Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      11

    • Postów

      434


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      7

    • Postów

      22931


  3. R4xx

    R4xx

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      409


  4. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      206


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/10/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. B6ka nadal jeździ i ma się rewelacyjnie. Dziś przejechaliśmy wspólnie 90tyś kilometr (cały ten dystans wiernie, dumnie, bezawaryjnie i na czas ). Z ciekawostek przez te 90 tyś kilometrów z LPG na pokładzie Na 100 tyś km dostanie konserwację podwozia, remont/wymianę skrzyni biegów, nowe sprzęgło, kwasoodporny wydech i być może odświeżona zostanie też głowica. Pozdrawiam i dziękuję, że tu jesteście. Wiele zrobiło się w tym samochodzie dzięki Wam
    4 punkty
  2. Sarkazm widzę jest też wyrazem obcym dla Ciebie Wlewaj chemię, ciesz się i jeździj. Niech Ci służy
    2 punkty
  3. Przy każdej instalacji vcds instalowany jest także konwerter plików .csv Znajduje się on w folderze Ross-Tech/VCDS-DRV Ten konwerter to CSVConv.exe Otwierasz go wybierasz log oraz podajesz miejsce, w którym ma zapisać gotowy plik. 3 kliknięcia i po robocie.
    2 punkty
  4. Panowie. Patrzcie, co ten d@bil @HOLMATRO mi kupił w prezencie... Wymarzony mod - Ori kierownica z Audi RS4!!!!! Co wy na to?
    2 punkty
  5. Nie ma to aż tak dużego wpływu czy zimny czy rozgrzany, po za obrotami na rozgrzanym, które są nieco niższe niż na zimnym i ciśnienie spalin jest na zimnym minimalnie wyższe. Dlatego sprawdź na rozgrzanym.
    1 punkt
  6. MAP tym cienkim wężykiem mierzy podciśnienie więc jeśli w niego dmuchałeś i zmieniały się wartości MAP to znaczy, że działa. Jak masz od kogo to podmień na taki map albo zmierz manometrem faktycznie ciśnienie na listwie i będziesz wiedzieć czy reduktor puścił czy map. Znałem przypadek, gdzie pokazywało na dębowo 1,8b ciśnienie gazu i też nie reagowało na kręcenie śrubą i winny był ten czujnik ale ja nie będę Ci wmawiał co masz wymienić.
    1 punkt
  7. Widzę, że ktoś zacytował to co napisałem. Tak widziałem to na własne oczy. Pomogła chemia. Żeby było jasne. To nie była 1 dawka ale potrójna dawka, a operację przeprowadzono dwukrotnie. Gdybym tego nie widział to bym nie robił z gęby cholewy bo jestem na forum już wiele lat.
    1 punkt
  8. Pytałem i wysłał mi trochę inny na zdjeciach niz ty masz. Bo czujniki pdc ma nizej a ten twoj ma przy blendzie tablicy. Widocznie ma 2 rodzaje. Finalnie zamówiłem taki jak Twoj na allegro.
    1 punkt
  9. Ja też tak mówiłem ale kolor czarny robi robotę , i żeby nic się z nim nie działo najlepiej front okleić folią ppf.
    1 punkt
  10. jak idzie do lakierni to już nie taka piękność..
    1 punkt
  11. Czy wraz z kontrolką ABS, świecił się komunikat o braku ładowania?
    1 punkt
  12. Nagrzewnica poszła już u mnie ,wcześniej wszystko działało . zatrzasków nie połamałem , zostało kilka śrubek ale wszystko się trzyma kupy ,auto jedzie , grzeje więc nie wnikam Najgorszy jest materiał tunelu środkowego , takiego g..na dawno nie widziałem , pęka od dotknięcia Sama nagrzewnica , reszta jest dostępna teoretycznie bez ściągania deski.
    1 punkt
  13. Piszesz o ciśnieniu reduktora czy wartości podciśnienia? Spuść gaz między reduktorem, a wtryskami i sprawdź czy map pokazuje jakiekolwiek wartości dla ciśnienia gazu. Jeśli tak to jest uszkodzony.
    1 punkt
  14. Żeby system Start-Stop działał, musi być spełnione szereg warunków: Zacznij od sprawdzenia/doładowania akumulatora.
    1 punkt
  15. Słaby akumulator, za dużą różnica temperatur itp Jak masz przekreślone a na fisie to nie są spełnione warunki do prawidłowego zadziałania systemu
    1 punkt
  16. Ma chłop gest?. Sporo mniejsza i fajnie wyprofilowana. Kompletnie inny grip Niech służy ?.
    1 punkt
  17. Otwierasz w programie Excel -> zaznacz pierwszą kolumne "A" -> na pasku zadań klikasz dane -> Tekst jako kolulumny -> zaznacz rozdzielony, klik dalej -> ograniczniki zaznacz tylko przecinek, klik dalej -> podgląd danych zmień ogólny na tekst dla każdej kolumny, jak wszystkie kolumny zaznaczysz klik zakończ. Mam nadzieje, że szczegółowo opisałem.
    1 punkt
  18. 240ml popiołu to definitywnie za już dużo. Filtr do wymiany lub czyszczenia. Jaki przebieg? Przy tym zapełnieniu pewnie ponad 300 kkm
    1 punkt
  19. Z OBD11 i gotowcami trzeba uważać bo więcej szkód niż pożytku z dziadostwem można sobie narobić. Wartość 28 jest fabryczna. Najwidoczniej namieszało Ci tak jak podałeś, odejmując najpierw 4.
    1 punkt
  20. Polska. Auto wyjechało z salonu w Katowicach. Kodowanie START/STOP zmieniałem za pomocą "jednego kliknięcia" w OBDeleven. Jeśli przywrócę ustawienie początkowe, czyli START/STOP aktywne po uruchomieniu silnika, to w kanale 34 mam wartość 28. Sam program w kanale 34 podpowiada takie coś: -4: Start/Stop deaktiviert +4: Start/Stop aktiviert +32: Memory +64: Leuchte invertiert Może to jest tak, że program najpierw deaktywuje START/STOP (czyli 28 - 4 = 24 ), a potem ustawia tryb Memory (czyli 24 + 32 = 56)? Wtedy by się zgadzało.
    1 punkt
  21. Do końca do góry, później do dołu i powoli do góry i zatrzymać na odpowiedniej wysokości dla Ciebie. Powinno działać.
    1 punkt
  22. 016 409 399 B - uszczelniacz walu 45X60X8 x 2 857 525 275 - uszczelniacz wału 016 409 123 - łozysko lewe 113 517 185 C - łozysko prawe 183 525 261 - łozysko 01H 525 193 - łozysko
    1 punkt
  23. Niestety nie ma na twoją rozkminę prostego i taniego rozwiązania. Ja w pierwszym poście, na 1 stronie już opisałem jaką ja obrałem ścieżkę i puki co dalej nią idę. Uważam że jest mądra: Grunt to dobra baza. I wszystko w temacie. Jak masz dobrą bazę to możesz się bawić. Jak masz bazę z d...py, to włożysz miliony, a i tak będzie to ulep. Masz niżej foto mojego "nowego" projektu. To samo podejście - dobra baza. Rozwiązanie najdroższe, ale długofalowo najlepsze. Kupiłem bazę w mega zdrowym stanie i wersji, teraz pozostała mi zabawa Pozdr!
    1 punkt
  24. Rutkowski przy tobie to jest praktykant
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...