Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hmmm ale 1be wydawało mi się że na 17 powinno być ok. Z tyłu 15 mm jest git :). Jaka jest różnica w b6 przód tył?

Wymieniałem opony i zdjecie było od razu po podnosniku teraz trochę opadło ale nadal przy dużo wystaje. Stoczę do 10 i oblukam :).

z 10 moze byc problem, bo nie wejdzie Ci na piaste, a bez kołnierza felga bedzie sie trzymała na samych śrubach

Hmmm ale 1be wydawało mi się że na 17 powinno być ok. Z tyłu 15 mm jest git :). Jaka jest różnica w b6 przód tył?

Z dystsnsem 15 mm pod te felgi otrzymujesz et 20. Dla przodu to lekka przesada bo przednia os jest szerzej osadzona.
To jakie proponujesz et przód i jakie tył? Jutro bym stoczył w pracy . Noi jak w końcu z tym quattro , czy nie przeszkadza różne rozstawienie.

przy 8J miałem et 25 tył i Et30 przód, teraz mam 9J Et 33 przód i tył ( tył dojdzie chyba 5 mm dystans).

na przód proponuje Et 24 , tył 19 , czyli z tyłu ten dystans 15 bedzie ok .

Edytowane przez MAGIC87
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Hmmm ale 1be wydawało mi się że na 17 powinno być ok. Z tyłu 15 mm jest git :). Jaka jest różnica w b6 przód tył?

Z dystsnsem 15 mm pod te felgi otrzymujesz et 20. Dla przodu to lekka przesada bo przednia os jest szerzej osadzona.
To jakie proponujesz et przód i jakie tył? Jutro bym stoczył w pracy . Noi jak w końcu z tym quattro , czy nie przeszkadza różne rozstawienie.
Proponuje 15 tyl, 10 przod. Przy 7,5 feldze bedzie ok. Jaka masz opone?

Co do quattro sie nie wypowiem, pytaj szpecow :wink:

Te dystsnse masz z poercieniami centr.?

Edytowane przez matibati2
Opublikowano

Tak z pierscieniami. Opona 215 50 17 .

Opublikowano

Tak z pierscieniami. Opona 215 50 17 .

Jesli masz mozliwosc ztoczenia to masz problem z glowy. Sruby masz dlugie? Oponki w sam raz pod te parametry.
Opublikowano

Śruby długie. Jak patrze to po zdjeciu 5 mm wejdę na osadzenie kołnierza 2 mm wiec zostaną 2 :) . Ale to chyba tylko centrum nie trzyma nie? Nie pęknie nic?

Opublikowano

Ok dzięki wielkie za pomoc :) . Właśnie dopatrzylem się w danych furki że przód stoi o 5 mm szerzej niż tył wiec się wyrówna :) .

Opublikowano (edytowane)

:hi:

Regenerował ktoś turbo od AVF może? Moje turbo dmucha jak należy, auto nie kopci ale dziwnie pogwizduje jak wchodzi na obroty i schodzi z obrotów. Na luzie też słychać taki dziwny ciągły gwizd ale dużo ciszej. Trzeba się wsłuchać. Miał ktoś podobny problem?

Tez miałem gwizd i mechanik mówi ze uszczelka na kolektorze po rozebraniu okazalo sie ze kolektor byl pekniety. Edytowane przez pajda
Opublikowano

Czyli przyczyn do wyboru do koloru :).

Opublikowano

:hi:

Regenerował ktoś turbo od AVF może? Moje turbo dmucha jak należy, auto nie kopci ale dziwnie pogwizduje jak wchodzi na obroty i schodzi z obrotów. Na luzie też słychać taki dziwny ciągły gwizd ale dużo ciszej. Trzeba się wsłuchać. Miał ktoś podobny problem?

Tez miałem gwizd i mechanik mówi ze uszczelka na kolektorze po rozebraniu okazalo sie ze kolektor byl pekniety.
ale uszczelka między turbiną a kolektorem czy między kolektorem wydechowym a blokiem silnika? Turbina Ci gwizdała tak jak mi?

Opublikowano

Tą plecionke ogarnąłeś? Ja bym od tego zaczal, a przy okazji tak jak mowilem to od razu wyjepka kata.

Opublikowano

Tą plecionke ogarnąłeś? Ja bym od tego zaczal, a przy okazji tak jak mowilem to od razu wyjepka kata.

Nic z nią nie robiłem bo okazuje się, że jest szczelna więc na razie zostaje.
Opublikowano

:hi: da radę zwykłym kabelkiem wykasować błąd poduszki ??

Opublikowano

raczej tak

Opublikowano

Zależy jaki błąd - np. jeśli wyskoczył bląd bo odsunąłeś fotel albo demontowałeś fotel, kierownicę etc to tak a jeśli poducha strzeliła zostaje crash data.

Opublikowano

poducha nie strzeliła , tylko po prostu się dzisiaj zaświeciła , jutro podłaczę i zobaczymy co i jak

Opublikowano

sprawdz owtyczkowanie pod fotelem

Opublikowano

Może być przerwa na kostce jak pisze Dew, może też być wina napinacza pasów. Sprawdź wagiem.

Opublikowano (edytowane)

:hi:

Regenerował ktoś turbo od AVF może? Moje turbo dmucha jak należy, auto nie kopci ale dziwnie pogwizduje jak wchodzi na obroty i schodzi z obrotów. Na luzie też słychać taki dziwny ciągły gwizd ale dużo ciszej. Trzeba się wsłuchać. Miał ktoś podobny problem?

Tez miałem gwizd i mechanik mówi ze uszczelka na kolektorze po rozebraniu okazalo sie ze kolektor byl pekniety.
ale uszczelka między turbiną a kolektorem czy między kolektorem wydechowym a blokiem silnika? Turbina Ci gwizdała tak jak mi?

Między kolektorem a blokiem. Ale jak to zaczniesz rozbierac to musisz dac nowe uszczelki wszedzie przy turbinie, kolektorze wydechowym itd.

Ja mialem bardziej pisk niz gwizd.

Edytowane przez pajda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...