Langista Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 (edytowane) No właśnie wcześniej dl mojej b5 brałem S5 i nie narzekałem ale pomimo kupna go z intercarsu, to przyszedł z datą produkcji 2 lata starszą, przez co przed zalożeniem prawie 30h go ładowałem do pełna. trzymał przez 2 lata posiadania auta i ani razu problemu z odpaleniem nie było, jednak po nocy w zimę napięcie do 12V spadało, przy samym odpalaniu do 9 spadało (wyczuliłem się na to jak przez słaby aku padł mi sterownik airbag). Tutaj ładowanie mam 14.2 czyli alternator raczej sprawny ale aku po zgaszeniu spada od razu na 13 i stopniowo maleje do 12.3, żeby przy odpalaniu do 10-9 spaść. Po testach jednak wezmę Bannera, najdłużej się rozładowuje i ma podwójną płytę z góry, i możliwość uzupełnienia elektrolitu. Edytowane 1 Grudnia 2020 przez Langista
kamil-vag Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 A ja już dawno zrezygnowałem z tych znanych marek, teraz mam 3 zimę Tuborga... Moje audi za wiele nie jeździ, jak dotąd nie zawiódł mnie ? Poczytaj sobie... Do Polo też kupiłem tamtej zimy tej firmy... Ogólnie każdy poleca co kupi, żeby chociaż te 5 sezonów polatały w dzisiejszej dobie oszczędzania na wszystkim co się da ?
MaTeo85 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Kamil wiadomo każdy bierze sam dla siebie, ja brałem Boscha bo opinie ma dobre a do tego miałem do sklepu blisko i cena była znośna. Wiesz że nie szukam najtańszych części tylko raczej dobrych jak będzie? się okaże za parę lat z tym aku. Jak padnie trzeba będzie kupić nowy i tyle...
kamil-vag Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Godzinę temu, MaTeo85 napisał: Jak padnie trzeba będzie kupić nowy i tyle... Dokładnie ?
Langista Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Niby tak ale aż przykro patrzeć, że oryginalne akumulatory po 7-8 lat trzymały, a to, co teraz jest, to jest jakieś nieporozumienie.. 2 miesiące temu dopiero co bratu wymieniałem akumulator w A6 C6 z 2005 roku, miał aku już 8-letni, z ASO co prawda ale widać, że jeszcze te kilka lat temu potrafili zrobić porządne aku a teraz to loteria. Mniej znane marki kuszą, bo nie mają pozycji w branży aby dać wysoką cenę ale też chcą dać jak najlepsze parametry, aby czymś się wyróżnić od kolosów. Z drugiej strony nigdy nie wiesz na czym ten producent 'z nikąd' przyoszczędził i trochę kupno kota w worku.
pelonek1 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Mam w A6 C6 z 2011 roku ORI akumulator i ma się w dalszym ciągu dobrze. Nie wiem jak przeżyje tą zimę, bo Audi stoi czasem i 2 tygodnie nie odpalane w nieogrzewanym garażu. Jak nie padnie to powiem, że ma się bardzo dobrze :).
tass Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 19 godzin temu, Langista napisał: Panowie, Aku mam do wymiany powoli i zastanawiam się co zamówić : Varta, Exide, Bosch? Niby fabrycznie siadał u mnie 340A ale dla pewności mogę coś.mocniejszego znaleźć, byle pojemność ta sama była, czyli 70ah Wiosną miałem ten problem jaki aku, poczytałem trochę i wybór padł na banner professional co do parametrów nie pamiętam dokładnie. Nn internetach piszą, że warto brać aku najcięższy (niby więcej ołowiu). Po zakupie wsadziłem na wagę swój stary i nowy, okazało się że ponad 2kg cięższy banner, jak mnie pamięć nie myli.
