Skocz do zawartości

Ranking

  1. raaf

    raaf

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      9

    • Postów

      5


  2. marcin_o23

    marcin_o23

    Pasjonat


    • Punkty

      7

    • Postów

      490


  3. R4xx

    R4xx

    Pasjonat


    • Punkty

      6

    • Postów

      409


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      34524


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/10/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. kawa w ASO - piłem lepszą, tam też pracują ludzie i co pomyślą o facecie który nie nasunie na rurę wydechową nakładki że lewar jakiś
    6 punktów
  2. Pewnie że twoja sprawa koledzy próbują Ci tylko powiedzieć ze mimo wpakowanego hajsu w "gadzety" i zlecaniu ich do serwisu ASO gdzie kroją x4 tego poprostu nie widać Drożej nie znaczy lepiej PS. Próbuj zrobić coś sam bo o to chodzi w modzeniu żeby cieszyć się z efektów własnej roboty. Chociaż takie pierdoły jak montaż kamerki czy końcówek.
    6 punktów
  3. zbiera jak pokemony złap je wszystkie
    3 punkty
  4. Możesz kupować wszystko w ASO, to Twoja sprawa, jednak może spróbuj coś zrobić sam. Zobaczysz jaki będziesz zadowolony jak robota Ci wyjdzie, jak nie wyjdzie to poprawisz i też będziesz zadowolony. Jak już koledzy wyżej wspominali, mody zrobione samemu cieszą bardzo ale to bardzo mocno. No chyba, że nie potrafisz nic zrobić poza dolaniem oleju, płynów i zatankowania do pełna to co innego. Przepraszam za ostatnie zdanie, jednak takie osoby też są i nie zapowiada się, że będzie ich mniej niestety.
    3 punkty
  5. 3 punkty
  6. Tylko taki Pan Kazik z zawodu jest tak samo mechanik jak pracownik ASO. Uzywa takie same klucze czy narzędzia tylko usługa tańsza u niego a nie zawsze gorsza a częściej lepszą.
    2 punkty
  7. Aso i profesjonalizm.. tu bym polemizował W Chinach teraz wszystko jest robione, a przecież polecają ci tu sprawdzone „gadżety” . Ty kupujesz za ponad 2 tys sama kamerkę gdzie inny w tej kasie kupi o wiele wiele więcej i bd tak samo zadowolony jak Ty. Masz racje twoja sprawa co robisz z pieniędzmi, po prostu forum chce ci pomoc żebyś niepotrzebnie wydawał hajs
    2 punkty
  8. 2 punkty
  9. Najlepiej taki jaki napisał @Muskel1
    1 punkt
  10. Jak mnie namówili do założenia tematu o furce to Ciebie też
    1 punkt
  11. Jak masz auto to czyli jest się czym pochwalić
    1 punkt
  12. Całe forum skutecznie zaraża pomysłami. Jest tutaj tyle perełek, że jak tu się na nich nie wzorować i nie chcieć mieć w swoim aucie więcej
    1 punkt
  13. Na eBayu kupowałem. Pomalowana od razu w black piano. To jest taka lotka jak tutaj Audi B8 A4/S4 Trunk Lip Spoiler WWW.ECSTUNING.COM Add subtle styling cues to your A4/S4 with this ECS lip spoiler
    1 punkt
  14. W black piano będą listwy z maxtona ,wiec dlatego ta została w nardo .
    1 punkt
  15. te 19 na aucie nie wyglądają źle, znajomy w sedanie ma takie i jest ok, wiadomo są ciekawsze wzory nie powiem ale ten zły nie jest, zanim ogarniesz ładną 20 takie wystarczą
    1 punkt
  16. By the way dotarła do mnie w zeszłym tyg kolejna 1of250 25QUATTRO, składam graty, serwis motory i do rejestracji
