Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jade ze znajomym jutro po B6 3.0 . Może mi ktoś napisać na co zwrócić uwagę w tym motorze ? ;)

Katalizatory, cewki, blok jest alu, przy złym traktowaniu lubi sobie popękać. Poza tym przeguby, napęd, zobacz czy nie ma bicia od wału (jeśli to quattro, innej opcji nie biorę pod uwagę). No i jeszcze najważniejszy test - czy zamyka budzik :decayed::grin:

Zazdroszczę Ci, swoją sprzedałem i żałuję, ten dźwięk uzależnia :wink:

Najlepiej podłącz pod kompa, sprawdź korekty, czy zapłony nie wypadają. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to wpisz w google 3.0 ASN, na forach A6 jest dużo o tym motorze :wink:

Kupiliśmy ale to nie dla mnie :P

Wybrał ośkę , jedzie to naprawdę fajnie , ogólnie wydaje mi się że jest okej ale zobaczymy co z tego wyjdzie po czasie ;)

Chyba sprzedam swoje B5 i pomyśle o takim 3.0 ;P

Tylko nie popełniaj tego błędu i bierz 4 buty pędzone :decayed::wink:

Szkoda że większosc tych 3.0 to automaty a jakoś boję się ich , znam jednego który się dorobił na takich automatach :D

Zresztą w dzisiejszych czasach ciężko trafić na zadbany egzemplarz a mi nikt nie da za moje B5 tyle ile chce :D

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie jade ze znajomym jutro po B6 3.0 . Może mi ktoś napisać na co zwrócić uwagę w tym motorze ? ;)

Katalizatory, cewki, blok jest alu, przy złym traktowaniu lubi sobie popękać. Poza tym przeguby, napęd, zobacz czy nie ma bicia od wału (jeśli to quattro, innej opcji nie biorę pod uwagę). No i jeszcze najważniejszy test - czy zamyka budzik :decayed::grin:

Zazdroszczę Ci, swoją sprzedałem i żałuję, ten dźwięk uzależnia :wink:

Najlepiej podłącz pod kompa, sprawdź korekty, czy zapłony nie wypadają. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to wpisz w google 3.0 ASN, na forach A6 jest dużo o tym motorze :wink:

Kupiliśmy ale to nie dla mnie :P

Wybrał ośkę , jedzie to naprawdę fajnie , ogólnie wydaje mi się że jest okej ale zobaczymy co z tego wyjdzie po czasie ;)

Chyba sprzedam swoje B5 i pomyśle o takim 3.0 ;P

Tylko nie popełniaj tego błędu i bierz 4 buty pędzone :decayed::wink:

Szkoda że większosc tych 3.0 to automaty a jakoś boję się ich , znam jednego który się dorobił na takich automatach :D

Zresztą w dzisiejszych czasach ciężko trafić na zadbany egzemplarz a mi nikt nie da za moje B5 tyle ile chce :D

Dlatego ja miałem q w manualu - mniut :decayed:

Opublikowano

A gdzieś słyszałem że w tych 3.0 wałki się wycierają itp , prawda to czy nic takiego nie ma miejsca ?? Bo w sumie ojciec też szuka w A6 C5 tego motoru ;)

Opublikowano

Marcinek NAJLEPSZEGO :kwiatek:

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

:hi:

Panowie, z czym się je to CLH? Nie mam czujnika zmierzchu, zwykłe światła z pokrętła....co musiał bym dokupić poza halogenami, aby ogarnąć sobie CLH?

Ciężka sprawa, czy nie?

Opublikowano

- włącznik z trybem auto

- panel CLH

- lusterko z funkcją fotochrom

- odpowiednie MCE z końcówką F

Opublikowano

OK, a teraz kwestia montażu, duży problem?


Całkowity koszt +-


?

Opublikowano

wiązka z lusterka, zabawa z pinami i kodowanie

włącznik auto - 150zł

panel CLH - 120-130zł w ASO nówka

lusterko ok 300zł

MCE zależy jakie masz teraz. F 100-150zł

Opublikowano

Grześ dotarł towar? Takie zaciski chciałeś? :decayed:

Tapnięte z SGS5

Opublikowano

Super, dzięki bardzo :drinks:


Grześ dotarł towar? Takie zaciski chciałeś? :decayed:

Tapnięte z SGS5

Siema, siema. Zapomniałem Tobie napisac. Tak dotarł. Nawet niczego nie spradzałem, zostawiłem wczoraj w pracy - zapomniałem zabrać :facepalm:

Chciałem dzisiaj oczyścić zaciski i lipa :grin:

Ogarnę w weekend. Pewnie dobre, zobaczę po montażu :wink:

Opublikowano

:siema:

Gdzieś był jak Cię nie było :decayed:

Opublikowano

Sprawdzal czego go tam nie ma :decayed:

Opublikowano

ja jestem cały czas

czesto tu zagladam

Jozek jakim sportem Ty latałeś?

Opublikowano

czy do wyciągnięcia listwy przedniej w desce trzeba wyjąć schowek ?

Opublikowano (edytowane)

ja jestem cały czas

czesto tu zagladam

Jozek jakim sportem Ty latałeś?

Honda CBR 600 RR :)

jzH2MTt.jpg

Edytowane przez jozek726
Opublikowano

czy do wyciągnięcia listwy przedniej w desce trzeba wyjąć schowek ?

Nie nie musisz. Odkrecasz dwie śrubki nad radiem i jedna z boku schowka gdzie jest zaślepka od deski.

Naciapane z Zetki

Opublikowano

Chlopaki majac letnie 18" 225/40 i zimowe 16" 205/55 smialo moge wrzucic w zapas kolo 17" 225/50? Bedzie to razem gralo podczas musu wrzucenia na jedno z kol w trasie takiej oponki z zapasu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...