Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 05/04/25 w Odpowiedzi

  1. Tak jak już wyżej napisałem. Nie masz tego czujnika, jest to wartość fikcyjna dla sterownika silnika. W CNHA nie ma czujnika G83.
    1 punkt
  2. Zgodnie z błędem było gdzieś zwarcie. Albo sterownik wentylatora siada, albo wiązka jest gdzieś uszkodzona.
    1 punkt
  3. 23000ee = lifetime
    1 punkt
  4. No nie wiem czy półsyntetyk na bazie hydrokraku z homeopatyczną ilością dodatków przeciwzużyciowych za prawie 2x więcej hajsu jest lepszy. Nie chcę tu być panem marudą i niszczycielem uśmiechów dzieci, ale patrząc na wyniki badań laboratoryjnych w moim silniku prędzej zawita nasz rodzimy Orlen Oil niż ten produkt zza Odry.
    1 punkt
  5. nie do końca... jeśli mówimy o S-tronic o oznaczeniach 0CK, 0CL, oryginalnie tam siedziało: 0CK141030H nastepnie zamieniało się na: 0CK141030L później na: 0CK141030M a finalnie na: 0CK141030N i takie też zakupisz w ASO jako część zamienna dla tego modelu... z tego co mi wiadomo, to numer który Ty podałeś, tj. 0CK141030P nie krosuje się z poprzednimi... jest dla samochodów produkowanych od: 02.2024r. sprzęgła z tym numerem nie miałem jeszcze w rękach, więc Nie wiem czym się fizycznie różnią... podejrzewam, że wyjściem na wieloklin, gdyż producent w tym samym czasie nieco zmodyfikował przekładnie, w tym także wałek sprzęgłowy... który to łączy się właśnie z omawianym sprzęgłem...
    1 punkt
  6. Tu nie o auto chodzi a o te rowery, bo z tym na pace sam powyżej 120 bym się bał.
    1 punkt
  7. Tak. Bez tego nie skasujesz bo błąd melduje przerwę lub zwarcie w wiązce do gniazd USB.
    1 punkt
  8. Czy ten opis wykonania adaptacji skrzyni DL382 (0CK) za pomocą vcds jest prawidłowy? A drugie pytanie to czy adaptacja może być zrobiona przed wymianą olejów i filtrów? Takie zalecenie dostałem od mechanika jak mu powiedziałem że skrzynia zaczyna lekko szarpać. Powiedział żebym najpierw zrobił adaptację by wykluczyć jakieś mechaniczne uszkodzenia skrzyni o dopiero jak po adaptacji będzie poprawa działania skrzyni to wtedy mam przyjechać na wymianę olejów i filtrów. Sam nie wiem co o tym myśleć?? Przygotowanie do adaptacji Przed rozpoczęciem adaptacji upewnij się, że: • Masz zainstalowany program VCDS w najnowszej wersji (24.7.1) • Temperatura oleju w skrzyni biegów wynosi między 40°C a 60°C (przejechaj autem około 20 minut) • W sterowniku skrzyni biegów nie ma żadnych błędów • Auto stoi na równej powierzchni • Hamulec ręczny jest zaciągnięty Procedura adaptacji krok po kroku: Krok 1: Podłączenie i uruchomienie programu (około 2-3 minuty) • Stan silnika: WYŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: Obojętna (auto wyłączone) 1. Podłącz interfejs VCDS do gniazda OBD w samochodzie 2. Uruchom program VCDS na komputerze 3. Kliknij “Select” i wybierz swój model samochodu (Audi A4 B9) Krok 2: Dostęp do sterownika skrzyni biegów (około 1-2 minuty) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Uruchom silnik 2. Ustaw dźwignię selektora w pozycji P 3. W głównym menu VCDS wybierz “02 - Auto Trans” (sterownik skrzyni biegów) 4. Kliknij “Basic Settings” (04) z menu po lewej stronie Krok 3: Kasowanie licznika procedur start-stop (około 1-2 minuty) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Z rozwijanej listy grup wybierz “Erase counter for start and stop process” 2. Kliknij przycisk “Go” 3. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Not Running” lub “Finished correctly” 4. