RicS3 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Wie ktoś gdzie się podział FAQ odnośnie montażu rns-e??
poziek Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) to co hamuje? Wszystko. Byle klocek był DS2500. Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez poziek
Wandej Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 to co hamuje? Wszystko. Byle klocek był DS2500. ds2500 to racing. Nie można wyjeżdzać na drogę
poziek Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nie można wyjeżdzać na drogę Hehe :decayed: :decayed: Ke ? Ds2500 spokojnie śmigasz w daily, maja bardzo dobry initail bite i do takiego ciężkiego auta jak Flyera to jest konieczność. Ds3000 to już nie jest klocek na codzień.
Bieniek Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nie można wyjeżdzać na drogę Hehe :decayed: :decayed: Ke ? Ds2500 spokojnie śmigasz w daily, maja bardzo dobry initail bite i do takiego ciężkiego auta jak Flyera to jest konieczność. Ds3000 to już nie jest klocek na codzień. To trezba zmienic. Jeszcze jakby jakas lepsza tarcza była....
Wandej Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nie można wyjeżdzać na drogę Hehe :decayed: :decayed: Ke ? Ds2500 spokojnie śmigasz w daily, maja bardzo dobry initail bite i do takiego ciężkiego auta jak Flyera to jest konieczność. Ds3000 to już nie jest klocek na codzień. Chodzi mi o homologację Że można śmigać na codzień dobrze wiem
poziek Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 To trezba zmienic.Jeszcze jakby jakas lepsza tarcza była.... Zmień - różnica jest ogromna. Co do tarczy to tez przerabiałem wiele tematów, z brembo oro między innymi. Drogie ale idealnie współgrają z ds2500. Ale czy to nacinane czy wiercone zjadają szybciej klocek. Dlatego też na dzień dzisiejszy mam podejście gładki zimmerman i ds2500 na codzień i ds3000 na tor. Chodzi mi o homologację Że można śmigać na codzień dobrze wiem Powiedz to chłopakom z forum evo i subaru
bongod Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Siema . Panowie jak mam 17 et35 7.5j to dystans 15 mm powinien być dobry? Kurcze wsadziłem i trochę jakby opona wystaje .
bongod Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) hehehe niby z wyliczeń powinno być git tyle może przez to ze jest 50 profil to balon się robi. Dobrze kumam? Chyba że ma znaczenie pierścień centrujący albo nie takie dystanse przyszły a nie sprawdziłem hehehe. To ktoś coś poradzi? Bo bym liznoł na tokarce Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez bongod
andr3i Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 pany ile kosztuje ori plecionka ? do 1.8 t
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) http://www.movitbrakes.com/ to co hamuje? Wszystko. Byle klocek był DS2500. Samym klockiem sprawy nie załatwisz, nie w przypadku auta Flyera. Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez Dev
greg2505 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Mam takie gumy ,auto jest sztywniejsze ,po zmianie amorków na nowe gumy wywaliłem,minus jest taki że zbiera się tam syf i rdzewieją sprężyny,dobre są jak komuś przycierają koła na dołkach ,montaż i demontaż 5 min Ile masz tego po jednej na stronie? A to się daje na środek sprężyny czy bardziej góra czy na dole? masz firmowe czy zwykłe? po jednej na stronę tylko z tyłu,mniej więcej na środku sprężyny ,zwykłe dostępne w sklepie motoryzacyjnym ,jeździłem na nich ze 2 lata i wyglądają jak nowe
jedrekx Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Dev, jakie klocki i tarcze byś polecił do mojego cabrio BFB na przód? żeby było w miarę i nie zjadło mnie kosztami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się