Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??

skąd wiesz, że to dziura w dolocie a nie np pokrzywione/podziubane łopatki? Edytowane przez kaju
Opublikowano

Bo turbo jest w stanie idealnym, nieregenerowane i żadne łopatki nie są pogięte. Na starym turbo było to samo.

Opublikowano

ma ktoś quadlock do rnse na zbyciu ?

Opublikowano

Slo a ty szukasz tego quadlocka do Concerta 3? Jak tak to pytaj Kaja skad on bierze te przejsciowki, że jak on to napisał zawsze sa idealne i nic w nich nie musiał poprawiac i dokładać. A RNSe nie miales nie chciales przypadkiem wstawic?

Opublikowano

mlodziak - a program pod to turbo juz zrobiony czy po logach twierdzisz, ze za pozno wstaje? Jak jest dziura w dolocie to powinno w tym miejscu syczec i byc przypocone olejem, no chyba ze masz oct lub zaslepiona odme. Pochwal sie fotkami jak to wyglada i jak Ci to wyszlo. :)

Opublikowano

Slo a ty szukasz tego quadlocka do Concerta 3? Jak tak to pytaj Kaja skad on bierze te przejsciowki, że jak on to napisał zawsze sa idealne i nic w nich nie musiał poprawiac i dokładać. A RNSe nie miales nie chciales przypadkiem wstawic?

czytaj mnie ze zrozumieniem, a nie byle jak i potem paplanie głupot. dyskusja trwała na temat RNSE i do nich nigdy nie miałem problemu, że nie działały :hi: przekładka pinu K i mostek jest banalny :wink:
Opublikowano

Panowie, kupiłem grzaną kierownicę, taśmę, moduł, okablowanie. Ori zestaw z A4 B6. W aucie mam grzane stołki, czy muszę coś jeszcze dokupić, czy wystarczy podłączyć i zakodować?

Opublikowano

Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??

Jakbyś miał dziurę w dolocie to auto powinno Ci kopcić na czarno ;)

Opublikowano

Panowie, kupiłem grzaną kierownicę, taśmę, moduł, okablowanie. Ori zestaw z A4 B6. W aucie mam grzane stołki, czy muszę coś jeszcze dokupić, czy wystarczy podłączyć i zakodować?

Podlaczyc i zakodowac. Tak przynajmniej jest w b7 ...
Opublikowano

Siema z rana . Panowie telepie mi tyłem przy hamowaniu jak juz zejdę mniej więcej do okolo 100 km/h . Tarcze wymieniłem i to samo . Mogą być opony albo felgi przyczyną?

Opublikowano

Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??

Jakbyś miał dziurę w dolocie to auto powinno Ci kopcić na czarno ;)
A Twoje gtb swiszczy?? To może intercooler jest dziurawy. Ewidentnie słychać to z lewej strony.
Opublikowano

Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??

Jakbyś miał dziurę w dolocie to auto powinno Ci kopcić na czarno ;)
A Twoje gtb swiszczy?? To może intercooler jest dziurawy. Ewidentnie słychać to z lewej strony.

U mnie gtb gdy jadę z niższych obrotów, delikatnie świszczy - ale trwa to może z 2 sekundy i przy ok 1800 rpm. Później nie ma tego zjawiska. Gdy miałem serię awx i dziurę w dolocie to świst był mocny przy każdym dodaniu gazu, ale batory też był widoczny w lusterku :decayed:

Po założeniu gtb raz mi zsunęła się trochę opaska z kwasiaka... I nie było żadnego świstu... To był okrutny szum, szuranie (nie wiem jak to określić) przy dodawaniu gazu :wink:

Opublikowano

Slo a ty szukasz tego quadlocka do Concerta 3? Jak tak to pytaj Kaja skad on bierze te przejsciowki, że jak on to napisał zawsze sa idealne i nic w nich nie musiał poprawiac i dokładać. A RNSe nie miales nie chciales przypadkiem wstawic?

czytaj mnie ze zrozumieniem, a nie byle jak i potem paplanie głupot. dyskusja trwała na temat RNSE i do nich nigdy nie miałem problemu, że nie działały :hi: przekładka pinu K i mostek jest banalny :wink:
Czytalem kaju po łebkach i po kilku butelkach wiec tak mi napisalo sie [emoji14] don't be angry ;) wiekszosc jak nie wszyscy sprzedawcy na allegro sprzdajacy przejsciowki z ISO na Fakra tj quadlock to sa do podlaczenia RNSE. I aby podlaczyc na tym Concerta III to tak trzeba dodac pin 16 i zmostkowac z pinem 15 oraz przelozyc z kostki B pin5 do kostki obok C do pinu 7 tj kabelek od linii K ;)
Opublikowano

A to skoro wszyscy w temacie to i ja się podepnę są lepsze i gorsze jakościowo przejściówki pod antenę do rns-e? bo moja gubi zasięg radia często ostatnio rozłączyłem przejściówkę anteny poczyściłem i zaczęło radio dzałać jak należy.

Opublikowano

A to skoro wszyscy w temacie to i ja się podepnę są lepsze i gorsze jakościowo przejściówki pod antenę do rns-e? bo moja gubi zasięg radia często ostatnio rozłączyłem przejściówkę anteny poczyściłem i zaczęło radio dzałać jak należy.

a psiknij jakiegoś kontakta czy cuś i zobacz czy się będzie dalej tak dziać. może pomału wzmak nie domaga :wink: serfin :hi:

Rics, masz w ogóle diversity podłączoną? jeśli ganiasz na zwykłym wzmaku, to niestety erenes za dużo stacji nie złapie

Opublikowano

A to skoro wszyscy w temacie to i ja się podepnę są lepsze i gorsze jakościowo przejściówki pod antenę do rns-e? bo moja gubi zasięg radia często ostatnio rozłączyłem przejściówkę anteny poczyściłem i zaczęło radio dzałać jak należy.

a psiknij jakiegoś kontakta czy cuś i zobacz czy się będzie dalej tak dziać. może pomału wzmak nie domaga :wink: serfin :hi:
akurat wzmacniacz pierwszy wymieniłem ale za wiele to nie dało, naprawiło się dopiero jak trochę wtyczkę od przejściówki przeczyściłem bo zaśniedziała była po 5 miesiącach w aucie...
Opublikowano

Dużo roboty jest z zrzuceniem miski olejowej i czyszczeniem smoka 1.8T? Tak się zastanawiam, bo na zimnym zaczyna odzywać się napinacz

Opublikowano

A olej dawno zmieniałeś? Co do miski to sanki w dół wiec nie ma lekko ;)

Opublikowano (edytowane)

z 3 tys. km temu, także niedawno. Zmierze najpierw ciśnienie oleju, jak będzie za małe to ściągne miche, jak w miare OK to przy następnej wymianie sie zrobi :)

A własnie, gdzie sie wpiąć manometrem, gdzieś przy filtrze oleju?

Edytowane przez Radeksc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...