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 4: Kalibracja zaworów sprzęgła (około 3-5 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wróć do “Basic Settings” (04) 2. Z rozwijanej listy wybierz “Clutch valve calibration” 3. Kliknij przycisk “Go” 4. Silnik automatycznie zwiększy obroty o około 200 RPM 5. W tym momencie ze skrzyni mogą dobiegać różne dźwięki - to normalne 6. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 7. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 5: Kalibracja czujników odległości (około 5-8 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wróć do “Basic Settings” (04) 2. Z rozwijanej listy wybierz “Distance sensor calibration” 3. Kliknij przycisk “Go” 4. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 5. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 6: Reset punktów adaptacji do ustawień fabrycznych (około 2-3 minuty) • Stan silnika: WYŁĄCZONY, tylko ZAPŁON włączony • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wyłącz silnik, ale pozostaw włączony zapłon (pozycja II kluczyka) 2. Wejdź ponownie do sterownika “02 - Auto Trans” 3. Przejdź do “Basic Settings” (04) 4. Wybierz “Reset start point adaptation to the factory setting” 5. Kliknij “Go” 6. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 7. Kliknij “Stop” Krok 7: Adaptacja punktów załączania sprzęgła (około 3-5 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Uruchom silnik (pozostaw dźwignię w pozycji P) 2. Pozostając w menu “Basic Settings” (04) 3. Wybierz “Clutch engagement point adaptation” 4. Kliknij “Go” 5. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 6. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Jazda adaptacyjna (około 30-60 minut) Po wykonaniu adaptacji za pomocą VCDS: 1. Przejedź około 20-30 km w różnych warunkach 2. Wykonaj kilka płynnych przyspieszeń i hamowań 3. Unikaj gwałtownych manewrów przez pierwsze 100 km
    1 punkt
  9. Auto po programie czy seria? Podporą wału może nie ogarniać już
    1 punkt
  10. Zawsze można potem dolizać po przesłanym logu 2+33 ale to żmudna robota i nie ma się wpływu na to jak jeździ kierownik ale i tak będzie to lepiej wystrojone niż większość tych samochodów po wizycie w warsztacie specjalizującym się w lpg.
    1 punkt
  11. Próbowałem wiele razy, niestety prawda jest taka że nie zastąpi to regulacji na żywo w aucie, nawet najlepszy internet z telefonu przy połączeniu zdalnym zrywa, szatkuje w trakcie jazdy i strojący ma pokaz slajdów co uniemożliwia poprawne strojenie.
    1 punkt
  12. Zgodzę się z przedmówcą choć nie do końca. Jeśli chodzi o oringi to owszem fabryczne mają nietypowe wymiary i ciężko je znaleźć w "uniwersalnych kompletach" ale jeśli są w zestawie z chłodnicą to będą miały wymiar fabryczny. Lub jeśli będą w wymiarach uniwersalnych to gniazdo w chłodnicy będzie przewidziane pod taki właśnie oring, a nie fabryczny... Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby klima puszczała na oringach fabrycznych lub dołączanych do chłodnicy. Na uniwersalnych i owszem
    1 punkt
  13. Tylko niemiecki lub angielski (po instalacji wersji angielskiej). Jeżeli już w DE to kup u dystrybutora PCI Diagnosetechnik i radzę kupić wersję bez ograniczeń VIN. Ross-Tech® HEX-V2® Basiskit | VCDSpro - PCI Shop - Professionelle Fahrzeugdiag, 284,00 € SHOP.PCI-DIAGNOSETECHNIK.DE PCI Shop Das Ross-Tech® VCDS HEX-V2® für VW, Audi, Seat & Skoda. Mit deutschem VCDS... Wystarczy Możesz
    1 punkt
  14. W elsie nie znajdziesz także informacji o wymianie filtrów w Twojej skrzyni. Jak chcesz ten brudny zużyty płyn pchać dalej w układ, to nie odkręcaj odpowietrzników.
