INTERPUNKCJA. ROZSTRZELAĆ NIE WOLNO WYPUŚCIĆ. ROZSTRZELAĆ, NIE WOLNO WYPUŚCIĆ. ROZSTRZELAĆ NIE WOLNO, WYPUŚCIĆ.2 punkty
-
Ale nie nada sensu wypowiedzi. Nie poprawi interpunkcji. A interpunkcja w znacznym stopniu odpowiada za znaczenie tekstu. Gdy zadam grupie osób pytanie: - Czy mam czekać, czy już iść? I na to pytanie uzyskam od dwóch osób, pozornie, taką samą odpowiedź: 1) - Nie idź. 2) - Nie, idź. To nadal nie będę wiedział, czy mam sobie pójść2 punkty
-
2 punkty
-
Witam, pozwoliłem sobie założyć temat związany z naprawą wyświetlacza RNS-E w B6 i B7. Mój problem zaczął się w grudniu, kiedy to pierwszy raz się wyświetlacz nie załączył. Niewiedziałem co robić, bo się śpieszyłem do pracy więc to zostawiłem i w czasie drogi się załączył. Później się powtarzał, to odkryłem że wystarczy poruszać taśmą, która jest wyczuwalna po odchyleniu wyświetlacza. Wszystko było ok, aż do maja, kiedy to już się zbuntowała taśma i nie chciał współpracować. Postanowiłem rozebrać navi i do tego potrzebne było: -śrubokręty (najlepiej małe krzyżaki i proste) -wyjmaki do navi -w moim przypadku nożyczki na początku najlepiej postępować zgodnie z filmikiem Przed rozpięciem navi, dobrze jest odkręcić wyświetlacz od navi, odchylając go przyciskiem i odkręcając 3 śrubki na prowadnicy. Po odkręceniu tego można odpiąć wszystkie wtyczki. Mamy navi na wierzchu to warto najpierw wyjąć wyświetlacz i rozpiąć taśmę od wyświetlacza naciskając biały element trzymający ja, teraz trzeba odkręcić kilka śrubek zaznaczonych na zdjęciach. Po odkręceniu możemy pociągnąć przednią ramkę do siebie i będziemy mieć widok na wewnętrzne gniazdo taśmy Po wyjęciu taśmy u mnie był problem ze ścieżkami --> zaznaczone na zdjęciu uszkodzenie. Naprawiłem to w bardzo prosty sposób, uciąłem trochę taśmy na ścieżkach, innym sposobem może być posmarowanie klejem do połączeń elektrycznych (do podgrzewania szyb). Kolejnym krokiem było podklejenie dwóch warstw taśmy samoprzylepnej na odwrotnej stronie taśmy ze stykami gdzie podcinałem, w celu lepszego docisku przez gniazdo. Następnie wsadzamy dokładnie taśmy i montujemy w odwrotnej kolejności. To jest moje rozwiązanie, które na razie pomogło i nie mam żadnych problemów. Służę pomocą jeżeli komuś się chce przyjechać do Sosnowca (trzeba mieć wizy) Sama taśma patrząc na jej budowę raczej się nie łamie, największy problem może polegać na stykach bądź gnieździe. Pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
Powinien być podpięty w otwór z boku akumulatora. Ta rurka odprowadza opary z akumulatora na zewnątrz maski. Rurkę widać jak otworzysz drzwi kierowcy.1 punkt
-
Dlaczego permanentnie? To jest nie dozwolone. Można zaprogramować funkcje memory (zapamiętywanie ostatniej pozycji).1 punkt
-
1 punkt
-
Masz ten sam błąd przepustnicy co ja. Po przekręceniu stacyjki świece żarowe. A jak gasisz auto lekkie szarpnięcie. Czyszczenie nic nie da. Prawdopodobnie zębatki się wyrobiły.1 punkt
-
1 punkt
-
zalezy czego oczekujesz. Tu sie moze cos wylac itd i jest ok, ale mata jest sliska i jak nie masz gum albo innego zabezpieczenia to wszystko lata jak szalone w B8 mialem jakis zamiennik - on na srodku mial taki jakby baranek - musialo nie wiem co sie dziac na drodze zeby karton ktory na tej macie lezal sie przesunal. Tu mysle o wydzieleniu strefy i naklejeniu rzepa + to samo na pojemnik zeby nie latalo1 punkt
-
Żeby wyciągnąć egr nie musisz wyciągać obudowy filtra. Na Youtube jest filmik jak to zrobić bez wyciągania. A propos utraty mocy, sprawdzałaś czy nie pizła turbina? Sprawdź czy nie ubyło oleju, następnie ściągnij wąż od filtra przy trybunie i zobacz czy wirnik cały i czy nie lata.1 punkt
-
Dawno mnie tu nie było, ale temat nie umarł a kilometry lecą. Zamontowany ostatnio tip z kwasu i wymieniony podwojny intercooler na centralny w raz z całym orurowaniem z kwasówki. Trzy popołudnia spędzone na cięciu gięciu i pasowaniu. Ale w końcu się udało i wszystko na miejscu. Przy okazji usunięty też cały układ SAI. Jeszcze tylko przemalowanie rór na czarno żeby nie rzucaly się tak w oczy. Temperatura w dolocie spadła i mam wrażenie, że płynniej przekazywana jest moc, nie ma takiego kopnięcia w plecy.1 punkt
-
1 punkt
-
Siemka. jakiś miesiąc temu kupiłem sobie A4 1.8t avj 110kw , wszystko fajnie ładnie. Do czasu Problem pojawił się gdy pojechałem w trasę, okazało się ze na ok. 1000km zabrał 2l oleju . Nie ukrywam ze nie jestem zachwycony ale to przecież audi <3 . Dziwi mnie fakt ze nie kopci na niebiesko(chociaż nie jestem w stu procentach pewny samemu ciężko to sprawdzić a szczególnie na autostradzie), zamontowałem gaz, wymieniłem odmę bo była pęknięta, nie ma żadnych problemow z odpalaniem. co do samej pracy silnika to nie mam pojęcia ponieważ nigdy nie miałem styczności z tym silnikiem, jak dla mnie chodzi normalnie. jedyny objaw to jak by woda albo olej z wydechu z pewnością jakaś ciecz, spalanie w normie. Wiec mam kilka pytań 1. co ewentualnie jestem w stanie sam sprawdzić? 2. po czym poznać ze to turbo? ( ewentualnie jakie byly by koszty wymiany?) 3. głowica? ( co wymieniać? od czego zacząć? całkowity remont? ewentualne koszty?) 4. co mam robić?1 punkt
-
Szczerze ja kupilem tasme za te 95 zl podjechalem do elektronika za 2h auto do odbioru skasowal mnie 50 zl bez pieedolenia sie za pare groszy1 punkt
-
No to jeszcze jeden. Replika Audi Sport zbudowana w 1985. Moc: 1081 PS! Wystawiona podczas targów motoryzacyjnych w Essen w 2016 Próbka dżwięku :1 punkt
-
Co prawda to nie rajdówki ale nawiązują do pięknych tradycji Quattro Sport:1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00