dzienciol Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Panowie jade ze znajomym jutro po B6 3.0 . Może mi ktoś napisać na co zwrócić uwagę w tym motorze ? Katalizatory, cewki, blok jest alu, przy złym traktowaniu lubi sobie popękać. Poza tym przeguby, napęd, zobacz czy nie ma bicia od wału (jeśli to quattro, innej opcji nie biorę pod uwagę). No i jeszcze najważniejszy test - czy zamyka budzik Zazdroszczę Ci, swoją sprzedałem i żałuję, ten dźwięk uzależnia Najlepiej podłącz pod kompa, sprawdź korekty, czy zapłony nie wypadają. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to wpisz w google 3.0 ASN, na forach A6 jest dużo o tym motorze Kupiliśmy ale to nie dla mnie Wybrał ośkę , jedzie to naprawdę fajnie , ogólnie wydaje mi się że jest okej ale zobaczymy co z tego wyjdzie po czasie Chyba sprzedam swoje B5 i pomyśle o takim 3.0 ;P Tylko nie popełniaj tego błędu i bierz 4 buty pędzone Szkoda że większosc tych 3.0 to automaty a jakoś boję się ich , znam jednego który się dorobił na takich automatach Zresztą w dzisiejszych czasach ciężko trafić na zadbany egzemplarz a mi nikt nie da za moje B5 tyle ile chce
miki Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Panowie jade ze znajomym jutro po B6 3.0 . Może mi ktoś napisać na co zwrócić uwagę w tym motorze ? Katalizatory, cewki, blok jest alu, przy złym traktowaniu lubi sobie popękać. Poza tym przeguby, napęd, zobacz czy nie ma bicia od wału (jeśli to quattro, innej opcji nie biorę pod uwagę). No i jeszcze najważniejszy test - czy zamyka budzik Zazdroszczę Ci, swoją sprzedałem i żałuję, ten dźwięk uzależnia Najlepiej podłącz pod kompa, sprawdź korekty, czy zapłony nie wypadają. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to wpisz w google 3.0 ASN, na forach A6 jest dużo o tym motorze Kupiliśmy ale to nie dla mnie Wybrał ośkę , jedzie to naprawdę fajnie , ogólnie wydaje mi się że jest okej ale zobaczymy co z tego wyjdzie po czasie Chyba sprzedam swoje B5 i pomyśle o takim 3.0 ;P Tylko nie popełniaj tego błędu i bierz 4 buty pędzone Szkoda że większosc tych 3.0 to automaty a jakoś boję się ich , znam jednego który się dorobił na takich automatach Zresztą w dzisiejszych czasach ciężko trafić na zadbany egzemplarz a mi nikt nie da za moje B5 tyle ile chce Dlatego ja miałem q w manualu - mniut
dzienciol Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 A gdzieś słyszałem że w tych 3.0 wałki się wycierają itp , prawda to czy nic takiego nie ma miejsca ?? Bo w sumie ojciec też szuka w A6 C5 tego motoru
grzes283 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Panowie, z czym się je to CLH? Nie mam czujnika zmierzchu, zwykłe światła z pokrętła....co musiał bym dokupić poza halogenami, aby ogarnąć sobie CLH? Ciężka sprawa, czy nie?
slo Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 - włącznik z trybem auto - panel CLH - lusterko z funkcją fotochrom - odpowiednie MCE z końcówką F
grzes283 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 OK, a teraz kwestia montażu, duży problem? Całkowity koszt +- ?
slo Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 wiązka z lusterka, zabawa z pinami i kodowanie włącznik auto - 150zł panel CLH - 120-130zł w ASO nówka lusterko ok 300zł MCE zależy jakie masz teraz. F 100-150zł
Wandej Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Grześ dotarł towar? Takie zaciski chciałeś? Tapnięte z SGS5
grzes283 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Super, dzięki bardzo Grześ dotarł towar? Takie zaciski chciałeś? Tapnięte z SGS5 Siema, siema. Zapomniałem Tobie napisac. Tak dotarł. Nawet niczego nie spradzałem, zostawiłem wczoraj w pracy - zapomniałem zabrać Chciałem dzisiaj oczyścić zaciski i lipa Ogarnę w weekend. Pewnie dobre, zobaczę po montażu
Artur82 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 ja jestem cały czas czesto tu zagladam Jozek jakim sportem Ty latałeś?
slo Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 czy do wyciągnięcia listwy przedniej w desce trzeba wyjąć schowek ?
jozek726 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) ja jestem cały czas czesto tu zagladam Jozek jakim sportem Ty latałeś? Honda CBR 600 RR Edytowane 11 Listopada 2014 przez jozek726
dariuszqw Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 czy do wyciągnięcia listwy przedniej w desce trzeba wyjąć schowek ? Nie nie musisz. Odkrecasz dwie śrubki nad radiem i jedna z boku schowka gdzie jest zaślepka od deski.Naciapane z Zetki
serfin Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Chlopaki majac letnie 18" 225/40 i zimowe 16" 205/55 smialo moge wrzucic w zapas kolo 17" 225/50? Bedzie to razem gralo podczas musu wrzucenia na jedno z kol w trasie takiej oponki z zapasu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się