    1 punkt
  15. Witam wszystkich, przychodzę z takim pytaniem, miałem niedawno wymieniany zaworek DV boscha na inny, i teraz chcę wrócić do boscha i mam pytanie jak go dokładnie zamontować samemu, co muszę wiedzieć żeby nic nie zrobić źle, szukałem na forum, ale nie znalazłem za wiele. Może któryś z was zechce pomóc mi i mojej audicy :)
    1 punkt
  16. filtr oleju 25 Nm a korek spustowy 30 Nm
    1 punkt
  17. Jak robić zawieszenie przednie to tylko całość pisze o wahaczach wymienisz górny i chwile później będzie pukał dolny. Firmy wahaczy z takich lepszych to lemforder ale to koszt około 2tyś zł później rts coś koło 1200zł ja na nim jeżdżę i coś mi zaczęło pukać jutro się okaże czy to wahacze czy coś innego. Amortyzatory z takich lepszych to bilstein później sachs razem z monroe ale celowałbym bardziej w monroe bo podobno sachs się popsuł ostatnio.
    1 punkt
  18. Witam Ja zapytam Was - użytkowników S4 trochę inaczej. Czy dziś wiedząc o wszystkich bolączkach silnika BBK zdecydowalibyście się ponownie na zakup takiego auta, wiedząc, że trzeba włożyć do niego +/- 1/3 wartości auta? Od jakiś 2 miesięcy chodzi mi taki samochód po głowie, ogólnie chodzi mi coś co ma więcej niż 4 cyl i nie jest to tdi, ale śledząc różne fora to po prostu audi nie ma z lat 2004-2007 żadnego udanego silnika benzynowego w układzie V. Nie chodzi mi tu o ilość oleju wlewaną do auta, czy spalanie na poziomie 20/100, ale o debilne wady konstrukcyjne typu rozrząd czy spalanie oleju 1L/1000. Jeździłem 1,9 ARL, posiadam 2.0 BRD, ale to nie jest to czego oczekuje. Posiadając mniej więcej 40 tyś nie ma czego kupić ze stajni audi co powodowało by uśmiech na twarzy. Inne auta mnie nie interesują, rozważałem rożne marki i modele, ale stylistycznie tylko i wyłącznie AUDI. Proszę Was o konkretną i szczerą odpowiedź co mam nadzieje pozwoli na dokonanie wyboru. Na tą chwilę serce i emocje krzyczą TAK, ale rozum mówi - chyba cie pop....ło.
