mlodziak22 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??
kaju Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??skąd wiesz, że to dziura w dolocie a nie np pokrzywione/podziubane łopatki? Edytowane 26 Czerwca 2015 przez kaju
mlodziak22 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Bo turbo jest w stanie idealnym, nieregenerowane i żadne łopatki nie są pogięte. Na starym turbo było to samo.
serfin Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Slo a ty szukasz tego quadlocka do Concerta 3? Jak tak to pytaj Kaja skad on bierze te przejsciowki, że jak on to napisał zawsze sa idealne i nic w nich nie musiał poprawiac i dokładać. A RNSe nie miales nie chciales przypadkiem wstawic?
KoJ@K Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 mlodziak - a program pod to turbo juz zrobiony czy po logach twierdzisz, ze za pozno wstaje? Jak jest dziura w dolocie to powinno w tym miejscu syczec i byc przypocone olejem, no chyba ze masz oct lub zaslepiona odme. Pochwal sie fotkami jak to wyglada i jak Ci to wyszlo.
kaju Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Slo a ty szukasz tego quadlocka do Concerta 3? Jak tak to pytaj Kaja skad on bierze te przejsciowki, że jak on to napisał zawsze sa idealne i nic w nich nie musiał poprawiac i dokładać. A RNSe nie miales nie chciales przypadkiem wstawic?czytaj mnie ze zrozumieniem, a nie byle jak i potem paplanie głupot. dyskusja trwała na temat RNSE i do nich nigdy nie miałem problemu, że nie działały przekładka pinu K i mostek jest banalny
grzes283 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Panowie, kupiłem grzaną kierownicę, taśmę, moduł, okablowanie. Ori zestaw z A4 B6. W aucie mam grzane stołki, czy muszę coś jeszcze dokupić, czy wystarczy podłączyć i zakodować?
Blachu Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie?? Jakbyś miał dziurę w dolocie to auto powinno Ci kopcić na czarno
niestandardowy Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Panowie, kupiłem grzaną kierownicę, taśmę, moduł, okablowanie. Ori zestaw z A4 B6. W aucie mam grzane stołki, czy muszę coś jeszcze dokupić, czy wystarczy podłączyć i zakodować?Podlaczyc i zakodowac. Tak przynajmniej jest w b7 ...
bongod Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Siema z rana . Panowie telepie mi tyłem przy hamowaniu jak juz zejdę mniej więcej do okolo 100 km/h . Tarcze wymieniłem i to samo . Mogą być opony albo felgi przyczyną?
mlodziak22 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??Jakbyś miał dziurę w dolocie to auto powinno Ci kopcić na czarno A Twoje gtb swiszczy?? To może intercooler jest dziurawy. Ewidentnie słychać to z lewej strony.
Blachu Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??Jakbyś miał dziurę w dolocie to auto powinno Ci kopcić na czarno A Twoje gtb swiszczy?? To może intercooler jest dziurawy. Ewidentnie słychać to z lewej strony. U mnie gtb gdy jadę z niższych obrotów, delikatnie świszczy - ale trwa to może z 2 sekundy i przy ok 1800 rpm. Później nie ma tego zjawiska. Gdy miałem serię awx i dziurę w dolocie to świst był mocny przy każdym dodaniu gazu, ale batory też był widoczny w lusterku Po założeniu gtb raz mi zsunęła się trochę opaska z kwasiaka... I nie było żadnego świstu... To był okrutny szum, szuranie (nie wiem jak to określić) przy dodawaniu gazu
serfin Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Slo a ty szukasz tego quadlocka do Concerta 3? Jak tak to pytaj Kaja skad on bierze te przejsciowki, że jak on to napisał zawsze sa idealne i nic w nich nie musiał poprawiac i dokładać. A RNSe nie miales nie chciales przypadkiem wstawic?czytaj mnie ze zrozumieniem, a nie byle jak i potem paplanie głupot. dyskusja trwała na temat RNSE i do nich nigdy nie miałem problemu, że nie działały przekładka pinu K i mostek jest banalny Czytalem kaju po łebkach i po kilku butelkach wiec tak mi napisalo sie [emoji14] don't be angry wiekszosc jak nie wszyscy sprzedawcy na allegro sprzdajacy przejsciowki z ISO na Fakra tj quadlock to sa do podlaczenia RNSE. I aby podlaczyc na tym Concerta III to tak trzeba dodac pin 16 i zmostkowac z pinem 15 oraz przelozyc z kostki B pin5 do kostki obok C do pinu 7 tj kabelek od linii K
RicS3 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 A to skoro wszyscy w temacie to i ja się podepnę są lepsze i gorsze jakościowo przejściówki pod antenę do rns-e? bo moja gubi zasięg radia często ostatnio rozłączyłem przejściówkę anteny poczyściłem i zaczęło radio dzałać jak należy.
kaju Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 A to skoro wszyscy w temacie to i ja się podepnę są lepsze i gorsze jakościowo przejściówki pod antenę do rns-e? bo moja gubi zasięg radia często ostatnio rozłączyłem przejściówkę anteny poczyściłem i zaczęło radio dzałać jak należy.a psiknij jakiegoś kontakta czy cuś i zobacz czy się będzie dalej tak dziać. może pomału wzmak nie domaga serfin Rics, masz w ogóle diversity podłączoną? jeśli ganiasz na zwykłym wzmaku, to niestety erenes za dużo stacji nie złapie
RicS3 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 A to skoro wszyscy w temacie to i ja się podepnę są lepsze i gorsze jakościowo przejściówki pod antenę do rns-e? bo moja gubi zasięg radia często ostatnio rozłączyłem przejściówkę anteny poczyściłem i zaczęło radio dzałać jak należy.a psiknij jakiegoś kontakta czy cuś i zobacz czy się będzie dalej tak dziać. może pomału wzmak nie domaga serfin akurat wzmacniacz pierwszy wymieniłem ale za wiele to nie dało, naprawiło się dopiero jak trochę wtyczkę od przejściówki przeczyściłem bo zaśniedziała była po 5 miesiącach w aucie...
Radeksc Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Dużo roboty jest z zrzuceniem miski olejowej i czyszczeniem smoka 1.8T? Tak się zastanawiam, bo na zimnym zaczyna odzywać się napinacz
bongod Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 A olej dawno zmieniałeś? Co do miski to sanki w dół wiec nie ma lekko
Radeksc Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 (edytowane) z 3 tys. km temu, także niedawno. Zmierze najpierw ciśnienie oleju, jak będzie za małe to ściągne miche, jak w miare OK to przy następnej wymianie sie zrobi A własnie, gdzie sie wpiąć manometrem, gdzieś przy filtrze oleju? Edytowane 27 Czerwca 2015 przez Radeksc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się