Langista Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 (edytowane) 3 godziny temu, tass napisał: Wiosną miałem ten problem jaki aku, poczytałem trochę i wybór padł na banner professional co do parametrów nie pamiętam dokładnie. Nn internetach piszą, że warto brać aku najcięższy (niby więcej ołowiu). Po zakupie wsadziłem na wagę swój stary i nowy, okazało się że ponad 2kg cięższy banner, jak mnie pamięć nie myli. I tak i nie. Pamiętaj, że waga pojemności nie równa. Banner będzie najcięższy, bo ma podwójną płytę górną, czego reszta nie ma. Nikt nie wie ile waży ta płyta, także pod względem ilości elektrolitu w środku może być taki sam. Niemniej jednak najdłużej się go rozładowuje, chociaż Bosch Silver S5 daje największy prąd jak jest rozładowany. Banner zaś ma otwory, przez które można dolać wody destylowanej, których Bosch nie ma. Dam mojemu Energizerowi jeszcze trochę czasu, w sobotę lub niedzielę zaplanuje sobie jakąś trasę żeby go podładować, bo jak po trasie w weekend, w poniedziałek pokaże minimum 12.6 V to nie wymieniam. Mógł też trochę po d*pie dostać, bo przez weekend u mnie miałem -6 ~ -8 przez noc i auto stało z odpaloną kamerką. Edytowane 1 Grudnia 2020 przez Langista
marky2552 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Panowie do 1.9AWX od jakiej wersji będzie pasować drążek stabizatora przód od 2.5 tdi bedzie pasować ? Ewentualnie od 2.0 fsi ? I śruby do przykręcenia łącznika ro będą takie : N90628205 niestety ale często z zestawów z łącznikami nie ma śrub a jak są to się łamią w drążku i to będzie 2 drążek który wymieniam.
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 29 minut temu, marky2552 napisał: Panowie do 1.9AWX od jakiej wersji będzie pasować drążek stabizatora przód od 2.5 tdi bedzie pasować ? Ewentualnie od 2.0 fsi ? I śruby do przykręcenia łącznika ro będą takie : N90628205 niestety ale często z zestawów z łącznikami nie ma śrub a jak są to się łamią w drążku i to będzie 2 drążek który wymieniam. daj VIN
marky2552 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) W dniu 6.12.2020 o 14:05, Dev napisał: daj Edytowane 13 Marca 2021 przez marky2552
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 6 minut temu, marky2552 napisał: WAUZZZ8EZ1A052004 nie bardzo rozumiem, najpierw piszesz drązek potem łącznik o co chodzi ?
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) 8 minut temu, Dev napisał: nie bardzo rozumiem, najpierw piszesz drązek potem łącznik o co chodzi ? łacznik lewy - 8E0 411 317 łacznik prawy - 8E0 411 318 śruba - N 906 282 05 nakretka - N 102 861 10 Edytowane 6 Grudnia 2020 przez Dev 1
marky2552 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 7 minut temu, Dev napisał: nie bardzo rozumiem, najpierw piszesz drązek potem łącznik o co chodzi ? O tą rurę ? nie wiem jak to nazwać stabilizator chyba to się nazywa i śruby które się do tej rury przykręca ?
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 47 minut temu, marky2552 napisał: O tą rurę ? nie wiem jak to nazwać stabilizator chyba to się nazywa i śruby które się do tej rury przykręca ? To jest stabilizator a do niego przykreca sie łączniki w ksztalcie litery "C"
DivaynEays Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 3 godziny temu, marky2552 napisał: O tą rurę ? nie wiem jak to nazwać stabilizator chyba to się nazywa i śruby które się do tej rury przykręca ? drazki pasuja zamiennie z kazdej werisji silnikowej i zawieszeniowej w A/S/RS4 b6/7 co nie znaczy, ze sa takie same
marky2552 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 dlastego pytam czy mogę stabilizator wziąć od silnika 2.5 tdi do 1.9 tdi czy szukać od 1.9tdi ale to też szukanie igły w sianie
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 11 minut temu, marky2552 napisał: dlastego pytam czy mogę stabilizator wziąć od silnika 2.5 tdi do 1.9 tdi czy szukać od 1.9tdi ale to też szukanie igły w sianie mam gdzieś stabilizator
marky2552 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 to jak bedziesz coś miał to daj mi znać jak coś
dzejo Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Robie swap Quattro z 3.0tdi b7 do mojej b6 1.9 tdi. Dostałem w komplecie pompe abs serwo i pompe hamulcowa. Jest sens przy jednej robocie zmienic pompe ham i serwo z 3.0 tdi czy sa takie same wydajnościowo jak w 1.9 tdi. dodam ze mam hamulce z c6 345/300.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się