    1 punkt
  19. Witajcie. Od jakiegoś czasu posiadam czterołapa zakupionego od kumpla z miasta, auto przywędrowało ze Szwecji, przeprowadził w nim większość modyfikacji, pokrótce opiszę wszystko co pamiętam ? SILNIK 1.8 BFB w serii 163 KM wystrojone na pb98 finalnie przez COMPSPORT w Łodzi, legitymuje się teraz mocą 283 KM i 371 Nm. Zalany RAVENOL VST 5W40 -Turbo hybryda od Geremiego na K03 -Sztywny tip -Dowpipe od Custom Hoffman -Centralny IC od Fmic -Wtryski Bosch 800cc -Porting kolektora dolotowego -Podziurkowana obudowa filtra dolotowego WYDECH Wydech przelotowy Miltek ZAWIESZENIE Gwint ST Suspension HAMULCE Hamulec przód -zacisk S4 b7 -tarcza Zimmermann 345mm -klocki Ferrodo Hamulec tył -zacisk A6 -jarzmo T5 -klocki i tarcze S4B8 -tarcza Zimmermann 330mm -klocki Ferrodo FELGI Felgi lato 19" Rs4 Felgi zima ori B7 BUDA Zrobiony zewnętrzny S-line Wsadzone lampy bixenonowe skrętne Przyciemnione szyby ŚRODEK S-line wewnetrzny bez sufitu Fotele Recaro z DTM Ścięta kiera z B8 Pakiet światło Wygłuszony bagażnik Lusterka chrom Auto w moich rękach od ponad miesiąca i w tym czasie na start wleciał pełen detailing wnętrza, przy tej okazji wypolerowałem klapę i górę okleiłem ppf oraz wrócił znaczek audi, a reszta emblematów wyleciała. Lampy delikatnie przyciemniłem. Do środka przy okazji nowych dywaników wleciała też gałka i rączka ręcznego DTM. Włożyłem RNSE przy okazji wykupiłem licencję aby mieć dostęp do wszystkich funkcji plus świeże mapy plus bluetooth no i na koniec kodowanie. Muszę dokończyć uruchomienie skrętnego bixenona. Zakupiłem też doświetlanie w blendach lusterek no i też należy to uruchomić. Wymieniłem listwy progowe. Nowy rozrząd i połośki to tak na początek. Jak znajdę czas zabieram si÷ za odświeżenie lakieru i położenie ppf w newralgicznych miejscach. Temat będę uzupełniał na bieżąco bo mogłem o czymś zapomnieć ?
    0 punktów
  20. A ja myślę, że żadnego remontu nie było, tylko to co zawsze czyli nic.
    0 punktów
  21. Napewno napisze bo też mnie to ciekawi czy dobrze obstawiam
    0 punktów
  22. Każdy jest ciekawy ile Cię wyniosła naprawa "Ultrasa" Może jakiś sensowny komentarz podsumowanie czy warto? A tymczasem.... Na oddziale bez zmian
    0 punktów
  23. Słuszna decyzja, gratuluję Standardowo zaczyna się od wizualnych pierdół a kończy na swapie silnika
    0 punktów
  24. 0 punktów
  25. Płyn hamulcowy wymieniony a wskaźnik turbo przyciemniłem folia i nie razi w oczy.
    0 punktów
  26. Te czujniki wystarczy dobrej firmy kupić i w tedy problemów nie ma.
    0 punktów
  27. „Marian, tu się robi jakby luksusowo” Na aucie pokaż te koło a nie w pudełku następna relacja będzie z nowym gwintem
    0 punktów
  28. Masz wszystko ok i szukasz problemów na nowo?
    0 punktów
  29. Troche elektroniki od majfrendów : Rejestrator Ddpai Dual N5 Dedykowany monitor dotykowy 10 cali VID_20250501_165845.mp4 Koło na sezon letni kupione ? 20 z RS
    0 punktów
  30. Warto sprawdzić sprzegielko na alternatorze.
    0 punktów
  31. Osprzęt w jakim sensie? Pasek Contitech lub Gates.
    0 punktów
  32. No i zegar podłączony pod wężyk przy kolektorze, wszystko ruszyło. Dziś wymieniony też odbój silnika, stary miał już swoje lata za sobą, wymyte wszystko jak zawsze no i oczywiście nowe spinki zw śrubami pod osłony silnika bo o mało co bym jej nie zgubił po ostatnim demontażu przez pośpiech z wymiana oleju.
    0 punktów
  33. Cześć wszystkim, od blisko pięciu lat jestem posiadaczem Audi A4 B7 Avant 2.0 TFSI Quattro. Pozdrawiam
    0 punktów
  34. w przyszlym tygodniu gruby temat sie szykuje, 3-4 dni niewyjete 1. rozrzad 2. swiece z uszczelka pokrywy zaworow 3. pasek klinowy i rolki, napinacz, sprzeglo alternatora 4. blotniki 5. regeneracja lamp 6. wymiana drzwi pt w kolor 7. wymiana klapy w kolor 8. rurka od klimy bo nie wyglada ciekawie (ta za zderzakiem) 9. moze w koncu poprawie kolege co zakladal mi BOSE i zlikwiduje piski w glosniku pt 10. i inne rzeczy, ktore sie okaza przy okazji. 11. moze olej. obecnie nalatane 406k km.
