MAGIC87 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Hmmm ale 1be wydawało mi się że na 17 powinno być ok. Z tyłu 15 mm jest git . Jaka jest różnica w b6 przód tył? Wymieniałem opony i zdjecie było od razu po podnosniku teraz trochę opadło ale nadal przy dużo wystaje. Stoczę do 10 i oblukam . z 10 moze byc problem, bo nie wejdzie Ci na piaste, a bez kołnierza felga bedzie sie trzymała na samych śrubach Hmmm ale 1be wydawało mi się że na 17 powinno być ok. Z tyłu 15 mm jest git . Jaka jest różnica w b6 przód tył?Z dystsnsem 15 mm pod te felgi otrzymujesz et 20. Dla przodu to lekka przesada bo przednia os jest szerzej osadzona.To jakie proponujesz et przód i jakie tył? Jutro bym stoczył w pracy . Noi jak w końcu z tym quattro , czy nie przeszkadza różne rozstawienie. przy 8J miałem et 25 tył i Et30 przód, teraz mam 9J Et 33 przód i tył ( tył dojdzie chyba 5 mm dystans). na przód proponuje Et 24 , tył 19 , czyli z tyłu ten dystans 15 bedzie ok . Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez MAGIC87
matibati2 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Hmmm ale 1be wydawało mi się że na 17 powinno być ok. Z tyłu 15 mm jest git . Jaka jest różnica w b6 przód tył?Z dystsnsem 15 mm pod te felgi otrzymujesz et 20. Dla przodu to lekka przesada bo przednia os jest szerzej osadzona.To jakie proponujesz et przód i jakie tył? Jutro bym stoczył w pracy . Noi jak w końcu z tym quattro , czy nie przeszkadza różne rozstawienie.Proponuje 15 tyl, 10 przod. Przy 7,5 feldze bedzie ok. Jaka masz opone? Co do quattro sie nie wypowiem, pytaj szpecow Te dystsnse masz z poercieniami centr.? Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez matibati2
bongod Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Tak z pierscieniami. Opona 215 50 17 .
matibati2 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Tak z pierscieniami. Opona 215 50 17 .Jesli masz mozliwosc ztoczenia to masz problem z glowy. Sruby masz dlugie? Oponki w sam raz pod te parametry.
bongod Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Śruby długie. Jak patrze to po zdjeciu 5 mm wejdę na osadzenie kołnierza 2 mm wiec zostaną 2 . Ale to chyba tylko centrum nie trzyma nie? Nie pęknie nic?
bongod Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ok dzięki wielkie za pomoc . Właśnie dopatrzylem się w danych furki że przód stoi o 5 mm szerzej niż tył wiec się wyrówna .
pajda Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Regenerował ktoś turbo od AVF może? Moje turbo dmucha jak należy, auto nie kopci ale dziwnie pogwizduje jak wchodzi na obroty i schodzi z obrotów. Na luzie też słychać taki dziwny ciągły gwizd ale dużo ciszej. Trzeba się wsłuchać. Miał ktoś podobny problem? Tez miałem gwizd i mechanik mówi ze uszczelka na kolektorze po rozebraniu okazalo sie ze kolektor byl pekniety. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez pajda
bongod Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Czyli przyczyn do wyboru do koloru .
RicS3 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Regenerował ktoś turbo od AVF może? Moje turbo dmucha jak należy, auto nie kopci ale dziwnie pogwizduje jak wchodzi na obroty i schodzi z obrotów. Na luzie też słychać taki dziwny ciągły gwizd ale dużo ciszej. Trzeba się wsłuchać. Miał ktoś podobny problem? Tez miałem gwizd i mechanik mówi ze uszczelka na kolektorze po rozebraniu okazalo sie ze kolektor byl pekniety.ale uszczelka między turbiną a kolektorem czy między kolektorem wydechowym a blokiem silnika? Turbina Ci gwizdała tak jak mi?
KoJ@K Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Tą plecionke ogarnąłeś? Ja bym od tego zaczal, a przy okazji tak jak mowilem to od razu wyjepka kata.
RicS3 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Tą plecionke ogarnąłeś? Ja bym od tego zaczal, a przy okazji tak jak mowilem to od razu wyjepka kata.Nic z nią nie robiłem bo okazuje się, że jest szczelna więc na razie zostaje.
mlodziak22 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 da radę zwykłym kabelkiem wykasować błąd poduszki ??
Armi Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Zależy jaki błąd - np. jeśli wyskoczył bląd bo odsunąłeś fotel albo demontowałeś fotel, kierownicę etc to tak a jeśli poducha strzeliła zostaje crash data.
mlodziak22 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 poducha nie strzeliła , tylko po prostu się dzisiaj zaświeciła , jutro podłaczę i zobaczymy co i jak
jacek70 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Może być przerwa na kostce jak pisze Dew, może też być wina napinacza pasów. Sprawdź wagiem.
pajda Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Regenerował ktoś turbo od AVF może? Moje turbo dmucha jak należy, auto nie kopci ale dziwnie pogwizduje jak wchodzi na obroty i schodzi z obrotów. Na luzie też słychać taki dziwny ciągły gwizd ale dużo ciszej. Trzeba się wsłuchać. Miał ktoś podobny problem? Tez miałem gwizd i mechanik mówi ze uszczelka na kolektorze po rozebraniu okazalo sie ze kolektor byl pekniety.ale uszczelka między turbiną a kolektorem czy między kolektorem wydechowym a blokiem silnika? Turbina Ci gwizdała tak jak mi? Między kolektorem a blokiem. Ale jak to zaczniesz rozbierac to musisz dac nowe uszczelki wszedzie przy turbinie, kolektorze wydechowym itd.Ja mialem bardziej pisk niz gwizd. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez pajda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się