macix85 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 witam mam pytanko zaślepiłem dzis zawór w miejscu oznaczonym nr.1 chciałem tam gdzie 2 ale niestety poprzednik coś robił i śruba zniszczona okrągła nie do odkręcenia na szybko. mam Pytanko czy tak może zostać czy raczej zmienić . Dodam ze przed tym zabiegiem zawór sprawny żadnych problemów. i jeszcze mam tylko wątpliwości ponieważ usłyszałem ze gdy zawór jest zaślepiony to w mieszance jest więcej świeżego powietrza (to bez wątpliwości prawda) ale także jest wyższa temp wybuchu mieszanki i ze może to doprowadzić do wypalenia gniazd zaworów. prosił bym o wypowiedz kogoś kto wiec coś na ten temat. Dzięki [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 20:52_________________________________________________nikt nic nie wie ?
remipo80 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 witam mam pytanko zaślepiłem dzis zawór w miejscu oznaczonym nr.1 chciałem tam gdzie 2 ale niestety poprzednik coś robił i śruba zniszczona okrągła nie do odkręcenia na szybko. mam Pytanko czy tak może zostać czy raczej zmienić . Dodam ze przed tym zabiegiem zawór sprawny żadnych problemów. i jeszcze mam tylko wątpliwości ponieważ usłyszałem ze gdy zawór jest zaślepiony to w mieszance jest więcej świeżego powietrza (to bez wątpliwości prawda) ale także jest wyższa temp wybuchu mieszanki i ze może to doprowadzić do wypalenia gniazd zaworów. prosił bym o wypowiedz kogoś kto wiec coś na ten temat. Dzięki [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 20:52_________________________________________________nikt nic nie wie ? W jakim warsztacie zaślepiałes EGR-a? Czy zaślepienie EGR ma wpływ na spalanie paliwa? Czy auto będzie więcej paliło?
macix85 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 zaślepiłem sam i narazie tfu tfu nic sie nie zmieniło poza ciutke (minimalnie) dłuższym nagrzewaniem silnika i może tekże niezauważalnym praktycznie przyrostem mocy. ale na pewno w dolocie czyściej żeby wypowiadać sie o spalaniu za mało jeszcze przejechałem bo jakieś 300km wiec nie wiem . 1
vctra11 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Panowie czy gdy zaślepię egr blaszką przy kolektorze w silniku AWX Z 2003R. to mi wyrzuci jakiś błąd.
remipo80 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Panowie czy gdy zaślepię egr blaszką przy kolektorze w silniku AWX Z 2003R. to mi wyrzuci jakiś błąd. Hej. Ja wczoraj zaślepiłem i nie wyskoczył żaden błąd.
Piotrek98igo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Panowie czy gdy zaślepię egr blaszką przy kolektorze w silniku AWX Z 2003R. to mi wyrzuci jakiś błąd. Hej. Ja wczoraj zaślepiłem i nie wyskoczył żaden błąd. bo zaden blad nie wyskakuje
Piotrek98igo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 A co ze spalaniem?? Zwiększy sie?? nie...ludzie nie popadajcie w paranoje 1.9tdi o mocy 200koni pali tyle samo co seryjne przy normlanej jezdzie. nie mam egr i calego tego osprzetu od 3lat
lukaszlsw Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Jak miałem jeszcze a4 2003r to po zaślepieniu świecił się błąd, ale to zależy jaki kto ma sterownik. Ja EGRa zaślepiam na lato a na zimę niech tam sobie działa bo bez nagrzewa mi się po przejechaniu ok 9km a z działającym polowe szybciej.
lukaszlsw Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 pomarańczowa kontrolka check engine oraz błąd na vag 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded. Tak jak pisałem zależy od sterownika, teraz w Leonie 02r nie świeci się nic, kolega ma z 2005r takiego samego i mu świeci się bomba za zegarach
kantek1 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam czy jest możliwość ustawienia egr-u tak żeby po nagrzaniu silnika wyłączał się ???
JotAeN Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witam czy jest możliwość ustawienia egr-u tak żeby po nagrzaniu silnika wyłączał się ??? Wątpię!! Ja wywaliłem całkiem EGR i jeszcze kilka bajerów podczas wirusowania i puki co nie mam problemów.
woxtek Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witam czy jest możliwość ustawienia egr-u tak żeby po nagrzaniu silnika wyłączał się ??? Wątpię!! Ja wywaliłem całkiem EGR i jeszcze kilka bajerów podczas wirusowania i puki co nie mam problemów. TO jakie bajery wywaliłeś? Pochwal się, może ja też cos wywalę
Martin_Speed Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 TRoche odgrzeje mielonego...... Ogolnie mowilem ze mi bleda nie wywalilo , ale jak odlaczylem drugi wezyk od samego zamowru ERG tego na samej gorze to juz wywalilo bleda... I pytanie jest takie mam powkrecane sruby w weze i przy butowaniu zakompci troszke na czarno! To jest dopuszczalne czy nie ??MOzliwe ze nie mam blaszki wstawione bo chyba mechanior mnie w c**ja zrobic.....Wział kase za uszczlke przy kolektorze chyba ale nic tam raczej nie zrobil i pytanie drugie czy trzeba tam jaka uszczelke wstawaiac jak sie zdjemuje dolot ??
michail55 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 skad wziasc taka rurke i jak ja wstawic zamiast egr aha i jak go wylaczyc vagiem??
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 skad wziasc taka rurke i jak ja wstawic zamiast egr aha i jak go wylaczyc vagiem?? VAG-iem? mozna co najwyzej ograniczyc jego dzialanie, ale nie wylaczyc. skad takie pomysly?
michail55 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 gdzies slyszalem ze sie da to wylaczyc moge sie mylic dlatego pytam he
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 gdzies slyszalem ze sie da to wylaczyc moge sie mylic dlatego pytam he VAG-iem sie nie da. oczywiscie mozna wylaczyc w ECU ale to inny interface i niestety to kosztuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się