    0 punktów
  35. Ja sie coraz bardziej nimi jaram na żywo jest dobrze ? w Japanach miałem ten sam dystans i było wszystko ok tak bez kołnierza.
    0 punktów
  36. Po kontroli i kosmetyce ceramiki jest ok, narazie jeszcze leży.
    0 punktów
  37. To super? Właśnie miałem zapytać jak z poborem oleju, bo czytałem że właśnie różnie bywa z tymi silnikami. Możliwe, że to na początku tylko.
    0 punktów
  38. Witam, jestem posiadaczem czerwonej b9 avant stronic. Pozdrawiam wszystkich z dolnego slaska.
    0 punktów
  39. Jest i podświetlenie lusterek w A4. Chcialem się podpiąć do pomarańczowej kostki na pin 2, ale dioda niestety gasła po 3 sekundach od otwarcia drzwi. Po podpięciu się bezpośrednio do lampki w podsufitce wszystko działa jak należy. Dla czego tak jest skoro po sprawdzeniu miernikiem to ten sam przewód co w pinie 2? Na szczęście wszystko działa, tylko prucia i składania trochę więcej ? Zdjęcie tak na szybko.
    0 punktów
  40. 0 punktów
  41. 0 punktów
  42. Od ostatniego postu trochę się dzialo ? Mianowicie pierwszy serwis po 8 tysiącach, zrobiliśmy płókankę LM, nowy filtr oleju i paliwa (tu było nawet czysto ?) Olej zalany 5w40 Meguin i dolany ceratec. Teraz co 200 kilometrów będę kontrolował bagnet, co prawda jeżdżę max. do 3000 obrotów jak dziadek przez 1000 kilometrów. Zaobserwowałem ubytek oleju I jak na razie stawiam na turbo strona gorąca bo po zdjęciu silikonu z turbo jest sucho. Turbo jest trochę też oblane w miejscach zasilania i powrotu oleju. Przy okazji sprawdzenie silnika Od dołu, wymiana paru opasek, wyszło też że odbój silnika mam do wymiany, jest już zakupiony wraz z nowymi spinkami do osłon. Dziś wymieniałem mechanizm wycieraczek, myślałem że będzie łatwo a było jak zawsze czyli wywalenie wszystkiego, wymycie, złożenie i zabawa z ustawiem ramion aby nie jechały po słupku ? finalnie jestem zadowony po paru godzinac walki. Wleciał jednak też zegar turbo, na razie zasilony i wężyk przeprowadzony przez grodź przy okazji wyciągania puszki z kompem. Ale muszę przyciemnić folia jeszcze zegar bo jednak ciut wali w oczy. 20250428_204808.mp4
    0 punktów
  43. Vag4you ze Skokowej. Ja jestem bardzo zadowolony z ich roboty.
    0 punktów
  44. Pamiętaj, śmieci do lasu nie wyrzucamy ❗
    0 punktów
  45. 0 punktów
  46. Ta K04 i K03s to jedno i to samo praktycznie. Koła kompresji są identyczne w obydwu, a różnica jest w wirnikach: K04 ma 42/46 a K03s ma 40,3/45. K03s szybciej wstanie, ale K04 dłużej utrzyma ciśnienie. Moc ta sama generalnie, niut wiekszy w K03s i dostęp do częsci jest. K04 to rozwiercona muszla K03s i brak częsci zamiennych. Dlatego ja zbudowałem tą swoja BV50/K03s Jest na sprzedaż jakby co, bo ja celuje w 300+ na PW pisać zainteresowani.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...