    1 punkt
  17. 1 punkt
  18. ciekawe gdzie ,w zdecydowanej większości,robią te oryginalne dodatki?pewnie wszystko w Ingolstadt .. robisz oczywiście jak uważasz,twoje auto twoja kasa,ale wrzucając na forum,spodziewaj się różnych opinii aa,no i Kazika to Ty szanuj
    1 punkt
  19. Krzysiek - koledzy tutaj próbują Ci lekko doradzić tylko tyle, że większość z tych rzeczy które robisz w ASO - spokojnie sam byś mógł efektem własnej pracy wykonać A i przy okazji zaoszczędzisz pieniążki na więcej ORI dodatków.. Końcówki wydechu to serio max 10min własnej roboty w zależności jak szybko udałoby Ci się ściągnąć stare. Co do "chińskiego badziewia" - gwarantuje Ci, że gdyby ktoś Ci dał do ręki podobny produkt z Chin, nie byłbyś w stanie stwierdzić, który jest oryginalny - czy ten z Audi czy ten z Chin (gdybyś nie mógł popatrzeć na numery seryjne) jestem tego w 100% pewny. Jeżeli robisz auto tylko i wyłącznie pod siebie z myślą, że będziesz używał 5-10 lat to te twoje zabiegi jak najbardziej mają sens żeby cieszyły twoje oko, ale jeżeli planujesz go sprzedać za rok, dwa, trzy - nikogo nie będzie obchodziło to, że auto ma oryginalne końcówki wydechu, kamerkę czy dywaniki. Wszystkich interesuje rocznik, przebieg i cena
    1 punkt
  20. Zauważyłem częste pytania jaki licznik kolor w B7 mogę zastosować dlatego zmontowałem mała rozpiskę liczników A4 B7 wg ETKI. Jest to troszkę bardziej skomplikowane niż w B6 ponieważ w B7 weszły silniki nowej generacji z immobilizerem 4 ( 2.0TDI/3.0TDI i benzyny FSI/TFSI ) - dlatego najbardziej namieszane jest w roczniku modelowym 2006-2007 ze względu na zmianę generacji z Immo3 na Immo4 w dieslu 1.9 oraz wycofanie 2.5TDI z produkcji który do samego końca był Immo3. Liczniki Immo3 i Immo4 nie są zamienne pług and play - taka kombinacja wymaga wyłączenia immobilizera w komputerze silnika oraz wymianę pastylek immobilizera w kluczykach. Druga sprawa apdatacja Immo4 a także dodanie nowych kluczyków nie jest wspierana w żaden sposób przez VCDS także wymaga zastosowania specjalnego sprzętu/softu.
    1 punkt
  21. Oczywiście przy sprzedaży będzie stos faktur wszystko robione Panie w ASO. Cotygodniowe mycie odkurzanie ASO. Nawet tankowania przez pracowników ASO. Drugiego takiego nie ma. Jedyny taki pełną historia ASO. Za kase na nowe gadżety ASO i ich montaż u nich było by ładne koło i zawias. I auto by wizualnie wyglądało dużo lepiej niż z tymi drobiazgami za miliony monet
    1 punkt
  22. Ja myślałem, że mój rejestratorek Xiaomi za 180 zł to luksus.. No myliłem się i to bardzo i jeszcze ten montaż w ASO ? Sztos
    1 punkt
  23. Dzięki A jeszcze nie wygląda? Bo u boku Twojej B7 prezentuje się całkiem zacnie I ten kolor!
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. 1 punkt
  26. bardzo ładna!!!:) też mi się taka marzy to jest już porządna limuzyna!!!:)
    1 punkt
  27. Nie wiem ile u Ciebie liczą za robotę, ale gdy jeszcze sam nie podejmowałem się roboty tylko oddawałem samochód do mechanika. To koszt robocizny na którą składa się wyjęcie skrzyni i wymiana kompletnego sprzęgła wyniosło mnie około 500zł jakieś dwa lata temu. Teraz zabieram się za takie rzeczy sam, nie mając podnośnika wyjmowałem cały silnik i robiłem wymianę. Najważniejszy szczegół o jakim powinieneś pamiętać to wymiana łożyska igiełkowego wewnątrz wału korbowego gdzie wchodzi wałek ze skrzyni. Bo jeśli samochód już ma taki przelot może się zdarzyć przykra sytuacja w której trzeba będzie ponownie zdejmować skrzynię.
    1 punkt
  28. dokładki z cupry nie masz, więc nie ma co urywać najwyżej będziesz jeździł 3km/h na każdym spowalniaczu
    1 punkt
  29. nie ni fura kozak a tak wtrącę się jeżdże na pompei 19 ET33 9J od prawie 3 lat i nic się nie dzieje i gwint na aucie fakt gówniany gwint ale gwint
    1 punkt
  30. Bardzo schludnie napisany temat, przyjemnie się czyta a też prace wykonane konkretne przy aucie. Na pewno będę obserwował bo auto robi wrażenie. Powodzenia w dalszych modach
    1 punkt
  31. Ale grubo poszedl:)
    1 punkt
  32. Dokładnie wczoraj minęło 5 latek od kiedy stałem się właścicielem tej pięknej Pani. Pamiętam jak dziś wyjazd do Szczecina po niunie i powrót na letnich kapciach w iście zimowych warunkach Trochę od tamtej pory się zmieniło , jako to z kobietą było nie raz ciężko i nerwów sporo zjadła ale ogólnie to nie wiem czy bym ją zamienił na coś innego , chyba że na jakaś młodszą z literką S Jakby ktoś nie kojarzył tego szarka z początku jego przygody to wyglądał tak : A po 5 latach romansu , trochę wyładniała , ale nadal lubi wk....iać Pewnie coś jeszcze w tym roku wpadnie z gratów , ale to już się zobaczy
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Mam na zimę założone ori 21” i jest komfort i felga prosta, ale wiadomo uważać trzeba ? bo będzie dziura to i 16” może pokrzywić.
    1 punkt
  35. Tak,ma ruszać na lekko popuszczanym (włączanym) sprzęgle i "brać"(ruszać do przodu),oczywiście jak najniżej,czyli najlepiej od razu.Sondy lambda są dwie (regulacyjna i diagnostyczna) Grzejnik w sondzie musi być sprawny tzn.oporność mierzona na wtyczce może mieć wartość 5 do 8 omów.Jeśli jest > 30om to wymienić,jeśli przerwa,oczywiście też.Druga para przewodów skrajnych P i C (umownie) czyli czarny (sygnał+) i szary ("masa").Napięcie między nimi może,a nawet musi(tak), wahać się od 0,2 do 0,8 V (optymalnie 0,1-0,9V).Inaczej sonda powinna być wymieniona.Jeśli napięcie <0,4V to mieszanka jest uboga, jeśli nap.>0.5V bogata.Jak kiedyś wyczytałem sonda mierzy ilość tlenu i dąży do idealnej tzw mieszanki stechiometrycznej,gdzie na 1kg paliwa przypada 14,7kg powietrza (ok.15tys.litrów).Tyle teorii garażowej,ale sprawne sondy lambda szczególnie regulacyjna, przed katalizatorem,ma wpływ na prawidłową i równą, pracę silnika i osiągi autka.teraz mozna kupić uniwersalną sondę np.0 258 986 507,wytrzymuje do wymiany 160tys km.Diagnostyczna-wtyka brąz,regulacyjna -wtyka czarna.Sonda ori to japońska NTK: 06B906256A i 06B906256B.
    1 punkt
  36. Wreszcie od kilku dni w Polsce Narazie jeszcze kompletuję niektóre graty. Jeśli nie wszystko uda się zmienić tutaj to reszta do bagażnika i później też się podziała coś
    1 punkt
  37. Kupowałem od niego Philips D3S ,założone ,świecą,jest wszystko ok.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...